Абе като казвам, че е палаво, вервай ми!
Чакай да го види Prj57
16 клапанов G 60
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
АБЕ ВИЕ ЛУДИ ЛИ СТЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ ! ! ! Не мога да повярвам, тва го чух на едно Корадо, и го видях после само компресора ама не знаех че е ТОЛКОВА голям........ Товя са така наречените EATON Supercharger наистина слагани на Мерцедес, за сравнение със Г- ладера, наистина не спорим за КПД, Г-то е по мощтно и по студено, но пък тва НЯМА ЧУПЕНЕ ! ! ! Тия компресори са вечни, защото са избегнали ремъка от Г-то, тука е пълна механика....... ето ви и снимка
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Г-ладера не е чак толкова страшен и за поддръжка е даже излиза по-евтин от един турбо компресор, стига да се поддържа правилно и навреме (сервизния интервал е между 50 и 100 000 км за компресор с нормална шайба в зависимост от това какви части се използват), още повече вече в БГ вече има части за тях (както оригинални и така и не дотам ) защото напоследък колиците с G станаха доста разпространени , а и аз лично предпочитам колата ми да е автентична, като тунинга го ограничавам (грубо) до вал (асиметричен), чип, 68 мм шайба на компресора, спортен филтър и генерация 4-2-1, свещи и (за в бъдеще) по-голям интеркулер заради повишеното налягане (и съответно температура в интеркулера) - така мощността на едно G60 лесно надхвърля 200-те коня без да се съкращава значително ресурса на колата
- WDW
- Мнения: 1505
- Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ма това сИчкото само KR-и ли са ???
И някой може ли да ме светне за кво са му ги направили червени ??
И още ква по-точно е далаверата от G60-компресора ???Някъде четох,че били абсулУтни дръвцета !!!!И мощноста се дигала само до 10-на коня ???? ВеРно ли е това ???
А да и много сериозна им била подръжката
И някой може ли да ме светне за кво са му ги направили червени ??
И още ква по-точно е далаверата от G60-компресора ???Някъде четох,че били абсулУтни дръвцета !!!!И мощноста се дигала само до 10-на коня ???? ВеРно ли е това ???
А да и много сериозна им била подръжката
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
PACO,ако говориш за снимката на компресора това е EATON Supercharger слаган на Mercedes с други думи"винтов компресор"има ги в наяколко размера и модификации.
WDW,далаверата от G60-то е,че имаш нагнетяване на въздух а не атмосферно засмукване от разликата на налягането на въздуха в и извън двигателя.ако РВ двигателя е пълна инжекция 115 нр на 1.8 то PG (1.8 G60) е 161 нр.а сега ми кажи дали са 10 нр?
да иска поддръжка,да по-скъпичко е,но ако се поддържа като хората е нещо уникално!G-то има много добър въртящ момент заради supercharger-а,но ако и това не ти е ясно ще трябва да ти обяснявам разлики между нормален двигател,turbocharger и supercharger.....
накратко:компресорите имат повече Nm и hp,но си имат и минуси....
WDW,далаверата от G60-то е,че имаш нагнетяване на въздух а не атмосферно засмукване от разликата на налягането на въздуха в и извън двигателя.ако РВ двигателя е пълна инжекция 115 нр на 1.8 то PG (1.8 G60) е 161 нр.а сега ми кажи дали са 10 нр?
да иска поддръжка,да по-скъпичко е,но ако се поддържа като хората е нещо уникално!G-то има много добър въртящ момент заради supercharger-а,но ако и това не ти е ясно ще трябва да ти обяснявам разлики между нормален двигател,turbocharger и supercharger.....
накратко:компресорите имат повече Nm и hp,но си имат и минуси....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 101 госта