Преминаване към 11мм ГНП Пасат б5 АФН
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Преминаване към 11мм ГНП Пасат б5 АФН
Здравейте, колеги.
Издебнах и взех ГНП 11мм от АЛХ мотор. От всичко изчетено по чужди форуми разбрах, че има някои неща, които трябва да се преправят и напаснат към помпата. Приготвил съм си за преправяне следното:
1. Конзолата, която носи помпата - за разширяване на отвора, през който минава вала на ГНП-то.
2. Металната преграда между ангренажа и блока - за разширяване на отвора за вала на ГНП-то.
3. Зъбното колело на помпата - за изтъняване на гърба с няколко милиметра.
4. Електрическата част - хабер си нямам какво се случва там и какво да си приготвя за момента на монтажа.
Ако има тук някой, който е правил и са му ясни всички тънкости и капани по тази процедура, моля да драсне нещо. Благодаря!
Издебнах и взех ГНП 11мм от АЛХ мотор. От всичко изчетено по чужди форуми разбрах, че има някои неща, които трябва да се преправят и напаснат към помпата. Приготвил съм си за преправяне следното:
1. Конзолата, която носи помпата - за разширяване на отвора, през който минава вала на ГНП-то.
2. Металната преграда между ангренажа и блока - за разширяване на отвора за вала на ГНП-то.
3. Зъбното колело на помпата - за изтъняване на гърба с няколко милиметра.
4. Електрическата част - хабер си нямам какво се случва там и какво да си приготвя за момента на монтажа.
Ако има тук някой, който е правил и са му ясни всички тънкости и капани по тази процедура, моля да драсне нещо. Благодаря!
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Преминаване към 11мм ГНП Пасат б5 АФН
Следя с интерес.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Преминаване към 11мм ГНП Пасат б5 АФН
От автоматик ли е?
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: Преминаване към 11мм ГНП Пасат б5 АФН
От АЛХ автоматик би трябвало да е. Номера е като за такава 038 130 107j.
Иначе точно от тоя форум, който ми предлагаш съм чел, но реших да се допитам тук, ако случайно има някаква тънкост. Пък и друго е като ти го обясни човек на български.
Иначе точно от тоя форум, който ми предлагаш съм чел, но реших да се допитам тук, ако случайно има някаква тънкост. Пък и друго е като ти го обясни човек на български.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Преминаване към 11мм ГНП Пасат б5 АФН
Не съм го правил, все се каня ако ми излезе от някое ренде помпа или нашите с автомат с 11мм буталце. Но нещата съм ги чел и аз там. Пак казвам: не съм го правил. Значи мех, част със сигурност се прави как е описано в чуждия форум, за електрическата обаче....не съм сигурен. Имам един смътен спомен за броя на клемите и...сега не се сещам, но ще поровя. Обещавам да видя как беше и да опресня инфото си
П.п. да питаш Жоро ли? Той може да е проверявал и да има прясно инфо. memberlist.php?mode=viewprofile&u=271477
Няма се учудя обаче ако са плъг енд плей буксите
П.п. да питаш Жоро ли? Той може да е проверявал и да има прясно инфо. memberlist.php?mode=viewprofile&u=271477
Няма се учудя обаче ако са плъг енд плей буксите
Последна промяна от samo_pechka на Пет 23 мар 2018 23:32, променено общо 1 път.
- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: Преминаване към 11мм ГНП Пасат б5 АФН
Дали някъде могат да се намерят нови буксите за помпата, мъжки и женски? Т.е. идеята ми е да направя преходник от единичната букса на 11мм помпа, към двойната букса от инсталацията на АФН-а ми. Т.е. от едната страна ще пасва на оригиналната 11мм помпа, а от другата ще пасва директно към фабричната инсталация на афн. С две думи нови букси и кабели ще трябва да диря от някъде.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Преминаване към 11мм ГНП Пасат б5 АФН
Може да се окаже, че нямат разлика, трябва се види. Нямам сега схема кой пин за къде е на АФН-а
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Преминаване към 11мм ГНП Пасат б5 АФН
Аз мислех евентуално при мен само главата да сменя, ти си решил цялата . Щото си е галимация струг нам ко си
Оф без да искам съм си написал подпоредни постове. Някой мод да удари рамо
Иначе букси ще се намерят, от морга примерно.
Оф без да искам съм си написал подпоредни постове. Някой мод да удари рамо
Иначе букси ще се намерят, от морга примерно.
- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: Преминаване към 11мм ГНП Пасат б5 АФН
За струговането имам къде да занеса елементите и да ги направят грамотно. А реших цялата помпа да сменя, защото от всичко изчетено излиза, че 10мм тяло с глава от 11мм става хибрид, който не дава пълния потенциал на 11мм помпа. Вътре камплейти, разни други джиджавки дават отражение върху параметрите на помпата при работа.
Тъй като нямаме тема на български със снимки и подробно изяснен процеса и след като съм се надъхал да правя размяната, ще се постарая да обогатя въпроса със снимки и описания след като се случат нещата.
Тъй като нямаме тема на български със снимки и подробно изяснен процеса и след като съм се надъхал да правя размяната, ще се постарая да обогатя въпроса със снимки и описания след като се случат нещата.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Преминаване към 11мм ГНП Пасат б5 АФН
Нямат разлика. Само буксите са различни.На AFN в Sharan букста е като на ALH.
Можеш просто да си прехвърлиш пиновете на твоята букса и да ти пасне на инсталацията
Ето пиновете на сегашната и помпа:
Ето ги на ALH:
И аз като колегата samo_pechka мисля, че ще ти е по-лесно само да смениш помпения елемент.
Можеш просто да си прехвърлиш пиновете на твоята букса и да ти пасне на инсталацията
Ето пиновете на сегашната и помпа:
Ето ги на ALH:
И аз като колегата samo_pechka мисля, че ще ти е по-лесно само да смениш помпения елемент.
Re: Преминаване към 11мм ГНП Пасат б5 АФН
Всичко е с цел засилване , или просто искаш да смениш помпата ?
С коя гърбична шайба ще караш ? Твойта си , или тази от автоматика.
С коя гърбична шайба ще караш ? Твойта си , или тази от автоматика.
- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: Преминаване към 11мм ГНП Пасат б5 АФН
С цел засилване е всичко. Във времето съм правил чястични промени, които са част от общия тунинг, но не съм откарал нещата по-далеч. Предвиждам хибридно турбо, но след като се получат нещата с помпата. Големите дюзи са вече на колата и ги карам доста време. 240мм съединител от Ауди S2 куатро с твърд маховик съм сложил. Искам преди да се разделя с колата да видя какво още може да покаже това куче.
Относно помпата.....захапал съм се да не е хибрид помпа, а истинска 11мм.
Благодаря на goppa за схемите.
Относно помпата.....захапал съм се да не е хибрид помпа, а истинска 11мм.
Благодаря на goppa за схемите.
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Съб 26 юли 2008 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: Преминаване към 11мм ГНП Пасат б5 АФН
Преди три дни я направих процедурата.Пасат Б4 афн, с диагноза "починал" елемент.Труден топъл старт, никаква динамика и никакво пушене, демек не отива гориво.От доста време имам помпа от ренде меган сценик мисля, гледам номера по бош - елемента вътре 11 мм.(доста запазен).Смених само елемента с главата и ДА пасва, всичко е едно към едно.Сложих гърбичната шайба на рендето, моята бе с язви от ръжда, по елемента и плъзгача също имах ръжда.Не помня обаче номера.Моята шайба бе de110.Единствено не съвпаднаха болтовете на планката която е захваната за главата и служи за задна опора на помпата.Наложи се лека заварка.В крайна сметка старите симптоми изчезнаха
- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: Преминаване към 11мм ГНП Пасат б5 АФН
_SUN_ , да разбирам ли, че имаш ГНП за части? Трябват ми буксите на ГНП-то, за да си направя преходник от 10 пиновата букса на голямата помпа, към инсталацията на АФН.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта