Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- stefan4o
- Мнения: 19159
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
Щом ти се е сторила висока цената - хващаш инструмента и си ги профилактираш сам. Не е толкова трудно. Сега отново си със стари апарати, които могат да се спекат всеки един момент. Но щом така те устройва...
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: Вто 21 окт 2008 21:54
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
Отново проблем, този път при заден десен спирачен апарат. Самият апарат е изправен, но държача/супорта е яко ръждясал под едното уплътнение и е застопорен в едно положение, при което едната накладка постоянно трие и почти е свършила.
Въпрос, всички голф 4 с еднакви държачи ли са? Понеже след двучасово търсене из острова под Аспарухов мост открих нещо като автоморга, откъдето ми продадоха държач, който обаче е различен от моя и явно ще трябва да търся друг, или да ремонтирам моя.
Въпрос, всички голф 4 с еднакви държачи ли са? Понеже след двучасово търсене из острова под Аспарухов мост открих нещо като автоморга, откъдето ми продадоха държач, който обаче е различен от моя и явно ще трябва да търся друг, или да ремонтирам моя.
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
Много често причината за невръщаща се накладка е в кородирали или запечени направляващи.А те трябва да се почистят и смажат с медна смазка(Cu на прах + литиева(задължително,защото е водоустойчива) грес) или керамична смазка.Дори на новите спирачни апарати те трябва да се намажат обилно за да нямате проблеми.
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: Вто 21 окт 2008 21:54
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
От това което изчетох, трябва да е силиконова грес, за да не уврежда уплътненията. Въпросът ми е дали при всички голф 4 е монтиран еднакъв държач за задния спирачен апарат, или са различни, примерно при различен диаметър на дисковете?
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 02 юни 2021 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
И аз имам проблем с десния апарат и се чудя в момента какво да правя. Преди около две години като сменях дискове и накладки в сервиза ми казаха. Задния ти ЛЯВ апарат не е ок и ще ти прецака накладките. Тогава ми го смениха с друг втора ръка от някаква там тяхна морга с която работят, но за десния нищо не казаха. И сега имам проблем с него. Отскоро по време на движение се появи едно скърцане. Всеки път е едно и също. Тръгвам, карам няколко стотин метра и скъпцането се появява. ужасно дразнещо и силно се чува, направо ме е срам да карам из центъра. Днес я вдигах на крик от дясната страна и като минах отзад МАлееее колелото едвам го завъртам с ръка. Помня преди време като ми смениха другия апарат че стария ми го дадоха и го разглобих да видя какво има вътре... и после го изхвърлих. Буталото беше в ръжда, та ако и тук ситуацията е такава има ли смисъл да купувам ремонтен комплект или направо друг апарат да търся? Гледам че има и рециклирани в олх-а. но пък тпх май ги дават без водачите.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
Ако цената те устройва взимай рециклиран ,нови водачи се продават и не са скъпи ,смени си спирачната течност и виж жилата на ръчната дали работят и връщат.Моите бяха цъфнали баш посредата на жилото и като дръпнеш ръчната апаратите задържаха .Ремонтни комплекти се продават и за апарати ,ако ти се цапа и си сръчен може и сам да си ги рециклираш .
Ако не си убеден в уменията си не се занимавай със спирачната система и ремонти по нея .Най-малкото за прибиране на цилиндъра ти трябва инструмен /върти се и се натиска/ заради ръчната .Успех
Ако не си убеден в уменията си не се занимавай със спирачната система и ремонти по нея .Най-малкото за прибиране на цилиндъра ти трябва инструмен /върти се и се натиска/ заради ръчната .Успех
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 02 юни 2021 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
Такъв инструмент купувах преди време да си уплътня една поръчка. ама е някакъв универсален и не знам дали ще стане
https://i.postimg.cc/zX4M6JYZ/IMG-20221027-194357.jpg
ето и снимки на стария апарат който свалиха преди 2г.
цилиндърчето направо беше разядено от ръжда, за това не знам и тук какво да очакавм и май по добре наистина рециклиран
https://i.postimg.cc/zXY2FxC8/3.jpg
... а за обезвъздушаването дали има някакъв шанс да го направя без да ангажирам друг да ми помага?
https://i.postimg.cc/zX4M6JYZ/IMG-20221027-194357.jpg
ето и снимки на стария апарат който свалиха преди 2г.
цилиндърчето направо беше разядено от ръжда, за това не знам и тук какво да очакавм и май по добре наистина рециклиран
https://i.postimg.cc/zXY2FxC8/3.jpg
... а за обезвъздушаването дали има някакъв шанс да го направя без да ангажирам друг да ми помага?
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
Инструмента може и да стане ...........но без проба няма как да разбереш .Колкото до обезвъздушаването ,ако няма да сменяш спирачната течност ,ще я обезвъздушиш лесно но сам ше ти е тегаво и изнервящо .Моята я сменяха с машина и стана за 15 минути .
- NikMar55
- Мнения: 210
- Регистриран на: Вто 26 окт 2021 17:05
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: TDI 1900 101 к с 2003 г
- Местоположение: Габрово
Re: Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
Ето показно как се прави ремонта https://www.youtube.com/watch?v=Y_qV9dGU8nY Такъв комплект инструмент като на клипа си купих за 35 лв.
https://www.onlinemashini.bg/instrument ... 2540/39134
https://www.onlinemashini.bg/instrument ... 2540/39134
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 02 юни 2021 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
Смених апарата с рециклиран, (инструмента за връщане на буталото от снимката по горе става) Стария апарат беше тотално блокирал. Порблем обаче с обезвъздушаването. Направихме го вчера десетина пъти като първите 3, 4 пъти излизаше въздух от пробката след това вече само спирачна течност. Мислех си че е ок, но днес изкарах колата да пробвам. Педала пропада, ако не натискам спирачката повече време и първото натискане пропада почти до долу като осезаемо спиране се усеща чак накрая. Ако напомпам още наколко пъти се втвърдява и спира както преди. Ужас е и не може да се кара така. Въаможно ли е да е отишъл възхух към някое друго колело. Странно ми изглежда понеже колата беше на крик и най високата точка е била отзад вдясно. не сме обезвъздушавали други колела
Предложежте някакъв комплект за обезвъздушаване че ми трябва спешно, до 40-50лв виждам че в olx има някакви.
Предложежте някакъв комплект за обезвъздушаване че ми трябва спешно, до 40-50лв виждам че в olx има някакви.
-
- VW експерт
- Мнения: 12817
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
Прекарайте и четирите. Когато съм имал подобни интервенции по спирачките винаги съм обезвъздушавал и четирите.
- stefan4o
- Мнения: 19159
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
Когато се пипа по спирачките се обезвъздушават всички колела. Пробвай и ше видиш, че ще се оправи. От опит ти го казвам.
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 02 юни 2021 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
А дали е грешка това че го правихме на работещ двг. Ще пробвам наново, поръчах една вакуум помпа и мисля с нея да опитам...
- stefan4o
- Мнения: 19159
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
Не е грешка, ама няма смисъл, освен ако няма много въздух (по-лесно излиза). Минете през всички колела, започва се от задните. Кръговете са на диагонал пр.дясно-зд.ляво.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Проблем на заден десен спирачен апарат на Голф 4 ТДИ
Проблемът е в абс блока, на фолксваген от тези години трудно се обезвъздушава абс помпата, трябва да се развиват тръбичките на помпата и да се обезвъздушава като апаратите на колелата. Ако не стане, сменява се блока, че имат проблеми, чисто механични с едни клапани вътре които през годините се пълнят с мръсотия и педалът почва да пропада
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта