Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Пон 31 дек 2007 0:02


При мен духа точно откъдето трябва но само като завъртя да духа долу нищо не става.Ся ще потърся теми за тея жила :0




Потребителски аватар
vankata09
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 9:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

браво

Мнениеот vankata09 » Пон 31 дек 2007 0:20


ами ..аплодисменти за снимките !!!! и нека админа я сложи като МНОООГО важна тема ,ако може!!! и аз го направих това упражнение през януари :003: ,даже два пъти..(( но не издържах със снимките и не ги постнах .. :oops: не е страшно ,но е пиплива работа -браво за търпението..!! :iak-ta-iak

Последна промяна от vankata09 на Чет 21 фев 2008 20:35, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
modiliani
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Филтър за купето

Мнениеот modiliani » Пон 07 яну 2008 18:23


Здравей те,
Аз съм с климатроник и при мен решетката за входящия отвор на вентилатора "изглежда" е по-различна. Казвам "изглежда", защото не съм я виждал - въобще я нямаше. Та мисълта ми ако някой знае как изглежда ще ми е от полза. Ходих по магазините, но там ми предлагат само филтър, но не и цялата 'джаджа"


Потребителски аватар
suchmo
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот suchmo » Сря 13 фев 2008 22:50


Цялото разглобяване ми коства точно 10 часа.Има някои неща с които трябва да се внимава когато събираш защото после може да не ти духа правилно на предното стъкло.


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот kibo_tom_8440 » Пон 18 фев 2008 8:27


:lol: Бравос bobcho тази история е покъртителна от гледна точка на извършената от теб демонтажна, снимачна и монтажна работа. Темата наистина си заслужава да бъде настолно писание за ремонт на части от Пасатите. Поздравления, много помощна тема.....................
:beer


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6375
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Пет 04 апр 2008 21:12


Бобчо бравос баце и аз съм почнал днеска с това опръжнение,обещах да те търся за помощ ,но за сега се справям и то много добре :wink: ,утре продължавам.Само да попитъм ,защо при мен тези клапи не са от такъв дунапрен а от няква по стабилна материя и им няма нищо само на една която била скрита поне така разбрах че и викат се беше по някъв начин изкривила-застанала на една страна (намира се веднага във въздуховода след моторчето,май се отваряла само от самата струя :roll: ):dontknow: :dontknow: :dontknow: ,абе незнам утре ше вида :lol:


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пет 04 апр 2008 21:17


Ако ти се струва достатъчно здрава материята може и да не я махаш.При мен изглеждаше добре, НО след като я понатиснах с пръст се оказа, че не така.

Ще помагам с каквото мога, предполагам няма да имаш проблеми ...
Успех :)


geleto75
Мнения: 20
Регистриран на: Пон 11 юни 2007 21:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костинброд

Мнениеот geleto75 » Пет 04 апр 2008 22:04


: vw fen :009:


Потребителски аватар
Masculan
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

hahaha

Мнениеот Masculan » Пет 04 апр 2008 23:20


Бате, ти напражо ме разби с това сваляне на корите и т.н.
Само ми кажи това колко дни го прави?


Потребителски аватар
Masculan
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ха

Мнениеот Masculan » Пет 04 апр 2008 23:26


Браво! Направо ме разби. Колко дни се занимава с това?


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Re: ха

Мнениеот bobcho » Съб 05 апр 2008 12:11


Masculan написа:Браво! Направо ме разби. Колко дни се занимава с това?


Разглобяването - час и нещо, сглобяването над 2 часа.
Цялата процедура ми отне 2 дни, защото смених и термостата и тройниците.Облепването на клапите, чистене на въздуховоди .... изисква си време.
Правете този ремонт през лятото, защото аз го правих декември при отрицателни температури на двора и не беше много приятно.


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Мнениеот krraynov » Съб 05 апр 2008 12:36


супер нагледно! Браво!


Потребителски аватар
Gencata
Мнения: 52
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 23:13
Автомобил: VW Golf Mk5 1.9 TDI
Двигател: BLS 2006
Местоположение: София

Мнениеот Gencata » Съб 05 апр 2008 18:44


При мен парното си е супер, но от въздуховодите излизат парчета дунапрен, бая големи понякога и бая изгорели. Значи ли това, че сигурно ще спре и моето парно?


Потребителски аватар
gozzu
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
Двигател: BDE 2002 г
Местоположение: София

Мнениеот gozzu » Нед 06 апр 2008 8:39


И при мен няма парно а има парчета дунапрен и проблема ми е ясен,но искам да ви питам възможно ли е да се облепи клапата без да се сваля цялото табло защото един колега твърди,че го направил като свалил жабката, разкачил въздуховода след това откачил четири щипки на кутията в която са клапите и така стигнал до тях, казва,че всичко ставало за около половин час само после не можел да закачи една от задните щипки. Та възможно ли е това,че той е навит да го направим и мойто ама на мен нещо не ми се вярва да стане без сваляне на цялото табло.


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6375
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Нед 06 апр 2008 10:30


gozzu написа:И при мен няма парно а има парчета дунапрен и проблема ми е ясен,но искам да ви питам възможно ли е да се облепи клапата без да се сваля цялото табло защото един колега твърди,че го направил като свалил жабката, разкачил въздуховода след това откачил четири щипки на кутията в която са клапите и така стигнал до тях, казва,че всичко ставало за около половин час само после не можел да закачи една от задните щипки. Та възможно ли е това,че той е навит да го направим и мойто ама на мен нещо не ми се вярва да стане без сваляне на цялото табло.


Според мен няма да стане 8)

Бобчо да питам абе всичко сглобих,ма не ми свети крушката точно по средата на арм.табло,имаш ли идея кво съм направил :roll: ,аз мисля че съм прекъснал нещо :evil:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: jh_ivanov и 40 госта