dontaskdontsay написа:Как ги слагате тези 15А бушони ... Аз от както сложих релетата съм с 20-25А и на скоро бушона така се беше стопил от греене (от греене не от късо) че беше разтопил държача за бушони.
Аз ползвам оригинални бушони на VW, събрани от табла на коли от моргата. И съм си отрязал един държач за предпазители на VW.
Китайските бушони са с по-тънки пластинки. От един такъв, поставен в таблото, за бензиновата помпа, щеше да ми се запали колата. Бушонът вече беше почнал да се топи, понеже е по-тънък ножа му отколкото трябва и започна да мирише.
НЕ си слагайте китайски бушони за левче от бензиностанцията, мама му стара!
ktamen написа:Никакви икономии на бакър, слагай навсякъде по 4мм2
Защо 4мм2, като може на всеки фар отделно да му се пуснат по 2.5мм2? Предостатъчно са, падът е малък, разстоянието е късо, токът е много по-номиналния за сечението...
Explode12 написа:...понеже не искам да пазаря букси Н4 и да свързвам 2.5мм2 кабел с тез смешните дет продават...
Ми вземи си букса от моргата. Аз съм отрязал кабела на късите, пуснал съм единият да командва релето, а пък съм вързал от изхода на релето кабела към фара през буксата.