Сменяване на тампони на заден мост-голф 2

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Сменяване на тампони на заден мост-голф 2

Мнениеот kaiser666 » Чет 17 апр 2008 22:11


Eто как се избиват тампоните на задния мост на голф 2/3.Моста е свален,но и на колата е същото само,че мястото за работа е по малко.

Трябва да се разкарат старите тампони,най на пред се маха гумата, лесно става с бормашината-разкъсва се и с помоща на секач се доизбутва. :wink:
Изображение
Ето я извадена гумата:
Изображение
След това с ножовка,закъсваме металната черупка на тампона за да може да се охлаби малко и да се подвие на вътре за да е лесно за бой.
Изображение
Трябва само да се отреже от остатъците от тампона,а не да се дере по дупките на моста :!:
Изображение
Подбиваме краищата с помоща на секача и чука:
Изображение
Изображение
Бой,бой,бой,бой.....веднъж тръгне ли,после е лесно.
Изображение
Изображение
Това е за избиването.

Взех си някакви тампони-единия е febi,а другия Germany mhihi mhihi mhihi (еднакви ми се видяха и в нас видях че имат надпси....абе карай да е весело. :lol: ) Новите тампони са по големи с по-малко от 0.5мм.(в момента не мога да кажа с точност) и за това може с шкурка да се оформят,защото иначе няма набиване...
Набиват се с остатъците от стария тампон. :wink:
Изображение
Намазва се с грес(аз се сетих,когато вече бях набил единия на половина :lol: ) Лошото е,че тампоните имат такава форма,че не може да се бие точно на центъра и за това в началото е малко кофти,защото тръгват на криво и трябва да се внимава,но като влезнат повечко си се нагласяват и няма къде да ходят. От лявата страна е малко по трудно за набиване заради заради планката на кантара,но какво да се прави...:wink:
Изображение
Ето го и почти набит:
Изображение
Нямам снимка на набит до край(някъде съм я затрил,но ще я намеря)Трябва да се набие до край(като на снимките със старите тампони.)

:wink:

ДАно да съм бил полезен на някого и ВНИМАВАЙТЕ С ПРЪСТИТЕ :!: :lol:

Снимките са малко големички и тези с "бърз" нет,като моя може малко да ме псуват....тия дни ще ги оправя. :wink:




Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 17 апр 2008 22:35


Това са тампони тип "слонски уши"! Попринцип трябва да се действа внимателно с ножовката, да не се преебе моста! Набиването става със скоба, с чук не е много добре, прави се едно нещо като фланец, дълга шпилка и започваш да стягаш докато не влезне! А при набит тампон, когато се слага на колата моста, винаги стягането на тампоните трябва да става при напънат мост, т.е. да се повдигне с крик до такова ниво както седи когато колата си е на колелата! Защото ако се стегнат, когато моста се е провисил надолу се късат много бързо!!!


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Чет 17 апр 2008 22:47


Чакай сега,значи трябва да прикача моста и да натегна до край,когато колата е във въздуха?Или нещо не разбрах? :roll:


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Чет 17 апр 2008 23:11


kaiser666 написа:Чакай сега,значи трябва да прикача моста и да натегна до край,когато колата е във въздуха?Или нещо не разбрах? :roll:
Колегата ти е написал,не се стяга във въздуха ,а точно обратното! :idea: Същото се прави и с предницата на колата когато се сменяват втулки и тампони ,всичко се притяга така както му е нормалното положение за работа!Аз лично като сменявам тампоните на задния мост,сглобявам всичко и свалям колата,и след това на канал(в къщи нямам) донатягам моста! :wink:


Потребителски аватар
Bobcho_82
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
Автомобил: Golf 2
Двигател: GU+
Местоположение: София

Мнениеот Bobcho_82 » Чет 17 апр 2008 23:15


kaiser666 написа:Чакай сега,значи трябва да прикача моста и да натегна до край,когато колата е във въздуха?Или нещо не разбрах? :roll:

Тампоните се стягат когато свалиш колата на гуми за да дойдат в нормално положение.
kaiser666 написа:Нямам снимка на набит до край

Изображение
Изображение

Последна промяна от Bobcho_82 на Чет 17 апр 2008 23:22, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Чет 17 апр 2008 23:16


Ок,благодаря.Ще го имам в предвид. :wink:


Потребителски аватар
deyan_petrov
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 17 юли 2006 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот deyan_petrov » Чет 17 апр 2008 23:44


много полезна тема колега супер.Аз не съм поглеждал но сигурно и аз съм за тази процедура :?


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 18 апр 2008 8:03


Ивката ти дообясни как става! Другия вариант, точно вчера тате в сервиза сменяваше тампони на заден мост на един Голф, когато отидох до там, става и на подемник, като се използва една дълга греда и пускаш леко подемника надолу да напъне моста, но да се внимава да не се отлепи лапата от колата да не стане някоя мизерия!


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Пет 18 апр 2008 12:02


Ясно за стягането,нали като го притегнеш докато е увиснал моста гумата на тампона ще е в едно положение и ще си остане в него,когато се върне моста където му е мястото,тампона ще е постоянно под напрежение. :wink:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 18 апр 2008 12:06


kaiser666 написа:Ясно за стягането,нали като го притегнеш докато е увиснал моста гумата на тампона ще е в едно положение и ще си остане в него,когато се върне моста където му е мястото,тампона ще е постоянно под напрежение. :wink:


:wink:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пет 18 апр 2008 13:48


ей такива темички са многу УбавИ :lol:
кофти че нямаше с какво да снимам когато сменяхме по предницата всичко....от голяма полза са ..браУ
пп.а бе моста май си мазал с антикор....да го беше донамазал целия mhihi


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Пет 18 апр 2008 16:38


БРАВО

тамън се чудех къде да търся инфо как става щото и аз след известно време ще сменявам сичко по укачването на гофера


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11919
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 18 апр 2008 17:31


Поздравления за темата.
Незнам дали намазването с грес ти е оказало проблемно съпротивление, но преди време брах яд с една биелетка на опел. Неще да влезне и това е. Едната я заглавих и трябваше да я срежа за да я извадя. Питах един дето се занимава с такива ремонти и той вика с грес ли я маза.Викам аха. Изчисти хубаво греста и намажи само със сапунена вода. И стана.


|X-PERT|
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 18 ное 2008 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костинброд

Мнениеот |X-PERT| » Вто 18 ное 2008 11:20


nevijdam smisalat ot tova kadeto svalqte mostovete tamponite se smenqt i na mesto :wink:
кирилица :x
mod edit: LILO&STICH


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Вто 18 ное 2008 12:20


Да може и на място,просто в моя случай го свалях,защото трябваше mhihi
Пиши на кирилица. :wink:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 146 госта