центровка на гнп на тди
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- ivan_pop
- Мнения: 808
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: центровка на гнп на тди
Аз от дизели не разбирам и не искам да разбирам!Гледал съм много пъти как колега ги настройва тези милиграми след смяна на уплътнения и не знам си какво още в помпата.Закача колата на KTS-а,пали и докарва милиграмите на 3,5-4.0 с почукване на плочката.Гаси,пали и ако му харесва как пали,стяга болтовете.Ако не му харесва как пали пак почуква..........
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: центровка на гнп на тди
Така, смятам да напиша последно мнение в тази тема. Набиране на "пациенти" е силно казано, защото нямам сервиз. Винаги съм бил опозиция на сервизите, защото всички знаем, че най-малкото когато ходим на сервиз губим доста време, а в много случаи некачествена работа, некачествени части и лошо отношение. Много са малко сервизите, на които си струва да си довериш колата и те са ангажирани за седмици напред. Затова предлагам такива услуги. Към мен се обръщат хора ходили по сервизите и не са им решили проблемите. Това го правя от времето, в което нито един сервиз поне тук във Велико Търново и региона не можеше да направи една центровка като хората, а тия помпи заявяваха, че не им се прави нищо. След време някой дизел майстори се престрашиха да им сменят уплътненията и после без никакви регулировки изпращаха клиента, а той се чудеше защо не върви и не пали както преди. Много монтьори и псевдо майстори четат тук, някой дори пишеха. Да, истинските майстори си направиха сервизи и спряха да пишат, въпреки, че някой от тях с четене от тук започнаха. Аз също не пиша много и рядко имам време. Когато напиша нещо, винаги се намира някой, който не е доволен, че не съм написал детайлно със снимки дори как на практика се прави даденото нещо и това било защото си ловя клиенти. Не. Не казвам детайлно, защото сервизите, четящи тук, започват да предлагат услугата с всичките последствия за клиентите си включително и финансови. Аз не съм получил информация наготово, сам съм се учил на моята кола. В заключение вече почти всички сервизи се изучиха на тънкостите по тези помпи, така че, който не може да се справи с дадената от мен информация по-добре да се обърне към някой сервиз.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7639
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: центровка на гнп на тди
За теб разбрахме. Ама на настройката на помпите нищо не каза.
Re: центровка на гнп на тди
Здравейте колеги имам следното запитване, ако мога така да го нарека. Купих си Пасатче b5 1.9 tdi ahh 90-ка карах го известно време и счупи гнп (елемента които е вътре беше станал на лютеница), та въпроса ми е след смяна на старото гнп сложих друго купих го втора ръка абсолютно същото е като старото, буксите не съвпадаха и следваше малко (побългаряване) вързах абсолютно всички кабели от новата помпа на буксата на старата помпа та всичко вървеше по план. Същият ден тръгнахме да палим пасата няколко човека (разбирачи) не стана на място и решихме да го теглим на 3-та предавка запали със 1, 2 кръгчета из квартала. Та мислех си че всичко е окей докато не започнах да го карам измени звука като цяло колата все едно не работеше на 4 цилиндъра.. Почнах да се развозвам и като я продухам от 1 предавка до към 3-та горе долу е окей дърпането но на 4-та и 5-та вече забива муцуна и повече от 120 не иска да направи дори и да го убиеш. Та въпроса ми е на какво се дължи това? Центровка на помпа ли трябва и къде може да ми я направят като хората без такива "селски разбирачи"
- samo_pechka
- Мнения: 8351
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: центровка на гнп на тди
Виж да не сте разкачили нещо по маркучета / вакууми, твоето е с пром . геометрия на турбината. Старото ГНП стояло ли е разкачено дълго време?
- samo_pechka
- Мнения: 8351
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: центровка на гнп на тди
denydj написа:Купих си Пасатче b5 1.9 tdi ahh 90-ка
Значи не е AHH тогава . Оправи си предния пост. Така става понякога, иска се съвет , но се подават грешни данни и става объркация. Остава да е AHU ( вероятно ) то се управлява с клапа и с налягане .
Нещо да кажеш за това ?samo_pechka написа:... Старото ГНП стояло ли е разкачено дълго време?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: mironski и 47 госта