Въпрос за гнездо за запалка на кола, 12VDC

Силна музика, видео и навигация във Вашия Volkswagen
Потребителски аватар
B_A_D
Мнения: 112
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Въпрос за гнездо за запалка на кола, 12VDC

Мнениеот B_A_D » Вто 02 окт 2018 0:58


Здравейте,
Колата е Golf Plus 1.9 TDI 90hp 2007г. Trendline. В момента колата е настроена така, че постоянно (дори когато не е на контакт и колата не работи) да има ток във гнездото за запалката на колата 12VDC. Въпроса ми е може ли софтуерно да се пренастрои , да не пуска ток в жака на заплата , когато колата не работи , а да пуска ток само когато колата е на контакт и работи ?




Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 436
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: 2000 AKK 2004 AWC
Местоположение: с.Чуковец

Re: Въпрос за гнездо за запалка на кола, 12VDC

Мнениеот ivuchev » Вто 02 окт 2018 1:10


Тва от какъв зор? Да не би да бръкне некой да го фане тока ли? Софтуерно мисля че не може , може по другия начин през ключа. , но е тъпо не можеш да си зареждаш телефона примерно докато кората е паркирана .До сега на всичките ми коли запалката и другите DC та са били с постоянен плюс.


Потребителски аватар
toraborat
Мнения: 472
Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: София

Re: Въпрос за гнездо за запалка на кола, 12VDC

Мнениеот toraborat » Вто 02 окт 2018 5:36


Удобно е, ако си с българска аларма няма да пищи от консумация. Ако няма настройка (съмнява ме да има) може с реле към контакт или да се върже някъде другаде запалката.


Потребителски аватар
B_A_D
Мнения: 112
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Въпрос за гнездо за запалка на кола, 12VDC

Мнениеот B_A_D » Вто 02 окт 2018 10:58


Определено е много по-удобно, ако гнездото пуска ток само когато колата е на контакт и работи. Има толкова много devices, който могат да се вържат на 12VDC и който постоянно ще консумират енергия, докато не ги извадиш от гнездото, което не е ок за акумулатора особено през зимата.

Благодаря ви за идеите. До колкото разбирам през VAG няма как да се настрои , трябва си жичкаджия ?


Потребителски аватар
toraborat
Мнения: 472
Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: София

Re: Въпрос за гнездо за запалка на кола, 12VDC

Мнениеот toraborat » Вто 02 окт 2018 11:49


Това са "силови" ел. вериги, не би трябвало нищо да минава през комп. Всичко е с бушонче и към акумулатора. Не съм го направил на моята кола защото не бих оставил нещо неприбрано в колата дори за малко. Ако си с гараж и паркинг на работа е яко.


Потребителски аватар
B_A_D
Мнения: 112
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Въпрос за гнездо за запалка на кола, 12VDC

Мнениеот B_A_D » Вто 02 окт 2018 12:13


Нямам такива притеснения , гнездото е в багажника и е на скрито място , няма как да бъде видяно отвън.


Потребителски аватар
kris11
Мнения: 11875
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Въпрос за гнездо за запалка на кола, 12VDC

Мнениеот kris11 » Вто 02 окт 2018 18:11


B_A_D написа:Нямам такива притеснения , гнездото е в багажника и е на скрито място , няма как да бъде видяно отвън.

Там недей включва консуматор над 5А


Потребителски аватар
B_A_D
Мнения: 112
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Въпрос за гнездо за запалка на кола, 12VDC

Мнениеот B_A_D » Чет 04 окт 2018 0:59


toraborat написа:Това са "силови" ел. вериги, не би трябвало нищо да минава през комп. Всичко е с бушонче и към акумулатора. Не съм го направил на моята кола защото не бих оставил нещо неприбрано в колата дори за малко. Ако си с гараж и паркинг на работа е яко.


Да разбирам ли че някой жичкаджия ще може да ми помогне и да спре тока на 12VDC когато колата не е на контакт ?
Какви са вариантите това да стане ?


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 436
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: 2000 AKK 2004 AWC
Местоположение: с.Чуковец

Re: Въпрос за гнездо за запалка на кола, 12VDC

Мнениеот ivuchev » Чет 04 окт 2018 4:05


Вариантите това да стане е да посетииш ел. Техник. Вервай ми.


Потребителски аватар
tomata
Мнения: 335
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 18:21
Автомобил: VW Pasat Golf 5 Sharan
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Въпрос за гнездо за запалка на кола, 12VDC

Мнениеот tomata » Чет 04 окт 2018 5:05


Много интересен казус. На моят plus(2008г бензин) запалката и жака в багажника имат "ток" само на запалена кола. Лично мене ме дразни жака в багажника защо и той е през контакт. Ще следя с интерес. Аз искам да бъде като на твоята кола.


Потребителски аватар
toraborat
Мнения: 472
Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: София

Re: Въпрос за гнездо за запалка на кола, 12VDC

Мнениеот toraborat » Чет 04 окт 2018 5:25


Да не би да е свързано с това дали е бензин или дизел... И аз само на бензини съм виждал прекъсната през контакт.


Потребителски аватар
kris11
Мнения: 11875
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Въпрос за гнездо за запалка на кола, 12VDC

Мнениеот kris11 » Чет 04 окт 2018 9:06


toraborat написа:Да не би да е свързано с това дали е бензин или дизел... И аз само на бензини съм виждал прекъсната през контакт.

При мен има постоянно на 2 та куплунга в лявата кора на багжника - бензин.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6402
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Golf 4 Variant
Двигател: 1.9 TDI 110hp AHF
Местоположение: Varna

Re: Въпрос за гнездо за запалка на кола, 12VDC

Мнениеот vanesto » Чет 04 окт 2018 9:32


kris11 написа:
B_A_D написа:Нямам такива притеснения , гнездото е в багажника и е на скрито място , няма как да бъде видяно отвън.

Там недей включва консуматор над 5А

Защо да не включва, моя бушон мисля, че беше 20А, провери ако искаш.


Потребителски аватар
kris11
Мнения: 11875
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Въпрос за гнездо за запалка на кола, 12VDC

Мнениеот kris11 » Пет 05 окт 2018 10:23


vanesto написа:
kris11 написа:
B_A_D написа:Нямам такива притеснения , гнездото е в багажника и е на скрито място , няма как да бъде видяно отвън.

Там недей включва консуматор над 5А

Защо да не включва, моя бушон мисля, че беше 20А, провери ако искаш.

Знам,че е такъв предпазителя. Включвах си там компресора за гуми докато 1 ден няма никой на тези куплунзи. Тръгнах отзад напред и греда .Стига цял целеничък проводника в бушониерата и дотам. Бушониерата е сандвич от 3 платки. Явно някъде в сандвича е прекъсването. Пуснах нов проводник от предпазителя до проводника идващ от багажника - вс. е наред.
Стига ми одисеята със смяна на радеиаторче за парно , не иска 2 ра одисея с този "сандвич" :Mr Green Fun



Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта