Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Има вариант,описан е в темата.Мисля,че клапите е трябвало да ги лепиш напречно,така освен всичко друго ще уплътняват и малкия просвет който все пак остава при затворено положение.
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
На едната клапа лепих,но ако започне да опира ще стане още по трудно местенето от врътките,затова се отказах от този вариант.И все още не мога да си обясня как може да се случи подобно нещо,като звук точно на това наподобява...Не знам дали изобщо ще се занимая да правя нещо по въпроса..
- valkodav
- Мнения: 138
- Регистриран на: Пет 31 авг 2012 20:39
- Автомобил: VW Golf 3 TD
- Двигател: aaz 1993
- Местоположение: Сливен
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
а ако налепя клапите с изолирбанд дали ще удържат на времето и топлината ?
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Не,нитове с тънка ламаринка колега,за да не тежи на врътката като мести клапите.Ако сега бях пръснал парното щях да направя това,но сега ме мързи да разглобя колата отново..
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 14 яну 2013 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Благодаря за ценните указания!
- plamen000000
- Мнения: 985
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил: Passat B3 Arriva-Variant-Vw T4
- Двигател: ABS 1993-AAB 1996
- Местоположение: Сливница/Благоевград/София
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Колеги след тридневна епопея с радиаторчето на парното, монтирах всичко и се оказа че не отваря клапата топло/студено докрай към топлото и клапана за насочване на въздуха към купето/купето и краката не върти, и се чудя какво аджеба съм осрал та прави тая мизерия има ли вариант да не съм спазил последователност жила/кабеляк за букси при монтажа.
- ifch0
- Мнения: 171
- Регистриран на: Пон 27 авг 2012 13:37
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP - 1991
- Местоположение: София
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Най-вероятно си объркал жилата.
Жилото за топло студено ще го нацелиш като си покарал колата (да е стоплила) - пускаш да духа, 'земаш едното жило и го прибираш/вадиш до край - ако има смяна топло/студено - това е.
После, гледаш каналчетата на врътката за разпределението (че не ги помня как бяха точно) - там, която е с двете жила.
Едното (ако се не лъжа - дали да духа на джама) прибрано до край духа там, а опънато до край - не.
Това ще ти е второто открито жило. Третото е ясно.
Също, ако нямаш климатик ще си с 4 жила - 4-тото е на степените за вентилатора - м/у 1 и 0 затваря клапата за притока на въздух отвън.
Там, при работещ вентилатор ще го усетиш, кога ще почне да се мъчи.
Жилото за топло студено ще го нацелиш като си покарал колата (да е стоплила) - пускаш да духа, 'земаш едното жило и го прибираш/вадиш до край - ако има смяна топло/студено - това е.
После, гледаш каналчетата на врътката за разпределението (че не ги помня как бяха точно) - там, която е с двете жила.
Едното (ако се не лъжа - дали да духа на джама) прибрано до край духа там, а опънато до край - не.
Това ще ти е второто открито жило. Третото е ясно.
Също, ако нямаш климатик ще си с 4 жила - 4-тото е на степените за вентилатора - м/у 1 и 0 затваря клапата за притока на въздух отвън.
Там, при работещ вентилатор ще го усетиш, кога ще почне да се мъчи.
- plamen000000
- Мнения: 985
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил: Passat B3 Arriva-Variant-Vw T4
- Двигател: ABS 1993-AAB 1996
- Местоположение: Сливница/Благоевград/София
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Жилата не съм ги свалял от местоположенията им просто се въртят със зор и си мисля дали не съм ги оплел с кабели или просто опират или се трият някъде, отворих декоративния пластмасов капак на врътките и на врътката топло/студено забележих че се мандахерца една алуминиева пластинка.Има вероятност да има допир някъде вътре в нишата със врътките или да се опират в буксата за вентилатора.
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Клапите като се облепят се пробват с цялата кутия навън поне 10 пъти да е сигурно че се движат леко и тогава се сглобява на колата. Дупките се затварят с алуминиево тиксо за климатици...много по лек вариант от нитоването на ламарини + това издържа на температура.
- plamen000000
- Мнения: 985
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил: Passat B3 Arriva-Variant-Vw T4
- Двигател: ABS 1993-AAB 1996
- Местоположение: Сливница/Благоевград/София
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Стенли колега всичко е изпълнено както казваш, само без да се пробва, пробата я направих при сглобена кола, но ще разглобя за и ще погледна. Разбира се че съм работил с алуминиева лента вместо да слагам дунапрен и да изгаря след време.
- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
plamen000000 написа:Жилата не съм ги свалял от местоположенията им просто се въртят със зор и си мисля дали не съм ги оплел с кабели или просто опират или се трият някъде, отворих декоративния пластмасов капак на врътките и на врътката топло/студено забележих че се мандахерца една алуминиева пластинка.Има вероятност да има допир някъде вътре в нишата със врътките или да се опират в буксата за вентилатора.
Колега тази пластина вероятно е от някое жило,точно тя стяга външната обвивка на жилото към пластмасата.Там се и регулира жилото и е голяма игра с нагласянето + зор докато щтракне на мястото си.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Благодаря за темата, беше много полезна!
Някой да знае за къде са тези кабели, без букса са, две обувки, едната с кафяв, а другата с жълто-черен кабел. Нещо ми артисаха.Много кабел, много нещо.
Някой да знае за къде са тези кабели, без букса са, две обувки, едната с кафяв, а другата с жълто-черен кабел. Нещо ми артисаха.Много кабел, много нещо.
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Колега 99% съм сигурен,че са за осветлението на жабката (още повече ако едната кабелна обувка е по-тясна от другата).Аз съм с CL модификация и нямах плафон,но си купих и го свързах към тях.Виж по дължина дали стигат до жабката,моите бяха прокарани до там,над парното вървяха.
От опит знам,че жълто-черен кабел е ACC кабел (когато включиш на контакт идват 12V).Поне при мен беше така.Замерих ги и видях,че идват след контакт волтажите и сега се радвам на осветление в жабката.
От опит знам,че жълто-черен кабел е ACC кабел (когато включиш на контакт идват 12V).Поне при мен беше така.Замерих ги и видях,че идват след контакт волтажите и сега се радвам на осветление в жабката.
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Някой пробвал ли е с duck tape лепенка? И на нея ли казвате алуминиева ?
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Аз ги лепих с някво сиво армирано тиксо,яд ме е ,че не купих алуминиева лента но нямаше и от къде.
Та миналата година писах за смененото радиаторче.Да припомня-сложих някво менте и не бях доволен.Старото го разглобих,половината тръбички бяха запушени.Извадих серпентините в тях-само в тях и го сглобих.А миналата седмица пък взех,че пак разглобих таблото и го върнах в кутията.Имах притеснения за теч но вече 600-700км. няма проблем.Парното си топли почти като преди,много по-добре от ментето.
Та миналата година писах за смененото радиаторче.Да припомня-сложих някво менте и не бях доволен.Старото го разглобих,половината тръбички бяха запушени.Извадих серпентините в тях-само в тях и го сглобих.А миналата седмица пък взех,че пак разглобих таблото и го върнах в кутията.Имах притеснения за теч но вече 600-700км. няма проблем.Парното си топли почти като преди,много по-добре от ментето.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 165 госта