16 клапанов G 60

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 06 авг 2004 13:41


Абе като казвам, че е палаво, вервай ми! :D
Чакай да го види Prj57 :twisted:




Anonymous

Мнениеот Anonymous » Пет 06 авг 2004 14:06


Това е двигател G60 с компресор от Мерцедес - пълна дивотия според мене :roll: :) . А компресора е толкова голям защото е винтов. G-lader-а има значително по - високо КПД от обикновения винтов компресор поставян на Мерцовете


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 06 авг 2004 23:08


АБЕ ВИЕ ЛУДИ ЛИ СТЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ ! ! ! Не мога да повярвам, тва го чух на едно Корадо, и го видях после само компресора ама не знаех че е ТОЛКОВА голям........ Товя са така наречените EATON Supercharger наистина слагани на Мерцедес, за сравнение със Г- ладера, наистина не спорим за КПД, Г-то е по мощтно и по студено, но пък тва НЯМА ЧУПЕНЕ ! ! ! Тия компресори са вечни, защото са избегнали ремъка от Г-то, тука е пълна механика....... ето ви и снимка
Изображение


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Съб 07 авг 2004 23:37


за тези компресори е доказано че добре подържан такъв искарва около 500 000км, докато едно нормалноп турбо не може да искара никога толкова км.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Нед 08 авг 2004 9:45


ако някой има интерес мога на някоя среща срещу подсещане-щото ми е плитък акъла много-да донеса разяснителни материали за винтовите компресори и да поразгледате... 8)


Anonymous

Мнениеот Anonymous » Нед 08 авг 2004 12:15


Г-ладера не е чак толкова страшен и за поддръжка е даже излиза по-евтин от един турбо компресор, стига да се поддържа правилно и навреме (сервизния интервал е между 50 и 100 000 км за компресор с нормална шайба в зависимост от това какви части се използват), още повече вече в БГ вече има части за тях (както оригинални и така и не дотам :) ) защото напоследък колиците с G станаха доста разпространени :) , а и аз лично предпочитам колата ми да е автентична, като тунинга го ограничавам (грубо) до вал (асиметричен), чип, 68 мм шайба на компресора, спортен филтър и генерация 4-2-1, свещи и (за в бъдеще) по-голям интеркулер заради повишеното налягане (и съответно температура в интеркулера) - така мощността на едно G60 лесно надхвърля 200-те коня :twisted: без да се съкращава значително ресурса на колата


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 09 авг 2004 12:51


Много е прав колегата S666, като си гледаш колата ще върви като я ръчкаш само ще се чупи , действие - противодействие 8)


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пон 23 авг 2004 0:25


Ако има толкова големи фенове за разработката на такъв звяр,можем да помагаме за ECU-то !!!! Че дори и собствено да разработим ??? :lol:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 23 авг 2004 14:04


Да ще трябва чип да контролира 16 клапана заедно с компресор....


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пон 23 авг 2004 21:51


Ми ако си наясно къде и какво точно трябва да се управлява? Никакъв проблем !!! :lol:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 03 сеп 2004 10:57


Момчета да не се обидите ама ТОПЛАТА ВОДА Е ВЕЧЕ ОТКРИТА...

prj57 силно се съмнявам че това дето си дал на снимкате е това което на снимката с мотора. По скоро е поръчково изпълнение ама това сте кажат хора дето са се занимавали с това.

PACO


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 03 сеп 2004 11:07




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 03 сеп 2004 12:08




Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пет 03 сеп 2004 22:18


Ма това сИчкото само KR-и ли са ???
И някой може ли да ме светне за кво са му ги направили червени ??
И още ква по-точно е далаверата от G60-компресора ???Някъде четох,че били абсулУтни дръвцета !!!!И мощноста се дигала само до 10-на коня ???? ВеРно ли е това ???
А да и много сериозна им била подръжката


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 07 сеп 2004 13:19


PACO,ако говориш за снимката на компресора това е EATON Supercharger слаган на Mercedes с други думи"винтов компресор"има ги в наяколко размера и модификации.
WDW,далаверата от G60-то е,че имаш нагнетяване на въздух а не атмосферно засмукване от разликата на налягането на въздуха в и извън двигателя.ако РВ двигателя е пълна инжекция 115 нр на 1.8 то PG (1.8 G60) е 161 нр.а сега ми кажи дали са 10 нр?
да иска поддръжка,да по-скъпичко е,но ако се поддържа като хората е нещо уникално!G-то има много добър въртящ момент заради supercharger-а,но ако и това не ти е ясно ще трябва да ти обяснявам разлики между нормален двигател,turbocharger и supercharger.....
накратко:компресорите имат повече Nm и hp,но си имат и минуси....



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 101 госта