Сменяване на тампони на заден мост-голф 2
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- trabifen
- Мнения: 216
- Регистриран на: Вто 27 яну 2009 16:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Сменяване на тампони на заден мост-голф 2
Моста се стяга само в работно положение!
- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: Сменяване на тампони на заден мост-голф 2
Браво евала колега много полезна тема!
- Iliya_PB
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 08 яну 2006 16:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Сменяване на тампони на заден мост-голф 2
Някой да знае на Голф 3, 94 г. 1,8 абс мотор, комби, колко тампона има на задния мост, че продавачите в магазините имат различни виждания - 2 или 4 тампона?
- trabifen
- Мнения: 216
- Регистриран на: Вто 27 яну 2009 16:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Сменяване на тампони на заден мост-голф 2
2 пасата е с 4
- estariol_
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 16 яну 2011 18:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: 41°56'26.73"С 25°33'48.09"И
Re: Сменяване на тампони на заден мост-голф 2
Наскоро смених моите тампони на бората.Цялата процедура ми отне не повече от час.Задният мост не сам го свалял целия.Просто махнах болта подложих дървено трупче между ушите за да има място за работа и избих тампона със секач и набих новия тампон.При избиването със секача първо между моста и тампона се удря за да се нагърчи тампона и после по средата на тампона с як чук докато излезе.Набиването го направих със черупката [външната част на стар лагер] със същия диаметър като металната част на тампона.При набиването влиза много лесно почти до края последните 5-6 мм влиза доста трудно тъй като тампона е конусен но с як чук влиза.
П.П. На VW Bora AJM сиреч дизел помпа дюза тампоните изглеждат така produkt_329.jpg
Другият тампон е за бензиновите модели [може би и за по малките дизели но може и да греша]
П.П. На VW Bora AJM сиреч дизел помпа дюза тампоните изглеждат така produkt_329.jpg
Другият тампон е за бензиновите модели [може би и за по малките дизели но може и да греша]
- Mr.Stiff
- Мнения: 26
- Регистриран на: Чет 04 мар 2010 0:26
- Автомобил: VW Jetta III GL
- Двигател: ABA 1995
- Местоположение: Пловдив
Re:
К.Одаджийски написа:Поздравления за темата.
Незнам дали намазването с грес ти е оказало проблемно съпротивление, но преди време брах яд с една биелетка на опел. Неще да влезне и това е. Едната я заглавих и трябваше да я срежа за да я извадя. Питах един дето се занимава с такива ремонти и той вика с грес ли я маза.Викам аха. Изчисти хубаво греста и намажи само със сапунена вода. И стана.
Колеги, обърнете голямо внимание на това. Тампоните никога не се мажат с грес, масло и други такива, както ви препоръчват много от старите "майстори".
Единственото което се използва е сапунена вода. Аз лично ползвам Test gel без да го разреждам с вода, защото по бавно съхне и може да се работи спокойно.
- lokva
- Мнения: 832
- Регистриран на: Сря 07 яну 2009 20:34
- Автомобил: Passat 3c
- Двигател: CBAB 2008
- Местоположение: Гоце Делчев Hamburg
Re: Сменяване на тампони на заден мост-голф 2
аз моите ги смених вмного по лесно. не беше необходимо цялото това разпробива чукане и т.н..... Вземате болт поне два пъти по дълъг от тампона. от едната страна се поставя достатъчно голяма и здрава шайбаа.... а от другата на струг направен цилиндър с отвор в който да влезе тампона. с няколко навивания и тампона излиза в цилиндъра. цялата история ми излезе 60 лв с работата на майстора и 1 час време
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Сменяване на тампони на заден мост-голф 2
Ако мислиш, че не съм пробвал със шпилка, жестоко се лъжеш.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 17:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pazardjik
Re: Сменяване на тампони на заден мост-голф 2
Имам един golf 3 , с който като мина през някоя дупка със задната част ,тропа все едно карам по джанти ..... това от амортисьора ли е или .... от тампон на заден мост ???? Ако някой може да ми помогне
- lokva
- Мнения: 832
- Регистриран на: Сря 07 яну 2009 20:34
- Автомобил: Passat 3c
- Двигател: CBAB 2008
- Местоположение: Гоце Делчев Hamburg
Re: Сменяване на тампони на заден мост-голф 2
в моят случей помогна...kaiser666 написа:Ако мислиш, че не съм пробвал със шпилка, жестоко се лъжеш.
трябва да се погледне... но смятам , че е амортисъорkoloniko написа:Имам един golf 3 , с който като мина през някоя дупка със задната част ,тропа все едно карам по джанти ..... това от амортисьора ли е или .... от тампон на заден мост ???? Ако някой може да ми помогне
- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Сменяване на тампони на заден мост-голф 2
lokva написа:в моят случей помогна...kaiser666 написа:Ако мислиш, че не съм пробвал със шпилка, жестоко се лъжеш.трябва да се погледне... но смятам , че е амортисъорkoloniko написа:Имам един golf 3 , с който като мина през някоя дупка със задната част ,тропа все едно карам по джанти ..... това от амортисьора ли е или .... от тампон на заден мост ???? Ако някой може да ми помогне
Или тампоните на амортисьорите!
Изпуснал амортисьор се усеща подобаващо в завой
Re: Сменяване на тампони на заден мост-голф 2
Три пъти съм си сменял сам тампоните на задния мост.
Първия път на един Г2 сам си прецаках тампоните, като смених задните амортисьори с нови и пружини нови.
Това беше 92-93г, когато нито имаше много такива коли, нито разбирачи майстори.
Та ги смених по простата и много тъпа причина, че не отпуснах тампоните на задния мост.
Пружините не си спомням от къде ги бях купил, но когато ги монтирах на колата колата стана като ония хамериканските бегачки дето гъза им е вдигнат.
Та от това усукване което се получи и напрежението в гумата на тампона, се бяха отлепили държаха се на някакви косми само.
И това го разбрах след известно време, понеже с това което се занимавах тогава доста често минавах Прохода Слънчев бряг.
А там по завоите и дупките, които бяха тогава много бързо се усети.
Та винаги когато правите нещо по ходовата част, сменяте тампони или пружини отпускайте моста или носачите разклатете колата нагоре на долу няколко пъти при което амортисьорите влизат в работно положение и чак тогава стягайте.
Винаги сменях тампоните на задния мост, както са на колата, много работа ще си отворите като го свалите.
Но баба знае 2 и 200 кой както си реши
Първия път на един Г2 сам си прецаках тампоните, като смених задните амортисьори с нови и пружини нови.
Това беше 92-93г, когато нито имаше много такива коли, нито разбирачи майстори.
Та ги смених по простата и много тъпа причина, че не отпуснах тампоните на задния мост.
Пружините не си спомням от къде ги бях купил, но когато ги монтирах на колата колата стана като ония хамериканските бегачки дето гъза им е вдигнат.
Та от това усукване което се получи и напрежението в гумата на тампона, се бяха отлепили държаха се на някакви косми само.
И това го разбрах след известно време, понеже с това което се занимавах тогава доста често минавах Прохода Слънчев бряг.
А там по завоите и дупките, които бяха тогава много бързо се усети.
Та винаги когато правите нещо по ходовата част, сменяте тампони или пружини отпускайте моста или носачите разклатете колата нагоре на долу няколко пъти при което амортисьорите влизат в работно положение и чак тогава стягайте.
Винаги сменях тампоните на задния мост, както са на колата, много работа ще си отворите като го свалите.
Но баба знае 2 и 200 кой както си реши
- nik_kozarev
- Мнения: 40
- Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kostenec
Re: Сменяване на тампони на заден мост-голф 2
Доколкото знам от приятел на комбитата са 4 тампона отзад.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Сменяване на тампони на заден мост-голф 2
нека и аз да се разпиша
сменях тампоните на вентото и направих 2 3 снимки
свалянето на моста и т.н. не съм снимал но смятам че е ясно на всички
дигате колата разхлабвате моста , разхлабвате и амортисьорите от към моста
слизате отдолу и с ключ за спирачни тръбички (набавете си такъв) разхлабвате маркучите към моста
от там нататък е ясно
ся моста като е долу се виждат тези гадости
тъй като при мен бяха в супер състояние единия го ударих леко с чука по металната част и средата му изхвърча като тапа
другия въпреки че през гумата му се четеше вестник го дупках с дрелката както колегата кайзер е показал
след като отстраните средата
изчиствате малко от гумата за да има къде да режете с ножовката (пак като кайзера)
само дето не е нужно да наемате цялата дължина на втулката а само ръба колкото да подгънете края да има къде да се удря със секача
и бой смело - пазете си ръцете!
при моделите с кантар е нужно да развиете само този болт!
аз избързах както винаги и тръгнах да свалям кантара
което сваляне доведе до това
сменях тампоните на вентото и направих 2 3 снимки
свалянето на моста и т.н. не съм снимал но смятам че е ясно на всички
дигате колата разхлабвате моста , разхлабвате и амортисьорите от към моста
слизате отдолу и с ключ за спирачни тръбички (набавете си такъв) разхлабвате маркучите към моста
от там нататък е ясно
ся моста като е долу се виждат тези гадости
тъй като при мен бяха в супер състояние единия го ударих леко с чука по металната част и средата му изхвърча като тапа
другия въпреки че през гумата му се четеше вестник го дупках с дрелката както колегата кайзер е показал
след като отстраните средата
изчиствате малко от гумата за да има къде да режете с ножовката (пак като кайзера)
само дето не е нужно да наемате цялата дължина на втулката а само ръба колкото да подгънете края да има къде да се удря със секача
и бой смело - пазете си ръцете!
при моделите с кантар е нужно да развиете само този болт!
аз избързах както винаги и тръгнах да свалям кантара
което сваляне доведе до това
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Сменяване на тампони на заден мост-голф 2
след като не мога да качвам повече от 5 снимки ще трябва да поспамим
и болтовете на кантара са 8х58 с конусовидна глава
извадих ги с дванадесетостен и чук - разбира се на части
трябваше да правя това нещо с дрелката дето не ме кефи ама..... едната резба я спасих ама на другата вече бях останал почти без бургии (мръсни китайци ) и я насрах
там ще трябва да е с гайка
от друга страна пък кантара ми работи
и ако не го бях свалил нямаше да знам че маншона му изтърва кал и вода - сега ще се погрижа и за това
по принцип не съм голям фен на биенето с чук по нови части за това си направих примитивна скоба
доста ефективна - както и очаквах
тампоните влязоха като у тях си с малко грес
разбира се това са 2 листа ламарина по 3мм всеки заварени един за друг (очаквах да издържи ма на)
ето ся и тампона на място
и болтовете на кантара са 8х58 с конусовидна глава
извадих ги с дванадесетостен и чук - разбира се на части
трябваше да правя това нещо с дрелката дето не ме кефи ама..... едната резба я спасих ама на другата вече бях останал почти без бургии (мръсни китайци ) и я насрах
там ще трябва да е с гайка
от друга страна пък кантара ми работи
и ако не го бях свалил нямаше да знам че маншона му изтърва кал и вода - сега ще се погрижа и за това
по принцип не съм голям фен на биенето с чук по нови части за това си направих примитивна скоба
доста ефективна - както и очаквах
тампоните влязоха като у тях си с малко грес
разбира се това са 2 листа ламарина по 3мм всеки заварени един за друг (очаквах да издържи ма на)
ето ся и тампона на място
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: amnesty и 16 госта