Поправяне на мостов кабел подгревни свещи Голф 4 ТДИ

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Поправяне на мостов кабел подгревни свещи Голф 4 ТДИ

Мнениеот valiosport » Чет 21 дек 2017 0:04


Паднаха температурите и ето че вече се наложи да се ползват свещите, но при смяната преди 2 години кабела се разпадна и го бях направил с кабелни обувки, но не беше стегнато и кабелите се клатеха...
Взех лустър клеми 6 квадрата и опънах нови жици 2.5 квадрата. Единия край на лустър клемата се стяга в свещта а другия за кабела и няма мърдане. Свещите са здрави всичките включително и тези на антифриза. Управлението им работи. Днес при температура -0.5° задържа 7-8 секунди подгрева.
След запалване и трите свещи на антифриза пареха, значи всичко е ок.
Прикачени файлове
20171220_192406.jpg
20171220_192358.jpg
20171220_192349.jpg




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Поправяне на мостов кабел подгревни свещи Голф 4 ТДИ

Мнениеот stefan4o » Чет 21 дек 2017 7:30


Според мен кербовката е по-добрият вариант от лустър клемата.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Поправяне на мостов кабел подгревни свещи Голф 4 ТДИ

Мнениеот инжектопляктор » Чет 21 дек 2017 10:32


stefan4o написа:Според мен кербовката

А според мен запояването на кабелни обувки след като ги стиснеш, колкото да не падат от проводника. Защото повечето обувки, които се продават не са много хубави и не можеш да ги смачкаш толкова хубаво, че да държат наистина кабела.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Поправяне на мостов кабел подгревни свещи Голф 4 ТДИ

Мнениеот valiosport » Чет 21 дек 2017 11:08


Мърдането не е в кабела а обувката мърда в свещта.
Сега няма мърдане и свещите греят


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8352
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Поправяне на мостов кабел подгревни свещи Голф 4 ТДИ

Мнениеот samo_pechka » Чет 21 дек 2017 11:20


Кофти изпълнение. Има по-добри варианти.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Поправяне на мостов кабел подгревни свещи Голф 4 ТДИ

Мнениеот stefan4o » Чет 21 дек 2017 14:05


инжектопляктор написа:
stefan4o написа:Според мен кербовката

А според мен запояването на кабелни обувки след като ги стиснеш, колкото да не падат от проводника. Защото повечето обувки, които се продават не са много хубави и не можеш да ги смачкаш толкова хубаво, че да държат наистина кабела.

Продават се и хубави обувки.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Поправяне на мостов кабел подгревни свещи Голф 4 ТДИ

Мнениеот muns61 » Чет 21 дек 2017 14:27


Най-харесвам решението на Мерцедес - отделен кабел за всяка свещ. А буксите, вместо обувка и гайка, са полезни само за бързо сглобяване на поточната линия.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта