Автосервиз INTERCARS
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Автосервиз INTERCARS
Отново много доволен. Днес поверих на Боби и Стенли зимната ми барака, те се погрижиха за доста кратко време за нея и вече карам една идея по-нормална баричка, от която да не ме е страх дали ще и литне нещо в движение
Продължавайте в същия дух
Продължавайте в същия дух
Re: Автосервиз INTERCARS
Боби е ГОЛЯМ!
Хиляди благодарности на него и екипа му за професнионалния и бърз ремонт.
Хиляди благодарности на него и екипа му за професнионалния и бърз ремонт.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 10 ное 2015 10:09
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Автосервиз INTERCARS
Здравейте, някой може ли да ми даде ориентир в дадения сервиз за ремонт на ходовата част на голф 4 като цени в диапазон, време за извършената работа, ако се наложи да я закарам във въпросния сервиз и да си преценят на място какво е за смяна, какво е за ремонт и т.н. Благодаря предварително.
- Iavor
- Мнения: 3233
- Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
- Автомобил: Škoda Octavia VRS
- Двигател: CEGA 2008
- Местоположение: София
Re: Автосервиз INTERCARS
Borislav_Topalov89 написа:Здравейте, някой може ли да ми даде ориентир в дадения сервиз за ремонт на ходовата част на голф 4 като цени в диапазон, време за извършената работа, ако се наложи да я закарам във въпросния сервиз и да си преценят на място какво е за смяна, какво е за ремонт и т.н. Благодаря предварително.
На първата страница има телефон. Обаждаш се, говориш по-бързо, и ще ти излезе по-евтино.
Re: Автосервиз INTERCARS
няма как да дам цена за кола на която не знам какво и е счупено!!!!
телефона е 0885 608790 мтел
Обадете се за да уговорим ден и час за оглед и евентуален ремонт.
телефона е 0885 608790 мтел
Обадете се за да уговорим ден и час за оглед и евентуален ремонт.
- курвата
- Мнения: 221
- Регистриран на: Съб 21 мар 2015 20:22
- Автомобил: Polo + A3
- Двигател: ABF + AGU
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Автосервиз INTERCARS
Честита баба марта Бобка.
- burninskin
- Мнения: 15
- Регистриран на: Съб 02 апр 2016 20:22
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател:
Re: Автосервиз INTERCARS
Здравейте! Дойде време и аз да споделя опита си с въпросния сервиз.
От Май притежавам MK4 и след доста ровене преди и след това във форума ми стана ясно, че имат сериозни проблеми със скоростната кутия. И понеже исках да си взема кола, която да си поддържам и да ми служи дълго време, реших да вложа ресурс в един ремонт на скоростна кутия (профилактика и смяна на нитове). След известно търсене, намерих този сервиз и реших да се обадя. Човека беше супер отзивчив и очарован от това, че съм решил да направя тази инвестиция (която много малко хора правят), за да избегна по-сериозни проблеми в бъдеще. След два разговора се разбрахме да я разглоби и да ми каже какво е положението с кутията и съединителя, за да знам в какво състояние ми е колата. Пък така или иначе ще я разглобява предпочитам да знам дали има нещо за правене, за да си го планирам за напред. Та се уговорихме да я оставя за два дни при него. На първия ден като я оставих се чухме и ми обясни, че съединителя е оригинален и много запазен, а с кутията всичко е наред (но все пак щях да сменя нитовете). И така решихме само да направим кутията и с това да се приключи. Разбрахме се да се обади на следващия ден, ако има нещо и че ще отида вечерта да я взема. Не получих обаждане и реших, че всичко е наред, така че веднага след работа бързах да отида да я прибера, понеже имах важни планове по-късно вечерта. Когато пристигнах, се оказа, че колата все още ми виси на крика. Когато попитах кога ще бъде готова, ми беше отговорено "В най-скоро време." Скедователно реших да чакам заедно с хората, които ми осигуриха транспорт. След час време ми стана ясно, че няма да е готова в "най-скоро време" и изпратих въпросните хора, докато аз продължих да чакам още 2 часа. Най-накрая сглобиха всичко и можеше да си ходя. Когато попитах дали ще я тестват, ми отговориха "Или ще работи, или не". Аз понеже не разбирам, се съгласих. Качих се да я изпробвам и първото, което установих е, че скоростите не влизат добре. Били много чисти сега и ще се оправят много скоро. Също така калниците бяха целите в смаска и имах тъпото чувство, че може да са надраскани, но си замълчах понеже им имах доверие. Кората на двигателя пък сложена на покрива ... все едно няма как да се надраска. Платих и си тръгнах. След един ден реших да измия колата, за да махна мизерията, която беше оставена след ремонта и за моя най-неприятна изненада се оказах прав- единият калник беше насран сериозно и имах драскотини по другия и по капака. След разговор по телефона, беше ми обещано обещетение за некачествено свършената работа. След като отидох, Боби се мъчи един час да оправи скоростите, докато не стана ясно, че няма да може. Решението за боята беше, да пастира най-повредения калник на мивката до тях. Момчето там реши, че няма нужда да го измие преди това и направо започна да търка върху пепелта, която имаше по нея. Днес, след като реших да измия отново колата, за да видя какво ѝ е състоянието и след този ремонт, се оказа, че си имам един много лъскав калник, на който започна да му пада лака и боята, и вече е на бели точки. На другия поне му падна само лака.
Та от много ентусиазиран да вложа спестяванията си и да се чувствам горд, че си поддържам колата, съм супер сдухан, че скоростите ми вече не включват като хората и боята по колата е на гъз. Не че беше идеална преди това, но е кофти да платиш на някой да ти оправи едно нещо, а след него да не са наред две неща. Надявам се, поне болтовете наистина да са сменени и поне това да е свършено, както трябва.
Извинявам се, за дългият пост. На писане излезе по-дълго от очакваното.
От Май притежавам MK4 и след доста ровене преди и след това във форума ми стана ясно, че имат сериозни проблеми със скоростната кутия. И понеже исках да си взема кола, която да си поддържам и да ми служи дълго време, реших да вложа ресурс в един ремонт на скоростна кутия (профилактика и смяна на нитове). След известно търсене, намерих този сервиз и реших да се обадя. Човека беше супер отзивчив и очарован от това, че съм решил да направя тази инвестиция (която много малко хора правят), за да избегна по-сериозни проблеми в бъдеще. След два разговора се разбрахме да я разглоби и да ми каже какво е положението с кутията и съединителя, за да знам в какво състояние ми е колата. Пък така или иначе ще я разглобява предпочитам да знам дали има нещо за правене, за да си го планирам за напред. Та се уговорихме да я оставя за два дни при него. На първия ден като я оставих се чухме и ми обясни, че съединителя е оригинален и много запазен, а с кутията всичко е наред (но все пак щях да сменя нитовете). И така решихме само да направим кутията и с това да се приключи. Разбрахме се да се обади на следващия ден, ако има нещо и че ще отида вечерта да я взема. Не получих обаждане и реших, че всичко е наред, така че веднага след работа бързах да отида да я прибера, понеже имах важни планове по-късно вечерта. Когато пристигнах, се оказа, че колата все още ми виси на крика. Когато попитах кога ще бъде готова, ми беше отговорено "В най-скоро време." Скедователно реших да чакам заедно с хората, които ми осигуриха транспорт. След час време ми стана ясно, че няма да е готова в "най-скоро време" и изпратих въпросните хора, докато аз продължих да чакам още 2 часа. Най-накрая сглобиха всичко и можеше да си ходя. Когато попитах дали ще я тестват, ми отговориха "Или ще работи, или не". Аз понеже не разбирам, се съгласих. Качих се да я изпробвам и първото, което установих е, че скоростите не влизат добре. Били много чисти сега и ще се оправят много скоро. Също така калниците бяха целите в смаска и имах тъпото чувство, че може да са надраскани, но си замълчах понеже им имах доверие. Кората на двигателя пък сложена на покрива ... все едно няма как да се надраска. Платих и си тръгнах. След един ден реших да измия колата, за да махна мизерията, която беше оставена след ремонта и за моя най-неприятна изненада се оказах прав- единият калник беше насран сериозно и имах драскотини по другия и по капака. След разговор по телефона, беше ми обещано обещетение за некачествено свършената работа. След като отидох, Боби се мъчи един час да оправи скоростите, докато не стана ясно, че няма да може. Решението за боята беше, да пастира най-повредения калник на мивката до тях. Момчето там реши, че няма нужда да го измие преди това и направо започна да търка върху пепелта, която имаше по нея. Днес, след като реших да измия отново колата, за да видя какво ѝ е състоянието и след този ремонт, се оказа, че си имам един много лъскав калник, на който започна да му пада лака и боята, и вече е на бели точки. На другия поне му падна само лака.
Та от много ентусиазиран да вложа спестяванията си и да се чувствам горд, че си поддържам колата, съм супер сдухан, че скоростите ми вече не включват като хората и боята по колата е на гъз. Не че беше идеална преди това, но е кофти да платиш на някой да ти оправи едно нещо, а след него да не са наред две неща. Надявам се, поне болтовете наистина да са сменени и поне това да е свършено, както трябва.
Извинявам се, за дългият пост. На писане излезе по-дълго от очакваното.
Re: Автосервиз INTERCARS
Хайде сега и аз да споделя своята гледна точка, да кажа какво е свършено и какво не е, да запозная всички които четат тук какво се е случило.
Като начало предисторията която описа е почти 100% вярна.....
Когато казах че ще се обадя когато е готова колата..... ти направо дойде и зададе въпроса "Какво става с колата? " на което ти отговорих " Работи се по колата" ..... От което сам видя че не седиме да пиеме кафе а РАБОТИМЕ и колата не ВИСИ на крика!!!! Попита ме кога ще стане .... и наистина ти казах в най скоро време! Защото не мога да се обвържа с точен час и минута!
Мисля че бях коректен към теб и ти самия каза " Ако сметнеш че съединителя е за смяна .... сменяй! Аз не го смених защото не виждам смисъл да сменям здрава част. Предупредих те че единствено пружините на съединителя не ми харесаха но от това ще почувстваш ... (еди какъв си дискомфорт или изобщо няма да разбереш че са омекнали!)
Относно ОМАЗАНИТЕ СЪС СМАЗКА калници...... възможно е не отричам както ти казах и по телефона че е възможно ние да сме надрали шофьорския калник защото там сме работили и маркуча на въздушните инструменти се е допирал в калника....
Десния калник нямам представа какво му е било! Там нямам работа. Сега разбирам че и той .... и предния капак (който е бил отворен постоянно) са надрани..... та даже и тавана на колата !!!!! върху който сме сложили (може би) пластмасовия капак на двигателя който по спомени беше от две части и аз махнах само едната.... за да си отворя място за работа защото газаджиите са се разпростряли навсякъде и всичко е в разхвърляно положение!
Обещах ти че ще оправя това с надраскания калник защото сметнах че е възможно и вече знаех какво да направя!
След мъченето да оправя нещата с включването на скоростите...... и прецених че няма да стане толкова бързо ... на врял двигател зад който трябва да бъркам при гърнетата за да видя дали проблема не е в лостовата система защото в кутията съм сигурен!!!! Казах ти че колата ми трябва за повече време и на спокойствие да и обърна внимание и ти какво каза ???? " Не ми се разкарва повече до тук"!!!! Е аз на място пред блока ли да ти правя колата?!?!?!
Когато ти казах че кутията е "суха" Така е! при положение че съм я измил отвътре цялата с четка за зъби и 5-6 литра обезмаслители от различен тип... каква да е ?!?!?!?!? или да я оставя мръсна .... с калта от стари масла и т.н.
Като ти казах за теста на кутията..... мислиш ли че съм толкова безотговорен да ти дам да пътуваш към Монтана със скорости в които не съм сигурен????? Мислиш ли че теста не им е направен още на крика докато колата е във ВИСЯЩО положение?!?!?!? или че теста не им е направен още докато са били на масата ????
след като те пратих за пастиране на калник..... ти не се върна да кажеш нищо.... а даже си се оплакал на момчето че сега ЩЯЛА ДА БЪДЕ ДВА ЦВЯТА!!! Това е несериозно!
При положение че колата даже не съм я видял след пастирането.... не мога да кажа че е протъркана или нещо такова!!!!
Колата не мога да твърдя че и преди да и отворя скоростите е включвала както трябва но приемам на доверие че е това което казваш!
Каккто писах в един предишен мой пост "НЕ СЪМ БОЖЕСТВО И АЗ ПРАВЯ ГРЕШКИ И НОСЯ ОТГОВОРНОСТ ЗА ТЯХ!!!!"
ОСТАВЯМ ТЕМАТА ОТВОРЕНА И ПАК ТВЪРДЯ ЧЕ ПРОБЛЕМА НЕ Е В КУТИЯТА А АЗ НА ДРУГО МЯСТО НЕ СЪМ ПИПАЛ!!!!!
ОТВОРЕН СЪМ И КЪМ ТОВА ДА ОПРАВЯ ТОВА "ПРЕСКАЧАНЕ" САМО НА 1ВА СКОРОСТ ЗА ДА СИ ИЗЧИСТЯ ИМЕТО КОЕТО Е ДОСТА ПО СКЪПО ОТ ТЕЗИ ПАРИ КОИТО СЪМ ВЗЕЛ ОТ ТЕБ!
Със здраве и ..... знаеш ми телефона. ако искаш обади се!
Като начало предисторията която описа е почти 100% вярна.....
Когато казах че ще се обадя когато е готова колата..... ти направо дойде и зададе въпроса "Какво става с колата? " на което ти отговорих " Работи се по колата" ..... От което сам видя че не седиме да пиеме кафе а РАБОТИМЕ и колата не ВИСИ на крика!!!! Попита ме кога ще стане .... и наистина ти казах в най скоро време! Защото не мога да се обвържа с точен час и минута!
Мисля че бях коректен към теб и ти самия каза " Ако сметнеш че съединителя е за смяна .... сменяй! Аз не го смених защото не виждам смисъл да сменям здрава част. Предупредих те че единствено пружините на съединителя не ми харесаха но от това ще почувстваш ... (еди какъв си дискомфорт или изобщо няма да разбереш че са омекнали!)
Относно ОМАЗАНИТЕ СЪС СМАЗКА калници...... възможно е не отричам както ти казах и по телефона че е възможно ние да сме надрали шофьорския калник защото там сме работили и маркуча на въздушните инструменти се е допирал в калника....
Десния калник нямам представа какво му е било! Там нямам работа. Сега разбирам че и той .... и предния капак (който е бил отворен постоянно) са надрани..... та даже и тавана на колата !!!!! върху който сме сложили (може би) пластмасовия капак на двигателя който по спомени беше от две части и аз махнах само едната.... за да си отворя място за работа защото газаджиите са се разпростряли навсякъде и всичко е в разхвърляно положение!
Обещах ти че ще оправя това с надраскания калник защото сметнах че е възможно и вече знаех какво да направя!
След мъченето да оправя нещата с включването на скоростите...... и прецених че няма да стане толкова бързо ... на врял двигател зад който трябва да бъркам при гърнетата за да видя дали проблема не е в лостовата система защото в кутията съм сигурен!!!! Казах ти че колата ми трябва за повече време и на спокойствие да и обърна внимание и ти какво каза ???? " Не ми се разкарва повече до тук"!!!! Е аз на място пред блока ли да ти правя колата?!?!?!
Когато ти казах че кутията е "суха" Така е! при положение че съм я измил отвътре цялата с четка за зъби и 5-6 литра обезмаслители от различен тип... каква да е ?!?!?!?!? или да я оставя мръсна .... с калта от стари масла и т.н.
Като ти казах за теста на кутията..... мислиш ли че съм толкова безотговорен да ти дам да пътуваш към Монтана със скорости в които не съм сигурен????? Мислиш ли че теста не им е направен още на крика докато колата е във ВИСЯЩО положение?!?!?!? или че теста не им е направен още докато са били на масата ????
след като те пратих за пастиране на калник..... ти не се върна да кажеш нищо.... а даже си се оплакал на момчето че сега ЩЯЛА ДА БЪДЕ ДВА ЦВЯТА!!! Това е несериозно!
При положение че колата даже не съм я видял след пастирането.... не мога да кажа че е протъркана или нещо такова!!!!
Колата не мога да твърдя че и преди да и отворя скоростите е включвала както трябва но приемам на доверие че е това което казваш!
Каккто писах в един предишен мой пост "НЕ СЪМ БОЖЕСТВО И АЗ ПРАВЯ ГРЕШКИ И НОСЯ ОТГОВОРНОСТ ЗА ТЯХ!!!!"
ОСТАВЯМ ТЕМАТА ОТВОРЕНА И ПАК ТВЪРДЯ ЧЕ ПРОБЛЕМА НЕ Е В КУТИЯТА А АЗ НА ДРУГО МЯСТО НЕ СЪМ ПИПАЛ!!!!!
ОТВОРЕН СЪМ И КЪМ ТОВА ДА ОПРАВЯ ТОВА "ПРЕСКАЧАНЕ" САМО НА 1ВА СКОРОСТ ЗА ДА СИ ИЗЧИСТЯ ИМЕТО КОЕТО Е ДОСТА ПО СКЪПО ОТ ТЕЗИ ПАРИ КОИТО СЪМ ВЗЕЛ ОТ ТЕБ!
Със здраве и ..... знаеш ми телефона. ако искаш обади се!
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Автосервиз INTERCARS
не адвокатствам, но кутия, разглобявана до бурма и със сменяни компоненти е нормално да се покаже "тегава" в началото. после всичко уляга и си идва на мястото.
споделям от гледна точка на виждал кутии...
споделям от гледна точка на виждал кутии...
- burninskin
- Мнения: 15
- Регистриран на: Съб 02 апр 2016 20:22
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател:
Re: Автосервиз INTERCARS
Ами не. Разбрахме се, да се обадиш, ако има нещо, а не ако колата е готова. Поиска 2 дни, за ремонта и ти казах, че ще дойда на втория вечерта. Мислех да се обадя преди да тръгна, за да не ми се развалят плановете за вечерта, но бях останал с впечатлението, че мога да разчитам на обаждане, ако няма да е готова. Пък и да се бях обадил, най-вероятно щеше да ми кажеш, че ще е готова и пак ще си вися да чакам.
Да, каза ми какво е положението със съединителя и се съгласих да не го правиш. Проблема от пружинките го усещам, но мога да го превъзмогна.
Исках нещо елементарно (според мен). Да ми оправиш скоростната кутия, да видиш какво е състоянието на другите елементи около нея, за да преценя дали ще се прави още нещо или не, да ти платя и да си тръгна доволен, че имам един сериозен проблем по-малко. Вместо това ... вече е ясно какво получих.
Относно калниците, ако си бяхте направили труда да ги покриете с нещо, за да не ги надраскате (логично?), нямаше да се стигне до там. Хората си оставят колите (за които са се трудили много, да имат) във вашите ръце, за да оправите даден проблем ... може да покажете малко уважение като ги пазите ... все пак ви изкарват хляба. Да сложиш пък капака на двигателя на тавана (макар и само една част от него) е пълна простотия. И сервиза ти не е единствения, в който съм го виждал да се прави. Също така и друг път са ми драскали тавана по този начин.
И не е несериозно това, че калника ми е различен от останалите елементи сега, а че заради безхаберие се стигна до тук! И от ваша страна, и тази на момчето, което го пастира ... чак ми предложи да я пастирам цялата ... И за какво да се връщам след това? За допълнително пъшкане, тръшкане и хвърляне на крикове ли?
Ако те беше грижа, щеше да огледаш колата преди да я качиш на крика и щеше да я тестваш, за да видиш как работят скоростите. Но защо да си правиш труда? И някои от нещата, които спомена, че сме били говорили ... ги говорих с колегата ти, а не с теб!
И все пак не писах тук, за да се жалвам и да търся възмездие, а за да споделя опита си. Това, че е негативен, е вече мой проблем. Последният път отидох, защото ми беше казано, че ще получа обещетение за щетите, а не замазване на положението. Нямаше да ти оставя пак колата и да се чудя в какво състояние ще я получа. Видях какво можете и няма да се върна повече!
Със здраве!
Да, каза ми какво е положението със съединителя и се съгласих да не го правиш. Проблема от пружинките го усещам, но мога да го превъзмогна.
Исках нещо елементарно (според мен). Да ми оправиш скоростната кутия, да видиш какво е състоянието на другите елементи около нея, за да преценя дали ще се прави още нещо или не, да ти платя и да си тръгна доволен, че имам един сериозен проблем по-малко. Вместо това ... вече е ясно какво получих.
Относно калниците, ако си бяхте направили труда да ги покриете с нещо, за да не ги надраскате (логично?), нямаше да се стигне до там. Хората си оставят колите (за които са се трудили много, да имат) във вашите ръце, за да оправите даден проблем ... може да покажете малко уважение като ги пазите ... все пак ви изкарват хляба. Да сложиш пък капака на двигателя на тавана (макар и само една част от него) е пълна простотия. И сервиза ти не е единствения, в който съм го виждал да се прави. Също така и друг път са ми драскали тавана по този начин.
И не е несериозно това, че калника ми е различен от останалите елементи сега, а че заради безхаберие се стигна до тук! И от ваша страна, и тази на момчето, което го пастира ... чак ми предложи да я пастирам цялата ... И за какво да се връщам след това? За допълнително пъшкане, тръшкане и хвърляне на крикове ли?
Ако те беше грижа, щеше да огледаш колата преди да я качиш на крика и щеше да я тестваш, за да видиш как работят скоростите. Но защо да си правиш труда? И някои от нещата, които спомена, че сме били говорили ... ги говорих с колегата ти, а не с теб!
И все пак не писах тук, за да се жалвам и да търся възмездие, а за да споделя опита си. Това, че е негативен, е вече мой проблем. Последният път отидох, защото ми беше казано, че ще получа обещетение за щетите, а не замазване на положението. Нямаше да ти оставя пак колата и да се чудя в какво състояние ще я получа. Видях какво можете и няма да се върна повече!
Със здраве!
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Автосервиз INTERCARS
Не искам да взимам страна между колегите,
но мога да изразя личното си мнение
Всеки агрегат или система в автомобила върху който е имало намеса извън производителя и му е правен пълен ремонт или рециклиране има нужда от РАЗРАБОТКА!!!
Не зависимо от марката и качеството на ползваните части за ремонта, дали са хидравлика, двигател, скорости и т.н. имат нужда от напасване на всички нови и стари части за да започнат да работят правилно!!!
Нужно е да бъдат изминати нужните километри за разработка за да може от-ремонтирания или рециклиран агрегат да може да достигне 100% КПД.
Всеки има право на мнение - живеем в горе долу свободна държава
Личното ми мнение за Боби е изграждано дълги, дълги години
и за мен лично е затвърдено много отдавна.
Само мога да кажа че това един от малкото коректни хора които мога да преброя на пръстите си на едната ръка на който мога да оставя автомобила си за ремонт без абсолютно никакви притеснения.
но мога да изразя личното си мнение
Всеки агрегат или система в автомобила върху който е имало намеса извън производителя и му е правен пълен ремонт или рециклиране има нужда от РАЗРАБОТКА!!!
Не зависимо от марката и качеството на ползваните части за ремонта, дали са хидравлика, двигател, скорости и т.н. имат нужда от напасване на всички нови и стари части за да започнат да работят правилно!!!
Нужно е да бъдат изминати нужните километри за разработка за да може от-ремонтирания или рециклиран агрегат да може да достигне 100% КПД.
Всеки има право на мнение - живеем в горе долу свободна държава
Личното ми мнение за Боби е изграждано дълги, дълги години
и за мен лично е затвърдено много отдавна.
Само мога да кажа че това един от малкото коректни хора които мога да преброя на пръстите си на едната ръка на който мога да оставя автомобила си за ремонт без абсолютно никакви притеснения.
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Нед 27 апр 2008 18:27
- Автомобил: Passat B2 _ Passat B5 _ Octavia 2
- Двигател: JN _ ACK _ BMM
- Местоположение: София
Re: Автосервиз INTERCARS
Преди години ми изтриха мнение за Боби и компания, надявам се да не стане отново.
Преди 4 години след няколко "факира" които гледаха двигателя като атомна бомба и няколко отказа от хора от форума да се занимават с моя KE-Jetronic, намерих Боби. Искам да кажа, че от тогава когато имам проблем просто оставям ключа и си тръгвам, а когато дойда да си я взема след обаждане, винаги всичко е ок. Аз лично много доверие му имам на този човек и като специалист и като човек и дори да е имало някое проблемче, след ремонт то аз не съм го запомнил и бих си доверил отново колата си на него, а моята кола значи доста за мен. Пожелавам успех на Боби, Стенли, Милен и другите пичове с които се виждаме. От Марин със синята Б2-ка, която отново мрънка да иде до Бояна :)
Преди 4 години след няколко "факира" които гледаха двигателя като атомна бомба и няколко отказа от хора от форума да се занимават с моя KE-Jetronic, намерих Боби. Искам да кажа, че от тогава когато имам проблем просто оставям ключа и си тръгвам, а когато дойда да си я взема след обаждане, винаги всичко е ок. Аз лично много доверие му имам на този човек и като специалист и като човек и дори да е имало някое проблемче, след ремонт то аз не съм го запомнил и бих си доверил отново колата си на него, а моята кола значи доста за мен. Пожелавам успех на Боби, Стенли, Милен и другите пичове с които се виждаме. От Марин със синята Б2-ка, която отново мрънка да иде до Бояна :)
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта