Монтаж на халогени от А до Я за Г3
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- rimisark
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 07 сеп 2009 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Раковски
Re: Монтаж на халогени от А до Я за Г3
аз имам малък проблем, вече 2ри бушон ми гори. Идеи?
- m2595
- Мнения: 1027
- Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
- Автомобил: Mercedes W124 250D
- Двигател: OM602
- Местоположение: Провадия
Re: Монтаж на халогени от А до Я за Г3
Малко да изтупам темата-и аз реших да сложа халогени на Голфа. Имам всичко необходимо-халогени, ключ си взех(с позиция за халогени), реле оригинално от друг Голф, имам и букси+кабели от Фиат Темпра, но имам проблем със свързването: доколкото разбрах кабелите от халогените трябва да се свържат със сиво-жълтия и кафявия кабели от голямата букса на фаровете. Кабелите от халогените са черен и кафяв. Та въпроса ми е кой с кой кабел трябва да свържа-кафяв с кафяв и черен със сиво-жълт или обратното. Малко завъртяно го обясних, но се надявам да сте ме разбрали. Благодаря!
- crashman
- Мнения: 321
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 16:29
- Автомобил: Bora
- Двигател: AUS
- Местоположение: морето
- Контакти:
Re: Монтаж на халогени от А до Я за Г3
Отдавна правих тази процедура, но най-сигурно е с мултицета - ще разбереш кое е +. Като цяло черното е -. Крушката обаче ще свети, без значение къде си и подал + и къде -. Довечера ако се сетя да вдигна капака ще допълня кое как съм вързал точно.
- crashman
- Мнения: 321
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 16:29
- Автомобил: Bora
- Двигател: AUS
- Местоположение: морето
- Контакти:
Re: Монтаж на халогени от А до Я за Г3
Днес сутринта вече погледнах кабелите: + ми е вързан на бяло-жълт кабел, а - на кафяв. Моята кола е различна, затова може и маркировките да са различни Като цяло идеята е да видиш на кои 2 кабела от входа на кръглата букса не съответстват изходни такива и ти вземаш ток оттам.
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Монтаж на халогени от А до Я за Г3
аз мисля да пробвам тази схема:
П.П. схемата вече е направена и сложена на колата, само копчето да сложа и цепя мрака .
П.П. сдобих се с копче за аварийни ветлини,свързването става на крачетата които са най-близко едно до друго от дясната като в левия краи са за подсветката на самото копче. а самата подсветка може да се върже с мост от + към релето на едното краче, а другото краче на маса(и когато светят халогените свети и копчето).
забравих да поясня, че става дума за Поло 6N.
П.П. схемата вече е направена и сложена на колата, само копчето да сложа и цепя мрака .
П.П. сдобих се с копче за аварийни ветлини,свързването става на крачетата които са най-близко едно до друго от дясната като в левия краи са за подсветката на самото копче. а самата подсветка може да се върже с мост от + към релето на едното краче, а другото краче на маса(и когато светят халогените свети и копчето).
забравих да поясня, че става дума за Поло 6N.
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Монтаж на халогени от А до Я за Г3
Днес най-накрая се наканих да си монтирам оригиналните халогени на Голф 3ката.
За целта си бях купил оригинален ключ за фарове с двете степени, халогени Hella и едни ZKW (ще видя кои стоят по-добре и светят по-яко), реле фарове някакво, както и една инсталация от голямата кръгла букса над радиатора до мигачите, която разплетох и преправих да стане за халогените и изобщо няма да си личи, че са допълнително монтирани.
Изчел съм тази тема подробно и уж съм наясно с инсталацията, обаче имам няколко въпроса:
1. Замерих на пина на голямата букса - сиво и жълто кабелът дава +12V- на положение "предни халогени" на ключа за фаровете, без изобщо да съм пипал инсталацията - още не съм сложил релето, не съм махнал моста на 10то място - само монтирах ключа с двете степени. Това нормално ли е без реле? Според тази схема, не би трябвало да е така, защото 30 и 87 са вход и изход на силовата верига, а точно там е мостчето:
И да го слагам ли тогава? По-добре е с него естествено, ама явно ключът държи ампераж, щом късите и дългите са без релета само през него.
2. Някой може ли да ми покаже снимки на кола със заводски халогени - интересува ме най-вече какво е релето на позиция 10 в бушонерата, както и къде хващат заводско минус на халогените, за да го направя и аз така. Много ще съм ви благодарен!
На Vento-то също имам халогени и мислех, че за оригинално заводско вградени, но като огледах инсталацията, явно са слагани в Италия допълнително, защото релето им е под казанчето на антифриза и не вземат ток от голямата букса над радиатора. Иначе си бяха оригинални Hella и ключът е с двете степени. Та не можах и от него да видя как е оригинално.
За целта си бях купил оригинален ключ за фарове с двете степени, халогени Hella и едни ZKW (ще видя кои стоят по-добре и светят по-яко), реле фарове някакво, както и една инсталация от голямата кръгла букса над радиатора до мигачите, която разплетох и преправих да стане за халогените и изобщо няма да си личи, че са допълнително монтирани.
Изчел съм тази тема подробно и уж съм наясно с инсталацията, обаче имам няколко въпроса:
1. Замерих на пина на голямата букса - сиво и жълто кабелът дава +12V- на положение "предни халогени" на ключа за фаровете, без изобщо да съм пипал инсталацията - още не съм сложил релето, не съм махнал моста на 10то място - само монтирах ключа с двете степени. Това нормално ли е без реле? Според тази схема, не би трябвало да е така, защото 30 и 87 са вход и изход на силовата верига, а точно там е мостчето:
И да го слагам ли тогава? По-добре е с него естествено, ама явно ключът държи ампераж, щом късите и дългите са без релета само през него.
2. Някой може ли да ми покаже снимки на кола със заводски халогени - интересува ме най-вече какво е релето на позиция 10 в бушонерата, както и къде хващат заводско минус на халогените, за да го направя и аз така. Много ще съм ви благодарен!
На Vento-то също имам халогени и мислех, че за оригинално заводско вградени, но като огледах инсталацията, явно са слагани в Италия допълнително, защото релето им е под казанчето на антифриза и не вземат ток от голямата букса над радиатора. Иначе си бяха оригинални Hella и ключът е с двете степени. Та не можах и от него да видя как е оригинално.
- 1,9TDI
- Мнения: 316
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 0:01
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMP
- Местоположение: Все некЪде
Re: Монтаж на халогени от А до Я за Г3
vidinskia написа:Искам да попитам,може ли да си сменя крушките на халогените (сега са жълти) с бели крушки за голфче 3-ка става въпрос,сложил съм ксенон и некво грозно като пусна халогените,знам че крушките са H3 иначе може ли да си ги намеря на пазара примерно ???
решението е ксенон и на хаогените
а иначе за някакви крушки за да светят бяло трябва да са със синя колба. Моите са със 75 вата и на асфалта се вижда бяло, но иначе като ги погледнеш на среща като че ли светят жълтеникаво. Утре ще ги снимам и ще кача снимаката да видиш.
По темата моите халогени са монтирани също допълнително. Ключето ми за халогените е същото като това за подгряването на задния прозорец.Плюса и минуса са взети директно от акумолатора. само не съм сигурен + или - беше прекъснат, защото монтажа го направи един познат който работи вече 30 години еладжия. Кабелът който взех е като този на обикновенните черни разклонители с три гнезда, и съм сложил само едно реле да не се товари ключа. До сега проблеми с халогените съм нямал.
- kodevracing
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 23:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Котел/Варна
Re: Монтаж на халогени от А до Я за Г3
Здравийте колеги преди около месец аз също си монтирах халогени.Преди това колата нямаше заводско но от ФВ явно всичко са си измислили хората.Само ми трябваше един ключ с 2 степени и халогени и малко кабел естествено.Когато смених ключовете не съм пипал буксите просто смених копчетата и когато пусна халогените на голямата букса над радиатора(кръглата) имаше няколко свободни гнезда и мисля че едното е сас жълто-сив кабел на него си идва + за халогените а минус взех от някаде по купето.Нямам реле защото всичко минава през ключа и мисля че не е необходимо щом заводско не им слагат.За сметка на това си сложих релета на къси и на дълги така че смисъла от реле на халогените се обесмисля.А инсталацията съм я гледал от друг голф с халогени и мисля че заводско си е бил така
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Монтаж на халогени от А до Я за Г3
И аз днес ги монтирах моите, хванах си + и - 12V от голямата букса над радиатора (+ е сив с жълто, - е кафяв - има един свободен), използвах оригиналните кабели и букси от друга кола и сега не си личи, че са монтирани допълнително. Сложих и реле на #10, макар и без него да работеше.
Благодаря на колегата, който си е направил труда така подробно да изучи инсталацията на халогените и много точно и добре да го обясни! Спести ми много веме чудене, мерене и гледане
Благодаря на колегата, който си е направил труда така подробно да изучи инсталацията на халогените и много точно и добре да го обясни! Спести ми много веме чудене, мерене и гледане
- traficanta
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе;Видин
Re: Монтаж на халогени от А до Я за Г3
Vento написа:И аз днес ги монтирах моите, хванах си + и - 12V от голямата букса над радиатора (+ е сив с жълто, - е кафяв - има един свободен), използвах оригиналните кабели и букси от друга кола и сега не си личи, че са монтирани допълнително. Сложих и реле на #10, макар и без него да работеше.
Благодаря на колегата, който си е направил труда така подробно да изучи инсталацията на халогените и много точно и добре да го обясни! Спести ми много веме чудене, мерене и гледане
И аз направих така и вече 3 месеца нямам грижи , е може би все пак ще направя един проект ''релета''
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 03 мар 2010 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Монтаж на халогени от А до Я за Г3
Vento написа:И аз днес ги монтирах моите, хванах си + и - 12V от голямата букса над радиатора (+ е сив с жълто, - е кафяв - има един свободен), използвах оригиналните кабели и букси от друга кола и сега не си личи, че са монтирани допълнително. Сложих и реле на #10, макар и без него да работеше.
Благодаря на колегата, който си е направил труда така подробно да изучи инсталацията на халогените и много точно и добре да го обясни! Спести ми много веме чудене, мерене и гледане
Искам да попитам как точно са хванати от буксата над радиатора и аз имам два кафяви кабела там ?
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Монтаж на халогени от А до Я за Г3
Колеги имам едни кристални халогени и едни стандартни и даже едни за долу кадето седят решетките заменям 1-ния чифт за ключ за халогени и 20 лв ако някой има излишен защото моя се дърпа само 1 път и той е за задните усилени светлини за мъгла а неискам като си пусна халогените да дразня хората зад мен тел 0878423034
- dontaskdontsay
- Мнения: 1382
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Монтаж на халогени от А до Я за Г3
Днес измислих една друга схема за свързване на халогени при ключ с 1 дърпане (Голф 3)
От сега казвам че не съм жичкаджия и е възможно да има пропуски и грешки в схемата
Решил съм да вържа халогените към 3-тия стоп (фара за мъгла отзад) ама така ще светят и двете заедно Затова ще се върже още едно копче което да вкл. и изкл. 3-тия стоп така с дърпане на ключа ще пускаме халогените а с другото копче ще пускаме 3-тия стоп.
Идеята ми е да взема захранване от ключа за фаровете - пин 12 сиво бял кабел (които е точно за 3-тия стоп) от него пускам още един кабел към халогените и слагам копче за изключване на 3-тия стоп.
Ето я и схемата за да стане малко по ясно:
На кратко:
Взимаме + от копчето за фарове (пин 12), взимаме си "-" от купето (или където намерим).
Кабела които излиза от пин 12 е за 3-тия стоп и ние му слагаме прекъсвач и разклонение за халогените.
П.П: Ще помоля хората от тази сфера да погледнат хубаво схемата и да кажат къде и какво липсва
От сега казвам че не съм жичкаджия и е възможно да има пропуски и грешки в схемата
Решил съм да вържа халогените към 3-тия стоп (фара за мъгла отзад) ама така ще светят и двете заедно Затова ще се върже още едно копче което да вкл. и изкл. 3-тия стоп така с дърпане на ключа ще пускаме халогените а с другото копче ще пускаме 3-тия стоп.
Идеята ми е да взема захранване от ключа за фаровете - пин 12 сиво бял кабел (които е точно за 3-тия стоп) от него пускам още един кабел към халогените и слагам копче за изключване на 3-тия стоп.
Ето я и схемата за да стане малко по ясно:
На кратко:
Взимаме + от копчето за фарове (пин 12), взимаме си "-" от купето (или където намерим).
Кабела които излиза от пин 12 е за 3-тия стоп и ние му слагаме прекъсвач и разклонение за халогените.
П.П: Ще помоля хората от тази сфера да погледнат хубаво схемата и да кажат къде и какво липсва
- focke-wulf
- Мнения: 218
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 15:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Монтаж на халогени от А до Я за Г3
Общо взето няма смисъл от цялата процедура - по-добре си вземи един ключ с двете позиции и си свиркай. Не си струва за 20 лева.
Аз съм с ключ с едно издърпване, при което се пускат и фарчетата за мъгла отпред и лявата ламБа отзад. Нищо не съм преправял, просто си взех халогените + инсталацията, 12В от сиво-жълтия кабел от голямата букса над радиатора.
Така или иначве тези неща се ползват само по предназначение при намалена видимост(а в мъглата/снеговалеж се предполага, че и двете светлини ще са полезни), а не за гъзария.
Аз съм с ключ с едно издърпване, при което се пускат и фарчетата за мъгла отпред и лявата ламБа отзад. Нищо не съм преправял, просто си взех халогените + инсталацията, 12В от сиво-жълтия кабел от голямата букса над радиатора.
Така или иначве тези неща се ползват само по предназначение при намалена видимост(а в мъглата/снеговалеж се предполага, че и двете светлини ще са полезни), а не за гъзария.
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Монтаж на халогени от А до Я за Г3
Абе най-добре е да ти дам един ключ и забравяш за тези глупости...а и така много свети отдзат на хората този трети стоп направо е непонусимо като караш след някой пуснал си го за разкош
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта