Браво! Тази тема трябва да във ВАЖНИ. Ако се добавят снимки при вариант с климатик и еърбег ще стане супер.
ПС Само не ми е ясно кой германец ги направи тези клапи с дупки....... баси недомислицата. Какво пречеше да са плътни с алуминий /както Бобо си ги е направил/. От икономии ли, що ли? Или за да се олекоти конструкцията. Направо не мога да повярвам......
Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Така , така ...трябват си такива ръководства А за снимките - едната много ме изкефи ..... парчета от карантиите лежат в някаква дупка все едно е имало самолетна катастрофа и се разглеждат останките ( то и разглобяването вътре си е цяла катастрофа на пръв поглед )
една от теориите е , че ако са плътни и нови , става много трудно превключването на въздушните потоци при високи степени на вентилатора да кажем .... претоварва ли се лостовите системи
..... баси недомислицата. Какво пречеше да са плътни с алуминий
една от теориите е , че ако са плътни и нови , става много трудно превключването на въздушните потоци при високи степени на вентилатора да кажем .... претоварва ли се лостовите системи
Това е който си го може си го може. Клега свалям ти шапка и евала за волското търпение което си проявил. Но имам едно въпросче колко и да е глупаво. При вариянт с климатроик на PASSAT B3 технологията дали е същата и ако сменено радиаторчето,термостата,водна помпа от какво може да няма топло в колата? Дали е от тези клапи с дупките?
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
на моделите с клима не се сваля частта с моторчето на парното а се откопчава от средната конзола като се прежалват 2те задни щипки до които няма достъп. прежалването е без последствия.
vaskoto1 го е написал мн точно.Ето и къде трябва да се разкачи:
Това се прави с цел да не се вади или пуска фреона и да се впускаш в ненужни разходи.
При теб ... май само клапите са останали неремонтирани и от тях ще да е проблема.
Проблеми с климатика-помощ
Първо незнам климатик ли е или климатроник.Някой знаели как се борави с това чудо.Не мога да го пусна да духа топло показва Е1-грешка и изписва сервиз,а пък в сервиз повече няма да отида щот ми го оправят и след два дни пак се разваля няма да им пълня гушие айде бре.Някой може ли да ми разясни даже марката и модела не му знам как да кача снимки тук[/img]
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И аз я правих същата процедура преди 2-3 месеца, само дето забравих да снимам - сетих се чак когато бях стигнал до радиаторчето. Иначе при мен сега е Африка (както казва Вили98 ) - същите процедури ги направих (с облепянето и т.н.), старателно изчистих всичко, смазах мотора на парното... да се надяваме повече да нямам ядове с "жегата"!
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз съм с климатроник ама принципа е същия - заради заминали клапи си духа каквото иска откъдето иска и най-вече почти никакъв дебит няма системата (понеже вее от 100 места едновременно).
Иначе при мен никога не духа топло на краката защото топлия въздух бяга нагоре а няма клапа,която да го насочи (има я ама е изгоряла и както се вижда от снимките е на кръгли дупки).
Успех!
Иначе при мен никога не духа топло на краката защото топлия въздух бяга нагоре а няма клапа,която да го насочи (има я ама е изгоряла и както се вижда от снимките е на кръгли дупки).
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 199 госта