центровка на гнп на тди

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
ivan_pop
Мнения: 808
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
Автомобил: OVB
Двигател: X18XE1
Местоположение: Плевен

Re: центровка на гнп на тди

Мнениеот ivan_pop » Чет 02 авг 2018 22:31


Аз от дизели не разбирам и не искам да разбирам!Гледал съм много пъти как колега ги настройва тези милиграми след смяна на уплътнения и не знам си какво още в помпата.Закача колата на KTS-а,пали и докарва милиграмите на 3,5-4.0 с почукване на плочката.Гаси,пали и ако му харесва как пали,стяга болтовете.Ако не му харесва как пали пак почуква..........




Zinoto
Мнения: 1871
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: центровка на гнп на тди

Мнениеот Zinoto » Пет 03 авг 2018 8:23


Така, смятам да напиша последно мнение в тази тема. Набиране на "пациенти" е силно казано, защото нямам сервиз. Винаги съм бил опозиция на сервизите, защото всички знаем, че най-малкото когато ходим на сервиз губим доста време, а в много случаи некачествена работа, некачествени части и лошо отношение. Много са малко сервизите, на които си струва да си довериш колата и те са ангажирани за седмици напред. Затова предлагам такива услуги. Към мен се обръщат хора ходили по сервизите и не са им решили проблемите. Това го правя от времето, в което нито един сервиз поне тук във Велико Търново и региона не можеше да направи една центровка като хората, а тия помпи заявяваха, че не им се прави нищо. След време някой дизел майстори се престрашиха да им сменят уплътненията и после без никакви регулировки изпращаха клиента, а той се чудеше защо не върви и не пали както преди. Много монтьори и псевдо майстори четат тук, някой дори пишеха. Да, истинските майстори си направиха сервизи и спряха да пишат, въпреки, че някой от тях с четене от тук започнаха. Аз също не пиша много и рядко имам време. Когато напиша нещо, винаги се намира някой, който не е доволен, че не съм написал детайлно със снимки дори как на практика се прави даденото нещо и това било защото си ловя клиенти. Не. Не казвам детайлно, защото сервизите, четящи тук, започват да предлагат услугата с всичките последствия за клиентите си включително и финансови. Аз не съм получил информация наготово, сам съм се учил на моята кола. В заключение вече почти всички сервизи се изучиха на тънкостите по тези помпи, така че, който не може да се справи с дадената от мен информация по-добре да се обърне към някой сервиз.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7639
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: центровка на гнп на тди

Мнениеот goppa » Пет 03 авг 2018 9:01


За теб разбрахме. Ама на настройката на помпите нищо не каза.


denydj
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 05 дек 2019 22:23
Автомобил:
Двигател:

Re: центровка на гнп на тди

Мнениеот denydj » Чет 05 дек 2019 22:38


Здравейте колеги имам следното запитване, ако мога така да го нарека. Купих си Пасатче b5 1.9 tdi ahh 90-ка карах го известно време и счупи гнп (елемента които е вътре беше станал на лютеница), та въпроса ми е след смяна на старото гнп сложих друго купих го втора ръка абсолютно същото е като старото, буксите не съвпадаха и следваше малко (побългаряване) вързах абсолютно всички кабели от новата помпа на буксата на старата помпа та всичко вървеше по план. Същият ден тръгнахме да палим пасата няколко човека (разбирачи) не стана на място и решихме да го теглим на 3-та предавка запали със 1, 2 кръгчета из квартала. Та мислех си че всичко е окей докато не започнах да го карам измени звука като цяло колата все едно не работеше на 4 цилиндъра.. Почнах да се развозвам и като я продухам от 1 предавка до към 3-та горе долу е окей дърпането но на 4-та и 5-та вече забива муцуна и повече от 120 не иска да направи дори и да го убиеш. Та въпроса ми е на какво се дължи това? Центровка на помпа ли трябва и къде може да ми я направят като хората без такива "селски разбирачи"


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8351
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: центровка на гнп на тди

Мнениеот samo_pechka » Пет 06 дек 2019 10:12


Виж да не сте разкачили нещо по маркучета / вакууми, твоето е с пром . геометрия на турбината. Старото ГНП стояло ли е разкачено дълго време?


denydj
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 05 дек 2019 22:23
Автомобил:
Двигател:

Re: центровка на гнп на тди

Мнениеот denydj » Пет 06 дек 2019 15:25


моята не е с променлива геометрия


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8351
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: центровка на гнп на тди

Мнениеот samo_pechka » Пет 06 дек 2019 22:48


denydj написа:Купих си Пасатче b5 1.9 tdi ahh 90-ка

Значи не е AHH тогава . Оправи си предния пост. Така става понякога, иска се съвет , но се подават грешни данни и става объркация. Остава да е AHU ( вероятно ) то се управлява с клапа и с налягане .
samo_pechka написа:... Старото ГНП стояло ли е разкачено дълго време?
Нещо да кажеш за това ?


denydj
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 05 дек 2019 22:23
Автомобил:
Двигател:

Re: центровка на гнп на тди

Мнениеот denydj » Съб 07 дек 2019 14:43


Да колега седяло е покрай 5 6 дни



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mironski и 47 госта