@plamski3
Днес си направих експеримент, който заснех: 1 - паля колата с ориг. ключ - пали си нормално, но мига иконката на имото, 2 - паля колата само с перото от резервният "полу-ключ" - колата пали и се гаси моментално, 3 - паля с резерв. ключ + новият програмиран чип - колата си пали нормално, но иконката пак си мига. Явно, имобилайзъра не е изключен. Докато намествах чипа до антената на конт. ключ ми изписа на дисплея - ENGINE WORKSHOP и после, като го наместих изчезна този надпис. Това се показваше и когато програмираше ключа. Помня, че ключаря не беше много на "ти" с Английския език, та му превеждах това-онова, каквото пишеше на дисплея на уреда с който програмираше (това е уреда -
http://i.ytimg.com/vi/f7ME_fCa0YM/hqdefault.jpg ). Имахме разногласие за това, за какво точно служи опцията "Nmbr Keys" - според него, означава, кой ключ подред ще прграмираме. Според него, колата, някога е имала 3 оригинални ключа, та този, който ще програмираме, ще е най-малко 4-ти, но аз му казвах, че най-вероятно, това служи за да се окаже на имото с колко ключа разполагам в момента. В крайна сметка се оказах прав :D След успешното програмиране на новият чип (което стана от първият път), на дисплея остана да мига иконката за имото, а той ми каза, че най-вероятно това ще оказва за известно време, че е направен нов ключ, та щяла да изчезна след около 2 дни, но това не стана и после му звъннах да го питам, защо не изчезва, а той ми каза, че най-вероятно трябвало да се покара още известно време колата. Това е клипа, който заснех. По някое време си слагам телефона на крака, за да наместя чипа до антената на контактният ключ, та картината става черна за няколко секунди, да не си помислите, че е края на клипа :)
https://www.youtube.com/watch?edit=vd&v=zaeCiSVBqyk Благодаря за отзивчивостта ;)