Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
pecata12310
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 11:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот pecata12310 » Съб 14 ное 2015 19:27


Според мен при така направената корекция(както е описана) няма да имаш ядове.




Потребителски аватар
miro_73
Мнения: 19
Регистриран на: Нед 29 апр 2012 14:12
Автомобил: PASAT B3 1989
Двигател: RP 1.8 mono 1989
Местоположение: Пловдив

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот miro_73 » Съб 21 ное 2015 19:38


Колеги , рядко питам но много чета в форума, но сега имам въпрос.На моя Пасат B3 и на още един същия на мой колега от работата слагах релета на фаровете. Обаче стана следното.Късите и дългите ги хванах веднага след ключа за къси-дълги и при включване на дълги светодиода (синия)не свети.Защо.И да питам кабела за дълги след ключа къде отива и дали малко след това не взима сигнал за таблото за диода.Дано съм питал разбираемо да ми кажете.


batVenci
Мнения: 919
Регистриран на: Пет 09 дек 2011 19:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот batVenci » Нед 22 ное 2015 16:00


Ако си срязал оригиналните кабели, е възможно да си прекъснал и захранването за въпросния светодиод. Трябвало е да вземеш сигнал за управлението на релетата чрез пускане на паралелни кабели, без да прекъсваш оригиналните кабели/връзки. Затова там където си прекъсвал оригинални кабели ги възстанови...


Потребителски аватар
miro_73
Мнения: 19
Регистриран на: Нед 29 апр 2012 14:12
Автомобил: PASAT B3 1989
Двигател: RP 1.8 mono 1989
Местоположение: Пловдив

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот miro_73 » Нед 22 ное 2015 17:42


Благодаря.6 места са,2 под волана и 4 на самите фарове.


batVenci
Мнения: 919
Регистриран на: Пет 09 дек 2011 19:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот batVenci » Нед 22 ное 2015 17:50


По-скоро проблема идва от двете места под волана, т.е. точно оттам оригиналния кабел за дългите след това има разклонение за светодиода...


Потребителски аватар
miro_73
Мнения: 19
Регистриран на: Нед 29 апр 2012 14:12
Автомобил: PASAT B3 1989
Двигател: RP 1.8 mono 1989
Местоположение: Пловдив

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот miro_73 » Нед 22 ное 2015 18:54


И аз до този извод стигнах , ама не съм пробвал само да възтановя кабела на дългите под волана.Утре сутрин ако имам време мисля да допра само кабела за проба.Благодаря за бързия отговор.


Потребителски аватар
skydiver_pd
Мнения: 199
Регистриран на: Съб 17 дек 2011 14:47
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 1z 95
Местоположение: София

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот skydiver_pd » Нед 22 ное 2015 19:02


Записвам се за темата, че ми стана интересна.


Потребителски аватар
miro_73
Мнения: 19
Регистриран на: Нед 29 апр 2012 14:12
Автомобил: PASAT B3 1989
Двигател: RP 1.8 mono 1989
Местоположение: Пловдив

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот miro_73 » Пон 23 ное 2015 22:10


Точно това се оказа . Възтанових кабела на дългите само под волана за сега и диода светна. :th_up


apolon
Мнения: 856
Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
Автомобил: BORA 1.6 16V
Двигател: AUS 2000
Местоположение: Razgrad

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот apolon » Пет 15 яну 2016 22:31


А това дали става за задни светлини?И ще му трябва ли охлаждане?
http://dled.ru/products/avtolampa-svetodiodnaja-1156-12-epistar-hp-4-cree-cree-linza


FEN_NA_TDI
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 28 сеп 2014 18:58
Автомобил: VW Passat B4
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: София

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот FEN_NA_TDI » Съб 16 яну 2016 14:32


apolon написа:А това дали става за задни светлини?И ще му трябва ли охлаждане?
http://dled.ru/products/avtolampa-svetodiodnaja-1156-12-epistar-hp-4-cree-cree-linza
става аз съм точно с такива крушки на задния ход и правят ден корпуса е алуминиев и служи като радиатор за охлаждане


apolon
Мнения: 856
Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
Автомобил: BORA 1.6 16V
Двигател: AUS 2000
Местоположение: Razgrad

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот apolon » Съб 16 яну 2016 18:53


Колега FEN_NA_TDI дай моля линк от къде ги купи.Посочения от мен линк доставят само в Русия.Става въпрос за 80W крушки,нали?


Потребителски аватар
Стоян.Димитров
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 21 мар 2017 20:43
Автомобил:
Двигател:

Re:

Мнениеот Стоян.Димитров » Сря 22 мар 2017 20:10


RS написа:всичко с тези релета е голяма простотия и най вече грешна схема :evil:

релето не повишава напрежението целта му да спомага за да няма спад на напрежение и мисля че предпазва клуча


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1933
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот beuchat » Съб 15 апр 2017 0:42


Колеги,днес с един приятел решихме да слагаме релета,но ги направиме като Plug&play инсталация с помощта на 2 контролера от ксенон.
Изображение
Ползвахме тази схема,като инсталацията е направена като контролер на H4 ксенон,който взима сигнал от единия куплунг за фара на оригиналната инсталация и от там по схемата към 2те релета с 2 бушона по 30 ампера отново от ксенона,2 отделни плюса от акумулатора и 2 маси от купето,като проблемът е че на дългите се вижда осезаема разлика,но късите светят по-слабо отколкото преди релетата,направо светят оранжево.
Някакви идеи какво сме объркали ?


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6144
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот ktamen » Съб 15 апр 2017 9:40


Най-вероятно сте ги вързали последователно, как сте успели, нямам представа.
Всъщност не ми стана много ясно кви са тия контролери и за кво са ви? Двете крушки имат ли си надеждно свързване с минуса на акумулатора?
30А бушон е твърде много, може да се подпалите.


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1933
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот beuchat » Съб 15 апр 2017 12:07


Обяснявам доколкото мога,че хич ме няма с тия токове.
1.Това е цялата нова инсталация за релетата:
Изображение
Ползвани са 2 контролера за ксенон с кабелите,гнездата за бушоните и буксата за куплунга на фара,най-вече за да не се цепи инсталацията и ако се появи бъдещ проблем да може да се махне за 2 минути и всичко да е ок.
2.Релетата за къси и дълга на H4 крушката,по едно за къси и едно за дълги.
Изображение
Изображение
3.Плюс за късите с бушон
Изображение
4.Плюс за дългите с бушон
Изображение
5.Букса взимаща сигнала от ключа за фаровете и лоста за къси дълги(работи на принципа на контролер за H4 би ксенон)
Изображение
6.Куплунга към крушката на единия фар с отделна маса от купето
Изображение

Кабелите са ок и не греят,проверихме ги.
Релетата чаткат и двете,разменихме ги пак същата работа,пробвахме с маса от друго място същата работа.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], van4ooo и 52 госта