Я качи снимки ако можеш да го видим все си мисля, че проблема не може да е от оборотите.
Ето ти една професионална "машинка" за целта Пневматичен шлайф който като гледам цената не е от най качествените, забележи му оборотите.
Нещо такова ли се получава след полирането ? СНИМКА Ако си го докарал до това дередже вече не ти трябват шкурки, само някаква паста и кече за финно.
Какъво ти е кечето което си взел кое от снимките по долу:
стандартно грубо
Средно (от плат/брезент)
Финиш
Снимките са примерни и не са за флекс, но би трябвало да ги има същите.
Ако от първия тип няма да стане нищо, защото е много твърдо за това бях казал кече за финиш, ако е втория или третия тип трябва да стане огледало (след шкуренето).
Полиране на неръждавейка?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- ktamen
- Мнения: 6144
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Полиране на неръждавейка?
Кечето прилича на дунапрен и се лепи за един диск, който си има резба и се навива на флекса. Тоя пневматичния шлайф от линка не вярвам, че е годен за подобни цели. Иначе моята топка май е по-лъскава от тръбата на снимката и следите от шкурката не си личат толкова много.
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Полиране на неръждавейка?
Вероятно са ти дали правилно кече. Шлайфа от линка не е точно нужният просто примерно го дадох той е за отвори или трудно достъпни места. Този тип (линк) си е точно за тази цел за тръби, бордове на джанти и др. Както колегата каза със шкуркато до едно време после си е нужно кече.
- Strosner
- Мнения: 295
- Регистриран на: Пет 06 май 2016 11:48
- Автомобил: VW - Audi - Skoda
- Двигател: 2001г
- Местоположение: Карлово
Re: Полиране на неръждавейка?
Същото нещо може и да се направи и на cnc струг, стига да е елиминирана вратата за да може да се пуснат обороти до като отворена вратата или според начина на защита да се измисли вариант с който да се излъже софтуера, че вратата е затворена.
Ти правил ли си го, или само си чувал? Разликата е огромна, вервай ми! "Лъженето" става лесно, оборотите са трудна работа, пък никой дистрибутор няма да ти даде да бърникаш в параметрите на ЦПУ! При повечето има два начина - в ръчен режим, и в MDI! В ръчен е абсурдно, там е заложено не повече от 45-50 об. В MDI също има ограничения, а в автоматичен не става!
За полиране не се искат високи обороти, а подходящи материали и консумативи! При подходящо съчетание, излиза висок клас, от типа на поне 1.2, още при самото рязане, понякога и под 500 об/мин
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Полиране на неръждавейка?
Правил съм го имаш лично да не спамим.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта