Паднаха температурите и ето че вече се наложи да се ползват свещите, но при смяната преди 2 години кабела се разпадна и го бях направил с кабелни обувки, но не беше стегнато и кабелите се клатеха...
Взех лустър клеми 6 квадрата и опънах нови жици 2.5 квадрата. Единия край на лустър клемата се стяга в свещта а другия за кабела и няма мърдане. Свещите са здрави всичките включително и тези на антифриза. Управлението им работи. Днес при температура -0.5° задържа 7-8 секунди подгрева.
След запалване и трите свещи на антифриза пареха, значи всичко е ок.
Поправяне на мостов кабел подгревни свещи Голф 4 ТДИ
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поправяне на мостов кабел подгревни свещи Голф 4 ТДИ
Според мен кербовката е по-добрият вариант от лустър клемата.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Поправяне на мостов кабел подгревни свещи Голф 4 ТДИ
stefan4o написа:Според мен кербовката
А според мен запояването на кабелни обувки след като ги стиснеш, колкото да не падат от проводника. Защото повечето обувки, които се продават не са много хубави и не можеш да ги смачкаш толкова хубаво, че да държат наистина кабела.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Поправяне на мостов кабел подгревни свещи Голф 4 ТДИ
Мърдането не е в кабела а обувката мърда в свещта.
Сега няма мърдане и свещите греят
Сега няма мърдане и свещите греят
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Поправяне на мостов кабел подгревни свещи Голф 4 ТДИ
Кофти изпълнение. Има по-добри варианти.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поправяне на мостов кабел подгревни свещи Голф 4 ТДИ
инжектопляктор написа:stefan4o написа:Според мен кербовката
А според мен запояването на кабелни обувки след като ги стиснеш, колкото да не падат от проводника. Защото повечето обувки, които се продават не са много хубави и не можеш да ги смачкаш толкова хубаво, че да държат наистина кабела.
Продават се и хубави обувки.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Поправяне на мостов кабел подгревни свещи Голф 4 ТДИ
Най-харесвам решението на Мерцедес - отделен кабел за всяка свещ. А буксите, вместо обувка и гайка, са полезни само за бързо сглобяване на поточната линия.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 128 госта