Въпрос относно схема на превключвател газ-бензин на обороти

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4933
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Въпрос относно схема на превключвател газ-бензин на обороти

Мнениеот milmar » Сря 30 яну 2019 11:03


:th_up
Тази схема (LM2917) е специализирана точно за това. Много по-просто и удачно решение за реализация от това, което предлижих по-горе! Принципа е същия, но всичко е на едно място.

C1,R1, C4, DZ1, R2 са входната част, формираща импулс с ниво ограничено от DZ1 на 12V. C1 задължително трябва да е поне 250V, мисля че не пише в статията. C6 и R5 определят фактора напрежение/честота, колкото са по-големи като стойност, по-голямо напрежение получаваш при определена честота (обороти на ДВГ). C7 e филтриращ и не е определящ, но колкото е по-голям - толкова по-малки отскоци ще има в изходното напрежение и по-добре ще работи компаратора с релето, но и по-мудна ще стане схемата, т.е. ще се задейства релето с по-голямо закъснение - и когато включва, и когато изключва.





Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта