Eто как се избиват тампоните на задния мост на голф 2/3.Моста е свален,но и на колата е същото само,че мястото за работа е по малко.
Трябва да се разкарат старите тампони,най на пред се маха гумата, лесно става с бормашината-разкъсва се и с помоща на секач се доизбутва.
Ето я извадена гумата:
След това с ножовка,закъсваме металната черупка на тампона за да може да се охлаби малко и да се подвие на вътре за да е лесно за бой.
Трябва само да се отреже от остатъците от тампона,а не да се дере по дупките на моста
Подбиваме краищата с помоща на секача и чука:
Бой,бой,бой,бой.....веднъж тръгне ли,после е лесно.
Това е за избиването.
Взех си някакви тампони-единия е febi,а другия Germany (еднакви ми се видяха и в нас видях че имат надпси....абе карай да е весело. ) Новите тампони са по големи с по-малко от 0.5мм.(в момента не мога да кажа с точност) и за това може с шкурка да се оформят,защото иначе няма набиване...
Набиват се с остатъците от стария тампон.
Намазва се с грес(аз се сетих,когато вече бях набил единия на половина ) Лошото е,че тампоните имат такава форма,че не може да се бие точно на центъра и за това в началото е малко кофти,защото тръгват на криво и трябва да се внимава,но като влезнат повечко си се нагласяват и няма къде да ходят. От лявата страна е малко по трудно за набиване заради заради планката на кантара,но какво да се прави...
Ето го и почти набит:
Нямам снимка на набит до край(някъде съм я затрил,но ще я намеря)Трябва да се набие до край(като на снимките със старите тампони.)
ДАно да съм бил полезен на някого и ВНИМАВАЙТЕ С ПРЪСТИТЕ
Снимките са малко големички и тези с "бърз" нет,като моя може малко да ме псуват....тия дни ще ги оправя.
Сменяване на тампони на заден мост-голф 2
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Това са тампони тип "слонски уши"! Попринцип трябва да се действа внимателно с ножовката, да не се преебе моста! Набиването става със скоба, с чук не е много добре, прави се едно нещо като фланец, дълга шпилка и започваш да стягаш докато не влезне! А при набит тампон, когато се слага на колата моста, винаги стягането на тампоните трябва да става при напънат мост, т.е. да се повдигне с крик до такова ниво както седи когато колата си е на колелата! Защото ако се стегнат, когато моста се е провисил надолу се късат много бързо!!!
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Колегата ти е написал,не се стяга във въздуха ,а точно обратното! Същото се прави и с предницата на колата когато се сменяват втулки и тампони ,всичко се притяга така както му е нормалното положение за работа!Аз лично като сменявам тампоните на задния мост,сглобявам всичко и свалям колата,и след това на канал(в къщи нямам) донатягам моста!kaiser666 написа:Чакай сега,значи трябва да прикача моста и да натегна до край,когато колата е във въздуха?Или нещо не разбрах?
- Bobcho_82
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: GU+
- Местоположение: София
kaiser666 написа:Чакай сега,значи трябва да прикача моста и да натегна до край,когато колата е във въздуха?Или нещо не разбрах?
Тампоните се стягат когато свалиш колата на гуми за да дойдат в нормално положение.
kaiser666 написа:Нямам снимка на набит до край
Последна промяна от Bobcho_82 на Чет 17 апр 2008 23:22, променено общо 1 път.
- deyan_petrov
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 17 юли 2006 19:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ивката ти дообясни как става! Другия вариант, точно вчера тате в сервиза сменяваше тампони на заден мост на един Голф, когато отидох до там, става и на подемник, като се използва една дълга греда и пускаш леко подемника надолу да напъне моста, но да се внимава да не се отлепи лапата от колата да не стане някоя мизерия!
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11919
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Поздравления за темата.
Незнам дали намазването с грес ти е оказало проблемно съпротивление, но преди време брах яд с една биелетка на опел. Неще да влезне и това е. Едната я заглавих и трябваше да я срежа за да я извадя. Питах един дето се занимава с такива ремонти и той вика с грес ли я маза.Викам аха. Изчисти хубаво греста и намажи само със сапунена вода. И стана.
Незнам дали намазването с грес ти е оказало проблемно съпротивление, но преди време брах яд с една биелетка на опел. Неще да влезне и това е. Едната я заглавих и трябваше да я срежа за да я извадя. Питах един дето се занимава с такива ремонти и той вика с грес ли я маза.Викам аха. Изчисти хубаво греста и намажи само със сапунена вода. И стана.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 146 госта