С това копче се борих 2 дена. Въобще недей ги гледа тези цветове на кабелите. Според мен има разлика между американските и европейските машинки. Взимаш един мултицет и го подваш на някой от кабелите и при натискане на бутона гледаш на кой кабел праща ток и така ще установиш 3-те важни кабела:
1-кабел по който тече постоянен 12+ (взимаш сигнал от буксата която е спряна долу в куплунга до вратата)
2-кабел който пуска 12+ при натискане на бутона нагоре отключване
3-кабел който пуска 12+ при натискане на бутона надолу заключване
Така и още едно важно нещо. Ако имаш алармена система която управлява централното по същият начин по който ще управлява и копчето ти на кабелите на алармата за отключване и заключване слагаш по един диод за обратна връзка иначе ще се чудиш какво става както и аз! При подаване на ток от копчето за заключване се шашкаше незная защо ,но така го оправих. Има и още нещо бутона спря да заключва при подавне на контакт от клемореда. Еми до там не съм стигнал ,но успех дано при теб се получи ;) Успех :)
Как се свръзва орг. копче за заключване на голф 3
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
- sasho_sb
- Мнения: 194
- Регистриран на: Сря 14 май 2008 19:07
- Автомобил: Vw Golf mk3
- Двигател: AEE 1996
- Местоположение: Костинброд
Re: Как се свръзва орг. копче за заключване на голф 3
mafiacartel написа:С това копче се борих 2 дена. Въобще недей ги гледа тези цветове на кабелите. Според мен има разлика между американските и европейските машинки. Взимаш един мултицет и го подваш на някой от кабелите и при натискане на бутона гледаш на кой кабел праща ток и така ще установиш 3-те важни кабела:
1-кабел по който тече постоянен 12+ (взимаш сигнал от буксата която е спряна долу в куплунга до вратата)
2-кабел който пуска 12+ при натискане на бутона нагоре отключване
3-кабел който пуска 12+ при натискане на бутона надолу заключване
Така и още едно важно нещо. Ако имаш алармена система която управлява централното по същият начин по който ще управлява и копчето ти на кабелите на алармата за отключване и заключване слагаш по един диод за обратна връзка иначе ще се чудиш какво става както и аз! При подаване на ток от копчето за заключване се шашкаше незная защо ,но така го оправих. Има и още нещо бутона спря да заключва при подавне на контакт от клемореда. Еми до там не съм стигнал ,но успех дано при теб се получи ;) Успех :)
За да заключва при подаване на контакт от клемореда трябва да прекъснеш проводника на който се появявя + на контакт / жълта с червена ивица пин № 12 , за Г3/ на буксата на компресорчето . Успех !
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: Как се свръзва орг. копче за заключване на голф 3
Двата кафеви са маса- единия за лампата другия за копчето.
Сиво-зеления отива на машинката отзад и той я управлява. При подаване на'+'отключва '-'заключва.
Сиво-синьо '+' на лампата.
Червено-бял е постоянен плюс.
Аз там съм си свързал централното от алармата защото е по-достъпно, но правих един трик с транзистор да ми инвертира сигнала, че излизат два '+' сигнала, за отключване и заключване.
Всичко по-горе описано е за американска кола. Вероятно има разлика както е казал колегата.
Ако ти трябват два '+' сигнала за отключване и заключване ще трябва да свържеш '+' на сиво зеления и съответно ще имаш сигнал '+'заключване на кафяв(пин1) и сигнал '+'отключване на червено-бял.
Сиво-зеления отива на машинката отзад и той я управлява. При подаване на'+'отключва '-'заключва.
Сиво-синьо '+' на лампата.
Червено-бял е постоянен плюс.
Аз там съм си свързал централното от алармата защото е по-достъпно, но правих един трик с транзистор да ми инвертира сигнала, че излизат два '+' сигнала, за отключване и заключване.
Всичко по-горе описано е за американска кола. Вероятно има разлика както е казал колегата.
Ако ти трябват два '+' сигнала за отключване и заключване ще трябва да свържеш '+' на сиво зеления и съответно ще имаш сигнал '+'заключване на кафяв(пин1) и сигнал '+'отключване на червено-бял.
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: abf
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как се свръзва орг. копче за заключване на голф 3
да добавя, че при наличието на комфорт модул при задържане на копчето се отварят или затварят прозорците ;)
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Как се свръзва орг. копче за заключване на голф 3
това става и при задържане на ключа на ключалката , ако се заключва с ключа и задържите малко по посока на заключване вдига всички прозорци ако има свалени и обратното ако се отключва почва да свала прозорците
Обаче тук възниква един въпрос къде се намира този комфорт модул , в машинката на коя врата или при електрониката на моторчето за вакуум ??? защо питам защото при един пасат беше направено по културно като задържиш ключа започва да вдига или сваля не всички врати едновременно а една по една и тогава може да контролираш примерно точно кой прозорец да се отвори ако искаш , а при мен на голфа е всички заедно и няма да ви казвам това колко натоварва акумулатора като черпен ток и самата инсталация , пък и не е удобно никак даже айде за вдигане как и да е върши работа но за сваляне на прозорците просто не е функционално... кажете къде е тоя комфорт модул да взема да го сменя с по умен
Обаче тук възниква един въпрос къде се намира този комфорт модул , в машинката на коя врата или при електрониката на моторчето за вакуум ??? защо питам защото при един пасат беше направено по културно като задържиш ключа започва да вдига или сваля не всички врати едновременно а една по една и тогава може да контролираш примерно точно кой прозорец да се отвори ако искаш , а при мен на голфа е всички заедно и няма да ви казвам това колко натоварва акумулатора като черпен ток и самата инсталация , пък и не е удобно никак даже айде за вдигане как и да е върши работа но за сваляне на прозорците просто не е функционално... кажете къде е тоя комфорт модул да взема да го сменя с по умен
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: abf
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как се свръзва орг. копче за заключване на голф 3
при мен пин №12 на буксата е зелено - жълт кабел - вчера беше прекъснат и вече всичко си работи както трябва :) Благодаря на всички за помощта.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Как се свръзва орг. копче за заключване на голф 3
Да споделя алтернативния начин за свързване:
Кабелите на ключа:
- двата кафеви заедно на маса на купето - вляво на бушониерата има гнездо със свободни букси
- червено-бял - постоянен + от запалката
- сиво-синьо - осветление на бутона - пак от запалката
- сиво-зелен - към червено-черния на моторчето на централното
За да работи по този начин, трябва да се откачи управлението на централното от шофьорската брава, което в нашия случай не е използвано никога и не се предвижда да се използва - буксата е на бравата от долната страна - плоска, с 4 пина, като 2 и 4 са постоянен плюс и маса, а 3-ти е червено-черният към моторчето. Не е нужно да се сваля цялата кора, а може да се откопчеят щипките в задния край и отдолу и да се развият болтовете на дръжката и буксата може да се откачи и върже за вратата, за да не се клати и почуква.
Кабелите за моторчето на централното вървят в шофьорския праг в отделен сноп.
При отключване се подават 12 волта на червено-черния кабел, а при заключване, се подава маса.
Кабелите на ключа:
- двата кафеви заедно на маса на купето - вляво на бушониерата има гнездо със свободни букси
- червено-бял - постоянен + от запалката
- сиво-синьо - осветление на бутона - пак от запалката
- сиво-зелен - към червено-черния на моторчето на централното
За да работи по този начин, трябва да се откачи управлението на централното от шофьорската брава, което в нашия случай не е използвано никога и не се предвижда да се използва - буксата е на бравата от долната страна - плоска, с 4 пина, като 2 и 4 са постоянен плюс и маса, а 3-ти е червено-черният към моторчето. Не е нужно да се сваля цялата кора, а може да се откопчеят щипките в задния край и отдолу и да се развият болтовете на дръжката и буксата може да се откачи и върже за вратата, за да не се клати и почуква.
Кабелите за моторчето на централното вървят в шофьорския праг в отделен сноп.
При отключване се подават 12 волта на червено-черния кабел, а при заключване, се подава маса.
- SIMETO1
- Мнения: 498
- Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 1999
- Местоположение: Плевен
Re: Как се свръзва орг. копче за заключване на голф 3
Колеги ето това е решението на проблема:
Първо разпределение на кабелите от бутона:
Свързват с към кабелите на кръглата букса (която се намира на колонката на вратата (под таблото до бушониерата)
1 - кафяв свързва се с зелен
2 - червено-бял свързва се с сив
3 - сиво-зелен свързва се с червено-бял
пп ако копчето работи на обратно - трябва да се разменят кабелите на 1 и 2
4 - празно
Осветление на бутона - свързах ги към същите цветове на бутона за подгряване на задното стъкло
5 - кафяв - минус.
6 - сиво-синьо - плюс.
След това се отваря кората при компресора за централното - от буксата се прекъсва пин №12 на буксата е зелено - жълт кабел
Първо разпределение на кабелите от бутона:
Свързват с към кабелите на кръглата букса (която се намира на колонката на вратата (под таблото до бушониерата)
1 - кафяв свързва се с зелен
2 - червено-бял свързва се с сив
3 - сиво-зелен свързва се с червено-бял
пп ако копчето работи на обратно - трябва да се разменят кабелите на 1 и 2
4 - празно
Осветление на бутона - свързах ги към същите цветове на бутона за подгряване на задното стъкло
5 - кафяв - минус.
6 - сиво-синьо - плюс.
След това се отваря кората при компресора за централното - от буксата се прекъсва пин №12 на буксата е зелено - жълт кабел
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Как се свръзва орг. копче за заключване на голф 3
Би трябвало да не ти работи допълнителният бутон,когато си на "контакт" или при запален двигател!
Re: Как се свръзва орг. копче за заключване на голф 3
Колеги, къде се намира компресора за централното на голф 3 ? Гледах под задните седалки, но нямаше нищо.
- mitko_belata
- Мнения: 284
- Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
- Автомобил: JETTA MK2
- Двигател: GX
- Местоположение: Пловдив
Re: Как се свръзва орг. копче за заключване на голф 3
h0r4ex написа:Колеги, къде се намира компресора за централното на голф 3 ? Гледах под задните седалки, но нямаше нищо.
Във багажника се намира там е скрит
- Bai Sando
- Мнения: 8112
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Как се свръзва орг. копче за заключване на голф 3
Под десния стоп,ако си с мокетените кори в багажника е под кората пак под стопа.Вързана е с едно като ластик.
Re: Как се свръзва орг. копче за заключване на голф 3
Чак днес се оправих с копчето :D Мерси много за помощта. Преди да прекъсна №12 пин на централното само се заключваше докато е запалена не можех да я откюча. :)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта