Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 31 мар 2010 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: razgrad
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
здравейте колеги !!!!благодаря за снимковият материал който сте пуснали,без него трудно щеше да бъде ремонта на парното!!!дълго мислих как да затворя отворите без да натоварвам клапите и се сетих за тиксо от аломиниево фолио .много здраво залепва и не тежи ,издържа на температура и даже и на огън.с него карам трета година без проблем съжалявам ,че не снимах как става ремонта на клапите без да се смъква целия въздоховод и проблема се решава много по бързо,само да имаш работещ термостат!!!!
- proximo1
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 06 ное 2009 23:12
- Автомобил: pasat B3
- Двигател: 2E 1990
- Местоположение: Varna
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Браво,ползвах тази информация и се получи добре
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пет 12 авг 2011 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Град Троян
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Намерил сам радиаторче от б3 с климатик а моят няма климатик. Дали ще стане ?
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Да,нямат разлика радиаторите на парното.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 04 дек 2012 23:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Хора незнам какъв избор да направя за радиаторче а 100 лв не ми се дават какво бихте ми препоръчали като марка? http://www.autopower.bg/%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80-%D0%B7%D0%B0-%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%BE-vw-passat-3-sedan-b335i-2.0-d20009c40.html Благодаря предварително :)
- ktamen
- Мнения: 6152
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
zfa159 написа:За радиаторчета за парното, към момента съм най-доволен от Febi ...от над 1000 наслагани за 2-3 години, имаме само една рекламация и то месец след монтажа - дефектно.
Цитата е от друга тема.
Аз бих сложил оригинално втора употреба купено от обява за кола на части от този форум за 10 - 20лв.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Аз също,още повече,че на нашата морга са по 15лв.,оригинал Валео от 94г...само дето има риск да е позатлачено.Задължително проба на чешмата.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Лятото смених моето,оригиналното Валео на 19 години.Счупи се щуцера на входа,мислех да го лепя,но пластмасата буквално се ронеше.
Та втора употреба не е много препоръчително,с оглед на хамалогията при смяната на радиаторчето.
Сложих Мейле.За сега е добре.
Та втора употреба не е много препоръчително,с оглед на хамалогията при смяната на радиаторчето.
Сложих Мейле.За сега е добре.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Заради хамалогията точно е хубаво да се подсигуриш с оригинално.
Или вадиш(купуваш втора ръка),отваряш радиатора,почистваш тръбите,затваряш и слагаш.
Или вадиш(купуваш втора ръка),отваряш радиатора,почистваш тръбите,затваряш и слагаш.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Хамалогията е първия път, да речем неопитен 5-6 часа сам, тория път сваляш на 3-4 часа, с всеки следващ път става все по бързо, аз съм свалил на час и половина до два, а знам хора които го правят за доста по малко време, та втора употреба все пак си имаи на колата и го сменяваш щото е протекло след 20+ години служба, за какво да слагаш друго на същите години вместо някой ментак нов за 18-20 пари
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Заради топлото...ментака не топли,а и не говорим за протекло.Здраво и нетоплещо старо=запушено.
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
моето е за 18лв ,чисто ново.И грее перфектно.Ако работи на първа степен,при 90гр. повече от 5минути в това време сега става некомфортно топло в колата.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
На 90 градуса всичките топлят.Майката му е да духа топло преди да е отлепила стрелката на термометъра.Топло,не хладно.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
К.Одаджийски написа:Хамалогията е първия път, да речем неопитен 5-6 часа сам, тория път сваляш на 3-4 часа, с всеки следващ път става все по бързо, аз съм свалил на час и половина до два, а знам хора които го правят за доста по малко време, та втора употреба все пак си имаи на колата и го сменяваш щото е протекло след 20+ години служба, за какво да слагаш друго на същите години вместо някой ментак нов за 18-20 пари
Бре човек как си върти гъзарете без да иска където не трябва примерно
Това съм го писал на 01.12.2013г., а един месец по - късно си купих втора ръка радиаторче тук от форума,отворих го, изхвърлих червяците от вътре и монтирах на колата на 03.01.2014г веднага щом дойде при мен радиаторчето.
И тук вече идва разликата спомената от колегата
Iezekil написа:На 90 градуса всичките топлят.Майката му е да духа топло преди да е отлепила стрелката на термометъра.Топло,не хладно.
Топлото почва да вее наистина преди да отлепи стрелката на температурата, тази сутрин на -2 градуса външна температура, запалване на колата, почистване на предното стъкло и стигане до работата на километър и половина по мфа 6 минути вътре в купето беше отмрътвило температурата, а предното стъкло вече изсъхваше.
При 90 градуса на антифриза за 5 минути време настроено да духа на предното стъкло почва да пари на очите, така беше с оригиналното радиаторче като я купих колата 2004г.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 153 госта