RNS510 версия 8 за Източна Европа!
- vakata
- Мнения: 37
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 23:44
- Автомобил: Vw Touran
- Двигател: BKD 2009
- Местоположение: Несебър
Re: RNS510 версия 8 за Източна Европа!
Приятелю, днес си я записах на същия диск (Emtec DVD+R), но на 2х скорост и си го зареди без проблем. Аз съм с версия на firmware 5230. Успех!
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: RNS510 версия 8 за Източна Европа!
И при мен RNS-а се сърди на диска, хем го записах на 4-та скорост. Сложих DVD-то, попита ме да продължи ли - и не след дълго изскочи съобщение че не може да прочете и извади диска. Докато да го взема, устройството отново го глътна и го чувам че пак започна да чете, защото бях спрял и се чуваше. После шофирах, а диска все така си остана вътре. Паркирах, а на другия ден проверих, дали я има магистрала 'Марица' че я нямаше на предната карта - и О чудо- там беше. Но никакво съобщение че картата е инсталирана не съм видял да е излизало, но явно картата издание 8473/V14 беше заредена, защото извадих и DVD-то.
Re: RNS510 версия 8 за Източна Европа!
Привет колеги,
сега се връщам от колата, стана този път, ходих по нощите, че не ми даде мира. Записах 8437 на x2 и се кръстих докато се записваше... Даде ми "finished entering navigation fiels, DVD may be now removed" - всичко точно. Проверих и картата беше актуализирана на хард диска, магистрала Марица (A4) също беше налична, а в Сърбия нямаше нищо освен основни пътища.
Сложих 8350 диска (записан също на x2), зареди го, Сърбия излезе във пълен детайл, магистрала Марица (А4) не се виждаше. Най-приятното, е че успях да с map tools-а успях да намаля cd_8350.iso от 5.1 GB на 3.8 GB и така да го записа на еднослойно DVD+R, а не на двуслойно, което евентуално щеше да е по-скъпо + да създаде проблеми.
Та това е... в момента само се чудя, дали има смисъл от firmware 4020 да се ъпгрейдвам до 4120... над 4120, доколкото чета - няма никакъв смисъл. Гледах change log-а на 4120, не знам пък той какво повече ще ми даде от 4020... идеи? Има ли смисъл да го правя? Малко се плаша тука, като чета какви проблеми излизат с gateway, падане на батерия и други "екстри".
По-назад във форума видях, че iphone 6/6s не можело да се свързва с RNS-510. Аз не знам с какъв bluetooth модул съм, но имам touch adapter, който като пусна колата се свързва към VW UHV, което е реално RNS-510. Ако съм достатъчно бърз успявам да сдвоя телефона Iphone 6s/Xiaomi Mi5 с RNS510 - никакви проблеми.
Работи ми bluetooth audio-то както и разговорите, но не мога да видя адресна книга, нито да синхронизирам с RNS-а, така, че да излезе на малкия дисплей (борд компютър). Не знам дали с малко VAG магия не може да тръгне или е по-скоро ограничение на BT модула ми, но ми върши работа.
Поздрави!
сега се връщам от колата, стана този път, ходих по нощите, че не ми даде мира. Записах 8437 на x2 и се кръстих докато се записваше... Даде ми "finished entering navigation fiels, DVD may be now removed" - всичко точно. Проверих и картата беше актуализирана на хард диска, магистрала Марица (A4) също беше налична, а в Сърбия нямаше нищо освен основни пътища.
Сложих 8350 диска (записан също на x2), зареди го, Сърбия излезе във пълен детайл, магистрала Марица (А4) не се виждаше. Най-приятното, е че успях да с map tools-а успях да намаля cd_8350.iso от 5.1 GB на 3.8 GB и така да го записа на еднослойно DVD+R, а не на двуслойно, което евентуално щеше да е по-скъпо + да създаде проблеми.
Та това е... в момента само се чудя, дали има смисъл от firmware 4020 да се ъпгрейдвам до 4120... над 4120, доколкото чета - няма никакъв смисъл. Гледах change log-а на 4120, не знам пък той какво повече ще ми даде от 4020... идеи? Има ли смисъл да го правя? Малко се плаша тука, като чета какви проблеми излизат с gateway, падане на батерия и други "екстри".
По-назад във форума видях, че iphone 6/6s не можело да се свързва с RNS-510. Аз не знам с какъв bluetooth модул съм, но имам touch adapter, който като пусна колата се свързва към VW UHV, което е реално RNS-510. Ако съм достатъчно бърз успявам да сдвоя телефона Iphone 6s/Xiaomi Mi5 с RNS510 - никакви проблеми.
Работи ми bluetooth audio-то както и разговорите, но не мога да видя адресна книга, нито да синхронизирам с RNS-а, така, че да излезе на малкия дисплей (борд компютър). Не знам дали с малко VAG магия не може да тръгне или е по-скоро ограничение на BT модула ми, но ми върши работа.
Поздрави!
- marinov1981
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пет 06 мар 2015 17:32
- Автомобил: Mercedes E220
- Двигател: OM651
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: RNS510 версия 8 за Източна Европа!
Някой има ли стоков софтуер 0520 или нещо като 0900 в нета всички линкове са умряли
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Инсталиране на карти и firmware ...
Ако мога да отговоря на всички, които са писали през последните няколко дена:
За инсталирането на карти:
Понеже виждам, че има проблеми при зареждането на картите, да напомня две неща, които са полезни при проблеми с изчитане на целият диск.
ПЪРВО. Устройството чете малко по-добре дискове които са DVD-R и е малко по-капризно към тези които са DVD+R. Според моето субективно мнение най-подходящият диск е Verbatim Azo DVD-R.
ВТОРО. Извършвайте инсталация по време по което автомобилът НЕ Е в движение ! Въпреки, че конструкторите на това устройство са предвидили възможността картата да се копира докато автомобила се движи, RNS 510 има само механични (и то не много ефективни) демферни свойства против вибрации. Дори при възпроизвеждане на звук/картина няма софтуерен буфер при внезапно загубване на четената пътечка на DVD-то. При четене на данни, дори при най-малката грешка - резултатът е грешка и прекъсване на текущата операция. КОПИРАЙТЕ КОГАТО АВТОМОБИЛЪТ НЕ Е В ДВИЖЕНИЕ !
За карта със Сърбия и карти на VW:
Последната издадена официално версия на VW за Източна Европа (в която има Сърбия) е 8350 V13
Последната издадена официално версия на VW за Западна Европа е 8377 V14.
За стар firmware:
Най-стария който имам е версия 1200 от 2009 г.
За iPhone/Bluetooth:
Bluetooth при повечето автомобили (включително VW) е отделен модул, който се инсталира и най-важното продава отделно - за разлика от китайските навигации в които това е подробност. Така, че сързването с VW UHF въобще не е куплиране с RNS-a a е свързване с една кутийка забутана под предната пасажерска седалка, струваща като екстра в момента на купуването 150евра, и купувана отделно от VW - 300-400 евра. В ebay или автоморгите е по-евтина. VW произвежда няколко десетки вида такива модули от 2004 насам. 20-30 страници назад в темата мисля, че съм описвал по-подробно как стоят нещата с тези кутийки. Действително, много от изданията на различни варианти на тези модули, са се наложили поради факатa, че официозни и претенциозни производители като Apple все са "на кестерме" и произвеждат неща не отговарящи на никакви стандарти, а тълпи от фантизирани глупаци се подават на инсцинираната малко преди това истерия за страшния нов модел. В същност истината е, че съвременният "Smart Phone" трябва да играе ролята на имплантиран в човеците чип за контрол на тези човеци, докато убедят последните доброволно да си вграждат такъв чип (и докато технологиите се развият достатъчно за това). С bluetooth за колите (по точно с RSAP протокола за дистанционен достъп до SIM картата) концепцията за ежесекундно следене се сгромолясва, защото когато модулът изземе SIM-а от апарата Androida на Google или IOS-а на Apple губят контрола над картата (т.е. над индивида), а точно в тези телефонни ОС са проследяващите функции трупащи данни на сървърите на Google и Apple (в същност на АНС) за вас. На няколко пъти се правиха опити тази технология (Bluetooth и RSap) да бъде изоставена, но това доведе до плачевни резултати за "флагманските компании" - все пак мъжете сме все още реалисти и между жената и колата избираме второто, да не говорим за избор между телефончето и колата ! Поради тази причина за всеки нов ай-фон има отделен модул продаван на мераклията да ползва този телелфон по съответните VW цени. Темата е дълга и само за ценители. Спирам до тук !
За инсталирането на карти:
Понеже виждам, че има проблеми при зареждането на картите, да напомня две неща, които са полезни при проблеми с изчитане на целият диск.
ПЪРВО. Устройството чете малко по-добре дискове които са DVD-R и е малко по-капризно към тези които са DVD+R. Според моето субективно мнение най-подходящият диск е Verbatim Azo DVD-R.
ВТОРО. Извършвайте инсталация по време по което автомобилът НЕ Е в движение ! Въпреки, че конструкторите на това устройство са предвидили възможността картата да се копира докато автомобила се движи, RNS 510 има само механични (и то не много ефективни) демферни свойства против вибрации. Дори при възпроизвеждане на звук/картина няма софтуерен буфер при внезапно загубване на четената пътечка на DVD-то. При четене на данни, дори при най-малката грешка - резултатът е грешка и прекъсване на текущата операция. КОПИРАЙТЕ КОГАТО АВТОМОБИЛЪТ НЕ Е В ДВИЖЕНИЕ !
За карта със Сърбия и карти на VW:
Последната издадена официално версия на VW за Източна Европа (в която има Сърбия) е 8350 V13
Последната издадена официално версия на VW за Западна Европа е 8377 V14.
За стар firmware:
Най-стария който имам е версия 1200 от 2009 г.
За iPhone/Bluetooth:
Bluetooth при повечето автомобили (включително VW) е отделен модул, който се инсталира и най-важното продава отделно - за разлика от китайските навигации в които това е подробност. Така, че сързването с VW UHF въобще не е куплиране с RNS-a a е свързване с една кутийка забутана под предната пасажерска седалка, струваща като екстра в момента на купуването 150евра, и купувана отделно от VW - 300-400 евра. В ebay или автоморгите е по-евтина. VW произвежда няколко десетки вида такива модули от 2004 насам. 20-30 страници назад в темата мисля, че съм описвал по-подробно как стоят нещата с тези кутийки. Действително, много от изданията на различни варианти на тези модули, са се наложили поради факатa, че официозни и претенциозни производители като Apple все са "на кестерме" и произвеждат неща не отговарящи на никакви стандарти, а тълпи от фантизирани глупаци се подават на инсцинираната малко преди това истерия за страшния нов модел. В същност истината е, че съвременният "Smart Phone" трябва да играе ролята на имплантиран в човеците чип за контрол на тези човеци, докато убедят последните доброволно да си вграждат такъв чип (и докато технологиите се развият достатъчно за това). С bluetooth за колите (по точно с RSAP протокола за дистанционен достъп до SIM картата) концепцията за ежесекундно следене се сгромолясва, защото когато модулът изземе SIM-а от апарата Androida на Google или IOS-а на Apple губят контрола над картата (т.е. над индивида), а точно в тези телефонни ОС са проследяващите функции трупащи данни на сървърите на Google и Apple (в същност на АНС) за вас. На няколко пъти се правиха опити тази технология (Bluetooth и RSap) да бъде изоставена, но това доведе до плачевни резултати за "флагманските компании" - все пак мъжете сме все още реалисти и между жената и колата избираме второто, да не говорим за избор между телефончето и колата ! Поради тази причина за всеки нов ай-фон има отделен модул продаван на мераклията да ползва този телелфон по съответните VW цени. Темата е дълга и само за ценители. Спирам до тук !
Re: RNS510 версия 8 за Източна Европа!
Колега,
благодаря ти за изчерпателния отговор! Относо firmware-а, аз съм на 4020, гледайки темите назад, мисля, че на 4120 може да мина, но нагоре "няма смисъл", както ти си написал. Въпросът ми е, какво има повече в 4120, дето го няма в 4020? Гледах change log-а и ми се виждат някакви дребни неща, та по-скоро няма да се занимавам, с риск да не си отухля колата, както виждам, че става при колеги, нещо с гейтуея и акумулатора :)
благодаря ти за изчерпателния отговор! Относо firmware-а, аз съм на 4020, гледайки темите назад, мисля, че на 4120 може да мина, но нагоре "няма смисъл", както ти си написал. Въпросът ми е, какво има повече в 4120, дето го няма в 4020? Гледах change log-а и ми се виждат някакви дребни неща, та по-скоро няма да се занимавам, с риск да не си отухля колата, както виждам, че става при колеги, нещо с гейтуея и акумулатора :)
- marinov1981
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пет 06 мар 2015 17:32
- Автомобил: Mercedes E220
- Двигател: OM651
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: RNS510 версия 8 за Източна Европа!
Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
- marinov1981
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пет 06 мар 2015 17:32
- Автомобил: Mercedes E220
- Двигател: OM651
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: RE: Re: RNS510 версия 8 за Източна Европа!
marinov1981 написа:На камерите няма голяма разлика от предните които качих утре ще кача новите
Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
http://cloud.tapatalk.com/s/58c23bc0e50ed/PersonalPOI.zip
Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: RNS510 версия 8 за Източна Европа!
аз моя блутут модул го смених вече,стария ми беше премиум но не можеше да се свърже само с тъпия айфон.
има го две страници по назад в темата,сложих възможно най новия,за да няма за напред пак проблеми.
на скромната цена от 200евро.
има го две страници по назад в темата,сложих възможно най новия,за да няма за напред пак проблеми.
на скромната цена от 200евро.
Re: RNS510 версия 8 за Източна Европа!
marinov1981 написа:marinov1981 написа:На камерите няма голяма разлика от предните които качих утре ще кача новите
Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
http://cloud.tapatalk.com/s/58c23bc0e50ed/PersonalPOI.zip
Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
извинявай но как да сложа тези ПОИ при вече записана карта на харддиска
Sent from my iPhone using Tapatalk
- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: RNS510 версия 8 за Източна Европа!
колега просто прочети темата,в нея има всичко.
не чакай на готово всичко
не чакай на готово всичко
Re: RNS510 версия 8 за Източна Европа!
Привет колега,
https://www.gps-data-team.com/pda-gps-n ... /7461.html -> тук или най-добре, както е казал колегата borri -> search.
https://www.gps-data-team.com/pda-gps-n ... /7461.html -> тук или най-добре, както е казал колегата borri -> search.
Re: RE: Re: RNS510 версия 8 за Източна Европа!
marinov1981 написа:marinov1981 написа:На камерите няма голяма разлика от предните които качих утре ще кача новите
Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
http://cloud.tapatalk.com/s/58c23bc0e50ed/PersonalPOI.zip
Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
Колега, супер са!!! Сложих ги на пасата.
Аз се опитвам седа да ги конвертирам за формат за NaviDrive RT4 (Пежо), колата на жена ми, голяма мъка, ако имаш някакъв по-суров формат може да ми пратиш, макар, че ги въртях в ASC, в CVS в какво ли не, няма да стане без ръчно пипане :(
Да те питам, ти какво ползваш за сорс? Може пък там да намеря нещо, което да се пригоди за Пежо-то, сори за оф топика.
Там поне има карти, последнтие са 2016-2017, което е супер, но камери/радари след 2014-та няма, май никога не е имало официално. SCDB имат някакви, които може да си купиш, но и те не поддържат по-старите навигации.
Не искам да спамя форума за VW за PSA кола, просто идеята ми е, че без значение какво ползваш, за България все ще се мъчим да конвертираме от някъде другаде и да пригаждаме, както изглежда... :)
Ходи после плащай 3-4000 лева за оригинална навигация при нова кола.
- Bewolf
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 16 юни 2009 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: RNS510 версия 8 за Източна Европа!
Здравейте, сблъсках се със следния проблем.
Купих си миналата седмица RSN 510 на търг от Англия, но както знаем куриерите не пазят и при транспорта е счупена буксата за GPS-а.
Намерих сайт от който мога да купя и мъжка и женска факра букси, но те не са 1 : 1 с оригиналната или иначе казано оригиналната е със странично запояване към дънната платка на навигацията. Според вас ако е побългарим с 5-10см кабелче и там закачим новата мъжка букса ще работи ли? Или познавате ли някой който може да смени буксата? Прави ми впечатление че буксата за ГПС и радиото са на едно.
Прилагам снимки за по-ясна представа.
Освен този проблем ми се иска и да е ъпдейтна с максимално нов firmware и карти.
Картите са версия 8117 но са за западна европа, а на мен ми трябват за източна.
HW 06
SW 4020 (оригинално е била 2600 или 2660)
1T0 035 680 C е устройството, като явно след ъпдейта е сменило буквата и пише D накрая, което разбирам е нормално.
Чета в момента темата от началото като открих изключително полезна информация и ПОКЛОН за колегата pavel andreev!!!
Купих си миналата седмица RSN 510 на търг от Англия, но както знаем куриерите не пазят и при транспорта е счупена буксата за GPS-а.
Намерих сайт от който мога да купя и мъжка и женска факра букси, но те не са 1 : 1 с оригиналната или иначе казано оригиналната е със странично запояване към дънната платка на навигацията. Според вас ако е побългарим с 5-10см кабелче и там закачим новата мъжка букса ще работи ли? Или познавате ли някой който може да смени буксата? Прави ми впечатление че буксата за ГПС и радиото са на едно.
Прилагам снимки за по-ясна представа.
Освен този проблем ми се иска и да е ъпдейтна с максимално нов firmware и карти.
Картите са версия 8117 но са за западна европа, а на мен ми трябват за източна.
HW 06
SW 4020 (оригинално е била 2600 или 2660)
1T0 035 680 C е устройството, като явно след ъпдейта е сменило буквата и пише D накрая, което разбирам е нормално.
Чета в момента темата от началото като открих изключително полезна информация и ПОКЛОН за колегата pavel andreev!!!
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 172 госта