Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12788
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 30 дек 2018 11:45


Я мери на 2000 оборота.
Под 50 градуса не е добре.
Като имаш предвид,че външната Т е над нулата.




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот Iezekil » Нед 30 дек 2018 13:02


Iezekil написа:входящ маркуч 90г.
изходящ 60гр.
темп. на духалките 60-65гр.


Потребителски аватар
VWPASSATGL
Мнения: 296
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBDC 2009
Местоположение: Габрово

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот VWPASSATGL » Нед 30 дек 2018 13:13


Възможно ли е да е останал въздух в радиатора, не мога да си обясня с друго тази по ниска температура.


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот Водния дух1 » Нед 30 дек 2018 15:07


Ako входния маркуч е горещ ,а изходния не е- значи е въздух.


Потребителски аватар
VWPASSATGL
Мнения: 296
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBDC 2009
Местоположение: Габрово

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот VWPASSATGL » Нед 30 дек 2018 21:35


Нова информация от днес. 52 градуса при 2000 оборота на загряла кола 90 градуса. Едната тръба предполагам входящата не може да се хване с ръка пари ужасно, другата се държи известно време с ръка - предполагам изходящата. Възможно е на едната тръба температурата да е 90 градуса а изходящата да е около 60 - опитах се да измеря но не се получи. При 900 оборота на 2ра степен на вентилатора температурата е 48 градуса, има промяна от вчерашното измерване, може да е имало и въздух. Температура отвън 3.8 градуса а в колата при измерванията стана 25 градуса.

Отделно има възможност за проверка дали жилото мести както трябва клапата за топло/студено, аз се замислих дали се движи коректно, понеже управляващия панел прави проблеми със захващането на броните на жилата. Та бърка се под жабката ( при мен е ниша под airbag-а ) и горе долу под централната конзола се напива жилото което влиза в кутията на парното, което управлява тази клапа. Така лесно може да се провери дали се движи от крайно студено в крайно топло, дори по този начин може да се премести клапата на ръка и да се види има ли разлика.


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот Водния дух1 » Пон 31 дек 2018 8:41


При обезвъздушена система-тръбите са почти еднакви на пипане . Изхода е едва едва забележимо по-студен.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот Iezekil » Пон 31 дек 2018 8:45


Глупости.Еднакво врели могат да са само като няма парно-дали от въздух или от калпав радиатор.Има ли топлоотдаване,има осезаема разлика,а и съм я дал в цифри по-горе.


Потребителски аватар
VWPASSATGL
Мнения: 296
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBDC 2009
Местоположение: Габрово

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот VWPASSATGL » Пон 31 дек 2018 10:41


Iezekil написа:Глупости.Еднакво врели могат да са само като няма парно-дали от въздух или от калпав радиатор.Има ли топлоотдаване,има осезаема разлика,а и съм я дал в цифри по-горе.


Съгласен съм с това!


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6147
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот ktamen » Пон 31 дек 2018 11:13


И затова още дълго време ще ремонтираш и междувременно ще мръзнеш.


Потребителски аватар
VWPASSATGL
Мнения: 296
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBDC 2009
Местоположение: Габрово

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот VWPASSATGL » Пон 31 дек 2018 14:31


ktamen написа:И затова още дълго време ще ремонтираш и междувременно ще мръзнеш.


Какво имаш предвид?


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот Iezekil » Пон 31 дек 2018 14:47


Няма нищо за ремонтиране и мръзнене.Отвори си долей казанчето,подгрей колата.Пускаш парното на 4 и си мериш.Може да отвориш разширитела и да премериш пак,дали ще даде разлика.Ако не вдигне градусите на въздуха,значи толкова си може самото радиаторче.

Моето е оригиналното,но см изтърбушил половината спирали.Трябваше да извадя всичките,после включих,че така ще даде разлика в дебита на отделните тръбички,от там и в греенето,ама нейсе.


Потребителски аватар
VWPASSATGL
Мнения: 296
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBDC 2009
Местоположение: Габрово

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот VWPASSATGL » Пон 31 дек 2018 15:00


Днес леко е намалял антифриза а беше над максимума. Не мисля че 52 градуса на втора степен на вентилатора е мръзнене. Може би толкова си може радиаторчето.

Ще отварям капачката периодично може клапана за обезвъздушаване да не работи.

А за ремонтиране не мисля, че може да се направи нещо повече, освен да търся оригинален радиатор.

Последна промяна от VWPASSATGL на Пон 31 дек 2018 17:03, променено общо 1 път.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12788
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 31 дек 2018 15:22


300лв,и не е гаранция че ще е свестен.
Справка Елбатрон.
Бяха слагали някакъв Бер/Хела,и протекъл.
А мерси.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13429
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот kris11 » Пон 31 дек 2018 16:56


Zdravko Zankov написа:300лв,и не е гаранция че ще е свестен.

Здравко хвърляш ме в шах. :horror какван е тази цена 300 лв за радиаторче парно на Б3 ? Или сагаш и цената на труда? Моето беше около 57 лв
Към колегата - замисли се колко време ще го караш Пасата и дали си струва 300лв за смяна на радиаторчето. Поне аз съм се заканил,че ако се наложи отново смяна режа таблото малко в ляво от средата, после ПУ салам силикон, но няма д си причиня отново Одисея по разглобяването.


Потребителски аватар
VWPASSATGL
Мнения: 296
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBDC 2009
Местоположение: Габрово

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот VWPASSATGL » Пон 31 дек 2018 17:08


Ясно е, че не си струва оригинално радиаторче, чудя се как може толкова малоумно да направят клапите на парното и то на поколения коли.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта