Здравейте колеги, от известно време имам проблем с централното си заключване. В момента е с хидравлична помпа/ компресор/ и явно има проблем в някоя от машинките, тъй като и с друг, втори компресор не сработва. Компресора си работи но не отключва/заключва.
Решил съм да сложа ел. машинки. Въпросът е, някой преправял ли е такава инсталация и има ли нещо по- особено.
Притесняват ме две неща - първо самите "палчета" дори и когато компресора е свален се натискат доста трудно и не знам дали машинката ще успява да ги "тегли" и второто е самата ел. инсталация. Предполагам трябва да се включат към буксата в която в момента се включва компресора, за да продължат да се командват от алармата. Всякакви съвети, включително и за място от където да купя машинките, ще са ми полезни.
Като цяло 9г. бях доволен от този тип хидравлично заключване, най -вече че никога зимата не съм имал проблем, но идея нямам сега какво му стана и колко снадки има, които могат да са проблем.
Възстановяване на вакуумно централно
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Golf_Mon
- Мнения: 348
- Регистриран на: Сря 25 апр 2007 21:02
- Автомобил: BMW E90 320i Ibiza 6k1
- Двигател: бензинов
- Местоположение: София
Възстановяване на вакуумно централно
Последна промяна от Golf_Mon на Съб 26 сеп 2015 12:53, променено общо 1 път.
- Golf_Mon
- Мнения: 348
- Регистриран на: Сря 25 апр 2007 21:02
- Автомобил: BMW E90 320i Ibiza 6k1
- Двигател: бензинов
- Местоположение: София
Re: централно eл. заключване
Колеги днес взех 1 м прозрачно маркуче и започнах да проверявам машинките непосредствено след снадката между вратите и купето и тази в багажника интази на резервоара- резултата е лош, всички са здрави и с надува е/ смукване работят и няма пробив, както се надявах аз.
Проблемът явно е в предна лява или дясна машинка. Те са някакви като контролиращи, ако вратата не е затворена не можеш да й натиснеш палчето . Взема информацията от самата брава и положението на езичето... Самата машинка е с някаква букса с три кабела, дето не успях да я разгадая. Но предполагам че там се корени проблема. Вероятно някоя от тах дори и като е затоврена не дава сигнал на компресора и той сработва обаче не заключва.
Въпроса е дали някой знае каква е играта на тези кабелчета и какъв сигнал трябва да им търся, предполагам маса е едното а другите две връщат и обръщат по някакъв сигнал дали бравата е затворена/ отворена.
Освен това механизъма не позволява да се сложи ел. Машинка за централно- просто няма масъо да се захване. Опитах да снимам, осчицата е не повече от 5 см и е на неудобно място и влиза в машинката и това е..
Проблемът явно е в предна лява или дясна машинка. Те са някакви като контролиращи, ако вратата не е затворена не можеш да й натиснеш палчето . Взема информацията от самата брава и положението на езичето... Самата машинка е с някаква букса с три кабела, дето не успях да я разгадая. Но предполагам че там се корени проблема. Вероятно някоя от тах дори и като е затоврена не дава сигнал на компресора и той сработва обаче не заключва.
Въпроса е дали някой знае каква е играта на тези кабелчета и какъв сигнал трябва да им търся, предполагам маса е едното а другите две връщат и обръщат по някакъв сигнал дали бравата е затворена/ отворена.
Освен това механизъма не позволява да се сложи ел. Машинка за централно- просто няма масъо да се захване. Опитах да снимам, осчицата е не повече от 5 см и е на неудобно място и влиза в машинката и това е..
- Presli82
- Мнения: 508
- Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
- Автомобил: Volkswagen Passat b2
- Двигател: diesel
- Местоположение: Svoge
- Контакти:
Re: централно eл. заключване
Отворена предна лява врата има механична защита от заключване в самия затварящ механизъм. Не е свързано с пневматиката. Провери дали са ти здрави микроключетата на ключалките (бравите) на предните две врати.
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: централно eл. заключване
Голф 3 няма микроключета!
буксата има 3 пина червен +12v, сив и зелен съответно са закл. и откл.
Тъпата машинка ти подава 12в при натискане на палчето и казва на компресора какво да прави.
Сложи един компресор и му дай да откл или заключва и слушай откъде изтърва и си оправи оригиналното централно!
буксата има 3 пина червен +12v, сив и зелен съответно са закл. и откл.
Тъпата машинка ти подава 12в при натискане на палчето и казва на компресора какво да прави.
Сложи един компресор и му дай да откл или заключва и слушай откъде изтърва и си оправи оригиналното централно!
- Golf_Mon
- Мнения: 348
- Регистриран на: Сря 25 апр 2007 21:02
- Автомобил: BMW E90 320i Ibiza 6k1
- Двигател: бензинов
- Местоположение: София
Re: централно eл. заключване
Ще му пусна нова система за въздуха от компресора до машинките паралелно до старата. Взех маркуче за бензинопровод прозрачно и със същия диаметър. Това лесно ще го направя просто вече няма да минава като старото да се разклонява между задна дясна и прдна дясна да отива къл левите врати ами ще минава като кръг - задна дясна , предна дясна, под таблото и предна лява и задна лява. Така какъвто и проблем да е имало с въздуха ще изчезна.
Въпросът е с тези букси и сигналът който подава вратата. Тък като между вратите и купето съм с едни бели контактни букси дето едната има пинове другата дупки и се завиват една в друга, смятам че там е проблема, вероятно се губи сигнал лош контакт или друго, мисля да пусна цели кабели от буксата която е от към купето та до машинката в прената лява и дясна врата без да има прекъсване в буксите и да елеминирам всякакви компроментиращи снадки.
Друго незнам какво да направя. Просто ми е интересно как сработва цялата система с алармата. При натискане на дистанционното тя подава + и той отива до машинката и се връща до компресора ли как става ...
И какво би станало ако едната врата не подаде сигнал , ще заключи и ще отключи или изобщо няма да тръгне компресора? Почвам да се съмнявам в компресорите въпреки че са два, да не би залудо да си разбишкам колата....
Въпросът е с тези букси и сигналът който подава вратата. Тък като между вратите и купето съм с едни бели контактни букси дето едната има пинове другата дупки и се завиват една в друга, смятам че там е проблема, вероятно се губи сигнал лош контакт или друго, мисля да пусна цели кабели от буксата която е от към купето та до машинката в прената лява и дясна врата без да има прекъсване в буксите и да елеминирам всякакви компроментиращи снадки.
Друго незнам какво да направя. Просто ми е интересно как сработва цялата система с алармата. При натискане на дистанционното тя подава + и той отива до машинката и се връща до компресора ли как става ...
И какво би станало ако едната врата не подаде сигнал , ще заключи и ще отключи или изобщо няма да тръгне компресора? Почвам да се съмнявам в компресорите въпреки че са два, да не би залудо да си разбишкам колата....
- Golf_Mon
- Мнения: 348
- Регистриран на: Сря 25 апр 2007 21:02
- Автомобил: BMW E90 320i Ibiza 6k1
- Двигател: бензинов
- Местоположение: София
Re: централно eл. заключване
Работата ми под дъжда в съботната сутрин се отблагодари ! Точно 3 Секунди трябват на вакуумното централно да заключи или отключи колата.
Ето какви ги свърших-
разкачих контактни букси между предните две врати и купето. Напръсках с контактен спрей на Вюрт ама яко обилно и много и двете части и мъжките и женските букси. Мислех си че ефект няма и се заех с другата част . След около 10 мин погледнах от буксите беше потекло черна мазна течност. Удивих се и се обнадеждих. След което разкачих снадките на оригиналната въздушна система
- от багажника през праговете в дясно прокарах маркуч за бензин с Ф 4 мм и навързах към новата въздушна магистрала снадките към вратите
- използвах тройници от магазин за авточасти за чистачки. Прокарах под таблото маркуча до предна лява врата и там навързах снадките. Вклщчих буксите. Отзад в багажника включих компресора в началото на новата въздушна система и щракнах буксата на сигналите и захранването. Затворих всички врати и багажника и ..... воалаааа всичко работи бързо и сигурно! Отне ми около 2 часа всичко и 10лв за 10 метра маркуч ( остана ми доста ) и 5х 80 ст - 4 лв , за тройниците. Вече отново имам вакуумно централно, две седмици опитах без тази глезотиика и е отврат...
Като заключение, без смяна на фелите механизми не е възможно от хидравлично / вакуумно / да стане електрическо, дори и с монтаж на допълнителни ел. Китайски машини- просто няма къде!
При проблем с вакуумно централно, бих посъветвал:
1. Проба с друг/ втори компресор
2. Пръскане на контактните букси на предните врати с контактен спрей
3. Нова , паралелна въздушна инсталация до вратите...
Ето какви ги свърших-
разкачих контактни букси между предните две врати и купето. Напръсках с контактен спрей на Вюрт ама яко обилно и много и двете части и мъжките и женските букси. Мислех си че ефект няма и се заех с другата част . След около 10 мин погледнах от буксите беше потекло черна мазна течност. Удивих се и се обнадеждих. След което разкачих снадките на оригиналната въздушна система
- от багажника през праговете в дясно прокарах маркуч за бензин с Ф 4 мм и навързах към новата въздушна магистрала снадките към вратите
- използвах тройници от магазин за авточасти за чистачки. Прокарах под таблото маркуча до предна лява врата и там навързах снадките. Вклщчих буксите. Отзад в багажника включих компресора в началото на новата въздушна система и щракнах буксата на сигналите и захранването. Затворих всички врати и багажника и ..... воалаааа всичко работи бързо и сигурно! Отне ми около 2 часа всичко и 10лв за 10 метра маркуч ( остана ми доста ) и 5х 80 ст - 4 лв , за тройниците. Вече отново имам вакуумно централно, две седмици опитах без тази глезотиика и е отврат...
Като заключение, без смяна на фелите механизми не е възможно от хидравлично / вакуумно / да стане електрическо, дори и с монтаж на допълнителни ел. Китайски машини- просто няма къде!
При проблем с вакуумно централно, бих посъветвал:
1. Проба с друг/ втори компресор
2. Пръскане на контактните букси на предните врати с контактен спрей
3. Нова , паралелна въздушна инсталация до вратите...
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Възстановяване на вакуумно централно
Аз бих посъветвал да се вслушаш къде изтича въздух. И моята имаше проблеми и ги реших с 1 ролка изолирбанд за 2.50. Издишаше ми и едната машинка на снадката на сглобката на двете части - обилно отгоре лепило. Сега не издиша.
- Golf_Mon
- Мнения: 348
- Регистриран на: Сря 25 апр 2007 21:02
- Автомобил: BMW E90 320i Ibiza 6k1
- Двигател: бензинов
- Местоположение: София
Re: Възстановяване на вакуумно централно
Aбе колега слушах заслушвах се, нищо не чух. Ходил сум с 1 м маркуч и се. " включвах " във всяка машинка долу в снадката дето е на вратата и надувам/ всмуквам- работеха си и не изпускаха въздух, нито вратите , нито багажника нито капачето на бензина..Идея нямам къде е било прекъснато.
Факт е че сега работи. Проблемът ми 100% не е бил в тази част която е във вратите някъде по маркуча до там. Както й да е, важното е че работи
Факт е че сега работи. Проблемът ми 100% не е бил в тази част която е във вратите някъде по маркуча до там. Както й да е, важното е че работи
- Петър.Георгиев
- Мнения: 116
- Регистриран на: Вто 16 авг 2016 15:07
- Автомобил: Vw sharan
- Двигател: 2000
Re: Възстановяване на вакуумно централно
А някой заглеждал ли е дали на всички компресорчета на буксите липсва 1-ин пин?
- stefan4o
- Мнения: 19154
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Възстановяване на вакуумно централно
В смисъл? Че буксата е за 4, а са само три?
- Петър.Георгиев
- Мнения: 116
- Регистриран на: Вто 16 авг 2016 15:07
- Автомобил: Vw sharan
- Двигател: 2000
Re: Възстановяване на вакуумно централно
За голф 3 ства въпрос от 12 само 11 са,сега видях,че темата е за 2-ка.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Възстановяване на вакуумно централно
Не слагайте евтини силиконови маркучи. Стават като камък на студено и не уплътняват
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта