Дистанционно управление на централното - как става?

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Мнениеот icefire » Нед 13 юли 2008 10:37


Вчера колегата racing_team_vidin беше така любезен да направи точно схемите, по които се свързва. Веднага ги качвам, за да може всички да ги видят:

Изображение

След това свързването ако искаме да сложим сиренка:
Изображение

Или ако искаме без сиренка:
Изображение

Довечера колегата ще ми прати и снимки. Също ще ги кача веднага.
Още веднъж благодарност на racing_team_vidin!




Потребителски аватар
vankata_vd
Мнения: 69
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България/Canada

Мнениеот vankata_vd » Нед 13 юли 2008 14:03


Колега,така и така ще делиш мигачите с два диода,направо пускаш три диода от кабела за мигачи и на третия диод връзваш една сирена от тия по 7-8 лева и.................ето ти звуков сигнал,тихи тонове и т.н.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Нед 13 юли 2008 19:22


vankata_vd написа:Колега,така и така ще делиш мигачите с два диода,направо пускаш три диода от кабела за мигачи и на третия диод връзваш една сирена от тия по 7-8 лева и.................ето ти звуков сигнал,тихи тонове и т.н.

да може, но няма смисъл, 1 диод ти е в повече :wink:


Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Мнениеот icefire » Нед 13 юли 2008 22:16


И така, ето ги снимките от racing_team_vidin:

Букса на вратата:
Изображение
Букса на мигачите:
Изображение

Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
malkiiq
Мнения: 23
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот malkiiq » Съб 27 сеп 2008 1:42


ок аз сьм го направил така с заления и сивия ама като го задьржа ключа и гори алармата???? защо така някаква идея???? :?: :?:само дето сьм ги вьрзал в прага но не мисля че е от голямо значение, иначе светлинната индикация е наред


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Съб 27 сеп 2008 7:46


malkiiq написа:ок аз сьм го направил така с заления и сивия ама като го задьржа ключа и гори алармата???? защо така някаква идея???? :?: :?:само дето сьм ги вьрзал в прага но не мисля че е от голямо значение, иначе светлинната индикация е наред

пак те питам, по коя схема свърза релетата на алармата, на страницата 1-вата схема(най-горе) е за голф, така ли си свързал алармата?


Потребителски аватар
gsimania
Мнения: 466
Регистриран на: Вто 07 авг 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир/Перник
Контакти:

Мнениеот gsimania » Съб 27 сеп 2008 8:32


Има ли разлика в свързването при пасат 2?


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Съб 27 сеп 2008 15:28


gsimania написа:Има ли разлика в свързването при пасат 2?

не само,че кабелите мисля че баха червен с жълто и черен с бяло


Потребителски аватар
malkiiq
Мнения: 23
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот malkiiq » Съб 27 сеп 2008 17:05


да така сьм го вьрзал , принципно схемата е тази на долния ред в дясно ама на кои кабел от буксата трябва да го вьржа?там дето е показано че се прекьсва на модула какьв цвят е ?щото тва дето ми го пише в указанието което имам и е сьщото сьс снимката от 1 стр.ама цвета дето го пише не отговаря(просто няма такьв цвят кабел)та някой знае ли го ????


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Съб 27 сеп 2008 19:44


malkiiq написа:да така сьм го вьрзал , принципно схемата е тази на долния ред в дясно ама на кои кабел от буксата трябва да го вьржа?там дето е показано че се прекьсва на модула какьв цвят е ?щото тва дето ми го пише в указанието което имам и е сьщото сьс снимката от 1 стр.ама цвета дето го пише не отговаря(просто няма такьв цвят кабел)та някой знае ли го ????

аз ли съм малуумен, но не мога да те разбера, на 2 страница от първия пост е обяснено има и снимки, имаш два кабела на колата, при теб се съмнявам че не връзваш алрмата както трябва, неможе на всички да е така при теб да е различно. Схема на свързване поситив тригеринг :roll:


Потребителски аватар
malkiiq
Мнения: 23
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот malkiiq » Съб 27 сеп 2008 22:10


racing_team_vidin написа:
malkiiq написа:да така сьм го вьрзал , принципно схемата е тази на долния ред в дясно ама на кои кабел от буксата трябва да го вьржа?там дето е показано че се прекьсва на модула какьв цвят е ?щото тва дето ми го пише в указанието което имам и е сьщото сьс снимката от 1 стр.ама цвета дето го пише не отговаря(просто няма такьв цвят кабел)та някой знае ли го ????

аз ли съм малуумен, но не мога да те разбера, на 2 страница от първия пост е обяснено има и снимки, имаш два кабела на колата, при теб се съмнявам че не връзваш алрмата както трябва, неможе на всички да е така при теб да е различно. Схема на свързване поситив тригеринг :roll:

не колега не си малумен просто аз ползвам схемата на аир контрол лок... ми ще пробвам утре и с другия вариант, а оранжевите ги изолирам нали???


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Съб 27 сеп 2008 22:49


malkiiq написа:
racing_team_vidin написа:
malkiiq написа:да така сьм го вьрзал , принципно схемата е тази на долния ред в дясно ама на кои кабел от буксата трябва да го вьржа?там дето е показано че се прекьсва на модула какьв цвят е ?щото тва дето ми го пише в указанието което имам и е сьщото сьс снимката от 1 стр.ама цвета дето го пише не отговаря(просто няма такьв цвят кабел)та някой знае ли го ????

аз ли съм малуумен, но не мога да те разбера, на 2 страница от първия пост е обяснено има и снимки, имаш два кабела на колата, при теб се съмнявам че не връзваш алрмата както трябва, неможе на всички да е така при теб да е различно. Схема на свързване поситив тригеринг :roll:

не колега не си малумен просто аз ползвам схемата на аир контрол лок... ми ще пробвам утре и с другия вариант, а оранжевите ги изолирам нали???

ти си се сетил, каде грешиш, оранжевите ги изолираш, от 10 поста това се опитвам да ти обясня. Това че е пневматично централно не му променя управлението, ако е само на помпичка без блок за управление, тогава се пуска и импулс за такова централно(4сек)


Потребителски аватар
malkiiq
Мнения: 23
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот malkiiq » Нед 28 сеп 2008 17:51


мерси много за инфото, но като дигам стъклата с ключа защо ми гори модула на алармата и не иска да закл. и откл.?това не ми е ясно, а реално не мисля че оранжевите кабели в двете схеми се различават много разликата е масата в единия случай.Може ли според теб там да е проблема????


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Нед 28 сеп 2008 22:13


malkiiq написа:мерси много за инфото, но като дигам стъклата с ключа защо ми гори модула на алармата и не иска да закл. и откл.?това не ми е ясно, а реално не мисля че оранжевите кабели в двете схеми се различават много разликата е масата в единия случай.Може ли според теб там да е проблема????

пич слушай сега, масата ти я държи постоянно, а ключа ти подава плюс, което само по себе си е късо съединение, вземи срежи тея два кабела и стига си умувал толкова :twisted:


Потребителски аватар
malkiiq
Мнения: 23
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот malkiiq » Сря 01 окт 2008 20:01


racing_team_vidin написа:
malkiiq написа:мерси много за инфото, но като дигам стъклата с ключа защо ми гори модула на алармата и не иска да закл. и откл.?това не ми е ясно, а реално не мисля че оранжевите кабели в двете схеми се различават много разликата е масата в единия случай.Може ли според теб там да е проблема????

пич слушай сега, масата ти я държи постоянно, а ключа ти подава плюс, което само по себе си е късо съединение, вземи срежи тея два кабела и стига си умувал толкова :twisted:

ей пич май наистина се получи :P :D много ти мерси за нервите и инфото които потроши с мен:kef:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта