Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- pavlikianov
- Мнения: 300
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Последна промяна от pavlikianov на Чет 13 дек 2007 14:14, променено общо 1 път.
- pavlikianov
- Мнения: 300
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
След яко ровене зад предпазителите единственната букса която намерих е тази, кабелите са както следва на снимката- Черен , Синьо/сиво , Червен , Черен/бял!
Ето я снимката на буксата
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/191/47615_877.JPG
Ето я снимката на буксата
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/191/47615_877.JPG
Последна промяна от pavlikianov на Чет 13 дек 2007 14:15, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- pavlikianov
- Мнения: 300
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Защо снимките на rusty не се виждат поне да знаем за какво става на въпрос?
Последна промяна от pavlikianov на Чет 13 дек 2007 14:12, променено общо 1 път.
- pavlikianov
- Мнения: 300
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Някой мложе ли да даде схема с изводите на компа на 1З - за да може който няма букса да прекара директно от компа
Отговорих си сам-ето схемите за вързване към компа:
Крачетата са
Ето и схемата
Понеже не съм хич на ТИ със жиците - ако може някой да сподели каво с какво не трябва да свързвам за да не стане късо ,или нещо от сорта
Смятам да сложа само бутона за пускане на темпомата/по предложение на Rusty / за да не дупча много по лоста.
Отговорих си сам-ето схемите за вързване към компа:
Крачетата са
Ето и схемата
Понеже не съм хич на ТИ със жиците - ако може някой да сподели каво с какво не трябва да свързвам за да не стане късо ,или нещо от сорта
Смятам да сложа само бутона за пускане на темпомата/по предложение на Rusty / за да не дупча много по лоста.
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Вече и кордобата е с темпомат
Макр че заводско никаде не дават тия SDI'та да имат такъв или да подържат ! Благодаря на niks76 че ме бе улеснил максимално с поставеното лостче . На мен ми остана като задача да изкарам 3 кабела директно от платката на компа (Трябваше да са 4 но единя не даваше необходимия + 12в. ток . Мисля че трябва да се сложи една шина на празното място на релето и ще го има ) Процедурата отне около 10 часа ма кво да се прави , трябваше да се дири кое с кое да се свърже , а грешка не бе допусната
Макр че заводско никаде не дават тия SDI'та да имат такъв или да подържат ! Благодаря на niks76 че ме бе улеснил максимално с поставеното лостче . На мен ми остана като задача да изкарам 3 кабела директно от платката на компа (Трябваше да са 4 но единя не даваше необходимия + 12в. ток . Мисля че трябва да се сложи една шина на празното място на релето и ще го има ) Процедурата отне около 10 часа ма кво да се прави , трябваше да се дири кое с кое да се свърже , а грешка не бе допусната
- pavlikianov
- Мнения: 300
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
pavlikianov написа:След яко ровене зад предпазителите единственната букса която намерих е тази, кабелите са както следва на снимката- Черен , Синьо/сиво , Червен , Черен/бял!
Ето я снимката на буксата
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/191/47615_877.JPG
Вече и 1Z е с темпомат, противно на хората който смятат че няма букса се оказа че има! Връзвай народе!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
И аз я намерих прочутата букса-схемите дето пуснах са безмислени.Всички имат букса ама е завряна зад сичките кабели на бушониерата и то отгоре.Демек трябва да я отвориш да падне да я издърпаш напред ,да я вдигнеш,си навреш главата/при което се омазваш от стелките/ и да я видиш как стърчи отгоре на ено късо кабелче.Нямах фото ,нво утре ще я щракна.Утре ще ида да зема жици и евентуално някви "по-културни" накрайници за включване директнно към буксата ,а не с лязане.Някой има ли си на представа кое с кое да се свърже за да е постоянно включен темпомата и да бачка само с едното бутонче?
- pavlikianov
- Мнения: 300
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Rabbit_TDI написа:И аз я намерих прочутата букса-схемите дето пуснах са безмислени.Всички имат букса ама е завряна зад сичките кабели на бушониерата и то отгоре.Демек трябва да я отвориш да падне да я издърпаш напред ,да я вдигнеш,си навреш главата/при което се омазваш от стелките/ и да я видиш как стърчи отгоре на ено късо кабелче.Нямах фото ,нво утре ще я щракна.Утре ще ида да зема жици и евентуално някви "по-културни" накрайници за включване директнно към буксата ,а не с лязане.Някой има ли си на представа кое с кое да се свърже за да е постоянно включен темпомата и да бачка само с едното бутонче?
аз съм пуснал снимка на буксата, няма смисъл да се мъчиш и отговора на връзването е в текста който ти дадох преди няколко дни!Успех
- pavlikianov
- Мнения: 300
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Значи след като намерите буксата :
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/191/47615_877.JPG
ще видите че кабелите и са както следва:
1. Черен -подава 12V+ и идва от предпазител 14 който е за задна скорост-светлини, ел. огледала и др.
2: Синьо-Сив, идващ от пин 34 на ECU, Дава +12V към ECU когато е натиснат бутон " RES".
3: Червен, идващ от пин 35 на ECU, Дава +12V към ECU когато е натиснат бутон " SET".
4: Черно-Бял, идващ от пин 66 на ECU ,Дава +12V към ECU когато CCS е включен ( ON ).
Поне при мен на 1Z е така, следователно ако ще ползвате само един бутон за включване то трябва да свържете черния(1) със черно-белия(4) и така имитирате включването на копчето от OFF на ON тоест включвате темпомата,щом няма да се ползва прекъсвач трябва да останат свързани за постоянно, ако ще ползвате и прекъсвач и бутон тези два кабела (1) и (4) се свързват на прекъсвача за да можете да включвате и изключвате темпомата. след това Червения(3) се свързва към бутончето и трябва да контактува с черният(1) когато го натискате и така активирате темпомата. кагато натискате и задържате се увеличава скороста. Синьо-сивият се свързва към бутончето RES и не знам точно каква му е ролята ако някой знае за какво е RES да каже но мисля че може и без него. Ако не са свързани (1) и (4) темпомата няма да може да се активира!
Мисля че това е всичко, лично аз при мен го свързах без преправяне ,отидох в една автоморга взех преходника от буксата зад тоблото с предпазители и една ръчка(тази за бордкомпютъра ама и тя става,само и размених кабелчетата за да съответстват) и свързах всичко активирах с VAG-COM и готово. Супер екстра си е това! Успех на всички и ако нещо не съм написал добре питайте!
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/191/47615_877.JPG
ще видите че кабелите и са както следва:
1. Черен -подава 12V+ и идва от предпазител 14 който е за задна скорост-светлини, ел. огледала и др.
2: Синьо-Сив, идващ от пин 34 на ECU, Дава +12V към ECU когато е натиснат бутон " RES".
3: Червен, идващ от пин 35 на ECU, Дава +12V към ECU когато е натиснат бутон " SET".
4: Черно-Бял, идващ от пин 66 на ECU ,Дава +12V към ECU когато CCS е включен ( ON ).
Поне при мен на 1Z е така, следователно ако ще ползвате само един бутон за включване то трябва да свържете черния(1) със черно-белия(4) и така имитирате включването на копчето от OFF на ON тоест включвате темпомата,щом няма да се ползва прекъсвач трябва да останат свързани за постоянно, ако ще ползвате и прекъсвач и бутон тези два кабела (1) и (4) се свързват на прекъсвача за да можете да включвате и изключвате темпомата. след това Червения(3) се свързва към бутончето и трябва да контактува с черният(1) когато го натискате и така активирате темпомата. кагато натискате и задържате се увеличава скороста. Синьо-сивият се свързва към бутончето RES и не знам точно каква му е ролята ако някой знае за какво е RES да каже но мисля че може и без него. Ако не са свързани (1) и (4) темпомата няма да може да се активира!
Мисля че това е всичко, лично аз при мен го свързах без преправяне ,отидох в една автоморга взех преходника от буксата зад тоблото с предпазители и една ръчка(тази за бордкомпютъра ама и тя става,само и размених кабелчетата за да съответстват) и свързах всичко активирах с VAG-COM и готово. Супер екстра си е това! Успех на всички и ако нещо не съм написал добре питайте!
- pavlikianov
- Мнения: 300
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 132 госта