става въпрос за сервиза им в жк. Дружба, миналата седмица бях закарал полото да ми сменят лагер на предна лява главина.
разбрахме се да им я закарам към 12,00 закарах я и казаха да отида към 13,00 да си я взема.
отидох и ми казаха че още не е готова и да мина към 17,00 отивам аз догава и управителя на сервиза почва да ми разяга едни локуми.не могли да свалят лагера и го занесли на преса.пресаджиите обаче не били нещо на кеф и трябвало да ги черпи бири докато се сагласят.след тези локуми ми каза че има малък проблем и да отида да пия едно кафе и да се върна след половин час.връщам се след половин час и ми казват да ходя да пия още едно кафе на въпроса ми какво толкова е станало ми каза следното че на пресата са изкривили шенкела и не могат да сложат накладките,но щяли да го оправят да не се притеснявам.и ми каза да отида сутринта към 9,00 часа.
отивам и ми казват че трябва да си купя шенкел.
обадиха се в анкол и от там казаха че го имат отивам там.чаках час и половина и казаха че го нямат.
от анкол отидох на работа че трябваше да обикалям цяла София, и същевременно да си търся шенкел.
намерих в овча купел отивам да им го нося,казаха че ще стане няма проблем.и аз се позарадвах малко.
след два часа ми се обаждат и казват че не става и да търся друг.
след което направо превъртях и се обадих на един приятел който ми намери и го смениха,но капутите прецакали и полуоската не може да се завие гайката.
в крайна сметка не можаха да ми оправят колата но си платиха шенкела и си взех колата която беше оправена само за 20 минути при едни момчета от Враня.
и ме изкараха че аз съм си виновен че съм им закарал колата там и те не могли да я оправят.
през цялото време дъртия им управител ми бръмчеше на клип за да го набирам аз от което сметката ми нарастна с 20 лева.
шефа им се опита да ме заплашва защото бях платил за ремонта предваритено и като си поисках парите ми каза следното:
"аз хора ли да викам ,полицаи ли?"като го чух това превъртях каза ми че го изнудвам.а на отправената от него заблаха само му казах че имам много добър адвокат и той веднага смени тона и почна да ми се извинява.
поуката за мен е че повече няма да си оставям колата в ръцете на тези нещастници.
забравих да кажа че ме накараха да подпиша декларация че няма да ползвам услугите на сервиза им.
звучи малко като холивудки сценарии но е факт.
КАТО ВИДИШ ЕМ КОМПЛЕКТ (Дружба)- - - - - БЕГАЙ ДАЛЕЧЕ!!!
Мнения за сервиз ЕМ КОМПЛЕКТ 33 ООД
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Мнения за сервиз ЕМ КОМПЛЕКТ 33 ООД
Последна промяна от wolf на Чет 29 юни 2006 15:56, променено общо 1 път.
- madmen
- Мнения: 3032
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
Re: Емкомплект - нещастници
wolf написа:КАТО ВИДИШ ЕМ КОМПЛЕКТ - - - - - БЕГАЙ ДАЛЕЧЕ!!!
Кофти тръпка колега, но следващия път огледай предварително отзивите за тях във форума!
направих си труда да пусна поста на изпатилия коегата във форима на Ем комплект да видя какво ще кажат те :
ето отговора :
О1 :
Всака неистина е лъжа!
Всака полуистина е лъжа.
А всяка лъжа има много обsяснения!
Ето нещо за размисъл:
Има клиенти и клиенти!
За да разберете за какво става въпрос, ще ви информирам следното:
Собственикът на това ПОЛО е подписал декларация за това, че не иска колата му да бъде ремонтирана с нови части, а само с такива, втора употреба!
Става въпрос, за смяна лагер на главина, който не е могло да бъде изваден от шенкела!
ПРедставете си, 40 тонна преса не може да избие лагера от шенкела, защото се е завалил там!Нима вината е в нас и сервизът ни?
Не е ли смешно, да имаш претенции ,че сме тисчупили шенкела, когато това става пред очитете ти!
Не става въпрос за врата или скоростна кутия ,които могат да бъдас сенявани с части втора употреба,но за лагер за предна главина!....!
Представете си за какво става въпрос и за какъв "клиент" става въпрос!...хе хе хе хе
Това , че лагера на Полото не е могло да бъде изваден от шенкела, е наложило смяната на шенкел, което е станало за наша сметка.
Ние не бием клинтите си, дори когато те са нагли и безпардонни.
Трупаме опит с тях, слечвало се е да бягат със сметката си, да лъжат и крадат...но това не се беше случвало!
Има стиснати и безпарични клиенти!
Има заядливи и дребнави клиенти.
Така ни се е паднало в този случай...
Ние не избираме нашите клиенти!
Не се оплакваме и не хленчим от тях, защото си ги уважаваме!
Този случай е изключение,което няма да ни попречи!
Истината е някъде другаде, само не и в това, в което ни обвиняват.
Поставете се на мястото на нас и монтьорите ни.
Поставете се и на мястото на клиента с Полото!
Важното е как би постъпил ТИ ,който четеш това,ОТ КОИ СИ?
Изводът си остава за вас.
Истината вероятно е някъде там,по средата... но декларацията подписана от колегата с Полото я има и най вероятно ще ви я покажем!
В нея пише че "клиентът няма никакви претенции към сервиза ни!"
Е, за какво става въпрос?
Няма какво да се сподели повече по този сучай, утре ще ви копираме и ще ви покажем декларацията , подписана от клиента!
Е, такова нещо се случва за първи път в нашата практика.
Винаги има и първи път!
Истината не е там- в "оплакването" на колегата с Полото!
Съжалявам че това се е случило точно на нас, но ...
И кво от това?
http://emk-33.com/viewtopic.php?t=8265
ето отговора :
О1 :
Всака неистина е лъжа!
Всака полуистина е лъжа.
А всяка лъжа има много обsяснения!
Ето нещо за размисъл:
Има клиенти и клиенти!
За да разберете за какво става въпрос, ще ви информирам следното:
Собственикът на това ПОЛО е подписал декларация за това, че не иска колата му да бъде ремонтирана с нови части, а само с такива, втора употреба!
Става въпрос, за смяна лагер на главина, който не е могло да бъде изваден от шенкела!
ПРедставете си, 40 тонна преса не може да избие лагера от шенкела, защото се е завалил там!Нима вината е в нас и сервизът ни?
Не е ли смешно, да имаш претенции ,че сме тисчупили шенкела, когато това става пред очитете ти!
Не става въпрос за врата или скоростна кутия ,които могат да бъдас сенявани с части втора употреба,но за лагер за предна главина!....!
Представете си за какво става въпрос и за какъв "клиент" става въпрос!...хе хе хе хе
Това , че лагера на Полото не е могло да бъде изваден от шенкела, е наложило смяната на шенкел, което е станало за наша сметка.
Ние не бием клинтите си, дори когато те са нагли и безпардонни.
Трупаме опит с тях, слечвало се е да бягат със сметката си, да лъжат и крадат...но това не се беше случвало!
Има стиснати и безпарични клиенти!
Има заядливи и дребнави клиенти.
Така ни се е паднало в този случай...
Ние не избираме нашите клиенти!
Не се оплакваме и не хленчим от тях, защото си ги уважаваме!
Този случай е изключение,което няма да ни попречи!
Истината е някъде другаде, само не и в това, в което ни обвиняват.
Поставете се на мястото на нас и монтьорите ни.
Поставете се и на мястото на клиента с Полото!
Важното е как би постъпил ТИ ,който четеш това,ОТ КОИ СИ?
Изводът си остава за вас.
Истината вероятно е някъде там,по средата... но декларацията подписана от колегата с Полото я има и най вероятно ще ви я покажем!
В нея пише че "клиентът няма никакви претенции към сервиза ни!"
Е, за какво става въпрос?
Няма какво да се сподели повече по този сучай, утре ще ви копираме и ще ви покажем декларацията , подписана от клиента!
Е, такова нещо се случва за първи път в нашата практика.
Винаги има и първи път!
Истината не е там- в "оплакването" на колегата с Полото!
Съжалявам че това се е случило точно на нас, но ...
И кво от това?
http://emk-33.com/viewtopic.php?t=8265
- Kaizer Soze
- Monseigneur
- Мнения: 1277
- Регистриран на: Съб 22 апр 2006 20:14
- Автомобил: Dacia Sandero Stepway
- Двигател: 2017
- Местоположение: София
- Контакти:
One написа:.......
Хич не ми правят добро впечатление търговци, които обвиняват клиентите. Още по-малко, такива, които го правят с нагъл хумористичен стил (били бедни, били такива, онакива). Бил съм търговец. Извинението, семплата истина, признаване на грешка и помощ помагат да си изградиш уважение а тези неща се разчуват.
Та Мечо Пух го е рекъл - "някои го можем, други - не..."
- alien1
- Мнения: 339
- Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Тия са някакви пълни нещастници, а като знам че и аз съм патил от майстори дето само са ми взимали парите,а в последствие се оказва, че нищо не са свършели или че още по-големи бели са направили...
Според мен ако съм майстор, и не мога нещо да свърша въобще няма да се захващам и какво значи клиента бил искал само части втора употреба. Ако си пич казваш, че това е безмислено начинание или да си купи чисто нова част или му отказваш и да ходи другаде. Аз не съм автомонтъор , но смятам че разсъждавам правилно.
На много места гледат да ти вземат парите при всички положения. Независимо от ситуацията, независимо могат или немогат да я свършат работата, независимо от частите и т.н. Отиваш за едно да ти оправят а те покрай него ти сменили още 5 неща, които нямат връзка с първото и кво - за да си вземеш колата трябва да си платиш.
В България майсторите са малко тип като ония от "Обратен завой" филма.
Има и свестни, и разбирачи, но са си малък процент.
Според мен ако съм майстор, и не мога нещо да свърша въобще няма да се захващам и какво значи клиента бил искал само части втора употреба. Ако си пич казваш, че това е безмислено начинание или да си купи чисто нова част или му отказваш и да ходи другаде. Аз не съм автомонтъор , но смятам че разсъждавам правилно.
На много места гледат да ти вземат парите при всички положения. Независимо от ситуацията, независимо могат или немогат да я свършат работата, независимо от частите и т.н. Отиваш за едно да ти оправят а те покрай него ти сменили още 5 неща, които нямат връзка с първото и кво - за да си вземеш колата трябва да си платиш.
В България майсторите са малко тип като ония от "Обратен завой" филма.
Има и свестни, и разбирачи, но са си малък процент.
Pichagа написа:това е от бисерите на колегата МУЛЕТАРОВ, по-известен като МУЛЕ
Мулетаров - точно - ходи с една дълга брада и коса като отшелник...
преди 5 години ми се скапа ламдата на пасата , отивам в магазина им тогава на ул.Любляна в Овча купел, гледам го него вътре Той ми вика добър ден , днес правим ревизия на магазина, но понеже си обичаме клиентите - заповядайте. Влизам аз кавам , че ми трябва ламда сонда - той ОК имаме Бош - 182 лв. Аз хлъцвам, той вика обаче понеже днес имаме годишнина на фирмата ще ти напрая отстъпка , значи (цъка на елката нещо) ще ти стура 83,60 ст. !!!!!!!!!! е паднах по гръб - каква отстъпка какво чудо В интерес на истината до ден днешен сондата си работи и нямам проблеми
имам и дръга случка с тях след като си купих Уолкър с 3 години гаранция и ми се скапа за половин, ни гаранция видях ни нищо....казаха - гараш на газ - гаранция-праз ))
- klisurov
- Мнения: 159
- Регистриран на: Пон 14 авг 2006 15:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Добре де, аз съм нов - и тук, и с Passat! Но:
1. Виж тук
2. Така или иначе ще ходя при vaskoto1 за пустата му помпа (снимка има в Гараж). Да ми сменя ли масло, маслен и горивен филтри и най-вече накладки (не че не ги пробвах 250 км, ама за СПИРАНЕ си е това) или да им се доверя, а! За смените ми взеха пари, ама за пустата помпа - НЕ! шефа им така каза! Един ден колата седя там и се "учеха", до Юнитрейд са ходили да се "консултират", ама пари не ми взеха!
Та к'во да правя, да занимавам ли човека (Васко) да ги проверява (ЕМ33) или да им се доверя (за спирачките най-вече)?!?
1. Виж тук
2. Така или иначе ще ходя при vaskoto1 за пустата му помпа (снимка има в Гараж). Да ми сменя ли масло, маслен и горивен филтри и най-вече накладки (не че не ги пробвах 250 км, ама за СПИРАНЕ си е това) или да им се доверя, а! За смените ми взеха пари, ама за пустата помпа - НЕ! шефа им така каза! Един ден колата седя там и се "учеха", до Юнитрейд са ходили да се "консултират", ама пари не ми взеха!
Та к'во да правя, да занимавам ли човека (Васко) да ги проверява (ЕМ33) или да им се доверя (за спирачките най-вече)?!?
- Lawyer
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Няколко добри думи за "ЕМ Комплект" (ауспуси)
Ще пусна темата така, а ако се налага, нека бъде преместена към друга.
Доволен съм от сервиза за ауспуси на "ЕМ Комплект" на "Околовръстното". Преди съм правил Пасата, а сега закарахме Мицубишито на жена ми. Приемчикът беше много любезен - определи с точност времето за извършване на работата, както и цената - изключително приемлива дори в конкуренция със "сервизите" около "Сточна гара". Та така, добре работят и от моя страна засега съм само с положително мнение именно за този сервиз!
Доволен съм от сервиза за ауспуси на "ЕМ Комплект" на "Околовръстното". Преди съм правил Пасата, а сега закарахме Мицубишито на жена ми. Приемчикът беше много любезен - определи с точност времето за извършване на работата, както и цената - изключително приемлива дори в конкуренция със "сервизите" около "Сточна гара". Та така, добре работят и от моя страна засега съм само с положително мнение именно за този сервиз!
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта