Как се сменя крушката на парното на Голф II
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- leavon
- Мнения: 923
- Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Как се сменя крушката на парното на Голф II
..и изобщо сменя ли се изгоряла крушка за двете ленти над лостовете за парното и разпределителя. Не успявам да изкарам цокълчето. Май е направено да не може!! Става дума за Г-2!
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
принципно не може да се смени.
обаче ако разлепиш панела на съставните му части ще успееш да извадиш крушката.
съвети:
1.внимателно разлепи панела с помощта на макетен нож.
2.не пипай с пръсти белите фигурки по прозрачната пластмаса.
3.такава крушка няма да намериш никъде.можеш да сложиш светодиод.
разкази в картинки:
http://www.blauertacho.de/doc/vw/Heizung-golf2/heizung.htm
обаче ако разлепиш панела на съставните му части ще успееш да извадиш крушката.
съвети:
1.внимателно разлепи панела с помощта на макетен нож.
2.не пипай с пръсти белите фигурки по прозрачната пластмаса.
3.такава крушка няма да намериш никъде.можеш да сложиш светодиод.
разкази в картинки:
http://www.blauertacho.de/doc/vw/Heizung-golf2/heizung.htm
- leavon
- Мнения: 923
- Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
В случай, че някой се интересува:
Питах в магазина за светодиод, казаха, че трябвало да се слагат някакви съпротивления, иначе щял да изгори. В магазина на VW можели да поръчат такова панелче от Германия и струвало към 50 лв. Е, това ме амбицира! Разглобих системата. Разпробих два коси отвора от цокълчето на крушката навън, още два, по-големи, на широката част на нивото на крачетата (за да имам видимост) и един малък на тясната част до крачетата. През последния прекарах две тънки кабелчета и ги припоих на най-вътрешната част на крачетата. Стърчащите краища на кабелите прекарах през косите отвори, за да излязат през цокъла и ги припоих за краищата на една крушка за 12 V, която е с размерите на светодиод. След това нагласих крушката в цокъла на нужната височина, издърпвайки я през косите отвори. Позапуших тук-там с горещ силикон. Сглобих частите и сега работи на 6. Това е!!
Питах в магазина за светодиод, казаха, че трябвало да се слагат някакви съпротивления, иначе щял да изгори. В магазина на VW можели да поръчат такова панелче от Германия и струвало към 50 лв. Е, това ме амбицира! Разглобих системата. Разпробих два коси отвора от цокълчето на крушката навън, още два, по-големи, на широката част на нивото на крачетата (за да имам видимост) и един малък на тясната част до крачетата. През последния прекарах две тънки кабелчета и ги припоих на най-вътрешната част на крачетата. Стърчащите краища на кабелите прекарах през косите отвори, за да излязат през цокъла и ги припоих за краищата на една крушка за 12 V, която е с размерите на светодиод. След това нагласих крушката в цокъла на нужната височина, издърпвайки я през косите отвори. Позапуших тук-там с горещ силикон. Сглобих частите и сега работи на 6. Това е!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта