Пасат B3 1.8, 90 коня бензин 1990г. - смяна на гумички на клапани без махане на глава

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
nikral
Мнения: 71
Регистриран на: Пон 07 май 2018 17:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 1.8, 90 коня бензин 1990г. - смяна на гумички на клапани без махане на глава

Мнениеот nikral » Чет 05 юли 2018 8:00


muns61 написа:
Курт Деликуртев написа:Пробвай първо с добавката и засечи дали има подобрение. И да не забравиш да дадеш информация тук.


Няма да те уча как се минават Алпите, а ти не давай съвети в технически теми.


Мунс, това е форум и всеки дава съвети, лично аз съм за алтернативни такива, щото "съвета" прави ремонт за стотици лева е набутващ.
Людмил си знае най-добре състоянието на колата, дали си струва да инвестира за сериозен ремонт или ще ползва друга добавка, щото руската не е за намаляване на горене на масло.

Освен това ще решава пусналия темата, а не ти. Или ти имаш монопола да решаваш кой да дава и кой не?




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 6353
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Пасат B3 1.8, 90 коня бензин 1990г. - смяна на гумички на клапани без махане на глава

Мнениеот muns61 » Чет 05 юли 2018 12:55


Съветът го давам на пишещия глупости, не на автора на темата. Чети внимателно.

Замисляте ли се как, аджеба, действат тези спиращи течовете на масло добавки? Съдържат доста агресивни химикали, които предизвикват раздуване на гумените и пластмасови детайли. Течът може и да намалее, но сещате ли се какво става със семерингите? Контактната повърхност се напряга, износва се много бързо и маслото руква юнашки.

Zdravko Zankov написа:1л/1000км не са само гумички.

:th_up


nikral
Мнения: 71
Регистриран на: Пон 07 май 2018 17:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 1.8, 90 коня бензин 1990г. - смяна на гумички на клапани без махане на глава

Мнениеот nikral » Чет 05 юли 2018 18:20


Точно, става коплексно затапване на всички възможни места, откъдето стар двигател губи масло.

И спрете с тея ремонти, има коли дето не си струва 1 лев да се влага! И не влизай в роля на модератор, не ставаш! :mrgreen


Потребителски аватар
К.Одаджийски
Мнения: 10680
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: VW Passat 35i
Двигател: PF 1989
Местоположение: София / Берковица
Контакти:

Re: Пасат B3 1.8, 90 коня бензин 1990г. - смяна на гумички на клапани без махане на глава

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 05 юли 2018 18:57


Запекли ли са маслените сегменти, както ми се тсрува, че е при колегата, няма добавка която да уплътни. Пробвал съм и на бардал, има една дето е като пчелен мед гъста, не става. Стари рецепти с киснене с газ за горене и каквито още други дивотии се сети човек. Единственото спасение е смяна на сегментите.
На тия двигатели не е кой знае колко скъп и сложен ремонт, стига да можеш да си го направиш. На майстор излиза солено


Zdravko Zankov
Мнения: 9524
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Пасат B3 1.8, 90 коня бензин 1990г. - смяна на гумички на клапани без махане на глава

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 05 юли 2018 20:30


nikral написа:
И спрете с тея ремонти, има коли дето не си струва 1 лев да се влага! И не влизай в роля на модератор, не ставаш! :mrgreen

А какво препоръчваш?
Да гори 10 кила масло за 10000км?
Остави финансовата част.
Но я си представи,че караш зад него.
Яко,а?
А ако колата го радва и му върши работата?
Точно тия ще надживеят някои модерни недоразумения на 4 колела.


nikral
Мнения: 71
Регистриран на: Пон 07 май 2018 17:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 1.8, 90 коня бензин 1990г. - смяна на гумички на клапани без махане на глава

Мнениеот nikral » Пет 06 юли 2018 8:22


muns61 написа:Течът може и да намалее, но сещате ли се какво става със семерингите? Контактната повърхност се напряга, износва се много бързо и маслото руква юнашки.


Напрао и нема спиране!

Ако моторът му е над 300 хилки следващ теч е от семеринга на колянов вал, та е добре с един куршум няколко "заека"!

Добавката на Деликуртев е универсална, аз вече да съм я купил и сложил, Людмиле. :a045


Потребителски аватар
roly
Мнения: 77
Регистриран на: Вто 18 окт 2011 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Пасат B3 1.8, 90 коня бензин 1990г. - смяна на гумички на клапани без махане на глава

Мнениеот roly » Пет 06 юли 2018 9:21


Zdravko Zankov написа:1л/1000км не са само гумички.

Може и само гумички да са.
Имах кола с разход 1л./200км. само от гумички след смяна на глава, а преди не гореше въобще.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 6353
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Пасат B3 1.8, 90 коня бензин 1990г. - смяна на гумички на клапани без махане на глава

Мнениеот muns61 » Пет 06 юли 2018 12:35


Tеатърът остана без завеса...
То има и коли с 4-тактови двигатели без гумички на клапаните конструктивно.

Последна промяна от Spas на Пет 06 юли 2018 15:33, променено общо 1 път.
Причина: Айде спрете се с тоя спам вече!


Потребителски аватар
ludmil
Мнения: 181
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: RP 1990
Местоположение: Земята
Контакти:

Re: Пасат B3 1.8, 90 коня бензин 1990г. - смяна на гумички на клапани без махане на глава

Мнениеот ludmil » Вто 24 юли 2018 17:17


Здравейте!
Връщаме се сега от морето, за първи път я изкарах на дълъг път с този двигател, навъртях към 600 км. с колата. Първо да кажа, че замерих компресията след връщането. Точно 150 psi (към 10.5 атмосфери) на всички цилиндри. Изненада за мен бе разхода - 8.6/100 км. газ при пълна кола с хора и багаж + лодка отгоре и каране със средна скорост 100км/час - стария двигател не гореше масло, но и под 9/100 никога не е падал, дори с празна кола.

Преди да тръгна долях масло до горната черта на щеката. Като се върнах маслото бе с около 6мм надолу на щеката.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта