Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11920
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Само първата страница ти трябва да прегледаш, руски релета 40 амперови, кабел многожилен 2,5кв.мм
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
За да го направиш културно и както трябва да е ще ти трябват две релета(едно за къси и едно за дълги).
Два цокъла за реле и два държача за бушона. Кабел 2.5 квадрата е достатъчен дори за 100 ватови крушки, вземи поне 10 метра, за да ти остане, а не като мен да купуваш втори път
Желателно е да поставиш кабела в шлаух, така опастността от късо съединение е по-малка.
Кабелите от оригиналната инсталация се ползват да командват релетата.
Ефект от релетата ИМА и то голям.
Аз съм с голф 4 и съм си сложил реле на късите, на дългите съм сложил 100вата и с реле като минавам покрай големи табели, пускам късите защото ме заслепява Но така и не можах да реша проблема с лампата на дългите, понеже свети постоянно и махнах релето. Сега съм със същите 100вата крушки на дългите и светлината е два пъти по-слаба, значи има як пад по инсталацията... Ако някой ден реша проблема с релето на дългите, ще споделя как
Два цокъла за реле и два държача за бушона. Кабел 2.5 квадрата е достатъчен дори за 100 ватови крушки, вземи поне 10 метра, за да ти остане, а не като мен да купуваш втори път
Желателно е да поставиш кабела в шлаух, така опастността от късо съединение е по-малка.
Кабелите от оригиналната инсталация се ползват да командват релетата.
Ефект от релетата ИМА и то голям.
Аз съм с голф 4 и съм си сложил реле на късите, на дългите съм сложил 100вата и с реле като минавам покрай големи табели, пускам късите защото ме заслепява Но така и не можах да реша проблема с лампата на дългите, понеже свети постоянно и махнах релето. Сега съм със същите 100вата крушки на дългите и светлината е два пъти по-слаба, значи има як пад по инсталацията... Ако някой ден реша проблема с релето на дългите, ще споделя как
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Аз не можах да разбера - от къде са тия падове на напрежението към фаровете? От какво се получават, кои са проблемните звена? Вместо да се слагат релета и т.н, като нови тия коли са били добре с фаровете. Какво да ремонтира човек, ако има проблем, за да го върне в заводски вид?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11920
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Силовата верига минава през ключа за пускане на фаровете, ключа за къси дълги на волана, бушониерата, това са много нагорели и окислени връзки с течение на времето, като вземем и дължината на кабелите които са 1,5 кв.мм, вярно от истинска мед, не като сегашните от някаква сплав, окислените краища на кабела от алтернатора до акумулатора през стартера, окислената маса на акумулатора и купето и хоп, пада е готов, от 14 волта на алтернатора, на лампата става 10 и свети като фас, още повече, че и халогена му намалява светлината с времето
Golf 2 , проблем с фарове
Купих си фаровете от снимката.Монтирах фаровете и какво да видя те горките едвам светят.Късите светлини просто все едно ги няма , а дългите са що годе някакви къси.Искам да попитам дали има решение на този проблем?Ако сменя крушките със по силни ще има ли ефект?
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Разглобяваш внимателно фаровете, пращаш рефлекторите в Стрелча за ново хромово покритие . После сглобяваш по обратния ред и -реглаж. Така ще станат като нови. Потърси в нета координатите на фабриката.
Не си губи време и пари да купуваш лампи....
п.п.Не разбирам добре от снимката , ама това оригинални фарове ли си купил или някакви тунинг китайчета?
Не си губи време и пари да купуваш лампи....
п.п.Не разбирам добре от снимката , ама това оригинални фарове ли си купил или някакви тунинг китайчета?
- stefan4o
- Мнения: 19154
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
От тези китайски фарове не очаквай чудеса. Намери си оригинални Хелла или Бош и пробвай с тях.
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
За да накараш да светят тези ментета, единствения вариант е да сложиш ксенон. Но от друга страна, ще вадиш очи всякакви.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Бате те са се опекли рефлекторите, какво очакваш да видиш??
И 200вата да сложиш пак няма да видиш....
Варианта е рециклиране или смяна на фаровете.
Ако фаровете са си Хела аз бих ги рециклирал.
На мойта двойка с оригиналните си фарове и с реленца цепеше мрака
И 200вата да сложиш пак няма да видиш....
Варианта е рециклиране или смяна на фаровете.
Ако фаровете са си Хела аз бих ги рециклирал.
На мойта двойка с оригиналните си фарове и с реленца цепеше мрака
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
на пасата б5 фаровете (късите) са много лабави... на вентото с Н4 и релета късите специално светят много по-добре
б5 нуждае ли се от релета на фаровете или там е решен заводски този проблем?
говорим само за късите - като включа халогени или дълги да светят заедно с късите картината става HD
б5 нуждае ли се от релета на фаровете или там е решен заводски този проблем?
говорим само за късите - като включа халогени или дълги да светят заедно с късите картината става HD
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Слагай релета!
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
parno написа:на пасата б5 фаровете (късите) са много лабави... на вентото с Н4 и релета късите специално светят много по-добре
б5 нуждае ли се от релета на фаровете или там е решен заводски този проблем?
говорим само за късите - като включа халогени или дълги да светят заедно с късите картината става HD
Измери ги и ще разбереш ...
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Няма релета на силовата верига при Б5. Аз съм с голф 4 и там има едно реле което спира халогените ако си на дълги, но силово реле няма.
Сложих му релета и фаровете грейнаха, НО се яви един проблем.... Лампата за дългите почна да свети постоянно....... После сложих две релета на дългите, лампата изгасна, но фаровете не можеха да се гасят, като пусна дълги и щракна на къси фаровете си остават на дълги. Трябва да изгасиш и да пуснеш фаровете отново. Накрая махнах релетата на дългите и сега имам само на късите и няма проблем.
На дългите съм със 100вата и сега светят два пъти по-слабо...
Сложих му релета и фаровете грейнаха, НО се яви един проблем.... Лампата за дългите почна да свети постоянно....... После сложих две релета на дългите, лампата изгасна, но фаровете не можеха да се гасят, като пусна дълги и щракна на къси фаровете си остават на дълги. Трябва да изгасиш и да пуснеш фаровете отново. Накрая махнах релетата на дългите и сега имам само на късите и няма проблем.
На дългите съм със 100вата и сега светят два пъти по-слабо...
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
такъв отговор ме интересуваше
само на късите мисля да сложа релета - дългите светят супер,халогените също
само на късите мисля да сложа релета - дългите светят супер,халогените също
- Lookout2
- Мнения: 146
- Регистриран на: Съб 18 окт 2008 9:14
- Автомобил: vw mk3 gti 115h
- Двигател: 2e 1992g
- Местоположение: Томпсън,София
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Здравейте
Миналата събота и неделя и аз сложих релета на ГоуфУ( mk3 ) двусекционни фарове със нормални крушки 50w и съм много доволен - 1 за късите(40А немско от старият ми голф ) и 1 за дългите ( 30А пак немско от старата инсталация ). Релетата поставих в двигателният отсек , и понеже нямах желание да режа буксите към фара , от тях взех само сигнала от буксата към фара (къси и дълги + ) към релето , а релето захраних от алтернатора с предпазители преди релето по 10А и кабел по дебел от 2.5 мм , масата за релето и фара захраних от акумулатора пак с по дебел от 2.5 мм кабел - всичко свети с поне 20 - 30% по силно може би и повече и се видях в светлина , но ми направи впечатление , че инсталацията до буксата на фара е поне 1 път по тънка от тази в фара
И от Там ми иде въпроса - със така създадената инсталация ще имам ли някави допълнителни проблеми към ключа и старата инсталация като ( нагаряне , нагряване на ключове и друго ) , да преправя всичко или да надувам спокойно ?
Поздрави
Миналата събота и неделя и аз сложих релета на ГоуфУ( mk3 ) двусекционни фарове със нормални крушки 50w и съм много доволен - 1 за късите(40А немско от старият ми голф ) и 1 за дългите ( 30А пак немско от старата инсталация ). Релетата поставих в двигателният отсек , и понеже нямах желание да режа буксите към фара , от тях взех само сигнала от буксата към фара (къси и дълги + ) към релето , а релето захраних от алтернатора с предпазители преди релето по 10А и кабел по дебел от 2.5 мм , масата за релето и фара захраних от акумулатора пак с по дебел от 2.5 мм кабел - всичко свети с поне 20 - 30% по силно може би и повече и се видях в светлина , но ми направи впечатление , че инсталацията до буксата на фара е поне 1 път по тънка от тази в фара
И от Там ми иде въпроса - със така създадената инсталация ще имам ли някави допълнителни проблеми към ключа и старата инсталация като ( нагаряне , нагряване на ключове и друго ) , да преправя всичко или да надувам спокойно ?
Поздрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта