Възстановяване на вакуумно централно

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Golf_Mon
Мнения: 348
Регистриран на: Сря 25 апр 2007 21:02
Автомобил: BMW E90 320i Ibiza 6k1
Двигател: бензинов
Местоположение: София

Възстановяване на вакуумно централно

Мнениеот Golf_Mon » Съб 12 сеп 2015 15:29


Здравейте колеги, от известно време имам проблем с централното си заключване. В момента е с хидравлична помпа/ компресор/ и явно има проблем в някоя от машинките, тъй като и с друг, втори компресор не сработва. Компресора си работи но не отключва/заключва.
Решил съм да сложа ел. машинки. Въпросът е, някой преправял ли е такава инсталация и има ли нещо по- особено.
Притесняват ме две неща - първо самите "палчета" дори и когато компресора е свален се натискат доста трудно и не знам дали машинката ще успява да ги "тегли" и второто е самата ел. инсталация. Предполагам трябва да се включат към буксата в която в момента се включва компресора, за да продължат да се командват от алармата. Всякакви съвети, включително и за място от където да купя машинките, ще са ми полезни.
Като цяло 9г. бях доволен от този тип хидравлично заключване, най -вече че никога зимата не съм имал проблем, но идея нямам сега какво му стана и колко снадки има, които могат да са проблем.

Последна промяна от Golf_Mon на Съб 26 сеп 2015 12:53, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Golf_Mon
Мнения: 348
Регистриран на: Сря 25 апр 2007 21:02
Автомобил: BMW E90 320i Ibiza 6k1
Двигател: бензинов
Местоположение: София

Re: централно eл. заключване

Мнениеот Golf_Mon » Съб 12 сеп 2015 23:12


Колеги днес взех 1 м прозрачно маркуче и започнах да проверявам машинките непосредствено след снадката между вратите и купето и тази в багажника интази на резервоара- резултата е лош, всички са здрави и с надува е/ смукване работят и няма пробив, както се надявах аз.
Проблемът явно е в предна лява или дясна машинка. Те са някакви като контролиращи, ако вратата не е затворена не можеш да й натиснеш палчето . Взема информацията от самата брава и положението на езичето... Самата машинка е с някаква букса с три кабела, дето не успях да я разгадая. Но предполагам че там се корени проблема. Вероятно някоя от тах дори и като е затоврена не дава сигнал на компресора и той сработва обаче не заключва.
Въпроса е дали някой знае каква е играта на тези кабелчета и какъв сигнал трябва да им търся, предполагам маса е едното а другите две връщат и обръщат по някакъв сигнал дали бравата е затворена/ отворена.

Освен това механизъма не позволява да се сложи ел. Машинка за централно- просто няма масъо да се захване. Опитах да снимам, осчицата е не повече от 5 см и е на неудобно място и влиза в машинката и това е..


Изображение
Изображение
Изображение

Изображение


Потребителски аватар
bahyr
Мнения: 556
Регистриран на: Пет 11 юли 2008 17:07
Автомобил: LEON ST
Двигател: CXSA
Местоположение: Варна

Re: централно eл. заключване

Мнениеот bahyr » Нед 13 сеп 2015 11:10


Виж за буксата дали това ти помага:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=137450


Потребителски аватар
Presli82
Мнения: 508
Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
Автомобил: Volkswagen Passat b2
Двигател: diesel
Местоположение: Svoge
Контакти:

Re: централно eл. заключване

Мнениеот Presli82 » Нед 13 сеп 2015 11:19


Отворена предна лява врата има механична защита от заключване в самия затварящ механизъм. Не е свързано с пневматиката. Провери дали са ти здрави микроключетата на ключалките (бравите) на предните две врати.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: централно eл. заключване

Мнениеот racing_team_vidin » Съб 19 сеп 2015 13:04


Голф 3 няма микроключета!
буксата има 3 пина червен +12v, сив и зелен съответно са закл. и откл.
Тъпата машинка ти подава 12в при натискане на палчето и казва на компресора какво да прави.
Сложи един компресор и му дай да откл или заключва и слушай откъде изтърва и си оправи оригиналното централно!


Потребителски аватар
Golf_Mon
Мнения: 348
Регистриран на: Сря 25 апр 2007 21:02
Автомобил: BMW E90 320i Ibiza 6k1
Двигател: бензинов
Местоположение: София

Re: централно eл. заключване

Мнениеот Golf_Mon » Чет 24 сеп 2015 11:55


Ще му пусна нова система за въздуха от компресора до машинките паралелно до старата. Взех маркуче за бензинопровод прозрачно и със същия диаметър. Това лесно ще го направя просто вече няма да минава като старото да се разклонява между задна дясна и прдна дясна да отива къл левите врати ами ще минава като кръг - задна дясна , предна дясна, под таблото и предна лява и задна лява. Така какъвто и проблем да е имало с въздуха ще изчезна.
Въпросът е с тези букси и сигналът който подава вратата. Тък като между вратите и купето съм с едни бели контактни букси дето едната има пинове другата дупки и се завиват една в друга, смятам че там е проблема, вероятно се губи сигнал лош контакт или друго, мисля да пусна цели кабели от буксата която е от към купето та до машинката в прената лява и дясна врата без да има прекъсване в буксите и да елеминирам всякакви компроментиращи снадки.
Друго незнам какво да направя. Просто ми е интересно как сработва цялата система с алармата. При натискане на дистанционното тя подава + и той отива до машинката и се връща до компресора ли как става ...
И какво би станало ако едната врата не подаде сигнал , ще заключи и ще отключи или изобщо няма да тръгне компресора? Почвам да се съмнявам в компресорите въпреки че са два, да не би залудо да си разбишкам колата....


Потребителски аватар
Golf_Mon
Мнения: 348
Регистриран на: Сря 25 апр 2007 21:02
Автомобил: BMW E90 320i Ibiza 6k1
Двигател: бензинов
Местоположение: София

Re: централно eл. заключване

Мнениеот Golf_Mon » Съб 26 сеп 2015 12:50


Работата ми под дъжда в съботната сутрин се отблагодари ! Точно 3 Секунди трябват на вакуумното централно да заключи или отключи колата.
Ето какви ги свърших-
разкачих контактни букси между предните две врати и купето. Напръсках с контактен спрей на Вюрт ама яко обилно и много и двете части и мъжките и женските букси. Мислех си че ефект няма и се заех с другата част . След около 10 мин погледнах от буксите беше потекло черна мазна течност. Удивих се и се обнадеждих. След което разкачих снадките на оригиналната въздушна система
- от багажника през праговете в дясно прокарах маркуч за бензин с Ф 4 мм и навързах към новата въздушна магистрала снадките към вратите
- използвах тройници от магазин за авточасти за чистачки. Прокарах под таблото маркуча до предна лява врата и там навързах снадките. Вклщчих буксите. Отзад в багажника включих компресора в началото на новата въздушна система и щракнах буксата на сигналите и захранването. Затворих всички врати и багажника и ..... воалаааа всичко работи бързо и сигурно! Отне ми около 2 часа всичко и 10лв за 10 метра маркуч ( остана ми доста ) и 5х 80 ст - 4 лв , за тройниците. Вече отново имам вакуумно централно, две седмици опитах без тази глезотиика и е отврат...

Изображение


Като заключение, без смяна на фелите механизми не е възможно от хидравлично / вакуумно / да стане електрическо, дори и с монтаж на допълнителни ел. Китайски машини- просто няма къде!

При проблем с вакуумно централно, бих посъветвал:
1. Проба с друг/ втори компресор
2. Пръскане на контактните букси на предните врати с контактен спрей
3. Нова , паралелна въздушна инсталация до вратите...


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Възстановяване на вакуумно централно

Мнениеот инжектопляктор » Съб 26 сеп 2015 16:37


Аз бих посъветвал да се вслушаш къде изтича въздух. И моята имаше проблеми и ги реших с 1 ролка изолирбанд за 2.50. :mhihi Издишаше ми и едната машинка на снадката на сглобката на двете части - обилно отгоре лепило. Сега не издиша. :mhihi


Потребителски аватар
Golf_Mon
Мнения: 348
Регистриран на: Сря 25 апр 2007 21:02
Автомобил: BMW E90 320i Ibiza 6k1
Двигател: бензинов
Местоположение: София

Re: Възстановяване на вакуумно централно

Мнениеот Golf_Mon » Съб 26 сеп 2015 19:35


Aбе колега слушах заслушвах се, нищо не чух. Ходил сум с 1 м маркуч и се. " включвах " във всяка машинка долу в снадката дето е на вратата и надувам/ всмуквам- работеха си и не изпускаха въздух, нито вратите , нито багажника нито капачето на бензина..Идея нямам къде е било прекъснато.
Факт е че сега работи. Проблемът ми 100% не е бил в тази част която е във вратите някъде по маркуча до там. Както й да е, важното е че работи :beer


Потребителски аватар
Петър.Георгиев
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 16 авг 2016 15:07
Автомобил: Vw sharan
Двигател: 2000

Re: Възстановяване на вакуумно централно

Мнениеот Петър.Георгиев » Сря 18 сеп 2019 9:06


А някой заглеждал ли е дали на всички компресорчета на буксите липсва 1-ин пин?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19133
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Възстановяване на вакуумно централно

Мнениеот stefan4o » Сря 18 сеп 2019 11:06


В смисъл? Че буксата е за 4, а са само три?


Потребителски аватар
Петър.Георгиев
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 16 авг 2016 15:07
Автомобил: Vw sharan
Двигател: 2000

Re: Възстановяване на вакуумно централно

Мнениеот Петър.Георгиев » Сря 18 сеп 2019 11:45


За голф 3 ства въпрос от 12 само 11 са,сега видях,че темата е за 2-ка.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Възстановяване на вакуумно централно

Мнениеот инжектопляктор » Чет 19 сеп 2019 8:50


Не слагайте евтини силиконови маркучи. Стават като камък на студено и не уплътняват



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта