Личното ми мнение е положително, но правя уговорката че аз ходя само в сервиза в Павлово и то само за неща свързани с изпускателната система. Ходил съм с 4те ми коли с които съм имал проблеми и винаги са ми остранявали проблема адекватно и бързо, направо като чета темата и имам чувстовото че съм късметлия
Лошо впечатление ми направи само последния път в който махах катализатора на Голфа, бях решил да слагам резонаторно гърне, човека който работеше по колата (около 50-на годишен, леко пълен, нисичък, страшен образ) ме посъветва да си сложа права тръба при положение че фирмено имат изгода да ми набутат резонаторно гърне, аз обаче си сложих резонаторно т.к не исках да се чува мн мн турбото. Резонаторно гърне 30-40 лева, разликата с права тръба беше 15-20 лева.
Шока обаче дойде когато предложиха да ми изкупят катализатора, дойде една лелка и вика бомбичка от голф 4- 20-30 лева викам да не би платината на световната борса рязко да е паднала, тя ме погледна очудено и с доста нахакан тон ми каза еми продавай си го където искаш В крайна сметка когато всичко беше готово, катализатора в багажника и отидох да си плащам, едно височко момче явно ме помнеше (въпреки че бях ходил преди 5-6месеца с друга кола) и ми каза 'абе ти не идваш тука за първи път, идвал си и друг път, я вземи тая карта за отстъпка ' накрая и отстъпка мисля 15% ли нещо такова ми направиха, та като цяло съм доволен, само лелката с това отношение и с тия 20 лева за катализатора ме издразни, май за балък ме взе
После дадох на един приятел катализатора който не знам къде го продаде, но взех 100 лева за него
За другите сервизи освен Павлово и аз една добра дума не съм чул....
Мнения за сервиз ЕМ КОМПЛЕКТ 33 ООД
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- Shakez
- Мнения: 159
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 11:05
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Sofia
Re: Емкомплект - нещастници
На мен ми се е случвало веднъж да се сблъсквам с ЕМ33. Търсих си фасунгата за светлината за заден ход, която се слага в стопа /пасат б5.5 седан/. Обясних, показаха ми някаква схема на монитора /не знам какъв софтуер ползват/, предположих, че са ме разбрали, но цената, която ми обявиха беше покъртителна - 25 лева, като се чака 2 седмици поръчката, ако съм бил поръчал 2 - цената става 40 лева. Викам си, дай ще проверим и на друго място и съответно открих за огромната сума от 7.80. Да, господинът, който пише евангелия в тази тема ще каже, че не е оригинално, но пък аз бих му опонирал, че върши перфектната работа. Ами спестих 17 лева /един термостат/.
По повод писанията на уважаемия г-н собственик бих казал, че това място се превръща в последното, което бих посетил. И в допълнение ще кажа познатата максима - 10 доволни клиента водят 1, един недоволен "помита" още 100. Аз от който съм останал доволен се връщам при него.
По повод писанията на уважаемия г-н собственик бих казал, че това място се превръща в последното, което бих посетил. И в допълнение ще кажа познатата максима - 10 доволни клиента водят 1, един недоволен "помита" още 100. Аз от който съм останал доволен се връщам при него.
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Емкомплект - нещастници
Наистина мнението на 2-3 човека не е миродавно когато говорим за толкова голяма фирма.Говоря от опит.Сервиза в който работя е в темата Не ходете в тези сервизи а от ноември 2009та до сега сме направили 6041 автомобила(говорим за ремонти които трят като средна продължителност около 35 астрономически часа-на 4 дни).Затова съветвам собственика(управителя)да не се впряга толкова.
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Емкомплект - нещастници
Аз пък съм доволен от магазините им като цяло. Пазрувал съм в дружба, в зоната и в павлово. Имат добър избор на части (разбирайте взимат от много фирми ) ама така е. Ако не ми е спешно и мога да изчакам ден-два доставка често си взимам от там. Посещавал съм един път сервиза в павлово (за ремонт по окачване на една хонда, не за ауспух), пак бях доволен и от отношението и от работата (в интерес на истината ремонта не беше сложен). Надявам се да си остана доволен и занапред. Препоръчвам на господин Мулетаров успоредно с писането и оправдаването на фирмата пред недоволните клиенти да се позаинтересува какво може да се промени така че недоволните клиенти да намалеят (със сигурност няма начин да изчезнат). Или поне да обърне внимание на децата си, които вече в по-голяма степен ръководят фирма ЕмКомплект 33
- dika
- Мнения: 261
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 20tdi
- Местоположение: София
НЕпрофесионално отношение в ЕМ Комплект 33 Павлово
Здравейте колеги,
Искам само да ви споделя моята история с този сервиз и това колко НЕПРОФЕСИОНАЛНИ са служителите там.
Става дума за големият сервиз на ЕМ Комплект 33 в Павлово (София 1618, кв. Павлово, ул. "Преки път" № 64-68).
Ходил съм няколко пъти при тях за дребни работи, само защото са с удължено работно време през седмицата и след работа е удобно. След случката ми с тях, вече предпочитам да си взема отпуска и да отида при професионалисти, от колкото при тези "майстори", които само претупват работата.
Има проблем с термостат, който самодиагностицирах с помощта на колеги тук във форума (благодаря за което). Купих си хубав термостат от доверен магазин и го занесох при тях. В сервиза беше лудница, съответно почивен ден и всеки гледа да си понаправи колата. Веднага я взеха, и казаха много бързо ще сме готови. Приемчика дойде при мен и каза, че видимо имало проблем с вакуумните маркучи, било добре да се сменят. Казвам ок, щом пък са проблемни! След около 3 часа висене в кафето слезнах да си платя и да си видя колата. Тъкмо я закачаха на компютърна диагностика?!?!? Да били проверили дали няма грешки - обясних им, че съм си я закачал сам, те искали да проверят. За да видят, че няма грешки ми взеха 25 лева?!?!??! Дори без моето съгласие за проверка на грешки! (според мен диагностика и проверка за грешки са две коренно различни неща). Когато я запалиха се чуваше оглушителен шум при разтоварване! Споделих им, че това не е нормално и че до сега не е било така. Приемчика я изкара и каза, че така си работели тия двигатели!?!? Даже така ме погледна и ми напомни, че сервиза срещу тях със същото име не бил от тяхната верига, да не ходя при тях :) В този момент (за мой късмет) мина някакъв човек, който я чу и каза "Нещо не е наред тук, вкарайте я отново!". Оказа се шефа на сервиза. Тръбата към интеркулера забравили да закачат, много се извиняваха. Благодарих им е си тръгнах. Забелязах обаче, че спирачки почти нямах. Турбото се включва, но като че няма вакуум за спирачките. Педала стана прекалено твърд и дори при рязко натискане на мокро не се стига до включване на ABS (грешки по компютъра за ABS-a няма!). Освен това в момента, в който загася колата, педала е на камък и няма дори и за едно натискане (както би било редно при изправни вакууми и како беше преди това) На следващият ден рано сутринта се връщам при тях и им обяснявам, че след тяхната намеса по смяна на вакуум маркучите нямам спирачки. "Няма проблем, веднага ще я погледнем" - каза друг приемчик! Чаках 2 часа, за да я погледнат! Викат ме и ми съобщават, че не било от тяхната намеса, ами имало още един маркуч, който те не били пипали?!? Сега обаче и него са сменили! Обяснявам им, че нещата са зле след тяхното сменяне, той ми разправя, че там не били пипали??!?!? Взеха ми нови 35 лева, с някаква смешна отстъпка! Припомних им и за забравената тръба, да не би и с вакуум маркучите нещо да са забравили - той продължава да твърди, че по тяхната работа всичко било изрядно.
След втората им смяна на маркучета нещата стана още по-зле! Оказа се, че за около 110 лева успяха да ми съсипят спирачната система! Преди да отида при тях педала на спирачката си ми беше мек и колата спираше повече от прекрасно, днес щях да се пребия заради тяхната неграмотност!
Препоръчвам, ако ходите при тях, да внимавате много какво ви сменят и да отстоявате правата си до край! Дори препоръчвам да избягвата техните услуги. Не знам по другите сервизи от веригата как е обслужването, но на Павлово само претупват нещата и бързат, за да поемат повече клиенти, а реално качество няма.
Лично аз при тях няма да се върна. Ще разчитам на друг компетентен майстор да оправи проблема ми със спирачките.
По никакъв начин не искам да променям мнението ви за този сервиз, ако имате такова. Само споделям преживяванията си с този сервиз!
Искам само да ви споделя моята история с този сервиз и това колко НЕПРОФЕСИОНАЛНИ са служителите там.
Става дума за големият сервиз на ЕМ Комплект 33 в Павлово (София 1618, кв. Павлово, ул. "Преки път" № 64-68).
Ходил съм няколко пъти при тях за дребни работи, само защото са с удължено работно време през седмицата и след работа е удобно. След случката ми с тях, вече предпочитам да си взема отпуска и да отида при професионалисти, от колкото при тези "майстори", които само претупват работата.
Има проблем с термостат, който самодиагностицирах с помощта на колеги тук във форума (благодаря за което). Купих си хубав термостат от доверен магазин и го занесох при тях. В сервиза беше лудница, съответно почивен ден и всеки гледа да си понаправи колата. Веднага я взеха, и казаха много бързо ще сме готови. Приемчика дойде при мен и каза, че видимо имало проблем с вакуумните маркучи, било добре да се сменят. Казвам ок, щом пък са проблемни! След около 3 часа висене в кафето слезнах да си платя и да си видя колата. Тъкмо я закачаха на компютърна диагностика?!?!? Да били проверили дали няма грешки - обясних им, че съм си я закачал сам, те искали да проверят. За да видят, че няма грешки ми взеха 25 лева?!?!??! Дори без моето съгласие за проверка на грешки! (според мен диагностика и проверка за грешки са две коренно различни неща). Когато я запалиха се чуваше оглушителен шум при разтоварване! Споделих им, че това не е нормално и че до сега не е било така. Приемчика я изкара и каза, че така си работели тия двигатели!?!? Даже така ме погледна и ми напомни, че сервиза срещу тях със същото име не бил от тяхната верига, да не ходя при тях :) В този момент (за мой късмет) мина някакъв човек, който я чу и каза "Нещо не е наред тук, вкарайте я отново!". Оказа се шефа на сервиза. Тръбата към интеркулера забравили да закачат, много се извиняваха. Благодарих им е си тръгнах. Забелязах обаче, че спирачки почти нямах. Турбото се включва, но като че няма вакуум за спирачките. Педала стана прекалено твърд и дори при рязко натискане на мокро не се стига до включване на ABS (грешки по компютъра за ABS-a няма!). Освен това в момента, в който загася колата, педала е на камък и няма дори и за едно натискане (както би било редно при изправни вакууми и како беше преди това) На следващият ден рано сутринта се връщам при тях и им обяснявам, че след тяхната намеса по смяна на вакуум маркучите нямам спирачки. "Няма проблем, веднага ще я погледнем" - каза друг приемчик! Чаках 2 часа, за да я погледнат! Викат ме и ми съобщават, че не било от тяхната намеса, ами имало още един маркуч, който те не били пипали?!? Сега обаче и него са сменили! Обяснявам им, че нещата са зле след тяхното сменяне, той ми разправя, че там не били пипали??!?!? Взеха ми нови 35 лева, с някаква смешна отстъпка! Припомних им и за забравената тръба, да не би и с вакуум маркучите нещо да са забравили - той продължава да твърди, че по тяхната работа всичко било изрядно.
След втората им смяна на маркучета нещата стана още по-зле! Оказа се, че за около 110 лева успяха да ми съсипят спирачната система! Преди да отида при тях педала на спирачката си ми беше мек и колата спираше повече от прекрасно, днес щях да се пребия заради тяхната неграмотност!
Препоръчвам, ако ходите при тях, да внимавате много какво ви сменят и да отстоявате правата си до край! Дори препоръчвам да избягвата техните услуги. Не знам по другите сервизи от веригата как е обслужването, но на Павлово само претупват нещата и бързат, за да поемат повече клиенти, а реално качество няма.
Лично аз при тях няма да се върна. Ще разчитам на друг компетентен майстор да оправи проблема ми със спирачките.
По никакъв начин не искам да променям мнението ви за този сервиз, ако имате такова. Само споделям преживяванията си с този сервиз!
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НЕпрофесионално отношение в ЕМ Комплект 33 Павлово
Искаш да кажеш че смяната на термостата в крайна сметка ти е излязла 110 лв. и сега си имаш друг проблем и ще даваш още.
- dika
- Мнения: 261
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 20tdi
- Местоположение: София
Re: НЕпрофесионално отношение в ЕМ Комплект 33 Павлово
°niksi° написа:Искаш да кажеш че смяната на термостата в крайна сметка ти е излязла 110 лв. и сега си имаш друг проблем и ще даваш още.
НЕ, смяната на термостат беше 35, но по тяхно настояване смениха вакуумните маркучи и от това се появи проблемът със спирачките! И да, сега ще давам още на друг майстор, за да ми оправи спирачките! Няма смисъл да се връщам при тях трети път, че тогава вече ептен няма да може да спира сигурно и пак ще ми разправят, че не бил в тях проблема и нови пари ще вземат. ОЩЕ ПОВЕЧЕ, нещо което се сетих сега, НЯМАЛИ уред за измерване на вакуум?!?!?
- alpinab
- Мнения: 560
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: НЕпрофесионално отношение в ЕМ Комплект 33 Павлово
Колега аз само като ти чета поста и побеснявам от яд към ЕМ комплект.
Докато всички склоняваме глави, ядосваме си се вътрешно, плащаме си сметките и накрая просто си казваме: Еми няма повече да стъпя в този сервиз- нещата няма да се подобрят.
София е голяма и те винаги ще имат клиентела, ще си претупват работата, ще си цакат клиентите някакви уж-майстори, които са сбрани от кол и въже неграмотници (едва ли някой от тях има техническо образование и може да се нарече механик).
Това за мен е крайно недопустимо някой да ми каже в такъв голям сервиз: "Еми то така си работят тези мотори" при положение, че дори собственика на колата му намеква за нещо нетипично в шума на моторът.
Аз бих се разправял до последно. Успех колега с оправянето на спирачките.
Докато всички склоняваме глави, ядосваме си се вътрешно, плащаме си сметките и накрая просто си казваме: Еми няма повече да стъпя в този сервиз- нещата няма да се подобрят.
София е голяма и те винаги ще имат клиентела, ще си претупват работата, ще си цакат клиентите някакви уж-майстори, които са сбрани от кол и въже неграмотници (едва ли някой от тях има техническо образование и може да се нарече механик).
Това за мен е крайно недопустимо някой да ми каже в такъв голям сервиз: "Еми то така си работят тези мотори" при положение, че дори собственика на колата му намеква за нещо нетипично в шума на моторът.
Аз бих се разправял до последно. Успех колега с оправянето на спирачките.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: НЕпрофесионално отношение в ЕМ Комплект 33 Павлово
Никога не бих им платил докато не оправят проблема....
Аз така си тръгнах с нова мека връзка от там...
Проблема беше пърдене от средното гърне...смениха меката връзка всичко точно било...качвам се и паля колата...леллееее вибрации батко мамата си трака, все едно драгстер карам
Пичовете така бяха заварили тръбите, че от долу изглеждаше като спагета....викам глейте сега, докато не се оправи колата от подемника няма да я мръдна и 1 стотинка няма да Ви дам. Колата Ви я докарах без вибрации, обясних Ви точно къде е проблема, и не е моя грижа, че вашите заварчици се учат на колите на хората
Всичко това на много висок тон така да ме чуват до бул. Цар Борис 3ти
Аз така си тръгнах с нова мека връзка от там...
Проблема беше пърдене от средното гърне...смениха меката връзка всичко точно било...качвам се и паля колата...леллееее вибрации батко мамата си трака, все едно драгстер карам
Пичовете така бяха заварили тръбите, че от долу изглеждаше като спагета....викам глейте сега, докато не се оправи колата от подемника няма да я мръдна и 1 стотинка няма да Ви дам. Колата Ви я докарах без вибрации, обясних Ви точно къде е проблема, и не е моя грижа, че вашите заварчици се учат на колите на хората
Всичко това на много висок тон така да ме чуват до бул. Цар Борис 3ти
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: НЕпрофесионално отношение в ЕМ Комплект 33 Павлово
Колко до болка познато.......куцо ,кьораво , сакато...всеки безработен стана ''майстор''. Имах такива подобни инциденти - ходих на стария ми Голф да му слагам газ. Цял ден си играха мършите , платих си .....зарадван че колата вече е готова.....и на един светофар хора ми сочат колата. Слязох и какво да видя - тече бензин изпод двигателя. Глупаците забравили да ми вържат маркуча от бензиновата помпа и близо 30л. бензин изтекли на асфалта. Добре че двигателя беше студен.....щеше да се запали. Върнах се аз обратно и ги питам кой ще заплати бензина.....хн-мън....платиха , но може би защото знаеха че съм полицай . Пак имах такъв случай - отивам да ми регулират клапаните - глупака натегна изходящите и затегна входящите.....колата не можеше да вдигне 40км/ч. Ами тя вика така си беше......НЕЩАСТНИЦИ. Затова вече си правя всичко сам. Накупил съм литература и се ограмотявам сам. Нарочно го купих това дърто Поло - без екстри и електроники - да си го поправям сам. Далече съм от мисълта че всички майстори са некадърни - напротив , има момчета които са наистина богове , но си знаят и цената. В тази пропаднала държава трябва да имаш доверен лекар , адвокат .....и майстор.
- dika
- Мнения: 261
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 20tdi
- Местоположение: София
Re: НЕпрофесионално отношение в ЕМ Комплект 33 Павлово
Малко update по темата:
След диагностика в друг сервиз, беше установено:
1. Поставените маркучи не са специализирано вакуумни, а са маркучи за обратна нафта!!!
2. В областта на въздушният филтър, под декоративната пластмата ясно се вижда маркуче, което не отива абсолютно никъде - тепърва ще се установява къде трябва да влиза.
3. Тройникът, който е под декоративната пластмаса около въздушния филтър е с посока, а тя беше обърната!
4. Незначително, но все пак - гуменият маншон, който изолира пространството при акумулатора и през който преминава един от маркучите...просто не беше на мястото си. Предпоставка за по-бързо износване на маркуча.
5. Фактурираното ми лепило на стойност 15 лева, всъшност е изолирбанд....
След отстраняването на тези проблеми, ще се установи и други поразии от ЕМ Комплект 33.
Аз съм твърдо решен да си извадя нотариално заверен констативен протокол и да си търся правата. Липсата на спирачки си е предпоставка за много сериозно ПТП, а опасното нехайство е престъпление.
След диагностика в друг сервиз, беше установено:
1. Поставените маркучи не са специализирано вакуумни, а са маркучи за обратна нафта!!!
2. В областта на въздушният филтър, под декоративната пластмата ясно се вижда маркуче, което не отива абсолютно никъде - тепърва ще се установява къде трябва да влиза.
3. Тройникът, който е под декоративната пластмаса около въздушния филтър е с посока, а тя беше обърната!
4. Незначително, но все пак - гуменият маншон, който изолира пространството при акумулатора и през който преминава един от маркучите...просто не беше на мястото си. Предпоставка за по-бързо износване на маркуча.
5. Фактурираното ми лепило на стойност 15 лева, всъшност е изолирбанд....
След отстраняването на тези проблеми, ще се установи и други поразии от ЕМ Комплект 33.
Аз съм твърдо решен да си извадя нотариално заверен констативен протокол и да си търся правата. Липсата на спирачки си е предпоставка за много сериозно ПТП, а опасното нехайство е престъпление.
- keksa
- Мнения: 925
- Регистриран на: Пон 29 ное 2004 2:55
- Автомобил: Golf VI
- Двигател: CAXA
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НЕпрофесионално отношение в ЕМ Комплект 33 Павлово
Здравей, аз по принцип рядко пиша тук, но темата ми стана интересна, тъй като всеки ден карам по една или повече служебни коли точно в този сервиз и рядко имам проблем с услугите им. Но както днес говорих с шефа им - грешки стават на всякъде. Лично моя съвет е да отидеш в сервиза и да търсиш шефа Тони, който е доста адекватен и към нас е много коректен... Вярвам че ще вземе отношение по въпроса и най-малкото ще санкционира този, който е сгрешил, за да не се случва и на други клиенти (като мен например).
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: НЕпрофесионално отношение в ЕМ Комплект 33 Павлово
В този сервиз лесно можеш да бъдеш подведен. Те дори от години си крадат клиенти по между си! Ако някой е забелязал колко много "монтьори" има в широката част, преди халетата, посрещат те и се почва едно овъртане.....
Re: НЕпрофесионално отношение в ЕМ Комплект 33 Павлово
Регистрирам се специално за темата. Мой приятел ми я изпрати и тъй като си изпатих наскоро в този сервиз, реших да споделя почти аналогичен прблем.
Отидох за смяна на термостат на Ауди А4, с термостата в ръце. Обясних на приемчика, преди да почнат работа, че имам проблем с модула на централното и че вратата се отваря с ключа, тъй като дистанционното не действа. Приемчика Весо/Десо взе да ми обяснява, че щом имам проблем с модула, то той може да лъже таблото и да ми показва невярна температура и трябва да се погледне. Тъй като ползвам услугите на сервиза от 3-4 години служебно и винаги са си вършели качествено работата, му се доверих, без да поискам разяснение за идеята му да погледне модула.
След около час време отидох да проверя какво става и заварих две момчета на по 20г. сигурно, да се ровят под шофьорската седалка. Появи се приемчика и ми заяви, че не са могли да я закачат за компютърна диагностика, което говорело за сериозен проблем. Ядосах се и казах веднага да сглобяват всичко. Едно от момчетата ми каза, че отводнителните тръби под акумулатора били запушени(което знаех) и само щели да ги продухат с един маркуч. Съгласих се и след около час време отидох да плащам сметката. Съвсем ЗАБРАВИЛ за какво всъщност съм дошъл. Сметката ми беше 65лв, а на един хвърчащ лист с големи букви пишеше "ОТРЕМОНТИРАНО". 20лв за преглед на ел. инсталация, 25лв за прочистване на отводнителните тръби, 20 лв за диагностика. Викам на приемчика, нали НЕ успяхте да се свържете с колата. А да, отговори ми спокойно, хайде от нас да мине - 45лв. Платих ги, а за термостата, за който бях дошъл и дума не стана!
След като се поосвестих от това, което ми се случи звъннах за да се оплача. Мисля че говорих с някакъв шеф, може и Стоян да беше. Извини ми се и каза, че те били голям сервиз, трябвало да плащат заплати и т.н. Онемях! Бях "успокоен", че всъщност в друг сервиз за тези услуги са щяли да ми вземат двойно и тройно.....
Проблемът е, че откакто взеха да се занимават с всичко, явно вече не разбират от нищо.
Отидох за смяна на термостат на Ауди А4, с термостата в ръце. Обясних на приемчика, преди да почнат работа, че имам проблем с модула на централното и че вратата се отваря с ключа, тъй като дистанционното не действа. Приемчика Весо/Десо взе да ми обяснява, че щом имам проблем с модула, то той може да лъже таблото и да ми показва невярна температура и трябва да се погледне. Тъй като ползвам услугите на сервиза от 3-4 години служебно и винаги са си вършели качествено работата, му се доверих, без да поискам разяснение за идеята му да погледне модула.
След около час време отидох да проверя какво става и заварих две момчета на по 20г. сигурно, да се ровят под шофьорската седалка. Появи се приемчика и ми заяви, че не са могли да я закачат за компютърна диагностика, което говорело за сериозен проблем. Ядосах се и казах веднага да сглобяват всичко. Едно от момчетата ми каза, че отводнителните тръби под акумулатора били запушени(което знаех) и само щели да ги продухат с един маркуч. Съгласих се и след около час време отидох да плащам сметката. Съвсем ЗАБРАВИЛ за какво всъщност съм дошъл. Сметката ми беше 65лв, а на един хвърчащ лист с големи букви пишеше "ОТРЕМОНТИРАНО". 20лв за преглед на ел. инсталация, 25лв за прочистване на отводнителните тръби, 20 лв за диагностика. Викам на приемчика, нали НЕ успяхте да се свържете с колата. А да, отговори ми спокойно, хайде от нас да мине - 45лв. Платих ги, а за термостата, за който бях дошъл и дума не стана!
След като се поосвестих от това, което ми се случи звъннах за да се оплача. Мисля че говорих с някакъв шеф, може и Стоян да беше. Извини ми се и каза, че те били голям сервиз, трябвало да плащат заплати и т.н. Онемях! Бях "успокоен", че всъщност в друг сервиз за тези услуги са щяли да ми вземат двойно и тройно.....
Проблемът е, че откакто взеха да се занимават с всичко, явно вече не разбират от нищо.
- KOKO ГЕОРГИЕВ
- Мнения: 1110
- Регистриран на: Вто 25 яну 2005 15:38
- Автомобил: AUDI A8 4.2 Quattro + FORD Galaxy
- Двигател: AUW 2001
- Местоположение: София
Re: НЕпрофесионално отношение в ЕМ Комплект 33 Павлово
Аз пък съжалявам, че чак сега виждам темата, но пиша за тези "убавци" и то истинският ЕМ 33, а не отстращното също менте.
Датата е 19 януари. Приятел на моите синове вкарва Мерцедес С-клас W204 за смяна на биалетки. Умниците казват, че и 4-те носача са за смяна и се изстрелваме към единственият вносител имащ качествени носачи. Нямаше и час и носачите им бяха връчени. След смяната се оказа, че са счупили едната биалетка, но те твърдяха, че е дефектна. Поставиха старата и момчето взе колата. Оказа се, че при навит волан има нередност със спирачките. След последващ оглед в друг сервиз се оказа, че са сменени местата на долните носачи.
Обаче вече бяха минати поне 200 км и втулките на носачите излязоха от леглата си. Естествено никаква рекламация за дефект не може да бъде приета защото се касае за абсолютно неправилен монтаж.
Не знам как е завършила или ще завърши тази история, но тези за мен са пълни идиоти.
Датата е 19 януари. Приятел на моите синове вкарва Мерцедес С-клас W204 за смяна на биалетки. Умниците казват, че и 4-те носача са за смяна и се изстрелваме към единственият вносител имащ качествени носачи. Нямаше и час и носачите им бяха връчени. След смяната се оказа, че са счупили едната биалетка, но те твърдяха, че е дефектна. Поставиха старата и момчето взе колата. Оказа се, че при навит волан има нередност със спирачките. След последващ оглед в друг сервиз се оказа, че са сменени местата на долните носачи.
Обаче вече бяха минати поне 200 км и втулките на носачите излязоха от леглата си. Естествено никаква рекламация за дефект не може да бъде приета защото се касае за абсолютно неправилен монтаж.
Не знам как е завършила или ще завърши тази история, но тези за мен са пълни идиоти.
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта