Захранването е посочено по напред в темата - една свободна букса (сигурно на някаква екстра, която нямам) в ляво от таблото. Нищо няма на нея, съответно и падове няма. Но където и да го закача, все тая. Единственото сигурно нещо, което установих е, че тази джаджа работи добре само когато НЕ се захранва от електрическата система на автомобила.
Другите джаджи също са вързани там и работят перфектно. Радиото също работи без смущения.
Засега спирам да се занимавам поради липса на време. Ако някой спец има нещо конкретно, да пише на лични за да не разводняваме темата.
Благодаря ви за отзивчивостта.
Цифров волтметър Б3
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Цифров волтметър Б3
Не знам дали видя предното (мое) мнение, леко го игнорира, съвсем сериозно е. Проблемът е свързан с масата на захранването и тази на датчика. Според мен и с батерията, ако допреш минуса на шаси пак ще наблюдаваш проблема, можеш да пробваш.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13431
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Цифров волтметър Б3
milmar имам такъв волтемтър. На мястото на запалката показва с 0,2 В по-малко отколкото на клемите на акумулатора. Има ги и тука на по0ниска цена 7-9 лв.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Цифров волтметър Б3
ОК, аз го вземам за 3 лв., но няма значение. Просто го мернах в Ebay, може и тук да го има.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Цифров волтметър Б3
milmar написа:ОК, аз го вземам за 3 лв., но няма значение. Просто го мернах в Ebay, може и тук да го има.
Днес пристигна, работи перфектно.
Става въпрос за това.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Цифров волтметър Б3
Колеги, как седи въпросния волтметър в колата, в смисъл да не стърчи много от самото глездо на запалката и постоянно ли работи ако се остави в запалката или само когато е на контакт/в движение колата? Аз гледах таткива и в DX, но само с червени индикатори намирам, дали има такива в зелен цвят?
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Цифров волтметър Б3
Моят е червен, стои включен в запалката от когато съм го купил, непрекъснато. Аз за радост запалка не ползвам 6-7 години вече и не ми пречи. Когато се налага да включа навигацията, тогава ще го махам.
-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Цифров волтметър Б3
Има ли разлика в стойностите които показва на запалката,и тези замерени на клемите на акумулатора?
Re: Цифров волтметър Б3
Зависи от ел. инсталацията. Колкото по захранващия проводник до запалката протича по-голям ток за други консуматори, има по-охлабени връзки по веригата, естествено тогава ще има толкова по-голямо разминаване между реалното напрежение на акумулатора и това на запалката...
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13431
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Цифров волтметър Б3
nokiangage написа:Колеги, как седи въпросния волтметър в колата, в смисъл да не стърчи много
Стърчи .Зависи как ти е наклона на запалката / не си спомня вече на Пас/ При мен наклона е 90 гр вертикален и за да погледнеш трябва малко да залегнеш. Не се оставя в запалкта - има консумация / не си спомням колко беше, мога да я измеря.
Мислех да го вграждам в таблото но индикатора е голям . Освен това има 1бр 1вт резистор печка последователно на 12 В.
Ако искаш обади сеили пиши да го видиш и пробваш.
Сутрин тръгвам около 9 , прибирам се след 17:30 и дремя докато намеря място за паркиране.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Цифров волтметър Б3
kris11 написа:Ако искаш обади сеили пиши да го видиш и пробваш.
Другата седмица ще се радвам да се видим по някое време, ще ти пиша допълнително, че сега съм в отпуск и не ми се навърта около офиса
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Цифров волтметър Б3
Братя.....от къде да си купя това полезно чудо ? Дайте инфо. Дали ги продават в София ?
- dontaskdontsay
- Мнения: 1384
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Цифров волтметър Б3
Тук нямате ли свободно капаче за другия модел волтметри http://farm4.staticflickr.com/3729/9870692034_d8bcbdcc38_c.jpg
Пускате си му 2 кабела до акумулатора и се радвате на точни стойности
Аз така се набутах с 16лв за тези от другия модел и после ги видях в продавалника за 3-5лв
Пускате си му 2 кабела до акумулатора и се радвате на точни стойности
Аз така се набутах с 16лв за тези от другия модел и после ги видях в продавалника за 3-5лв
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Цифров волтметър Б3
дърт милиционер написа:Братя.....от къде да си купя това полезно чудо ? Дайте инфо. Дали ги продават в София ?
Привет колега, аз днес в продавалник ги гледах и има доста продавачи от София (скъсен линк към продвалник по-долу):
http://goo.gl/B9ZAdI
@ dontaskdontsay - Да, примерно и аз имам 2 "халосни копчета" на централната конзола, но моята е малко по-счупена от твоята колега и изобщо не ми се занимава да я разглабям на този етап. Иначе съм сигурен, че тези вградените като копче ще изглеждат по-добре, но пък и ще трябва да търся и жичкаджия, че изобщо не разбирам от токове...
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Цифров волтметър Б3
Аз се смятам (понякога и други са го казвали ), че много разбирам от токове, и въпреки това не ми се занимава да разкикервам таблото, да пускам жици, при положение, че има волтметър за запалката .
Дали има разлика в показанията, ако мерим напрежене в запалката сравнено с това на клемите на акумулатора? - естествено че има. Но запалката е опроводена с доста голямо сечение проводници, така че консумацията на самия волтметър не оказва влияние. Имам предвид, че един истински волтметър не оказва никакво влияние (в идеалния случай, но всъщност почти винаги) в измерваната верига, понеже има огромно входно съпротивление. Захранването му си е отделно - от батерия. Докато с нашия "волтметър" не е така, той си има консумация и тя идва от измерваната верига, така или иначе свързан в запалката си работи точно. Когато обаче се включат големи консуматори като фарове, подгрев на задно стъкло и разни други, тяхната консумация създава пад по общия за всички консуматори кабел от акумулатора до разпределителното табло с предпазителите. Разликата е 0.1-0.2 V.
За мен този волтметър, при тези условия има предостаъчна за предназначението си точност. +/-0.1 или +/-0.2V е перфекрна точност. Това е волтметър за груб контрол, не е за някакви лабораторни измервания.
ПП Не е проблем да си стои постоянно включен, дори не намерих за нужно да му меря консумацията, но не очаквам да е повече от 20mA. Аз имах съмнения дали ще издържи постоянно включен, в смисъл дали няма да умре, иначе проблем с разряд на акумулатора - няма.
Дали има разлика в показанията, ако мерим напрежене в запалката сравнено с това на клемите на акумулатора? - естествено че има. Но запалката е опроводена с доста голямо сечение проводници, така че консумацията на самия волтметър не оказва влияние. Имам предвид, че един истински волтметър не оказва никакво влияние (в идеалния случай, но всъщност почти винаги) в измерваната верига, понеже има огромно входно съпротивление. Захранването му си е отделно - от батерия. Докато с нашия "волтметър" не е така, той си има консумация и тя идва от измерваната верига, така или иначе свързан в запалката си работи точно. Когато обаче се включат големи консуматори като фарове, подгрев на задно стъкло и разни други, тяхната консумация създава пад по общия за всички консуматори кабел от акумулатора до разпределителното табло с предпазителите. Разликата е 0.1-0.2 V.
За мен този волтметър, при тези условия има предостаъчна за предназначението си точност. +/-0.1 или +/-0.2V е перфекрна точност. Това е волтметър за груб контрол, не е за някакви лабораторни измервания.
ПП Не е проблем да си стои постоянно включен, дори не намерих за нужно да му меря консумацията, но не очаквам да е повече от 20mA. Аз имах съмнения дали ще издържи постоянно включен, в смисъл дали няма да умре, иначе проблем с разряд на акумулатора - няма.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 154 госта