Здравейте.Позачудих се къде да пусна темата и в крайна сметка реших да е тук.Ако е вгрешния раздел моля да бъде преместена.
Имам нужда от помощ.Има голф 4 1,9 тди 110 и искам да сваля и почистя егр клапана както и всмукателния колектор.Имам доста инструменти,но нямам нужния опит и знания макар че доста попрочетох.От Бургас съм и ще се радвам някой,който е правил процедурата да ми помогне на бойното поле да разглобим и сглобим.
Чистене на тди в Бургас/помощ от колега
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Re: Чистене на тди в Бургас/помощ от колега
Днес минах да купя гарнитурки и се захванах.Мислих,че ще е по-трудно честно казано.Възловия момент бяха болтовете на всмукателния колектор.Единия болт го позаоблих ,но в крайна сметка го развих.Налепа в егр клапана и колектора беше много. Почистих и сглобих.Наложи се да сменя 3 болта,но не са бронзови , а подцинковани.Дано не е проблем.Резултата е добър.Предстои ми раздвижване на актуатора.Ако някой има опит и идей да сподели.Хода на ръка е 0,5см
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Чистене на тди в Бургас/помощ от колега
Актуатора няма как да го раздвижиш. Трябва да се свали турбото и да се изчисти геометрията, само гледай да не го развиеш и да му промениш реглажа, че няма да стане
Re: Чистене на тди в Бургас/помощ от колега
Пълних турбината със спрей за фурни със сода каустиг.Ефект имаше.актуатора освободи.Хода му е над 10мм.Колата набира и се движи много добре.
Последна промяна от Spas на Вто 14 авг 2018 16:16, променено общо 1 път.
Причина: Това ми звучи доста непроверено и леко опасно, дали няма да има последици после!
Причина: Това ми звучи доста непроверено и леко опасно, дали няма да има последици после!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 172 госта