Цифров волтметър Б3
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Цифров волтметър Б3
Това осветление в краката на водача ми е ясно- ако случайно в тъмното не може да намери спирачката и няма под ръка кибрит да светне. Но другото вдясно, в краката на возещия се .... не ми е ясно .
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2014 18:58
- Автомобил: VW Passat B4
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: София
Re: Цифров волтметър Б3
това от дясно е за да свети еднакво иначе ако свети само при педалите ще е циганияmilmar написа:Това осветление в краката на водача ми е ясно- ако случайно в тъмното не може да намери спирачката и няма под ръка кибрит да светне. Но другото вдясно, в краката на возещия се .... не ми е ясно .
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Цифров волтметър Б3
milmar написа:Това осветление в краката на водача ми е ясно- ако случайно в тъмното не може да намери спирачката и няма под ръка кибрит да светне. Но другото вдясно, в краката на возещия се .... не ми е ясно .
Има го фабрично вградено на доста модели автомобили. Мода явно.
Светват при отваряне на някоя врата.
При мен изгасват след 10 мин, ако не се даде на контакт. При даване на контакт загасят веднага.Има и плафони в дясно и ляво пред копитата на 6и7 я пътници , както и зад тях. Да ми свети вечер по време на движение и аз него бих изтърпял.
Последна промяна от kris11 на Пет 26 юни 2015 12:29, променено общо 2 пъти.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Цифров волтметър Б3
Аз карам стара кола и нямам осветление в краката, освен това и аз не съм млад и явно не така модерен , затова никога не ми е трябвал кибрит в движение, че да светна и да видя къде е спирачката . Мен ме дразни всякакво осветление в колата. Когато карам нощно време, подсвета на дисплеите го давам на минимум, а такова в краката не бих го търпял. Отдавна не съм и пушач, че да търся запалката.
Но щом на хората им е приятно - аз съм за , стига да не отвлича вниманието на водача, че може да си ти или пък аз отсреща.
Но щом на хората им е приятно - аз съм за , стига да не отвлича вниманието на водача, че може да си ти или пък аз отсреща.
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2014 18:58
- Автомобил: VW Passat B4
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: София
Re: Цифров волтметър Б3
Всеки си има различно мнение на мен ми харесва всичко да ми свети и ако нещо не свети ме дразни
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Цифров волтметър Б3
Така е, всеки е различен. Наскоро пътувах през нощта и ме дразнеше силната червена светлина от бутоните на радиото-Сони.
Но да се върнем към заглавието на темата...
Подтикнат от тази тема купих цифров волтметър за буксата на запалката на голфа. Оказа се че не мога да видя какво показва при шофиране-буксата на запалката стои под наклон и дисплея несе вижда.
Преминах към разглобяване и монтаж на дисплея в едната от свободните капачки на таблото.
При включване на контактния ключ показва 11,8 и след секунда отива на 12,2. - 12,3 v .При стартиране показанието изчезва /свързал съм на неподходящо место/ след като запали мотора показва 14,2v и постепенно намалява до 13,8 - 13,6 v. В края на пътуването слиза дори под 13 v. Имам идея да прекарам проводници и да свържа към акумулатора / естествено през реле и предпазител до акумулатора/.
Единственият проблем е при слънчево време почти не се вижда какво показва. Мисля, че всички снимки по -нагоре в темата са правени вечер / нощем зелените цифри на дисплея са много приятни/.
Но да се върнем към заглавието на темата...
Подтикнат от тази тема купих цифров волтметър за буксата на запалката на голфа. Оказа се че не мога да видя какво показва при шофиране-буксата на запалката стои под наклон и дисплея несе вижда.
Преминах към разглобяване и монтаж на дисплея в едната от свободните капачки на таблото.
При включване на контактния ключ показва 11,8 и след секунда отива на 12,2. - 12,3 v .При стартиране показанието изчезва /свързал съм на неподходящо место/ след като запали мотора показва 14,2v и постепенно намалява до 13,8 - 13,6 v. В края на пътуването слиза дори под 13 v. Имам идея да прекарам проводници и да свържа към акумулатора / естествено през реле и предпазител до акумулатора/.
Единственият проблем е при слънчево време почти не се вижда какво показва. Мисля, че всички снимки по -нагоре в темата са правени вечер / нощем зелените цифри на дисплея са много приятни/.
-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Цифров волтметър Б3
Аз си купих същия като на милмар, за 8лв от един квартален магазин.Но нещо не се погажда с мястото си на запалката. Не мога да го натикам както трябва и често излиза сам ,и наистина през деня не се вижда добре, размиват се цифрите. При мен след 20 тина минути каране от 14 волта пада на 13-13,2 , на буса не е така слиза най-много до 13,7 в с включени консуматори .Нормално ли е това ? С нови четки съм ако има значение .
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Цифров волтметър Б3
Това с излизането от запалката не го е имало като ефект при мен , но може да се опита някаква гимнастика на пластинките с клещи, така че да запъват добре, а не да се стремят да измъкват щекера навън. Аз имам 2 броя абсолютно еднакви, поръчани от различни търговци от ebay, и двата волтметъра показват достатъчно точно и имат толеранс помежду си около 0.1V, което е свръх моите очаквания за някаква светулка с цифри. Това не е измервателен прибор все пак, но за нашите измервания е много повече от достатъчно. Мерено в запалката, напрежението не е толкова, колкото е на акумулатора директно, още по-малко, колкото би било мерено на генератора. Напрежението в запалката е функция на напрежението на акумулатора, но и на различните консуматори, които се включват в автомобила, понеже те оказват спад в общата част от ел. инсталация. Искам да кажа, че меренето на напрежението в запалката е все тая дали е с тази светулка или FLUKE за 3-4k лева.
Не знам как е в другите коли, но в запалката на Пасата се вижда много добре, освен при много силна светлина срещу дисплейчето, тогава наистина не се различава.
ПП
Сега ми хрумна: Трябва контактите на буксата за запалката да се почистят добре от нагар и мръсотия (ако запалката се ползва, вътре влизат боклуци от цигарите). Ако контакта е лош, показанието на дисплея ще се променя, заради спада в лошия контакт и непрекъсната промяна от наместването при вибрациите на автомобила.
Не знам как е в другите коли, но в запалката на Пасата се вижда много добре, освен при много силна светлина срещу дисплейчето, тогава наистина не се различава.
ПП
Сега ми хрумна: Трябва контактите на буксата за запалката да се почистят добре от нагар и мръсотия (ако запалката се ползва, вътре влизат боклуци от цигарите). Ако контакта е лош, показанието на дисплея ще се променя, заради спада в лошия контакт и непрекъсната промяна от наместването при вибрациите на автомобила.
- hristodj
- Мнения: 716
- Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:24
- Автомобил: golf 3 kombi
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Кърджали
- Контакти:
Re: Цифров волтметър Б3
Да се похваля и аз с моята екстричка .Получих я зимата ама сега намерих време за монтаж.
Последната която трябва да е първа нещо не съм оразмерил както трябва.Ама се разбира.
Последната която трябва да е първа нещо не съм оразмерил както трябва.Ама се разбира.
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2014 18:58
- Автомобил: VW Passat B4
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: София
Re: Цифров волтметър Б3
според мен ако залепиш фолиото върху самото волтметърче ще изглежда по добреhristodj написа:Да се похваля и аз с моята екстричка .Получих я зимата ама сега намерих време за монтаж.
Последната която трябва да е първа нещо не съм оразмерил както трябва.Ама се разбира.
- hristodj
- Мнения: 716
- Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:24
- Автомобил: golf 3 kombi
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Кърджали
- Контакти:
Re: Цифров волтметър Б3
Така е ама го поизрязах малко кофти.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Цифров волтметър Б3
тия дето се слагат в запалката - намаляването на напрежението от 12В е реализирано с 1бр 2 вт резистор , който грее като печка . Имайте го в предвид , особено лятно време.Преди 2 г бях мерил консумацията му е беше над 40 мА / не попмя точно
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Цифров волтметър Б3
Може би не всички модели са така, моя не съм забелязал да грее толкова. Аз вече не зная колко месеца не съм го изклювал, освен когато ползвам буксата за запалката за да зареждам LiPo батериите на една радио-кола или хеликоптера и не ми е правило впечатление.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 19:03
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1990
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Цифров волтметър Б3
Със извинение за ЪП-а... Със един приятел имаме волтметри от преди доста време във колите, но той смени неговата, и реши че пак трябва да си сложи. Същевременно си водим канал във ютуб за клипове и решихме да направим един "урок" на това как се поставя. Приятно гледане! :)
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Чет 12 мар 2015 21:37
- Автомобил: Vw T4 Multivan
- Двигател: 2400
- Местоположение: Варна
Re: Цифров волтметър Б3
brave написа:Ето и при мен как стана на Голф 4, може и по-добре но засега ще остане така. Ток съм взел от копчето до него за подгряването дето е, но може и от аварийните. Работи само като е на Контакт (запалена).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта