Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Andrey
Мнения: 280
Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Andrey » Сря 26 дек 2007 10:22


Браво! Тази тема трябва да във ВАЖНИ. Ако се добавят снимки при вариант с климатик и еърбег ще стане супер.

ПС Само не ми е ясно кой германец ги направи тези клапи с дупки....... баси недомислицата. Какво пречеше да са плътни с алуминий /както Бобо си ги е направил/. От икономии ли, що ли? Или за да се олекоти конструкцията. Направо не мога да повярвам......




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Сря 26 дек 2007 10:31


Така , така ...трябват си такива ръководства :!: А за снимките - едната много ме изкефи ..... парчета от карантиите лежат в някаква дупка все едно е имало самолетна катастрофа и се разглеждат останките :wink: :wink: ( то и разглобяването вътре си е цяла катастрофа на пръв поглед :D )
..... баси недомислицата. Какво пречеше да са плътни с алуминий

една от теориите е , че ако са плътни и нови , става много трудно превключването на въздушните потоци при високи степени на вентилатора да кажем .... претоварва ли се лостовите системи :lol:


Потребителски аватар
Andrey
Мнения: 280
Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Andrey » Сря 26 дек 2007 15:13


Аз пъкси мисля, че е заговор. :) Значи сметнато е да изкара точно 15 години. За такъв ремонт в Германия сигурно ще ти вземат три пъти стойността на колата и съответно никой не би го направил.


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6375
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Сря 26 дек 2007 16:03


Боби ето кой ще ми помогне на пролет за това упражнение :oops: ,срам не срам ама с такъв учител ше ми е по лесно :wink:


Потребителски аватар
trace
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 26 дек 2007 15:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот trace » Сря 26 дек 2007 16:33


Това е който си го може си го може. Клега свалям ти шапка и евала за волското търпение което си проявил. Но имам едно въпросче колко и да е глупаво. При вариянт с климатроик на PASSAT B3 технологията дали е същата и ако сменено радиаторчето,термостата,водна помпа от какво може да няма топло в колата? Дали е от тези клапи с дупките?


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 26 дек 2007 19:01


на моделите с клима не се сваля частта с моторчето на парното а се откопчава от средната конзола като се прежалват 2те задни щипки до които няма достъп. прежалването е без последствия.


vaskoto1 го е написал мн точно.Ето и къде трябва да се разкачи:

Изображение

Това се прави с цел да не се вади или пуска фреона и да се впускаш в ненужни разходи.

При теб ... май само клапите са останали неремонтирани и от тях ще да е проблема.


Потребителски аватар
trace
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 26 дек 2007 15:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот trace » Сря 26 дек 2007 19:15


Мерси за информацията. Ще го попитам собственика дали е ремонтирал клапите и ако не е леееееее каво разглабяне ще настане.
МЕрси още един път.
Това бе много ценна информация.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 26 дек 2007 19:23


Провери също имаш ли байпасни клапани на входа на радиаторчето (в двигателния отсег са ).Ако има ги разкарай, защото и те са причина за слабо парно, когато са блокирали!


Потребителски аватар
trace
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 26 дек 2007 15:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот trace » Сря 26 дек 2007 19:38


Нямам такива байпасни клапани. Но еди познат ми подхварли нещо за температурен датчик в купето който може да се е скапал и да отчита само една температура. Та вапроса е имали такива датчици и ако има къде се намират и може ли да е от тях?


Потребителски аватар
paralesko
Мнения: 219
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paralesko » Сря 26 дек 2007 20:33


Браво за търпението, ще бъдеш полезен за колеги с такива проблеми :drive


kabelist
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 04 окт 2005 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблеми с климатика-помощ

Мнениеот kabelist » Нед 30 дек 2007 13:32


Първо незнам климатик ли е или климатроник.Някой знаели как се борави с това чудо.Не мога да го пусна да духа топло показва Е1-грешка и изписва сервиз,а пък в сервиз повече няма да отида щот ми го оправят и след два дни пак се разваля няма да им пълня гушие айде бре.Някой може ли да ми разясни даже марката и модела не му знам как да кача снимки тук[/img]


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Нед 30 дек 2007 13:42


И аз я правих същата процедура преди 2-3 месеца, само дето забравих да снимам - сетих се чак когато бях стигнал до радиаторчето. Иначе при мен сега е Африка (както казва Вили98 ) - същите процедури ги направих (с облепянето и т.н.), старателно изчистих всичко, смазах мотора на парното... да се надяваме повече да нямам ядове с "жегата"! :)


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Нед 30 дек 2007 15:10


Колега,колко време трае процедурата ако не се закучи нищо?Мен не ми духа на краката топло.Може ли от тези дунапрени да е ?


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Нед 30 дек 2007 15:36


Възможно е... при мен си духаше пък откъдето си поискаше. По-вероятно е обаче при теб проблема да е от някое жило.
Иначе процедурата при мен отне 2 дни. На единия разглабях и оправих самото парно, а на другия ден сглабях. Някъде около 7-8-9 часа може би.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 30 дек 2007 18:59


Аз съм с климатроник ама принципа е същия - заради заминали клапи си духа каквото иска откъдето иска и най-вече почти никакъв дебит няма системата (понеже вее от 100 места едновременно).
Иначе при мен никога не духа топло на краката защото топлия въздух бяга нагоре а няма клапа,която да го насочи (има я ама е изгоряла и както се вижда от снимките е на кръгли дупки).
Успех!



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 199 госта