Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот К.Одаджийски » Съб 26 сеп 2015 10:11


Само първата страница ти трябва да прегледаш, руски релета 40 амперови, кабел многожилен 2,5кв.мм




valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот valiosport » Съб 26 сеп 2015 12:45


За да го направиш културно и както трябва да е ще ти трябват две релета(едно за къси и едно за дълги).
Два цокъла за реле и два държача за бушона. Кабел 2.5 квадрата е достатъчен дори за 100 ватови крушки, вземи поне 10 метра, за да ти остане, а не като мен да купуваш втори път :Mr Green Fun
Желателно е да поставиш кабела в шлаух, така опастността от късо съединение е по-малка.
Кабелите от оригиналната инсталация се ползват да командват релетата.
Ефект от релетата ИМА и то голям.
Аз съм с голф 4 и съм си сложил реле на късите, на дългите съм сложил 100вата и с реле като минавам покрай големи табели, пускам късите защото ме заслепява :Mr Green Fun Но така и не можах да реша проблема с лампата на дългите, понеже свети постоянно и махнах релето. Сега съм със същите 100вата крушки на дългите и светлината е два пъти по-слаба, значи има як пад по инсталацията... Ако някой ден реша проблема с релето на дългите, ще споделя как :drunk


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот инжектопляктор » Съб 26 сеп 2015 12:55


Аз не можах да разбера - от къде са тия падове на напрежението към фаровете? От какво се получават, кои са проблемните звена? Вместо да се слагат релета и т.н, като нови тия коли са били добре с фаровете. Какво да ремонтира човек, ако има проблем, за да го върне в заводски вид?


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот К.Одаджийски » Съб 26 сеп 2015 14:32


Силовата верига минава през ключа за пускане на фаровете, ключа за къси дълги на волана, бушониерата, това са много нагорели и окислени връзки с течение на времето, като вземем и дължината на кабелите които са 1,5 кв.мм, вярно от истинска мед, не като сегашните от някаква сплав, окислените краища на кабела от алтернатора до акумулатора през стартера, окислената маса на акумулатора и купето и хоп, пада е готов, от 14 волта на алтернатора, на лампата става 10 и свети като фас, още повече, че и халогена му намалява светлината с времето


luxeon94
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 31 авг 2015 0:06
Автомобил:
Двигател:

Golf 2 , проблем с фарове

Мнениеот luxeon94 » Съб 07 ное 2015 16:53


Купих си фаровете от снимката.Монтирах фаровете и какво да видя те горките едвам светят.Късите светлини просто все едно ги няма , а дългите са що годе някакви къси.Искам да попитам дали има решение на този проблем?Ако сменя крушките със по силни ще има ли ефект?


12189820_1153821637981066_5910228302938741278_n.jpg


12208321_1153821651314398_2532393708009705591_n.jpg


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот gancho » Нед 08 ное 2015 9:13


Разглобяваш внимателно фаровете, пращаш рефлекторите в Стрелча за ново хромово покритие . После сглобяваш по обратния ред и -реглаж. Така ще станат като нови. Потърси в нета координатите на фабриката.
Не си губи време и пари да купуваш лампи....
п.п.Не разбирам добре от снимката , ама това оригинални фарове ли си купил или някакви тунинг китайчета?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19113
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот stefan4o » Нед 08 ное 2015 9:49


От тези китайски фарове не очаквай чудеса. Намери си оригинални Хелла или Бош и пробвай с тях.


Потребителски аватар
anonym0us
Мнения: 1721
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ηετρϰζ

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот anonym0us » Нед 08 ное 2015 10:08


За да накараш да светят тези ментета, единствения вариант е да сложиш ксенон. Но от друга страна, ще вадиш очи всякакви. :no


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот valiosport » Нед 08 ное 2015 13:43


Бате те са се опекли рефлекторите, какво очакваш да видиш??
И 200вата да сложиш пак няма да видиш....
Варианта е рециклиране или смяна на фаровете.
Ако фаровете са си Хела аз бих ги рециклирал.
На мойта двойка с оригиналните си фарове и с реленца цепеше мрака :icon_lol


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот parno » Нед 08 ное 2015 14:44


на пасата б5 фаровете (късите) са много лабави... на вентото с Н4 и релета късите специално светят много по-добре
б5 нуждае ли се от релета на фаровете или там е решен заводски този проблем?
говорим само за късите - като включа халогени или дълги да светят заедно с късите картината става HD :icon_lol


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот pas1.8mi » Пон 09 ное 2015 11:27


Слагай релета! :th_up


altanivan
Мнения: 1159
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот altanivan » Пон 09 ное 2015 20:01


parno написа:на пасата б5 фаровете (късите) са много лабави... на вентото с Н4 и релета късите специално светят много по-добре
б5 нуждае ли се от релета на фаровете или там е решен заводски този проблем?
говорим само за късите - като включа халогени или дълги да светят заедно с късите картината става HD :icon_lol



Измери ги и ще разбереш ... :beer


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот valiosport » Вто 10 ное 2015 3:52


Няма релета на силовата верига при Б5. Аз съм с голф 4 и там има едно реле което спира халогените ако си на дълги, но силово реле няма.
Сложих му релета и фаровете грейнаха, НО се яви един проблем.... Лампата за дългите почна да свети постоянно....... После сложих две релета на дългите, лампата изгасна, но фаровете не можеха да се гасят, като пусна дълги и щракна на къси фаровете си остават на дълги. Трябва да изгасиш и да пуснеш фаровете отново. Накрая махнах релетата на дългите и сега имам само на късите и няма проблем.
На дългите съм със 100вата и сега светят два пъти по-слабо...


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот parno » Вто 10 ное 2015 7:12


такъв отговор ме интересуваше :th_up
само на късите мисля да сложа релета - дългите светят супер,халогените също


Потребителски аватар
Lookout2
Мнения: 146
Регистриран на: Съб 18 окт 2008 9:14
Автомобил: vw mk3 gti 115h
Двигател: 2e 1992g
Местоположение: Томпсън,София

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот Lookout2 » Чет 12 ное 2015 18:36


Здравейте
Миналата събота и неделя и аз сложих релета на ГоуфУ( mk3 ) двусекционни фарове със нормални крушки 50w и съм много доволен - 1 за късите(40А немско от старият ми голф ) и 1 за дългите ( 30А пак немско от старата инсталация ). Релетата поставих в двигателният отсек , и понеже нямах желание да режа буксите към фара , от тях взех само сигнала от буксата към фара (къси и дълги + ) към релето , а релето захраних от алтернатора с предпазители преди релето по 10А и кабел по дебел от 2.5 мм , масата за релето и фара захраних от акумулатора пак с по дебел от 2.5 мм кабел - всичко свети с поне 20 - 30% по силно може би и повече и се видях в светлина , но ми направи впечатление , че инсталацията до буксата на фара е поне 1 път по тънка от тази в фара
И от Там ми иде въпроса - със така създадената инсталация ще имам ли някави допълнителни проблеми към ключа и старата инсталация като ( нагаряне , нагряване на ключове и друго ) , да преправя всичко или да надувам спокойно ?
Поздрави



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта