Монтаж на аларма /алармена система/ на GolfIII
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Колега щом си вързал ацц на + като се надявам да е + само когато си дал контак е добре.Избор за рязане най удобно като гледам си с голф е на бошонното табло да срежеш помпата трудно достъпно за пускане на + от некои джамбазин но това ако нямаш газ.Иначе буксата като свалиш таблото е от лявоата страна и е 4 пинова за да се ориентираш по точно отвори капачката дето ти е в багажника с 3 рапитки и виж цветовете на кабелите те са 4 и открии после на кои от двата по дебели кабела идва плюс като дадеш контакт ма за това ти трябва и друг човек да ти даде контак че при изгасен двигател е само за 5 сек.После на бушонното табло от лявата част около средата има букса с същите цветове кабели и 4 на брои,режеш + и там връзваш двата едноцветни кабела,друг варянт режеш + на компа и ако си с гас правиш 2 в 1 не може да се запали а и когато си пуснал алармата триеш грешки за повече инфо имаше в газаджииския раздел за двата модела букса къде е +,друг варянт режеш + на бобината с уреда ще го хванеш .може да добавиш и некое реле и да го оправляваш с имобилаизера и да съчетаеш и 3 варянта.Има още начини но това са едни от наи популярните.Дано съм бил полезен.
djshomi написа:Колега щом си вързал ацц на + като се надявам да е + само когато си дал контак е добре.Избор за рязане най удобно като гледам си с голф е на бошонното табло да срежеш помпата трудно достъпно за пускане на + от некои джамбазин но това ако нямаш газ.Иначе буксата като свалиш таблото е от лявоата страна и е 4 пинова за да се ориентираш по точно отвори капачката дето ти е в багажника с 3 рапитки и виж цветовете на кабелите те са 4 и открии после на кои от двата по дебели кабела идва плюс като дадеш контакт ма за това ти трябва и друг човек да ти даде контак че при изгасен двигател е само за 5 сек.После на бушонното табло от лявата част около средата има букса с същите цветове кабели и 4 на брои,режеш + и там връзваш двата едноцветни кабела,друг варянт режеш + на компа и ако си с гас правиш 2 в 1 не може да се запали а и когато си пуснал алармата триеш грешки за повече инфо имаше в газаджииския раздел за двата модела букса къде е +,друг варянт режеш + на бобината с уреда ще го хванеш .може да добавиш и некое реле и да го оправляваш с имобилаизера и да съчетаеш и 3 варянта.Има още начини но това са едни от наи популярните.Дано съм бил полезен.
благодаря за старанието колега мн помогна
Re: Монтаж на аларма /алармена система/ на GolfIII
KombiTDI написа:10.След мигачите идва ред на централното заключване което в повечето случаи е оригинално с компресор.Централното заключване се свързва лесно като се използва сивия и зелен проводник на буксата захранваща шофьорската врата.Буксата е закрепена на гредата на шофьорската врата.Използват се нормално отворените и нормално затворените контакти релетата на алармата.За целта е нужно да се захранят двата проводника които са отбелязани с "общ".Двата общи проводника се захранват с +12V за да може при вкл. и изкл. на алармата да се подава плюс на централното закл.
11.Ел.стъкла:При вграден "комфорт модул" за вдигане на ел.стъкла /както е при мен/ е нужно да се подаде по дълъг импулс за вдиганен на стъклата и те работят без проблем и без допълнително опроводяване.
Колега, благодарности за изчерпателната и полезна информация!
Един въпрос от мен:
Има ли стандартен начин за промяна на дължината на импулса при различните видове аларми? Ако нещата стоят така - как се прави тази настройка, бихте ли обяснили?
/След смяна на акумулатор моята аларма "сви" импулса до няколко десети от секундата и не е в състояние да отваря/затваря вратите.Моделът е ТЕСОР 599./
Предварително благодаря!
- kappo
- Мнения: 423
- Регистриран на: Чет 05 юли 2007 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Монтаж на аларма /алармена система/ на GolfIII
Евала колега перфектоно написано,в неделя я почваме.
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Вто 02 юни 2009 16:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Монтаж на аларма /алармена система/ на GolfIII
При повечето аларми е добре токовия датчик да е изключен защото много често задейства от минимална (даже и нормална консумация). И алармата пищи често. Миля че повечето които монтират на VW с вакумното заключване не го активират този датчик, за да не създава проблеми.
- dimitar75
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пампорово
Re: Монтаж на аларма /алармена система/ на GolfIII
Здравейте! Колата ми е голф 3 1.9 TDI GT. Имам един въпрос и ако може да ми каже някой! Алармата ми има дълго заключване, обаче импулса е отрицателен (син кабел от буксата на алармата), а доколкото разбрах от темата се подава положителен импулс на сивия кабел на вратата за да се вдигнат стъклата след заключване. Как трябва да се върже за да използвам комфорт модула или съм се прецакал с тази аларма. Алармаджията в сервиза не можа да върже комфорт модула. Момчето не ги разбираше много. Ако излезе, че ме е прецакал, ще ви кажа да не ходите в този сервиз в Пловдив. Моля за съвет за да си вържа правилно алармицата.
Re: Монтаж на аларма /алармена система/ на GolfIII
трябва алармата да има комфорт функция ,иначе ако активираш дългия импулс при отклучване ще ти смъква джамовете с по 4-5 см
- kapitango
- Мнения: 113
- Регистриран на: Нед 18 фев 2007 19:25
- Автомобил: Audi S6 plus
- Двигател: V8 AHK
- Местоположение: Плевен
Re: Монтаж на аларма /алармена система/ на GolfIII
KombiTDI написа:Реших да напиша тема за начина на монтаж на аларма и местонамирането на необходимите проводници в купето..............
12.Задействане при отв. на врати.За целта е нужно да се свърже проводника ""врата"-" от алармата към втората букса /зад първата/ на гредата като цвета на кабела е кафяв с бяла лента.
Дано да съм бил полезен и ако се сетя нещо ще допълвам...
Много полезна тема.
Имам един въпрос за въпросния кабел при отворена врата.
Свързах кабела на алармата за задействане при отворена врата към кафявия с бяла лента. Но явно кабелите на лявата и дясната врата са отделно. Понеже плафона светва при отваряне на която и де от двете врати, но алармата реагира само на ляввата, на която съм свързал кабела. Не знам с каква цел е направено така и ми е чудно дали ще е проблем да свържа кабелите и на двете врати директно или да го направя през диоди?
- GeorgiPopov
- Мнения: 120
- Регистриран на: Съб 07 яну 2012 18:57
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Монтаж на аларма /алармена система/ на GolfIII
Здравейте колеги, закъсал съм го и аз с алармата, скоро си взех един Голф 3 1.9TDI GT 90hp, направо съм потресен от вандалщината с кабелите зад таблото ( на парното, музиката и всички там каркадий) ... та въпроса ми е, след като централното не се задейства с ключа на шофьорската врата а само от пасажерската...дали пък да не търся кабелите на дясната врата...защото на сивия и зеления на шофьорската като подам + сваля и вдига прозорците ама централното не реагира
- Liam
- Мнения: 47
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 22:39
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Монтаж на аларма /алармена система/ на GolfIII
Здравейте колеги, бихте ли ми дали схема за звързване за Автоаларма МАК - 10М/20М. Не можах да намеря из нета...
Благодаря предварително.
Благодаря предварително.
- Mitodji
- Мнения: 58
- Регистриран на: Вто 05 фев 2013 2:41
- Автомобил: VW Polo mk3
- Двигател: AER 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Монтаж на аларма /алармена система/ на GolfIII
Много се извинявам ама да попитам някой има ли представа дали схемата на Поло 3 е същата имам предвид цветовете на кабелите?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 198 госта