Смяна на жилата на ел стъкла на Голф 3 + снимки
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Milenkatara
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Смяна на жилата на ел стъкла на Голф 3 + снимки
Ех как не я видях тази тема по рано .. Много добре си написъл всичко
- Pokerstars
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пон 18 апр 2011 10:47
- Автомобил: Audi A4 B7
- Двигател: 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Смяна на жилата на ел стъкла на Голф 3 + снимки
И тази тема гледах и всички останали във форума, но не се получи. 2 пъти ходих за жило и двата пъти ми идва късо с около 2.5-3 см., жилото е 3.50 м. колкото е и старото май, но като дойде време да го слагам на макарата не става, късо е.Защо се получава така не знам, уж меря по старото и всичко е точно и накрая уй. Кажете ми къде е проблема?
- svetliosabev
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 18:59
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: 1Z 1995
- Местоположение: V.Tyrnovo
Re: Смяна на жилата на ел стъкла на Голф 3 + снимки
Не го навиваш достатъчно стегнатао на макарата.И при мене се получи това,ама аз като "тарикат" срязах бронята с 3см и като врътна мотора 2 пъти жилото охлаби .
- Pokerstars
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пон 18 апр 2011 10:47
- Автомобил: Audi A4 B7
- Двигател: 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Смяна на жилата на ел стъкла на Голф 3 + снимки
Ами не знам, колкото и силно да го опъвам - не става. Жилото е 2 мм, да не е в това проблема, че е по дебело от оригиналното. Не виждам смисъл, ако взема ново жило и го пусна по дълго, тогава сигурно ще е хлабаво. Еб§м ти и джам
- djmimo89
- Мнения: 141
- Регистриран на: Съб 11 дек 2010 19:11
- Автомобил: VW Golf 3 Cabriolet
- Двигател: ADZ
- Местоположение: Долна Оряховица
Re: Смяна на жилата на ел стъкла на Голф 3 + снимки
Пружините които са на пласмасовите ограничители, играят роля точно за това да обират хлабината на жилото. Измервате дължината на старото жило и отпускате около 1 см, за да може да направите топчетата. Дори и да не отпуснете, пружините ще могат да се свият толкова. Ако жилото ми е точно по размер, значи някъде бъркате по пътя или не е достатъчно опънато за да се навие на ролката и да може да затворите машинката.
- Pokerstars
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пон 18 апр 2011 10:47
- Автомобил: Audi A4 B7
- Двигател: 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Смяна на жилата на ел стъкла на Голф 3 + снимки
Из темите пише, че жилото трябва да е 3.50 м., по старото мерих от пъпка до пъпка и т.н. уж е същата дължина, но не става. Ако взема ново жило и го пусна по дълго с 2-2.5 см то тогава идва въпроса къде да са тези 2-3 см, защото от началото на едната пъпка до другата са 103,5 см а от другия край 110 см. Където и да се пуснат тези 2-3 см. водачите към които се закрепва стъклото ще се разминават. Освен ако не са в двата края по равно, но не знам какво ще се получи. Иначе жилото го опъвам на макс, дори и двете пружини като се свият пак не стига...
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 13 юни 2008 21:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Смяна на жилата на ел стъкла на Голф 3 + снимки
djmimo89 написа:Здравейте колеги. Оплетоха ми се жилата на стъклата и се скъсаха и на двете, търсих тук във форума тема която да ми помогне с поправянето, но не открих такава и реших да пусна тази, която би помогнала на колиги с такъв проблем.
Та нужните инстроменти са:
1 Клещи
2 Ролетка
3 Поялник
4 Комплект еврейски звезди
5 Калай
6 Киселина за запояване или флюс
7 Плоска отверка
8 Ключе 10 (по възможност някакво тръбно ключе)
9 Клещи резачки
10 3-та ръка (аз ползвам малко менгеменце)
11 Грес
12 Доста нервички и около 5 часа свободно време за 2-та прозореца.
13 Щях да забравя някой който да ви надува главата цял ден за това че не му обръщате внимание:
Нужните части са:
1 Жило около 7.5 метра за двата прозореца (по възможност по меко, защото аз вземах едно което се оказа доста твърдичко и когато го навивах на ролката имаше много от мамата)
2 Устар клеми 4 броя по 2.5мм2
3 4 гайки 3мм(аз използвах такива като на снимката)
И така. Сваляте кората на вратата, предполагам всеки знае как, затова несъм снимал. След това сваляте прозореца до полужение както е на снимката и разхлабвате гайките(оградени са с червено) с ключе 10
След това се мъчите малко да махнете стъклото, като внимавате да не го счупите че после . След това развивате болтовете които са огадени в червено на снимката за да извадите машинката
Изваждате машинката и вече може да започваме операцията. След като сте я извадили развивате ето тези болчета с еврейска звезда(предполагам че и при другите е с такива глави) които са показани на снимката
След разглобяване ще се получи ето това
Има една зелена ролка която несъм я снимал незнайно защо. Тя седи вътре и на нея се навива жилото. След като сте разглобили всичко вече може да започваме със смяната.
Развивате болчетата на устар клемите така че да паднат и да извадите самата клема(може и по вандалския начин, ама може да счупите клемата), трябва да стане ето това:
Срежете клемичките на размер малко по-малък от дупката на водачите където се захваща за жилото.
След това измервате жилото колко да е дълго и къде да поставите гайките и устар клемите и си ги отбелязвате с някакъв маркер. Като направите това всичкото запоете с поялника на единия край на жилото едната гайка с помощта на калая и киселината(флюс) за запояване, но оставете малко от жилото да стърчи за да може да забърнете краищата му за по добро захващане:
След това слагате нужните брони на жилото и на следващото маркирано място слагате устар клемата, затягате болчето и запоявате по същия начин
И така пак броня и пак запоявате и пак броня и накрая гайката запоявате и накрая трбва да получите готовото жило с броните.
ЗАПОМНЕТЕ ЧЕ ИМА ЗНАЧЕНИЕ КОЯ БРОНЯ КЪДЕ Е.
След като сте готови сглобявате нашинката по обратния ред, намотавате жилото на ролката и преди да затворите намажете с грес. Ето това е готовата машинка:
Слагате машинката по обратния ред нагласяте стъклото да се движи нормално без запъвания и го стягате но не прекалено много да не го счупите и крайния резултат е на лице: http://www.youtube.com/watch?v=WNoJzzHD4k0&feature=youtu.be
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Смяна на жилата на ел стъкла на Голф 3 + снимки
За информация към темата:
Телено въже, може да си купите от тази фирма: http://metaltrade-ltd.com/metal/ тел.088 860 0350
Имат всякакви размери и аз си поръчах с дебелина 1.8мм и стана идеално, направо оригинално. Цената беше между 50 и 60 ст. на метър. Изпращат по куриер и са много коректни Доволен съм.
Телено въже, може да си купите от тази фирма: http://metaltrade-ltd.com/metal/ тел.088 860 0350
Имат всякакви размери и аз си поръчах с дебелина 1.8мм и стана идеално, направо оригинално. Цената беше между 50 и 60 ст. на метър. Изпращат по куриер и са много коректни Доволен съм.
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Re: Смяна на жилата на ел стъкла на Голф 3 + снимки
Здраяейте, бях попаднал на някаква тема за майстор на машинки в София. Можв ли някакви контакти ? Не успях да немря темата :(
- amigovn
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 30 окт 2014 20:54
- Автомобил: Golf 3 Yahting GT
- Двигател: 1997 аек
- Местоположение: варна
Re: Смяна на жилата на ел стъкла на Голф 3 + снимки
във връзка с темата:има ли някой който да има препоръки и за задните ел.машинки.че имам за смяна на жило...
- amigovn
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 30 окт 2014 20:54
- Автомобил: Golf 3 Yahting GT
- Двигател: 1997 аек
- Местоположение: варна
Re: Смяна на жилата на ел стъкла на Голф 3 + снимки
вчера се пробвах и се получи и с задните повдигачи.най важното беше че трябва да се запоява, защото ми изтърва набра всичко и после отначало.жилото обаче е 2мм. и е една идея по дебело надявам се да не е проблем с времето.
- IcoMk3
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2014 20:05
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Шумен
Re: Смяна на жилата на ел стъкла на Голф 3 + снимки
Извинявам се че отварям стара тема,но има ли смисъл да пускам нова.
Та,Проблема ми е в прозореца на задна дясна врата.Отваря го но не го затваря.Не успях да изкарам механизма от вратата за да го погледна по-подробно,а и беше студено затова се отказах сега да го правя.Но записах звука от нормално работещия ми преден десен прозорец,и от неработещия заден десен.При неработещия се чува много по-различен звук,и се чудя дали някой може да разбере нещо повече от звука,примерно дали и моето жило не е оплетено,макар че не виждам наистина какво друго може да е.
Та,Проблема ми е в прозореца на задна дясна врата.Отваря го но не го затваря.Не успях да изкарам механизма от вратата за да го погледна по-подробно,а и беше студено затова се отказах сега да го правя.Но записах звука от нормално работещия ми преден десен прозорец,и от неработещия заден десен.При неработещия се чува много по-различен звук,и се чудя дали някой може да разбере нещо повече от звука,примерно дали и моето жило не е оплетено,макар че не виждам наистина какво друго може да е.
- amigovn
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 30 окт 2014 20:54
- Автомобил: Golf 3 Yahting GT
- Двигател: 1997 аек
- Местоположение: варна
Re: Смяна на жилата на ел стъкла на Голф 3 + снимки
и аз имах този проблем и се оказа пак жилото...
- IcoMk3
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2014 20:05
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Шумен
Re: Смяна на жилата на ел стъкла на Голф 3 + снимки
По-евтино ли ще ми излезе да намеря механизма за стъклото втора употреба от някоя морга,отколкото да купувам жило и да си играя да го сменям ?
- dontaskdontsay
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Смяна на жилата на ел стъкла на Голф 3 + снимки
Вчера скръцна предния прозорец и викам даи днеска да го отворя и да смажа малко релсите. Отворих намазах с грес релсите но пак скърца. Свалих целия механизъм и го отворих. Жилото е здраво, ролката на която е намотано също е здрава. Намазах ролката и жилата с грес ама скърцането си остава.
Направи ми впечатление че жилото от едната страна е провиснало (когато е в отворено положение), а от другата си е изпънато по релсата.
Нормално ли е да е толкова хлабаво от едната страна и на какво се дължи скърцането ?
Направи ми впечатление че жилото от едната страна е провиснало (когато е в отворено положение), а от другата си е изпънато по релсата.
Нормално ли е да е толкова хлабаво от едната страна и на какво се дължи скърцането ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта