центровка на гнп на тди
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: центровка на гнп на тди
Показанията не ги променям нито се променя мястото на главата, защото реално нищо не правиш така, освен да лъжеш компютъра и то в малка степен. Целта е примерно ако имаш борд компютър или на ваг-ком да си показва примерно 3 мг., но в движение да подава повече гориво, което с местене на главата може би ще постигнеш ако я нагласиш на примерно 0,4 мг.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: центровка на гнп на тди
И защо трябва да подава повече гориво а да отчита по-малко?
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: центровка на гнп на тди
Искам и аз да попитам, при мен мг са 2,8, и аз искам да ги вдигна. Не пипах главата а само през ваг кома в адаптациите промених числото(32......, нещо такова беше) и сега сам на 3,4мг.
Какво значи това ,че не сам направил нищо ли?
Какво значи това ,че не сам направил нищо ли?
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: центровка на гнп на тди
Не да отчита по-малко, нормално от завода повечето ТДИ с помпа VP-37 са на 3,8 - 4 мг. с времето с износването на мотора и помпата тези мг. не са оптимални и затова в доста случаи хората с чука ги променят към по-малки цифри. Съответно борд компютъра не отчита вярно, а при проблеми с паленето няма почти никаква полза. Затова се регулира дозатора вътре в помпата, който наистина дава ефект към значително подобрение на паленето и вървежа.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: центровка на гнп на тди
Как се регулира дозтора? Мести се плеца на датчика за позиция ли? Как определяш къде да го стегнеш?
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: центровка на гнп на тди
Колега Zinoto,какво ще кажеш по моя въпрос?
Милиграмите които сам вдигнал само през вага става ли така или и аз с гуменото чукче?
Проблема при мен е ,че при 2,8мг при потегляне беше доста нервна и дори подскачаше (претриса), с вдигане на мг (с кабел само) го няма вече .
Милиграмите които сам вдигнал само през вага става ли така или и аз с гуменото чукче?
Проблема при мен е ,че при 2,8мг при потегляне беше доста нервна и дори подскачаше (претриса), с вдигане на мг (с кабел само) го няма вече .
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: центровка на гнп на тди
На 2,8 би трябвало да нямаш претрисане освен ако маховика не е започнал да се разбива. Не е проблем, че си ги вдигнал така с кабел, ако нямаш проблеми с паленето, с чука може да ти протече уплътнението след това, ако не е сменяно с ново.
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: центровка на гнп на тди
Zinoto написа:На 2,8 би трябвало да нямаш претрисане освен ако маховика не е започнал да се разбива. Не е проблем, че си ги вдигнал така с кабел, ако нямаш проблеми с паленето, с чука може да ти протече уплътнението след това, ако не е сменяно с ново.
Точно там е работата ,че всички ме насочиха кам маховик ,а тои се оказа без грам луфтове+феродо и претискател нови. Сега сам с твърд от 1з и на 3-4-5 предавка има резонанс в купето между 1200-1800об и 2,8мг, сега на 3,4мг са по слаби.
https://youtu.be/trdZ5BoKR2U -маховика.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: центровка на гнп на тди
goppa написа:И защо трябва да подава повече гориво а да отчита по-малко?
Именно и аз се чудя. Тук за настройка и центровка ли става дума или за измислен тунинг?
Просто при разглобяване на ГНП винаги се налага настройка положението на главата, това с чука.
Или някой твърди друго? Ще протече уплътненето, друг път ...Мисля, че се съживява тема, за да бъде насила убита.
goppa написа: Как се регулира дозтора?
?
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: центровка на гнп на тди
На човек без опит какво да обясняваш... старо опечено уплътнение размърда ли се колкото и да стягаш болтовете скоро след това протича. При разглобяване на помпата се сменят и уплътненията, освен ако не са сменяни скоро и се е наложило повторно разглобяване. Познавам човек, който без какъвто и да е диагностичен уред след пълно разглобяване и сглобяване на помпата я докарва на абсолютно същите милиграми, чесно изумявал ме е и мен, защото не е единичен случай при него. Просто има майстори и майстори, които са правили такива помпи със стотици още от времето, когато не всеки собственик на ТДИ имаше и ВАГ-КОМ. Така, че всеки може да си бие помпата на своята кола с чука колкото си иска, истинската настройка се прави по друг начин и да, има лек тунинг ефект, но той е страничен ефект така да се каже.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: центровка на гнп на тди
С две думи, казваш че сме прости и няма да те разберем като ни обясниш. За това няма смисъл от обяснения.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: центровка на гнп на тди
Не съм намеквал изобщо за умствен потенциал на никого. Аз обясних достатъчно теорията, без четене и практика няма как да стане. Може би трябваше да преснимам учебник за ГНП? Ти разбра за какво говоря, но предпочиташ на готово да ти настроя едва ли не колата през форума.
Мисля, че ще се справиш и сам. Според milmar не съм прав и говоря глупости, защото той пък знае за чука, в други теми също е заявявал, че не ги разбирам нещата, а той е специалист, така, че смятам, че съм допринесъл достатъчно с информация за темата. Тук четат доста хора, не само вие двамата. На никой не съм отказал помощ и информация, стига да се е отнесъл с уважение. Тук от форума поне 300 човека ми имат телефонния номер.
Мисля, че ще се справиш и сам. Според milmar не съм прав и говоря глупости, защото той пък знае за чука, в други теми също е заявявал, че не ги разбирам нещата, а той е специалист, така, че смятам, че съм допринесъл достатъчно с информация за темата. Тук четат доста хора, не само вие двамата. На никой не съм отказал помощ и информация, стига да се е отнесъл с уважение. Тук от форума поне 300 човека ми имат телефонния номер.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: центровка на гнп на тди
Аз, което зная (или поне ако смятам), че разбирам - го обяснявам във форума, такъв смисъл виждам в него (във форума). Има редица теми, в които мога да посоча мои обяснения. Друг е въпроса, че някой може да мисли, че не са верни и това е допустимо за мен. Но някои хора си позволяват да пишат много без да казват нищо конкретно, и изтъкват видиш ли, струват време и пари знанията. Така е, вярно е, че знаията са пари, но в такъв случай, ако не искаш да споделиш, защо пишеш въобще? Един вид - самореклама! Това, че във форума рядко някой те оспорва не е защото всички са съгласни, а защото хората които са специалисти си имат работа и не им е до това да спорят с теб. Тук като спецалисти визирам редица хора (без себе си), които вече почти не пишат във форума, от които действително може да се научи нещо.
И стига с това заядливото, че съм специалист, аз не съм се самоизтъквал, не съм автомонтьор, спокойно не съм конкуренция и не набирам клиенти (пациенти :-) ). Ако може да се каже, че съм специалист, то е в друга област на техниката.
( Не мисля, че квалифицирам и обиждам някого, няма и да пиша повече в темата. Но ако модератора реши, да трие и това ми мение)
Zinoto написа:... Според milmar не съм прав и говоря глупости, защото той пък знае за чука, в други теми също е заявявал, че не ги разбирам нещата, а той е специалист, така, че смятам, че съм допринесъл достатъчно с информация за темата. .....
И стига с това заядливото, че съм специалист, аз не съм се самоизтъквал, не съм автомонтьор, спокойно не съм конкуренция и не набирам клиенти (пациенти :-) ). Ако може да се каже, че съм специалист, то е в друга област на техниката.
( Не мисля, че квалифицирам и обиждам някого, няма и да пиша повече в темата. Но ако модератора реши, да трие и това ми мение)
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: центровка на гнп на тди
И сега,кво следва-ако не се получи по електронен път -се получава по механичен -с почукване по плочката. Аз поне така го разбирам.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: центровка на гнп на тди
Как ги разбра тея неща, Роско? Аз разбрах само, че milmar се заяжда със zinoto, или zinoto с milmar /май и това не съм разбрал/ и че и двамата били помагали на стотици колеги от форума. А как се настройва дозатора на ГНП не разбрах.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 138 госта