Bora 1.6 16v AZD - дроселова клапа?

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
kalin_mihaylov
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 20 окт 2010 11:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: дроселова клапа на VW 1.6 16v AZD

Мнениеот kalin_mihaylov » Пет 25 окт 2013 6:15


maxpayne

Заглавие: Re: Колега помагай!

Папка: Входящи

ами аз в момента имам този проблем, егр е запушено, нови свещи, нови бобини (3 от 4), само на бензин е. Сменен е и един електронен блок, дето казва на алтернатора да зарежда акумулатора. Но фаровете не премигват, само двигателя мени обороти към 100-тина съдейки по стрелката. Никой не можа да ми каже какво е и така си я карам. Само акумулатора не съм сменял, той е вече на 5 години. Нещо, което забелязах е, че след пълно обслужване преди 1-2 месеца (ремъци, ролки, водна помпа, масло и т.н.) го прави много по-рядко и с по-малко отклонение. Но пак се случва чат пат.




deo_10
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 10 апр 2013 20:13
Автомобил:
Двигател:

Re: дроселова клапа на VW 1.6 16v AZD

Мнениеот deo_10 » Вто 28 окт 2014 22:34


Здравейте,
имам голф 1.6 16v 2002 BCB двигател. Имам същия проблем с играенето на оборотите и премигването на фаровете и всички консуматори в колата. Много е досадно!Чистих дръосел, смених свещи и бубини, вакумни маркучета, четки на алтернатор и вече незнам какво да правя....Проблема още е наличен! Възможно ли е да е от този Map sensor или нещо друго? Помагайте моля ви!


alarma_bg11
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 10 сеп 2014 11:50
Автомобил:
Двигател:

Re: дроселова клапа на VW 1.6 16v AZD

Мнениеот alarma_bg11 » Вто 25 ное 2014 17:15


MAF сензор. Дебитомера,от него може да ти играят оборотите.Иначе акумулатора се зарежда през една ролка на пистовия ремък. Тази ролка има улеи и се изтъркват. Успех..


Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: дроселова клапа на VW 1.6 16v AZD

Мнениеот van4ooo » Сря 26 ное 2014 18:19


Това,че си чистил дросела не означава,че всичко с него е наред(свален ли го чисти как е уплътнението под него)остава да отидеш на диагностика.Колата е с МАП и едва ли проблема е от ролката на алтернатора.


salionito1
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 02 авг 2015 19:51
Автомобил: Bora
Двигател: AZD 2002
Местоположение: Смолян

Re: дроселова клапа на VW 1.6 16v AZD

Мнениеот salionito1 » Вто 18 авг 2015 22:05


Като гледам и при мен се получава същото със същия мотор съм.Намери ли решение приятел сподели моля те.


shuplesa
Мнения: 36
Регистриран на: Пон 04 юли 2016 13:27
Автомобил:
Двигател:

Re: дроселова клапа на VW 1.6 16v AZD

Мнениеот shuplesa » Нед 15 окт 2017 15:21


Имате ли развитие по темата,защото и аз съм с тези пробкеми


borislav.dimitrov
Мнения: 41
Регистриран на: Пет 13 ное 2015 11:29
Автомобил:
Двигател:

Re: дроселова клапа на VW 1.6 16v AZD

Мнениеот borislav.dimitrov » Сря 15 ное 2017 20:43


Здравейте,

и моя голф е така, същия двигател. Откачането на ЕГР от буксата пооправя положението.


shuplesa
Мнения: 36
Регистриран на: Пон 04 юли 2016 13:27
Автомобил:
Двигател:

Re: Bora 1.6 16v AZD - дроселова клапа?

Мнениеот shuplesa » Пон 18 фев 2019 13:26


никой ли не е открил проблема за 6 години,тайно се надявах ,че все някой се е справил с този досаден проблем


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 933
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Bora 1.6 16v AZD - дроселова клапа?

Мнениеот megatronS » Чет 28 фев 2019 14:23


Проверка на компресия на всички цилиндри (възможен проблем с клапан, особено когато има разлика в работата на студен и загрял мотор). Второто нещо, проверка на гарнитурата на дросела, ако от там засмуква се получава този ефект. На трето место проверка на гарнитури на смукателен колектор и гарнитура на глава за засмукване на въздух. Проверките на гарнитури се осъществява със спрей, който се впръсква около тях. Ако има пробив , този спрей се засмуква и покачва рязко оборотите на автомобила, като при форсиране. Дросела се проверява елементарно с мултицет, свален на замята. Измерват му се всички заводски съпротивления, както и най-важната част е плавното регулиране на съпротивлението надолу и нагоре, без прескачане и забиване.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 39 госта