От 10м.2003г. се кара на газ без да се гаси бензиновата помпа. И 10м.2009 сдаде багажа.
Може би бях я карал известно време без бензин в резервоара, но не съм сигурен.
Симптоми:
1. Не пали на бензин
2. Не върви на бензин
3. Не се чува шум от резервоара при даване на контакт (помпата не нагнетява)
Окончателна диагноза:
1. Осигурява се достъп до буксата 6 на помпата (преден край на багажника).
2. За да сме сигурни,че идва ток до помпата, с мултицет се мери напрежението
между двата дебели кабела - кафяв и жълт/червен.
При контакт за около 2-3 секунди трябва да има 12V. При работа на газ, ако не е
изключванa с реле, също трябва да има постоянно 12V.
(Другите два по-тънки кабела към буксата са за нивомера)
3. Ако ги има напреженията и при монтирана букса пак не се чува шум от помпата,
работата е ясна - олеквата със 100лв. и си сменяте оригиналното VDO с ментак (ама здрав).

ДЕМОНТАЖ
1. Гътат се задната седалка и облегалките.
2. Маха се мокета на багажника.
3. Маха се капака 5 за достъп до резервоара (развиват се трите му винтчета).
4. Мястото се почиства много добре от натрупаната мизерия.(задължително прахосмукачка).
5. Маха се буксата 6.
6. Отсъединяват се двете маркучета – едното е за високото налягане 2 а другото е за връщащото се гориво 1. Затапват се за да не се замърсят.
7. Отвива се голямата пластмасова гайка 3 на резервоара. Аз исползвах дървена летва и чук за да се лашне в началото и след това на ръка се развива.
8. Маха се тази гайка и се повдига капака 4 (с двата щуцера на него). Под него са захванати две маркучета, които отиват навътре в резервоара.

9. Отсъединяват се тези маркучета от връзките им А вътре в резервоара.

10. Отсъединяват се четерите връзки на кабелите като се отбелязва кой цвят кабел къде е бил.
11. Остава да се махне чашата с помпата. Това става като се хване яко тази чаша и се завърти на около 30° обратно на часовата стрелка.
Трябва да се внимава къде точно се хваща защото там е механизма на нивомера.
СМЯНА НА ПОМПАТА
1. Откопчават се щипките и се маха пластмасовия капак 7 на чашата 8.

2. Маха се старата помпа и на нейно място се поставя новата.
Забележка.
Много е важно всички уплътнения да са монтирани добре за да се държи чашата херметична.
Дори да свърши бензина в резервоара, в тази чаша (ако е херметична)
ще има бензин до последно.
По принцип помпата смуче от резервоара вкарва в чашата и от чашата смуче и праща към двигателя.
Уплътненията са:
- в долния край на помпата
- 10 в горния край на помпата + придържащ пръстен
- 9 на капака на чашата

3. Поставя се капака 7 обратно
МОНТАЖ
1. Вкарва се чашата (с поплавъка) в резервоара и се закрепва – този път въртим по часовата стрелка.
2. Закрепват се двете маркучета с нови скоби (и голям зор).
3. Слагат се кабелчетата както са били, като трябва да са много добре стегнати за пиновете.
Не ми се мисли какво може да стане ако се получи искра там. Но пък може и нищо да не стане щом германеца го е направил така.
4. Аз лично за да съм спокоен и да знам какво точно става вътре след моята намеса, монтирах външните маркучета, буксата (отворена капачка) и запалих мотора.
Новата помпа взе че заработи. Дебита и беше толкова голям, че връщаше огромно количество гориво в резервоара (влива го в чашата)
а от чашата го изплисква навън в резервоара през един отвор 11 в чашата. Абе грозна картинка, горивото направо се плиска вътре ама може би така е нормално.

5. В крайна сметка махат се тези маркучета, слага се тапата 4 – тя има уплътнение, което също трябва да се напъха добре в отвора на резервоара.
Тя се завърта така че да съвпаднат нейната стрелка със стрелката на резервоара.
6. Завинтва се голямата пластмасова гайка 3.
7. Монтират се маркучетата 1 и 2 и буксата 6.
8. Последен външен leak check.
9. Монтаж на капака 5 с трите винта, мокета и седалката...
И тъй като си нямам много доверие и като видях за какво става въпрос, реших да си сложа едно ключе на таблото, с което да гася помпата когато съм на газ.
То просто прекъсва плюса на помпата – като кабела на плюса е жълт/червен и минава отляво на шофьора долу под пластмасата на прага.
И последни думи.
Работата беше доста неприятна поради местоположението и това, че не знаех какво точно трябва да се прави и какъв е принципа на работа на цялата система.
2-3 дена се борих по 1-2 часа на ден и като ми писнеше зарязвах всичко.
С малко помощ от братушките http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... opic=47046 стана работата.
Сега предполагам, че за около 1-2 часа може да се смени.
И последно, че на Паисий му писна, ето схема на работа на гадта:
