майстор за рейка за голф 4 в София
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- Viktor Cankov
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пон 07 фев 2011 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: БГ
майстор за рейка за голф 4 в София
Здравейте колеги, рейката ми протече, предложете проверен майстор в СО. Интересуваме монтаж, демонтаж, рециклиране... всичко..
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Помощ Рейка за голф 4
Аз мойта си я правих при митко рейката или нещо от тоя сорт му викаха Намират се точно зад mcdonalds на орион. Единия вариант за влизане е веднага след mcdonalds вдясно по-една малко скрита уличка, другия вариант е ако завиете наляво от Сливница към люлин7, влизате все едно за mcdrive и вдясно е влизането към сервиза. Малко е затънтено, но щом аз се ориентирах, ще успееш и ти Инак има и други момчета, там ремонта излиза към 280лв всичко, т.е. рециклиране + сваляне и качване, най-много да ти иска и 20лв за оригиналното хидравлично масло.
- Viktor Cankov
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пон 07 фев 2011 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: БГ
Re: Помощ Рейка за голф 4
Някакъв телефон за контакти? И доволен ли си, гаранция дава ли?
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Помощ Рейка за голф 4
Аааа тея рейки значи, това е само заради големите джанти сигурно. Пиши и във фб ще ти отг. повече хора, бяха казали че из София и доста майстори на рейки, моя майстор пък ги пращал в Сливен и там имало някакъв който работел добре и давал гаранция няколко месеца !
- batteto.1984
- Мнения: 230
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Помощ Рейка за голф 4
Проблема на тия рейки са маншоните,късат се влиза вода в рейката.Пръта ръждясва и от там къса семерингите които са на него,майстора който и да е ще шлайфа пръта и ще сложи нови семеренги(ремонтни) това е само закрепяне ако изкара година ще си късметлия.Но като човек препатил от рейки(на пасат,голф 3 и 4)намираш рейка втора ръка и разкопчаваш маншоните от двете и страни и оглеждаш внимателно пръта за корозия ако е добре я взимаш,купуваш си 2 нови вътрешни накрайника и 2 нови маншона и ги стягаш с металните скоби към тях(за да няма достъп на вода и влага в рейката) здраво,правиш реглаж и повече няма да имаш грижи с рейката!
- Viktor Cankov
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пон 07 фев 2011 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: БГ
Re: Помощ Рейка за голф 4
намерил съм рейка втора ръка за 160лв.,но пък приятел,който г/д разбира от тези неща ми каза "Ако ще взимаш втора ръка гледай колата,от която е свалена да е била до скоро в движение, понеже ако е стояла много време неподвижна и маслото не се е движело в нея семерингите се спичали" или нещо подобно каза.
Благодаря, че се отзовахте пичове, още съм пред голяма дилема как да постъпя. От друга страна съм сигурен, че моята е на реални 200К км и нзм дали да не я рециклирам.
Благодаря, че се отзовахте пичове, още съм пред голяма дилема как да постъпя. От друга страна съм сигурен, че моята е на реални 200К км и нзм дали да не я рециклирам.
-
- VW експерт
- Мнения: 12788
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Помощ Рейка за голф 4
Viktor Cankov написа:намерил съм рейка втора ръка за 160лв.,но пък приятел,който г/д разбира от тези неща ми каза "Ако ще взимаш втора ръка гледай колата,от която е свалена да е била до скоро в движение, понеже ако е стояла много време неподвижна и маслото не се е движело в нея семерингите се спичали" или нещо подобно каза.
Благодаря, че се отзовахте пичове, още съм пред голяма дилема как да постъпя. От друга страна съм сигурен, че моята е на реални 200К км и нзм дали да не я рециклирам.
+1
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Помощ Рейка за голф 4
Точно! Късат се гумените маншони ли са какво са и от там идва сълзенето и след време теча. Майстори има колкото искаш из софия, много от тях дават гаранция за определено време (мойта май беше 2г, но може и да не си спомням правилно). Аз лично съм доволен, моят случай беше с тежко разбита рейка, при мен даже нямаше теч, но пък си намерих 2ра ръка и майсторчетата ми казаха, че съм уцелил защото била супер, но редовно се случвало 2рата ръка да са в по-лошо състояние и се изрази така "най-добре ако има теч, да се рециклира, а не да се търси 2ра ръка, защото редовно 2рите употреби са в още по-окаяно състояние и няма сметка". Мисля че към 280лв излиза цялата работа по самото рециклиране и монтаж/демонтаж. На мен ми излезе 180лв за рейката + 100лв за смяна на маншончетата на "новата" и монтаж/демонтаж + 20лв за новото масло (оригинално), хубавото е че поне ми останаха 2та здрави корм. накрайника.
Мой съвет: по-добре я рециклирай твойта, за да не се набуташ с някакъв боклук, който само да ти надуе крайната цена, направо отивай при някой, който рециклира, като например моя човек, където ти казах кординатите и той ще ти каже кога да му я оставиш и за 24ч си чисто нов!
Мой съвет: по-добре я рециклирай твойта, за да не се набуташ с някакъв боклук, който само да ти надуе крайната цена, направо отивай при някой, който рециклира, като например моя човек, където ти казах кординатите и той ще ти каже кога да му я оставиш и за 24ч си чисто нов!
- Viktor Cankov
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пон 07 фев 2011 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: БГ
Re: Помощ Рейка за голф 4
При мен има само теч, по-точно капе. Иначе няма абсолютно никакви луфтове и тропане.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Помощ Рейка за голф 4
Само рециклиране и си капитан, ако случайно има и др. по рейката те ще ти кажат, няма от какво да се притесняваш толкова
- Fearless
- Мнения: 518
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AZD
- Местоположение: София
Re: Помощ Рейка за голф 4
Аз го играх филма с рециклажа на мойта 4-ка само преди 2 седмици.Аз го правих при Боби от Intercars,но не знам къде я е пращал.Всичко ми излезе 360 лв. (рециклиране,масло,стенд,труд) + 1 год. гаранция.По-добрия вариянт е да си рециклираш твойта рейка, втора ръка с неясно състояние не е редно да се взема
-
- VW експерт
- Мнения: 12788
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Помощ Рейка за голф 4
Viktor Cankov написа:При мен има само теч, по-точно капе. Иначе няма абсолютно никакви луфтове и тропане.
А ако текне,маслото изтича буквално за минути и помпата отива и тя на боклука.
Моята я рециклирах в ТУ,11бл.По техните думи,рейката е "в отлично механично състояние".
Втората употреба,която взех изкара точно 500км и прокапа.
Та сега си имам една резервна,която ще рециклирам и ще я пусна за продаване,поне некой лев да върна.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: майстор за рейка за голф 4 в София
Маншоните на тази рейка заводски са пластмасови или по-точно казано термопластови т.е. не са гумени. Скъсан такъв (оригинален) досега не съм видял, а не съм направил 1 или 2 такива коли. За водата сте прави - влиза и това прецаква рейката, само че не влиза от дупка в маншона (стига да е заводския термопластов), а от кофти скоби към рейката и към кормилния накрайник, които не са достатъчно здрави и пропускат вода с времето. Продават се и гумени маншони за тези рейки, които наистина са доста нетрайни и лесно се късат, което убива рейката за 0 време.
Има и друга опция да се сцепи маншона - рейката го пълни с масло с течение на времето от теча и в даден момент при завиване, маншона гръмва и маслото се излива на земята. Тогава вече е сложно да се каже дали 1-во се е скъсал или 1-во е протекла.
Тези хора при Мак Доналдс си казват дали могат да я направят или не. Ако няма да е трайно, ни ги връщат. Имахме точно такъв случай с ръждясал прът на такава рейка от Голф 4 и човека каза, че може да я закрепи, но няма да е трайно и по-добре да се смени. Това и направихме.
Има и друга опция да се сцепи маншона - рейката го пълни с масло с течение на времето от теча и в даден момент при завиване, маншона гръмва и маслото се излива на земята. Тогава вече е сложно да се каже дали 1-во се е скъсал или 1-во е протекла.
Тези хора при Мак Доналдс си казват дали могат да я направят или не. Ако няма да е трайно, ни ги връщат. Имахме точно такъв случай с ръждясал прът на такава рейка от Голф 4 и човека каза, че може да я закрепи, но няма да е трайно и по-добре да се смени. Това и направихме.
Re: майстор за рейка за голф 4 в София
Точно така е, аз от друго място го знам - ако има ръжда по пръта обикновено отказват рециклиране, защото след това няма да си изкара и гаранцията.
Вижда се като загърнеш маншона и навиеш ляв или десен волан, може и при свалена рейка като въртиш на зъбите, където влиза кормилния прът.
Друго място е ТУ-София, от едно време ги знам, но май напоследък нещо се дънят.
До Зоопарка имало също човек, от познати знам.
Вижда се като загърнеш маншона и навиеш ляв или десен волан, може и при свалена рейка като въртиш на зъбите, където влиза кормилния прът.
Друго място е ТУ-София, от едно време ги знам, но май напоследък нещо се дънят.
До Зоопарка имало също човек, от познати знам.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: майстор за рейка за голф 4 в София
За ТУ преди и аз ги ползвах, само че ми отказаха ремонт на рейка, която беше с крив прът под предтекст, че нищо и било нямало, гледаха я 4-ма души там и всички ме убеждаваха, че е безупречна, при положение, че и на ръка затягаше като се върти. Тогава питах колеги къде да я нося и какво да я правя и те ме свързаха с хората зад Мак Доналдс. Занесох рейката, човека я видя, каза, че и според него задържа и пръта е крив. Разглоби я, свали пръта, завъртя го на някаква машина и каза, че наистина е крив. Поразрови се в една купчина, намери рейка с пукнат корпус, но със здрав прът и ми направи рейката. Човека вече си я ползва 3-та година, без да е мръднала. След тази случка и това отношение, все си работя с тях, когато се наложи.
Рейка тотална щета изглежда ето така (даже тази на снимките ми е точно от Голф 4) :
Причината за състоянието и беше в това, че скобите на маншоните не бяха каквито трябва и както се вижда, се е напълнила с вода, пръта е ръждясал, след това е протекла и водата + маслото е станало на това, което се вижда на снимката. Такава рейка е безсмислено и бих казал невъзможно да се направи добре. Същото беше и мнението на хората, които се занимават с хидравликите. Така че колегата над мен е прав - който ще купува рейка, поглежда какво става в маншоните и всичко става ясно. П.п. не е грешно да се стяга маншона със свинска опашка, само че почти никой не ползва дебели и здрави, както и устойчиви на температура, а каквито има под ръка. Има и конструктивен недостатък. При VW се разчита на прилепването на пластмасовия маншон към корпуса на рейката, което никога не може да бъде 100% перфектно, защото все пак едното е пластмаса, другото е метал. При нагазване в по-дълбока вода, неминуемо дори много малка част от водата влиза при рейката покрай маншона. Това е причината тези рейки да са голям проблем. При други марки коли, има гумен О-пръстен, добавен между рейката и маншона, за да пречи на водата да влиза вътре или поне да я ограничaвa максимално :
Рейка тотална щета изглежда ето така (даже тази на снимките ми е точно от Голф 4) :
Причината за състоянието и беше в това, че скобите на маншоните не бяха каквито трябва и както се вижда, се е напълнила с вода, пръта е ръждясал, след това е протекла и водата + маслото е станало на това, което се вижда на снимката. Такава рейка е безсмислено и бих казал невъзможно да се направи добре. Същото беше и мнението на хората, които се занимават с хидравликите. Така че колегата над мен е прав - който ще купува рейка, поглежда какво става в маншоните и всичко става ясно. П.п. не е грешно да се стяга маншона със свинска опашка, само че почти никой не ползва дебели и здрави, както и устойчиви на температура, а каквито има под ръка. Има и конструктивен недостатък. При VW се разчита на прилепването на пластмасовия маншон към корпуса на рейката, което никога не може да бъде 100% перфектно, защото все пак едното е пластмаса, другото е метал. При нагазване в по-дълбока вода, неминуемо дори много малка част от водата влиза при рейката покрай маншона. Това е причината тези рейки да са голям проблем. При други марки коли, има гумен О-пръстен, добавен между рейката и маншона, за да пречи на водата да влиза вътре или поне да я ограничaвa максимално :
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта