Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Вто 04 апр 2006 13:25


Истинските рефлектори не се скапват. :idea: То и със 60/65 да караш пак грее достатъчно. :idea:




Потребителски аватар
barona
Мнения: 171
Регистриран на: Съб 22 апр 2006 23:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Лозарево

Мнениеот barona » Пон 01 май 2006 14:41


аз си взех някакви (плазма) за 20лв
имам голф2 с 2 фара и сам много доволен от фаровете с новите крушки
става като ден а за релетата не сам убеден че ще има особенна промяна ел техника сам и не сам убеден в това за което пишете
извинете ме ако греша


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Пон 01 май 2006 15:14


barona написа:аз си взех някакви (плазма) за 20лв
имам голф2 с 2 фара и сам много доволен от фаровете с новите крушки
става като ден а за релетата не сам убеден че ще има особенна промяна ел техника сам и не сам убеден в това за което пишете
извинете ме ако греша

Всичко което е писано за тази система е вярно. Аз си направих моите така и има много голяма разлика в светенето.
Преди когато включа дълги и ми светеше някаде на около 50м, а нататък не се виждаше като хората. Сега със релетата на дълги осветява на 100м(дори и повечко) като ден.
Ако искаш ми вярвай :udivitelna :udivitelna

Голф-а е с 4 фара :drive :idea3 :idea3 :idea3 :idea3


Потребителски аватар
barona
Мнения: 171
Регистриран на: Съб 22 апр 2006 23:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Лозарево

Мнениеот barona » Пон 01 май 2006 21:19


може и да баркам
ще пробвам и аз и ще видя


Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spirof » Сря 10 май 2006 22:23


:)
в момента в който се сдобих с голфарата ми направи впечатление че при включени дълги светлини при дърпане на лоста за светлинен сигнал имаше значителна промяна във силата на светене на фаровете и за това направих номера с релетата,но по малко различен начин
дойде ми на акъла че ако се направи схемата с две релета-съответно за дълги и къси свтлини при изгаряне на единия бушон и/или реле изчезват и левия и десния фар едновременно и може ж един момент да се окажа без светлини,
затова монтирах четири релета и четири бушона
две релета+бушони за дълги светлини - съответно ляв и десен фар
две релета+бушони за къси светлини - съответно за десен и ляв фар
като силовата верига е вързана направо към +на акумулатора
проводници със сечение 1,5мм2 са напълно достатъчни но е хубаво да се омотаят с пвц-тиксо
в момента съм със оригиналните 18-годишни фарове хела и крушки осрам 55/60 вата и видимостта е доста добра
определено има ефект


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Сря 10 май 2006 22:40


barona написа:ел техника сам и не сам убеден в това за което пишете


колега, предполагам че с твоята професия ще успееш да си премериш колко волта ти идват на цокъла на фаровете - ако е под 13 значи ще имаш чувствителна промяна, ако преработиш инсталацията по описаният от колегите начин. Ако ел инсталацията ти е перфектна (както се казва- да е като нова), не би трябвало да има ефект от преработките, но с годините нещата малко по малко се скапват.


barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barbushev » Нед 21 май 2006 23:42


Май и аз ще слагам релета - паля колата, пускам фаровете и мера на акумулатора 13.4 волта, мера на фара (без значение ляв десен) - 10,3 - 10,4 волта. Като му шакнах една жица от + на акумулатора в крушката - стана ден. Колата ми е пасатор 1.8 моно комби.
А за халогенните дали е същата работа? Трябва да взема и там да премеря. А откъде взимате релета? Да взема ли за жигула?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Нед 21 май 2006 23:45


с пасата има гъдел...
трябва да се смени крушката в ключа за фаровете със светодиод иначе ще се побъркаш!
П.С. да е жив и здрав jerrry че иначе бях превъртел тотално! mhihi mhihi


barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barbushev » Пон 22 май 2006 18:58


Аз ще слагам 4 релета - по едно за всиака къса и по едно за всияка дълга светлина. Може и да не стигне тока през лампата за да задържи 2 релета, обаче ако прави проблем и аз ще сложа диод :)
А дали да им пускам нова маса на фаровете или старата ще свърши работа?

П.С - взел съм 4 квадрата многожилен кабел 8)


Потребителски аватар
Dare_Devil
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dare_Devil » Вто 23 май 2006 13:46


Добре де, няколко души казаха, че тази процедура им я е правил Ваското. А колко пари им е струвало и по какъв начин да се свържа с него? Проблема е, че не ми се ще аз да го правя, понеже не съм уверен, че ще се справя, а и съм с доста ограничено време...

Едит: Сега видях че и той самият си е писал в темата... в такъв случай въпросът ми си е директно към него - пиши ми тук или на ЛС (макар че тук е по-добре - така и други, които се интересуват ще могат да разберат подробности...


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 23 май 2006 15:09


Dare_Devil написа:..... Сега видях че и той самият си е писал в темата......

ми драсни му едно ЛС...


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пет 26 май 2006 23:29


Аз разглобих ключа и вътре имаше няколкодиода и една лампичка точно над врътката на реостата. Лампата не свети - най вероятно е изгоряла. Тази лампа ли трябва да се смени с диод? Сега релетата не ми задържат обаче и лампата не свети.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Съб 27 май 2006 8:23


kлюча на В3 е на фокус :wink: ... на В4 е като на Г3 и там няма яд...


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пет 23 юни 2006 16:49


В момента правя една схема с 4 релета. :shock 2 руски с по един вход и два изхода и 2 други с 1 вх. и 1 изход. 2 бушона и не остават празни кабели от оргиналната инсталация. Скоро снимки. :lol: 8)


nickson
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 16:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nickson » Чет 10 авг 2006 17:20


Не разбирам особенно от релета и видовете крушки, но определено Golf 2-ките имат проблем с фаровете. Сега съм с Golf2 с 2 фара и определено е голяма тъмница - и на къси и на дълги все е много зле. Та като чета тука кой какво е писал, май решението на проблема е релета + по-дебели проводници.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 168 госта