Днеска остана време да сглоба полуоската, направих малко снимчици защото може да са полезни за някой колега. Колата е Голф 4 ТДИ с код на двигателя ARL. Процедурата по-свалянето е следната, разхлабва се голямата гайка с 12-тостен номер 30, колата се повдига на крик и се подпира на трупчета.
Разхлабват се вътрешните болтове на полуоската откъм кутията с 12-тостен вътрешен номер М10, полуоската се отмества отвътрешната страна нагоре и се разхлабва гайката без да се развива цялостно и се почуква за да излезе външното каре от главината, волана го завъртях на пълен ляв(за лявата полуоска), за да не откачам нищо по окачването.
Наложи се само да откача биалетката, за да мога да я сваля на земята.
Смяна на маншони полуоска Голф 4 ТДИ
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Смяна на маншони полуоска Голф 4 ТДИ
- Прикачени файлове
Последна промяна от valiosport на Съб 10 дек 2016 19:50, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Смяна на маншони полуоска Голф 4 ТДИ
Снимките ги гледайте отдолу нагоре, защото ги качвах една след друга, но последната снимка отиде най-горе
Ето го и крайния резултат, утре я слагам на колата, голямата гайка четох че се стяга на 250НМ+90°, но ключа ми е до 210, та ще е стягане докрай
Ето го и крайния резултат, утре я слагам на колата, голямата гайка четох че се стяга на 250НМ+90°, но ключа ми е до 210, та ще е стягане докрай
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Смяна на маншони полуоска Голф 4 ТДИ
Днес вдигнах на крик да погледна какво клопа по предницата и се оказа че маншона на вътрешного каре пак се е откъснал...
Каква може да е причината да къса маншона на късата полуоска и то на вътрешното каре? Възможна ли е като е много снижена и да опира някъде маншона и от това да се къса?
Каква може да е причината да къса маншона на късата полуоска и то на вътрешното каре? Възможна ли е като е много снижена и да опира някъде маншона и от това да се къса?
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Смяна на маншони полуоска Голф 4 ТДИ
Според мен трябва да гледаш на канал. Не на крик и не на подемник.Колата трябва да е в ''работно'' положение за да се види кое в кое опира.Преди съм имал случай,когато двама майстори не можаха да хванат разбит шарнир,понеже я вдигаха на подемник и положението на ''кокалите '' се променя тогава.
- ktamen
- Мнения: 6119
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Смяна на маншони полуоска Голф 4 ТДИ
valiosport написа:Каква може да е причината .........
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alex2701, Ивайло Димов и 40 госта