Захранването на плеърите е през постоянния плюс, разбира се.
Повечето афтърмаркет плеъри имат два вида свързване - да работят независимо от положението на контактния ключ или да работят, само когато контактният ключ е завъртян.
Ако захранването ставаше през прекъсваемия плюс, тогава работа без контактен ключ би била невъзможна.
Затова сечението на кабела на постоянният плюс е по-голямо.
Някога, преди години имаше един плеър на пионер, дърпащ захранване през двата кабела, като мощността му беше малко по-висока, максималната беше 4х60w, rms-а не го помня но вероятно 4х27w, нещо такова.
VW Vento 94г. 1.8 90 КС , мощност на говорителите на таблото
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: VW Vento 94г. 1.8 90 КС , мощност на говорителите на таблото
Виждал съм стар Pioneer висок клас 7-ма или 8-ма серия беше,който вътре беше с транзистори вместо интеграла като крайно стъпало.За звука и комбинациите от настройки няма смисъл да казвам,но беше доста по-мощен дори и от днешните еднодневки.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: VW Vento 94г. 1.8 90 КС , мощност на говорителите на таблото
Така, малко резултати от направените експерименти и измервания. Когато радиото е спряно т.е. няма подадено напрежение през контактния ключ към червения проводник, тока през жълтия проводник, който поддържа паметта е 400 микро ампера. При подаване на захранване към червения проводник тока през жълтия проводник се вдига до 600mA (това без да е усилено радиото) а през червения проводник тече 4,5mA. Т.е. както казаха колегите по-горе захранването става наистина през жълтия проводник а червения е само за да разреши основното захранване.
Появи се обаче и друг проблем, че радиото не хваща добре станциите. То и старо беше така. Като си мислех, че е от радиото понеже старото беше някаква измислена марка.
Има един проводник синьо-бяло (на картината, която съм качил по-горе) и се води някакво дистанционно захранване. Предполагам, че е за захранване на усилвателя на външна антена защото при включване на радиото на него излизат 12V. При старото радио беше свързан и сега го свързах обаче няма ефект. Някой знае ли къде е този усилвател, защото може и в него да е проблема?
Появи се обаче и друг проблем, че радиото не хваща добре станциите. То и старо беше така. Като си мислех, че е от радиото понеже старото беше някаква измислена марка.
Има един проводник синьо-бяло (на картината, която съм качил по-горе) и се води някакво дистанционно захранване. Предполагам, че е за захранване на усилвателя на външна антена защото при включване на радиото на него излизат 12V. При старото радио беше свързан и сега го свързах обаче няма ефект. Някой знае ли къде е този усилвател, защото може и в него да е проблема?
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: VW Vento 94г. 1.8 90 КС , мощност на говорителите на таблото
При пасата мисля този цвят беше за автоматична антена,а този за усилвателя е черен.Самия усилвател е зад талото,по продлжението на антенният кабел.При комбито обаче самата антена има електроника в основата си,която от влагата корозира и се скапва.Самата основа е по-тумбеста.Със съвременните радиа се хваща всичко,стига самата антена да има хубава връзка с основата и кабела си.
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта