Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- nasttii
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: от тука
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Някои може ли да даде снимка и схема на буксите където се връзва темпомата за пасат 98г афн
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Вчера се сдобих с ръчка с бутони за круиз контрол.Колата,на която ще го присаждам е тази от подписа.
Още съм на етап търсене на кабели...
Пиновете,според Аутодата,със съответния/те цветове за круиз контрол на ECU-то са:
10-червено+жълто
19-черно+жълто
21-син
35- червено+сиво
(По-назад някой беше споменал същите пинове за 1Z,но цветовете не съвпадат с моите... )
След проверка с мултицет въпросните кабели отиват в бялата букса,намираща се в кутията при ECU-то.Тези дни ще 'разчанча' бушониерата,за да видя какво се случва отдолу,с 'мъжката' част от куплунга.
От прочетеното в началото на темата се използва следният начин на връзване към лостчето:
10-червено+жълто ->"SET"
21-син ->"RES"
35 и 19 -> "+" към лостчето,двата пина на лостчето за свързани на позиция "ON"
Преди това 35 и 19 се свързват заедно,след което от трети кабел се им подава 12 V след контакт.
Нека някой,който е присаждал темпомат като цяло и по-конкретно на Passat B5 1.9 TDI,110 hp;AFN;99 годиН да изкаже мнение.
ЕДИТ:Вече съм с темпомат.
Свръзването е следното(по цветове),при използване на кабелен сноп с номер-1J1 970 011F .
ЕКУ-Круиз контрол
Син-Син
Червен+жълто-Червен+жълто
Червен+сиво-Бял
Черно+жълто-Черно+жълто(2 бр.)
Черен/син-12 V след контакт.
На 6-ти канал във Ваг-ком,последната колона трябва да пише "0.0" ,след софтуерната активация...
Още съм на етап търсене на кабели...
Пиновете,според Аутодата,със съответния/те цветове за круиз контрол на ECU-то са:
10-червено+жълто
19-черно+жълто
21-син
35- червено+сиво
(По-назад някой беше споменал същите пинове за 1Z,но цветовете не съвпадат с моите... )
След проверка с мултицет въпросните кабели отиват в бялата букса,намираща се в кутията при ECU-то.Тези дни ще 'разчанча' бушониерата,за да видя какво се случва отдолу,с 'мъжката' част от куплунга.
От прочетеното в началото на темата се използва следният начин на връзване към лостчето:
10-червено+жълто ->"SET"
21-син ->"RES"
35 и 19 -> "+" към лостчето,двата пина на лостчето за свързани на позиция "ON"
Преди това 35 и 19 се свързват заедно,след което от трети кабел се им подава 12 V след контакт.
Нека някой,който е присаждал темпомат като цяло и по-конкретно на Passat B5 1.9 TDI,110 hp;AFN;99 годиН да изкаже мнение.
ЕДИТ:Вече съм с темпомат.
Свръзването е следното(по цветове),при използване на кабелен сноп с номер-1J1 970 011F .
ЕКУ-Круиз контрол
Син-Син
Червен+жълто-Червен+жълто
Червен+сиво-Бял
Черно+жълто-Черно+жълто(2 бр.)
Черен/син-12 V след контакт.
На 6-ти канал във Ваг-ком,последната колона трябва да пише "0.0" ,след софтуерната активация...
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: Пет 16 ное 2007 17:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Колега снимки има ли да погледна че ме страх да не игоря нещо?
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Снимка в момента нямам,но по-късно мога да направя.
Като за начало отвори кутията на ЕКУ-то и виж от посочените пинове(на ЕКУ-то) какви кабели излизат и дали всички отиват в бялата букса.Кабелите са надписани с номера на пина,но може да си помогнеш и с мултицет.
Това е важно,тъйкато в темите се цитират и други схеми,където "играят" кабели от всички букси до ЕКУ-то.
Като за начало отвори кутията на ЕКУ-то и виж от посочените пинове(на ЕКУ-то) какви кабели излизат и дали всички отиват в бялата букса.Кабелите са надписани с номера на пина,но може да си помогнеш и с мултицет.
Това е важно,тъйкато в темите се цитират и други схеми,където "играят" кабели от всички букси до ЕКУ-то.
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: Пет 16 ное 2007 17:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Колеги да се похваля и аз след горе долу 4 часа труд си монтирах темпомата върви перфектно ,много благодаря на всички за мненията бяха полезни. върви перфетно .
- Денис.Велев
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 25 авг 2017 7:12
- Автомобил: Passat
- Двигател: TDI 131 AVF 2003
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Здравейте колеги! Купих си от морга лост с темпомат и кабел който е срязан. Удължих го. Никъде не намирам къде какво да закача. Колата е Passat 2003 1.9 AVF. Ако някой от София може да удари едно рамо, ще съм му благодарен. Лоста е монтиран Капака на ЕКУ то е махнат, имам VCDS за активация.
П.П. Кабела от темпомата е 6 жилен. БЛАГОДАРЯ!
П.П. Кабела от темпомата е 6 жилен. БЛАГОДАРЯ!
- Денис.Велев
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 25 авг 2017 7:12
- Автомобил: Passat
- Двигател: TDI 131 AVF 2003
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
тоя кабел ти е от лоста към EKO-то, друг е въпроса вече дали имаш свързани кабели от еку-то към буксите, които са под чистачките, които са за поддаване на газ. Намерих ти някакво ръководството за поставяне, сега си ти :)
http://vwgolfr32.co.uk/passat-ccs.pdf
http://vwgolfr32.co.uk/passat-ccs.pdf
- Денис.Велев
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 25 авг 2017 7:12
- Автомобил: Passat
- Двигател: TDI 131 AVF 2003
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Колега благодаря! След изчитане на всички теми намерих 10 пиновата букса кое какво е и по цвят, свързах го без проблем. Благодаря!
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 05 фев 2010 19:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kade li ne
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Привет колеги.Купих си китайски темпомат за passat b5 1,9 TDI AFN двигател.Изчетох темата но не намирам схема за свързване на този темпомат.Кабелите са червен/жълт,бял,син, двоен черен/жилт и черен/син(без клема).Ще бъда много благодарен ако някой помогне за включването.Ето и снимки на темпомата и кабела
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Здравейте,
И аз се реших и монтирах лостче за темпомат. Колата е Seat Leon. Всичко е както по схемата, но в момента, превключа лостчето на ON и предпазителя N5 гори. Съмнявам се че грешно съм свързал черно синия кабел към предпазител 5. Там вече имаше кабел и понеже нямах допълнителни букси, а само неоголен кабел, оголих съществуващия и запоих този от лостчето към него. Така ли трябва е?
И аз се реших и монтирах лостче за темпомат. Колата е Seat Leon. Всичко е както по схемата, но в момента, превключа лостчето на ON и предпазителя N5 гори. Съмнявам се че грешно съм свързал черно синия кабел към предпазител 5. Там вече имаше кабел и понеже нямах допълнителни букси, а само неоголен кабел, оголих съществуващия и запоих този от лостчето към него. Така ли трябва е?
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
кабела който отива към 5ти бушон, заголваш, закрепваш с този който си посочил. Може да си объркал другите пинове, които отиват към бушоните под чистачките. Не си написал какъв леон, дизел или бензин? Ако е бензин, 1во провери дали за твоя мотор изобщо са прекарани кабелите за бутоните на лоста, които се връзват към ECU-то.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Дизел е. Пробвах да взема 12в и от друго, пак гори. Въпреки че всички цветове на кабелите съвпадаха с инструкцията предполагам, че съм объркал другите пинове под чистачките.
Edit: Сега разглобих всичко отново, но подредбата на кабелите изглежда наред.
Някакви идеи?
Edit2: Сглобих всичко обратно както си беше и чудо, предпазителите вече не гърмят и темпомата работи
Edit: Сега разглобих всичко отново, но подредбата на кабелите изглежда наред.
Някакви идеи?
Edit2: Сглобих всичко обратно както си беше и чудо, предпазителите вече не гърмят и темпомата работи
- ancho1
- Мнения: 9
- Регистриран на: Чет 12 юли 2007 17:30
- Автомобил: GOLF3
- Двигател: 1z 1997 AHU
- Местоположение: Монтана
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Колеги бихте ли ми помогнали с активацията на темпомата имам следния проблем -на Ваг Ком на 006 стойностите на педалите ми излизат копчетата на бутоните също реагират,но когато дадеш ON за включване ми излиза 000001 вместо както е по схема на Ross Tex 000011 И ПОЛЕТО cruise present си стои 0.0 то не се променя.Някои имал ли е подобен проблем колата е Голф 3 AHU ,03.1997г.,ръчни скорости.На Ваг- 006гр.-скороста се отчита в движение в полето,съединител 100001 спирачка 010001 рес 001001 при сет 000101 ,без нищо 000000. Цитирал съм колегата Ivanmincev от 45стр.,защото проблема ми е същия,а той не е описал решението му.Машинките на педалите съм измерил и работят.На 4 пиновата букса си има+ на черния и черно-белия кабел към пин 66. Дали трябва да се извади буксата от ЕКУ то и да се мери. Някои споменават за машинка при педала за газ,но не намирам такава или не гледам добре.Моля за насоки къде да търся проблема. Само да кажа,че имам и друг Голф3 1,9TDI 1Z мотор,1996,автомат и от 4г. си работи без проблем с две микроключета в лоста на мигачите. С ВАГ-КОМ на 006гр.най-дясното поле cruise present e 1.0,а като натисна спирачка става 17.0.Интересен факт е ,че ако имам изгоряла крушка на стопа и темпомата не сработва-нещо полезно е за колегите,които не знаят.
- jordancho
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AGZ 1999
- Местоположение: Пловдив
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Колко пин-ова ти е стоп машинката на спирачката колега ? Трябва да е с 4. Провери дали имаш връзка между някой от тези 4 пин-а и 20-ти пин на ЕКУ-то. По схема трябва бяло/жълт кабел да отива до 20-ти пин на ЕКУ-ТО.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта