Монтаж на аларма /алармена система/ на GolfIII

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Мнениеот djshomi » Пет 29 фев 2008 21:04


Колега щом си вързал ацц на + като се надявам да е + само когато си дал контак е добре.Избор за рязане най удобно като гледам си с голф е на бошонното табло да срежеш помпата трудно достъпно за пускане на + от некои джамбазин но това ако нямаш газ.Иначе буксата като свалиш таблото е от лявоата страна и е 4 пинова за да се ориентираш по точно отвори капачката дето ти е в багажника с 3 рапитки и виж цветовете на кабелите те са 4 и открии после на кои от двата по дебели кабела идва плюс като дадеш контакт ма за това ти трябва и друг човек да ти даде контак че при изгасен двигател е само за 5 сек.После на бушонното табло от лявата част около средата има букса с същите цветове кабели и 4 на брои,режеш + и там връзваш двата едноцветни кабела,друг варянт режеш + на компа и ако си с гас правиш 2 в 1 не може да се запали а и когато си пуснал алармата триеш грешки за повече инфо имаше в газаджииския раздел за двата модела букса къде е +,друг варянт режеш + на бобината с уреда ще го хванеш .може да добавиш и некое реле и да го оправляваш с имобилаизера и да съчетаеш и 3 варянта.Има още начини но това са едни от наи популярните.Дано съм бил полезен.




Потребителски аватар
zdafii
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 9:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот zdafii » Съб 01 мар 2008 14:20


djshomi написа:Колега щом си вързал ацц на + като се надявам да е + само когато си дал контак е добре.Избор за рязане най удобно като гледам си с голф е на бошонното табло да срежеш помпата трудно достъпно за пускане на + от некои джамбазин но това ако нямаш газ.Иначе буксата като свалиш таблото е от лявоата страна и е 4 пинова за да се ориентираш по точно отвори капачката дето ти е в багажника с 3 рапитки и виж цветовете на кабелите те са 4 и открии после на кои от двата по дебели кабела идва плюс като дадеш контакт ма за това ти трябва и друг човек да ти даде контак че при изгасен двигател е само за 5 сек.После на бушонното табло от лявата част около средата има букса с същите цветове кабели и 4 на брои,режеш + и там връзваш двата едноцветни кабела,друг варянт режеш + на компа и ако си с гас правиш 2 в 1 не може да се запали а и когато си пуснал алармата триеш грешки за повече инфо имаше в газаджииския раздел за двата модела букса къде е +,друг варянт режеш + на бобината с уреда ще го хванеш .може да добавиш и некое реле и да го оправляваш с имобилаизера и да съчетаеш и 3 варянта.Има още начини но това са едни от наи популярните.Дано съм бил полезен.


благодаря за старанието колега мн помогна


kolo
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Монтаж на аларма /алармена система/ на GolfIII

Мнениеот kolo » Съб 22 мар 2008 10:00


KombiTDI написа:10.След мигачите идва ред на централното заключване което в повечето случаи е оригинално с компресор.Централното заключване се свързва лесно като се използва сивия и зелен проводник на буксата захранваща шофьорската врата.Буксата е закрепена на гредата на шофьорската врата.Използват се нормално отворените и нормално затворените контакти релетата на алармата.За целта е нужно да се захранят двата проводника които са отбелязани с "общ".Двата общи проводника се захранват с +12V за да може при вкл. и изкл. на алармата да се подава плюс на централното закл.
11.Ел.стъкла:При вграден "комфорт модул" за вдигане на ел.стъкла /както е при мен/ е нужно да се подаде по дълъг импулс за вдиганен на стъклата и те работят без проблем и без допълнително опроводяване.


Колега, благодарности за изчерпателната и полезна информация!
Един въпрос от мен:
Има ли стандартен начин за промяна на дължината на импулса при различните видове аларми? Ако нещата стоят така - как се прави тази настройка, бихте ли обяснили?
/След смяна на акумулатор моята аларма "сви" импулса до няколко десети от секундата и не е в състояние да отваря/затваря вратите.Моделът е ТЕСОР 599./
Предварително благодаря!


Потребителски аватар
KombiTDI
Мнения: 48
Регистриран на: Сря 26 дек 2007 18:12
Автомобил: Polo 1_4 TDI 2003
Двигател: AMF 2003
Местоположение: Асеновград

Мнениеот KombiTDI » Нед 23 мар 2008 13:21


Настройва се по книжката на самата аларма, но ако няма в софтуера режим на дълъг импулс, то трябва или да се смени алармата с нова или нов софт от фирмата производител... :wink:


kolo
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kolo » Пон 24 мар 2008 21:37


KombiTDI написа:Настройва се по книжката на самата аларма, но ако няма в софтуера режим на дълъг импулс, то трябва или да се смени алармата с нова или нов софт от фирмата производител... :wink:


Явно ще трябва да се огледам за сервизна инструкция.
Благодарности за отговора!


Потребителски аватар
icemenn
Мнения: 504
Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот icemenn » Вто 15 апр 2008 22:36


колеги исках само да допълня че когато има само един изходен кабел за светлините се използва диод над 12V и над 5A за да се избегне даване на късо на двата кабела за ляв и дясен мигач(да не се получат аварийни)наскоро се сблъсках с този проблем и останах в шок :lol:


Потребителски аватар
VW`VENTO
Мнения: 581
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 21:34
Автомобил: VW BORA 1.9TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Ловеч

Мнениеот VW`VENTO » Сря 21 май 2008 20:24


а дали има някаде за регулиране на чувствителността на задействане на алармата ми.Моделът е:VARAN 18 :roll:


Потребителски аватар
kappo
Мнения: 323
Регистриран на: Чет 05 юли 2007 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Монтаж на аларма /алармена система/ на GolfIII

Мнениеот kappo » Сря 24 мар 2010 9:57


Евала колега перфектоно написано,в неделя я почваме.
:banana


silvesterjunior
Мнения: 87
Регистриран на: Вто 02 юни 2009 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Монтаж на аларма /алармена система/ на GolfIII

Мнениеот silvesterjunior » Пон 31 яну 2011 15:02


При повечето аларми е добре токовия датчик да е изключен защото много често задейства от минимална (даже и нормална консумация). И алармата пищи често. Миля че повечето които монтират на VW с вакумното заключване не го активират този датчик, за да не създава проблеми.


Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 94
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Re: Монтаж на аларма /алармена система/ на GolfIII

Мнениеот dimitar75 » Пет 06 май 2011 12:09


Здравейте! Колата ми е голф 3 1.9 TDI GT. Имам един въпрос и ако може да ми каже някой! Алармата ми има дълго заключване, обаче импулса е отрицателен (син кабел от буксата на алармата), а доколкото разбрах от темата се подава положителен импулс на сивия кабел на вратата за да се вдигнат стъклата след заключване. Как трябва да се върже за да използвам комфорт модула или съм се прецакал с тази аларма. Алармаджията в сервиза не можа да върже комфорт модула. Момчето не ги разбираше много. Ако излезе, че ме е прецакал, ще ви кажа да не ходите в този сервиз в Пловдив. Моля за съвет за да си вържа правилно алармицата. :bowdown


hp7909
Мнения: 318
Регистриран на: Пет 09 яну 2009 15:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Монтаж на аларма /алармена система/ на GolfIII

Мнениеот hp7909 » Съб 07 май 2011 13:12


трябва алармата да има комфорт функция ,иначе ако активираш дългия импулс при отклучване ще ти смъква джамовете с по 4-5 см :да:


Потребителски аватар
kapitango
Мнения: 113
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 19:25
Автомобил: Audi S6 plus
Двигател: V8 AHK
Местоположение: Плевен

Re: Монтаж на аларма /алармена система/ на GolfIII

Мнениеот kapitango » Чет 05 яну 2012 22:43


KombiTDI написа:Реших да напиша тема за начина на монтаж на аларма и местонамирането на необходимите проводници в купето..............
12.Задействане при отв. на врати.За целта е нужно да се свърже проводника ""врата"-" от алармата към втората букса /зад първата/ на гредата като цвета на кабела е кафяв с бяла лента.
Дано да съм бил полезен и ако се сетя нещо ще допълвам...

Много полезна тема. :да:
Имам един въпрос за въпросния кабел при отворена врата.
Свързах кабела на алармата за задействане при отворена врата към кафявия с бяла лента. Но явно кабелите на лявата и дясната врата са отделно. Понеже плафона светва при отваряне на която и де от двете врати, но алармата реагира само на ляввата, на която съм свързал кабела. Не знам с каква цел е направено така и ми е чудно дали ще е проблем да свържа кабелите и на двете врати директно или да го направя през диоди?


Потребителски аватар
GeorgiPopov
Мнения: 66
Регистриран на: Съб 07 яну 2012 18:57
Автомобил: VW Golf
Двигател: AGU 1998
Местоположение: София
Контакти:

Re: Монтаж на аларма /алармена система/ на GolfIII

Мнениеот GeorgiPopov » Нед 15 яну 2012 18:36


Здравейте колеги, закъсал съм го и аз с алармата, скоро си взех един Голф 3 1.9TDI GT 90hp, направо съм потресен от вандалщината с кабелите зад таблото ( на парното, музиката и всички там каркадий) ... та въпроса ми е, след като централното не се задейства с ключа на шофьорската врата а само от пасажерската...дали пък да не търся кабелите на дясната врата...защото на сивия и зеления на шофьорската като подам + сваля и вдига прозорците ама централното не реагира scare


Потребителски аватар
Liam
Мнения: 47
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 22:39
Автомобил: Passat B5_5
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Монтаж на аларма /алармена система/ на GolfIII

Мнениеот Liam » Нед 30 юни 2013 23:31


Здравейте колеги, бихте ли ми дали схема за звързване за Автоаларма МАК - 10М/20М. Не можах да намеря из нета... :banghead

Благодаря предварително.


Потребителски аватар
Mitodji
Мнения: 58
Регистриран на: Вто 05 фев 2013 2:41
Автомобил: VW Polo mk3
Двигател: AER 1997
Местоположение: София
Контакти:

Re: Монтаж на аларма /алармена система/ на GolfIII

Мнениеот Mitodji » Сря 25 сеп 2013 19:24


Много се извинявам ама да попитам някой има ли представа дали схемата на Поло 3 е същата имам предвид цветовете на кабелите?



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: vlast_vd и 7 госта