Сервиз-Проектиранe,Вграждане,Замяна-Bixenon Retrofit Лупи
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Сервиз-Проектиранe,Вграждане,Замяна-Bixenon Retrofit Лупи
--------------------------------------------------------------------------------------
ТЕМАТА Е ДОСТА ДЪЛГА И ИМА ДОСТА ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ И СНИМKИ КОИТО СЕ ОПРЕСНЯВАT ЕЖЕДНЕВНО -
ИМАЙТЕ ТЪРПЕНИЕ ДА Я ПРОЧЕТЕТЕ И РАЗГЛЕДАТЕ ЦЯЛАТА
--------------------------------------------------------------------------------------
Уважаеми колеги
извършвам следните услуги:
ПОСЛЕДНА АКТУАЛИЗАЦИЯ НА ТЕМАТА: - 30.08.2016
1. МОНТАЖ НА КСЕНОНОВИ И БИ КСЕНОНОВИ СИСТЕМИ.
2. МОНТАЖ ИЛИ ПОДМЯНА НА КСЕНОНОВИ КРУШКИ И БАЛАСТИ.
3. ПРОЕКТИРАНЕ И ВГРАЖДАНЕ НА КСЕНОНОВИ ИЛИ БИ КСЕНОНОВИ ЛУПИ RETRОFIT В РЕФЛЕКТОРНИ ФАРОВЕ.
4. ПОДМЯНА НА ОРИГИНАЛНИ ЛУПИ С НОВИ БИКСЕНОНОВИ.
5. ПРЕМАХВАНЕ НА ОРЕБРЕНИЕ ОТ СТЪКЛЕНИ И ПЛАСТМАСОВИ СТЪКЛА НА ФАРОВЕ С ЦЕЛ ИЗГЛАЖДАНЕ И ПОСТАВЯНЕ НА BI XENON RETROFIT ЛУПИ.
6. ПЪЛНО И ЧАСТИЧНО ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ФАРОВЕ ЗА ВСИЧКИ МАРКИ АВТОМОБИЛИ.
7. ВГРАЖДАНЕ НА ДНЕВНИ СВЕТЛИНИ ВЪВ ФАРОВЕТЕ - (ЗА ВЪТРЕШЕН МОНТАЖ)
8. ВГРАЖДАНЕ НА ДНЕВНИ СВЕТЛИНИ ПО КОРПУСА НА АВТОМОБИЛА - (ЗА ВЪНШЕН МОНТАЖ)
9. ВГРАЖДАНЕ НА DRL МОДУЛИ ЗА АВТОМАТИЧНО ПУСКАНЕ НА ДНЕВНИ КЪСИ ИЛИ ДЪЛГИ СВЕТЛИНИ С СЛЕДНИТЕ ОПЦИИ
А) В ПРОЦЕНТНО СЪОТНОШЕНИЕ С НАМАЛЯВАНЕ НА ИНТЕНЗИТЕТА НА СВЕТЕНЕ НА СВЕТЛИНИТЕ - (КЪСИ, ХАЛОГЕННИ ИЛИ ДЪЛГИ СВЕТЛИНИ)
Б) НА 100% ПЪЛНА МОЩНОСТ - (КЪСИ, ХАЛОГЕННИ ИЛИ ДЪЛГИ СВЕТЛИНИ)
10. СПЕЦИФИЧНИ ДЪЛГОСРОЧНИ ПРОЕКТИ - ВСИЧКО СВЪРЗАНО С ОСВЕТЛЕНИЕТО НА АВТОМОБИЛИТЕ
---------------------------------------------------------------------------------------
ЦЯЛАТА ГАМА НА ПРЕДЛАГАНИ ПРОДУКТИ ЗА ОСВЕТЛЕНИЕ И ДРУГИ ОТ МЕН МОЖЕТЕ ДА РАЗГЛЕДАТЕ
ТУК
www.stretrofit.wordpress.com
или
ТУК
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.ph ... 96&start=0
--------------------------------------------------------------------------------------
НАЧИН ЗА ВРЪЗКА С МЕН:
СТРАХИЛ ТОШКОВ
0884 310 898
(моля звънете след 14ч)
---------------------------------------------------------------------------------------
МОЛЯ, ЗАДАВАЙТЕ СВОИТЕ ВЪПРОСИ ПО ТЕЛЕФОНА ИЛИ С ЛИЧНО СЪОБЩЕНИЕ
---------------------------------------------------------------------------------------
УВАЖАЕМИ КОЛЕГИ, НЕКА ВСЕКИ КОЙТО ОСТАНЕ ДОВОЛЕН ОТ МЕН ДА НАПИШЕ ПО ЕДИН РЕД В ТАЗИ ТЕМА
ЛИНК: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.ph ... &start=165
БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
====================================================================================
====================================================================================
====================================================================================
Легенда:
Вграждането на оптика в рефлекторни и фарове и подмяната на оригинална оптика във фарове е доста специфичен процес.
Вграждането е възможно при повече от 95% от произведените автомобили до сега във времето.
Вграждането или подмяната на оптика във фарове включват следните процедури:
задължителни процедури
----------------------
1, Демонтаж на фаровете от автомобила
(при повечето модерни автомобили се налага сваляне и качване на броня за целта)
----------------------
2, Разхерметизиране (отлепяне) на стъклата на фаровете
(при по новите автомобили стъклата на фаровете са херметизирани с полеаританово лепило - процесът за демонтаж на стъклата е доста специфичен.
при по стари автомобили стъклата са херметизирани с битумно лепило
при някой доста по стари автомобили стъклата са щипки с уплътнение без лепило)
----------------------
3, Вграждане или замяна на лупи:
а) Проектиране, вграждане или изграждане на нова конструкция за захват на лупите.
(съобразена с оригиналните механични и електрически реглажи и модули на фара които запазват на 100% своите функции)
б) Настройка на геометрична проекция по хоризонтал.
(тази процедура може да бъде извършена с 100% точност ако автомобила е във сервизът)
в) Настройка на крива спрямо дълги светлини съобразено с специфичната геометрия на рефлекторните секций от фара на автомобила.
г) Полагане на нужното за правилната работа на системата допълнително биксеноново или нужно за типът лупа окабеляване.
д) Почистване, пастиране и полиране на целият фар, рефлектори и декорации от вътре
(ако състоянието на частите на фара от вътре позволяват такава намеса)
------------------------
4. Премахване на оребренията на стъклото от вътре в диаметъра на лупата:
(при по стари автомобили с оребрения на стъклата от вътрешната страна се налага тяхното премахване в диаметъра на лупите за да може бифокалната леща да разпръсква светлинния поток на лупите без излишни разсейки от оребрената повърхност на стъклата която има свойства да видоизменя светлинния поток)
-----------------------
5. боядисвене от вътре на части от фара с високо температурна основа и високо температурна боя от професионален бояджия
(при повечето модели фарове конструкцията от вътре е разделена на много отделни чести.
част от тези компоненти които НЕ допринасят за правилното разпръскване на светлинен поток от къси и дълги или халогенни светлини могат да бъдат боядисани в цвят по избор в зависимост от цвета на автомобила или други решения по ваше желание.
всички части които са вложени от производителят на фара са устойчиви на високи температури.
във фаровете се развиват температури от 100 да 240 градуса - в зависимост от конструкцията и големината.
частите вътре във фара са изработени от поликарбонат-пастмаса, различни полимери, стомана, дурал/цам-алуминий, месинг и други.
всички тези детайли могат да бъдат боядисани във всякакви цветове.
технологично за да са ииздръжливи на високи температури след обработката е нужно да бъдат положени специфични покрития
високо-температурна основа - служи за да изгради подходяша контактна повръхност за следващия слой - цвят по избор
високо-температурна боя - предназначена да издържа на екстремни условия и високи температури)
-----------------------
6, Херметизиране (залепяне) на стъклата на фаровете
(в зависимост от моделът на автомобила и производителя на фаровете има 2 вида залепяне на стъкла
с лепила на полеаританова основа
с лепила на битумна основа
"преценката за типът на ползваните от нас лепила за залепяне на стъклата на 1бр фар в часност зависи от производителя, годината на производство, състоянието на корпусите,състоянието на стъклата и други важни фактори
при някой доста по стари автомобили стъклата са щипки с уплътнение без лепило)
=======================================================================================
препоръчителни процедури
за да изглеждат фаровете ви като нови след вграждането или замяната на новата оптика
препоръчвам рециклирането на важни компоненти от тях.
-----------------------
1, пастиране и полиране на стъклата от вътрешната страна - стъклата на фаровете са:
а) поли-карбонатни - (пластмасови)
б) стъклени
(при дълга денонощна употреба на фаровете на автомобила от вътрешната страна на стъклата се отлагат доста нагар, мастни изпарения, прах и токсични газове от дългата работа на халогенните, ксеноновите, или диодни крушки.
след третирането им със подходящи препарати те отново придобиват пропускливост-прозрачност до 99.6%)
-----------------------
2, пастиране и полиране на стъклата от външната страна - стъклата на фаровете са:
а) поли-карбонатни - (пластмасови) стъкла
(при повечето автомобили произведени след 1996 година стъклата на фаровете са поли-карбонатни - (пластмасови)
от завода те излизат фабрично с положен външен слой от керамичен UV стабилизиран лак.
след дълга употреба, миене по автомивки, шофиране в лоши метеорологични условия в трафик с висока скорост, пастиране и полиране, керамичният UV лак се разрушава и поли-карбоната - (пластмасата) остава не защитена.)
това води до:
1. потъмняване
2. пожълтяване
3. напукване в дълбочина
премахването на тънък слой от поликарбоната премахва изгорялата повръхност
третирането на пластмасата с подходящи матеряли и технология тя отново възвръща своята пропускливост-прозрачност от 90 до 99.6%
б) стъклени стъкла
(при по старите автомобили стъклата на фаровете са от стъкло
при този вид стъкла след дълга употреба се забелязва нарушаване на повърхностния слой на стъклото с доста шупли и язви.
това е ефект от шофиране в лоши метеорологични условия в трафик с висока скорост и рязка промяна на температурата - топло към студено и обратното.)
това води до:
1. помътняване на стъклото
2. напукване на слоеве на стъклото (в зависимост от състоянието)
3. спукване или счупване на стъклото
премахването на тънък слой от стъклото премахва наранената и надрана повръхност
третирането на стъклото с подходящи матеряли и технология то отново възвръща своята пропускливост-прозрачност от 85 до 95%
------------------------
3, залепяне на UV стабилизирано 100% прозрачно и пропускливо 3M VENTURESHIELD бронирано фолио
тази процедура гарантира и при двата вида стъкла:
поли-карбонатни-(пластмасови) и стъклани UV стабилизираното фолио ще предпазва (с 5 години гаранция от производител)
цялостта, здравината и 100% ще запази бистротата на стъклата за дълги години
забележка:
залепянето на бронирано фолио с доста сериозна дебелина върху повръхност която има неправилна форма и овали е специфична процедура.
залепянето се извършва след пастиране и полиране на стъклата от външната страна
--------------------------------------------------------------------------------------
забележка
ЗНАМ ЧЕ ВСИЧКИ СЕГА ПОЧВАТЕ ДА СЕ ЗАМИСЛЯТЕ КОЛКО СТРУВА ВСИЧКО ЗА КОЕТО ПИША
точни цени в тази тема не мога да напиша поради фактите че:
1, всички автомобили са различни и ползват различни като марка, модел и вид фарове.
2. автомобили се произвеждат вече повече от 100 години
ние в България караме като нови така и доста стари по над 20 години автомобили - състоянието и поддръжката на автопарка няма определени закони норми които да бъдат спазвани от всички не зависимо от старостта и пробега на автомобила.
Обслужване и поддръжка на общото техническо състояние на автомобил в България е изключително широко понятие.
3, всеки който е решил да прави нещо с подобрение на осветяването на пътя или друго, има свое виждане за това което желае.
4, състоянието на фаровете на всички автомобили е различно
---------------------------------------------
съответно:
1. избора на процедури и манипулации при различните фарове е в зависимост от състоянието на фаровете и тяхната марка.
2. вложените материали и компоненти и извършения труд са различни като количество и сложност.
3. съответно цените за извършените процедури и работа варират в зависимост от вложените материали, количеството труд и извършените процедури.
--------------------------------------------------------------------
СТРАХИЛ ТОШКОВ
0884 310 898
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
--------------------------------------------------------------------------------------
ТЕМАТА Е ДОСТА ДЪЛГА И ИМА ДОСТА ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ И СНИМKИ КОИТО СЕ ОПРЕСНЯВАT ЕЖЕДНЕВНО -
ИМАЙТЕ ТЪРПЕНИЕ ДА Я ПРОЧЕТЕТЕ И РАЗГЛЕДАТЕ ЦЯЛАТА
--------------------------------------------------------------------------------------
Уважаеми колеги
извършвам следните услуги:
ПОСЛЕДНА АКТУАЛИЗАЦИЯ НА ТЕМАТА: - 30.08.2016
1. МОНТАЖ НА КСЕНОНОВИ И БИ КСЕНОНОВИ СИСТЕМИ.
2. МОНТАЖ ИЛИ ПОДМЯНА НА КСЕНОНОВИ КРУШКИ И БАЛАСТИ.
3. ПРОЕКТИРАНЕ И ВГРАЖДАНЕ НА КСЕНОНОВИ ИЛИ БИ КСЕНОНОВИ ЛУПИ RETRОFIT В РЕФЛЕКТОРНИ ФАРОВЕ.
4. ПОДМЯНА НА ОРИГИНАЛНИ ЛУПИ С НОВИ БИКСЕНОНОВИ.
5. ПРЕМАХВАНЕ НА ОРЕБРЕНИЕ ОТ СТЪКЛЕНИ И ПЛАСТМАСОВИ СТЪКЛА НА ФАРОВЕ С ЦЕЛ ИЗГЛАЖДАНЕ И ПОСТАВЯНЕ НА BI XENON RETROFIT ЛУПИ.
6. ПЪЛНО И ЧАСТИЧНО ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ФАРОВЕ ЗА ВСИЧКИ МАРКИ АВТОМОБИЛИ.
7. ВГРАЖДАНЕ НА ДНЕВНИ СВЕТЛИНИ ВЪВ ФАРОВЕТЕ - (ЗА ВЪТРЕШЕН МОНТАЖ)
8. ВГРАЖДАНЕ НА ДНЕВНИ СВЕТЛИНИ ПО КОРПУСА НА АВТОМОБИЛА - (ЗА ВЪНШЕН МОНТАЖ)
9. ВГРАЖДАНЕ НА DRL МОДУЛИ ЗА АВТОМАТИЧНО ПУСКАНЕ НА ДНЕВНИ КЪСИ ИЛИ ДЪЛГИ СВЕТЛИНИ С СЛЕДНИТЕ ОПЦИИ
А) В ПРОЦЕНТНО СЪОТНОШЕНИЕ С НАМАЛЯВАНЕ НА ИНТЕНЗИТЕТА НА СВЕТЕНЕ НА СВЕТЛИНИТЕ - (КЪСИ, ХАЛОГЕННИ ИЛИ ДЪЛГИ СВЕТЛИНИ)
Б) НА 100% ПЪЛНА МОЩНОСТ - (КЪСИ, ХАЛОГЕННИ ИЛИ ДЪЛГИ СВЕТЛИНИ)
10. СПЕЦИФИЧНИ ДЪЛГОСРОЧНИ ПРОЕКТИ - ВСИЧКО СВЪРЗАНО С ОСВЕТЛЕНИЕТО НА АВТОМОБИЛИТЕ
---------------------------------------------------------------------------------------
ЦЯЛАТА ГАМА НА ПРЕДЛАГАНИ ПРОДУКТИ ЗА ОСВЕТЛЕНИЕ И ДРУГИ ОТ МЕН МОЖЕТЕ ДА РАЗГЛЕДАТЕ
ТУК
www.stretrofit.wordpress.com
или
ТУК
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.ph ... 96&start=0
--------------------------------------------------------------------------------------
НАЧИН ЗА ВРЪЗКА С МЕН:
СТРАХИЛ ТОШКОВ
0884 310 898
(моля звънете след 14ч)
---------------------------------------------------------------------------------------
МОЛЯ, ЗАДАВАЙТЕ СВОИТЕ ВЪПРОСИ ПО ТЕЛЕФОНА ИЛИ С ЛИЧНО СЪОБЩЕНИЕ
---------------------------------------------------------------------------------------
УВАЖАЕМИ КОЛЕГИ, НЕКА ВСЕКИ КОЙТО ОСТАНЕ ДОВОЛЕН ОТ МЕН ДА НАПИШЕ ПО ЕДИН РЕД В ТАЗИ ТЕМА
ЛИНК: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.ph ... &start=165
БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
====================================================================================
====================================================================================
====================================================================================
Легенда:
Вграждането на оптика в рефлекторни и фарове и подмяната на оригинална оптика във фарове е доста специфичен процес.
Вграждането е възможно при повече от 95% от произведените автомобили до сега във времето.
Вграждането или подмяната на оптика във фарове включват следните процедури:
задължителни процедури
----------------------
1, Демонтаж на фаровете от автомобила
(при повечето модерни автомобили се налага сваляне и качване на броня за целта)
----------------------
2, Разхерметизиране (отлепяне) на стъклата на фаровете
(при по новите автомобили стъклата на фаровете са херметизирани с полеаританово лепило - процесът за демонтаж на стъклата е доста специфичен.
при по стари автомобили стъклата са херметизирани с битумно лепило
при някой доста по стари автомобили стъклата са щипки с уплътнение без лепило)
----------------------
3, Вграждане или замяна на лупи:
а) Проектиране, вграждане или изграждане на нова конструкция за захват на лупите.
(съобразена с оригиналните механични и електрически реглажи и модули на фара които запазват на 100% своите функции)
б) Настройка на геометрична проекция по хоризонтал.
(тази процедура може да бъде извършена с 100% точност ако автомобила е във сервизът)
в) Настройка на крива спрямо дълги светлини съобразено с специфичната геометрия на рефлекторните секций от фара на автомобила.
г) Полагане на нужното за правилната работа на системата допълнително биксеноново или нужно за типът лупа окабеляване.
д) Почистване, пастиране и полиране на целият фар, рефлектори и декорации от вътре
(ако състоянието на частите на фара от вътре позволяват такава намеса)
------------------------
4. Премахване на оребренията на стъклото от вътре в диаметъра на лупата:
(при по стари автомобили с оребрения на стъклата от вътрешната страна се налага тяхното премахване в диаметъра на лупите за да може бифокалната леща да разпръсква светлинния поток на лупите без излишни разсейки от оребрената повърхност на стъклата която има свойства да видоизменя светлинния поток)
-----------------------
5. боядисвене от вътре на части от фара с високо температурна основа и високо температурна боя от професионален бояджия
(при повечето модели фарове конструкцията от вътре е разделена на много отделни чести.
част от тези компоненти които НЕ допринасят за правилното разпръскване на светлинен поток от къси и дълги или халогенни светлини могат да бъдат боядисани в цвят по избор в зависимост от цвета на автомобила или други решения по ваше желание.
всички части които са вложени от производителят на фара са устойчиви на високи температури.
във фаровете се развиват температури от 100 да 240 градуса - в зависимост от конструкцията и големината.
частите вътре във фара са изработени от поликарбонат-пастмаса, различни полимери, стомана, дурал/цам-алуминий, месинг и други.
всички тези детайли могат да бъдат боядисани във всякакви цветове.
технологично за да са ииздръжливи на високи температури след обработката е нужно да бъдат положени специфични покрития
високо-температурна основа - служи за да изгради подходяша контактна повръхност за следващия слой - цвят по избор
високо-температурна боя - предназначена да издържа на екстремни условия и високи температури)
-----------------------
6, Херметизиране (залепяне) на стъклата на фаровете
(в зависимост от моделът на автомобила и производителя на фаровете има 2 вида залепяне на стъкла
с лепила на полеаританова основа
с лепила на битумна основа
"преценката за типът на ползваните от нас лепила за залепяне на стъклата на 1бр фар в часност зависи от производителя, годината на производство, състоянието на корпусите,състоянието на стъклата и други важни фактори
при някой доста по стари автомобили стъклата са щипки с уплътнение без лепило)
=======================================================================================
препоръчителни процедури
за да изглеждат фаровете ви като нови след вграждането или замяната на новата оптика
препоръчвам рециклирането на важни компоненти от тях.
-----------------------
1, пастиране и полиране на стъклата от вътрешната страна - стъклата на фаровете са:
а) поли-карбонатни - (пластмасови)
б) стъклени
(при дълга денонощна употреба на фаровете на автомобила от вътрешната страна на стъклата се отлагат доста нагар, мастни изпарения, прах и токсични газове от дългата работа на халогенните, ксеноновите, или диодни крушки.
след третирането им със подходящи препарати те отново придобиват пропускливост-прозрачност до 99.6%)
-----------------------
2, пастиране и полиране на стъклата от външната страна - стъклата на фаровете са:
а) поли-карбонатни - (пластмасови) стъкла
(при повечето автомобили произведени след 1996 година стъклата на фаровете са поли-карбонатни - (пластмасови)
от завода те излизат фабрично с положен външен слой от керамичен UV стабилизиран лак.
след дълга употреба, миене по автомивки, шофиране в лоши метеорологични условия в трафик с висока скорост, пастиране и полиране, керамичният UV лак се разрушава и поли-карбоната - (пластмасата) остава не защитена.)
това води до:
1. потъмняване
2. пожълтяване
3. напукване в дълбочина
премахването на тънък слой от поликарбоната премахва изгорялата повръхност
третирането на пластмасата с подходящи матеряли и технология тя отново възвръща своята пропускливост-прозрачност от 90 до 99.6%
б) стъклени стъкла
(при по старите автомобили стъклата на фаровете са от стъкло
при този вид стъкла след дълга употреба се забелязва нарушаване на повърхностния слой на стъклото с доста шупли и язви.
това е ефект от шофиране в лоши метеорологични условия в трафик с висока скорост и рязка промяна на температурата - топло към студено и обратното.)
това води до:
1. помътняване на стъклото
2. напукване на слоеве на стъклото (в зависимост от състоянието)
3. спукване или счупване на стъклото
премахването на тънък слой от стъклото премахва наранената и надрана повръхност
третирането на стъклото с подходящи матеряли и технология то отново възвръща своята пропускливост-прозрачност от 85 до 95%
------------------------
3, залепяне на UV стабилизирано 100% прозрачно и пропускливо 3M VENTURESHIELD бронирано фолио
тази процедура гарантира и при двата вида стъкла:
поли-карбонатни-(пластмасови) и стъклани UV стабилизираното фолио ще предпазва (с 5 години гаранция от производител)
цялостта, здравината и 100% ще запази бистротата на стъклата за дълги години
забележка:
залепянето на бронирано фолио с доста сериозна дебелина върху повръхност която има неправилна форма и овали е специфична процедура.
залепянето се извършва след пастиране и полиране на стъклата от външната страна
--------------------------------------------------------------------------------------
забележка
ЗНАМ ЧЕ ВСИЧКИ СЕГА ПОЧВАТЕ ДА СЕ ЗАМИСЛЯТЕ КОЛКО СТРУВА ВСИЧКО ЗА КОЕТО ПИША
точни цени в тази тема не мога да напиша поради фактите че:
1, всички автомобили са различни и ползват различни като марка, модел и вид фарове.
2. автомобили се произвеждат вече повече от 100 години
ние в България караме като нови така и доста стари по над 20 години автомобили - състоянието и поддръжката на автопарка няма определени закони норми които да бъдат спазвани от всички не зависимо от старостта и пробега на автомобила.
Обслужване и поддръжка на общото техническо състояние на автомобил в България е изключително широко понятие.
3, всеки който е решил да прави нещо с подобрение на осветяването на пътя или друго, има свое виждане за това което желае.
4, състоянието на фаровете на всички автомобили е различно
---------------------------------------------
съответно:
1. избора на процедури и манипулации при различните фарове е в зависимост от състоянието на фаровете и тяхната марка.
2. вложените материали и компоненти и извършения труд са различни като количество и сложност.
3. съответно цените за извършените процедури и работа варират в зависимост от вложените материали, количеството труд и извършените процедури.
--------------------------------------------------------------------
СТРАХИЛ ТОШКОВ
0884 310 898
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
--------------------------------------------------------------------------------------
Последна промяна от strahil_toshkov на Сря 19 окт 2016 22:58, променено общо 16 пъти.
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Враждане,Проектиранe,Замяна-Bixenon Retrofit Лупи в Фаро
ВЪПРОС
ЗАЩО ДА СИ ВГРАЖДАМ ОПТИКА (БИКСЕНОНОВИ ЛУПИ RETROFIT) ВЪВ ФАРОВЕТЕ,
ВМЕСТО ДА СИ ПОСТЯВЯ СТАНДАРТНА КСЕНОНОВА СИСТЕМА ВЪВ РЕФЛЕКТОРЕН ФАР ???
ОТГОВОР
Реално във всички марки и модели автомобили може да бъде поставена автърмаркет ксенонова или биксенонова стандартна система в рефлектори или фарове с фабрична оптика.
НО,
1. Рефлекторни фарове
всички рефлекторни фарове със стандарти на крушките
Н1, Н3, Н4, Н7, Н8, Н9, Н10, Н11, Н28, НВ3, НВ4, НВ5, НВ7 и т.н.
са предназначени да работят с халогенни крушки от съответния правилен стандарт на фара.
Поставянето на автърмаркет стандартна ксенонова система е фактор за разместване на правилната геометрия и разпръскването на светлинния поток излъчван от крушката и отразяван от рефлектора.
Това е предпоставка за заслепяване на насрещно-движещите се автомобили поради много излишни разсейки от рефлекторния фар.
Също така загуба на осветяване на определени участъци от пътното платно за шофиращия.
РЕФЛЕКТОРНИТЕ ФАРОВЕ СЪС СТАНДАРТИ НА НА КРУШКИ
Н1, Н3, Н4, Н7, Н8, Н9, Н10, Н11, Н28, НВ3, НВ4, НВ5, НВ7 и т.н.
НЕ СА ПРОЕКТИРАНИ ЗА КСЕНОНОВА СИСТЕМА.
съществуват рефлектори фарове които са проектирани за да работят с ксенонова система
това са фарове със стандарти на крушките.
D1R, D2R, D3R, D4R,
забележка: по лично мое мнение, рефлекторните фарове разработени специално за ксенонови системи не позволяват голяма част от светлината от ксенона да бъде разпръсната по пътното платно поради факта че крушката има покритие против заслепяване и е заобиколена от куп части и шапки които пречат на разпространението на многото разсейки образувани от фабричния рефлектор.
--------------------------------------------------------------------------------------
2, фарове с фабрична оптика (лупи - бифокални лещи)
при този вид фарове не зависимо от стандарта на ползваните крушки
халогенни стандарти - Н1, Н3, Н4, Н7, Н8, Н9, Н10, Н11, Н28, НВ3, НВ4, НВ5, НВ7 и т.н.
ксенонови станадрти - D1S, D2S, D33, D4S и т.н.
може да бъде поставена ксенонова автърмаркет система без излишни разсейки
над 90% от оригиналните оптики във фарове позволяват замяната на оригиналните халогенни крушки със ксенонова система.
При правилен реглаж на фаровете ще имате равномерно разпръсната ксенонова светлина по пътното платно без излишни разсейки.
--------------------------------------------------------------------------------------
и малко снимков материал за сравнение
светлина от рефлекторни фарове с стандартна харогенна крушка
„вижте диаграмата отбелязана на стената от фаровете с рязка граница на спиране на светлината от фара cut off“
picture upload sites
светлина от същите рефлекторни фарове от снимкатапо горе с поставена ксенонова автърмаркет стандартна система с много разсейки на светлината във всички посоки.
„свети на всякъде но не и там където трябва“
imgurl
-----------------------------------------------------------------------------------(
светлина от рефлекторен фар от хонда сивик 8 генерация с фабрична D2R ксенонова система
на стена
на пътя светлината е от 2та фара, но с доста светли и тъмни петна (НЕ равномерно разпръскване)
за без опасно шофиране
светлина от фар с оптична retrofit биксенонова система на стена
светлина от от два фара с оптична retrofit биксенонова система на пътя.
(светлината е много равномерна без никакви разсейки, с изключително голям градус на странично осветяване над 130 градуса и с много изразена граница на прекъсване на светлината cut off
ЗАЩО ДА СИ ВГРАЖДАМ ОПТИКА (БИКСЕНОНОВИ ЛУПИ RETROFIT) ВЪВ ФАРОВЕТЕ,
ВМЕСТО ДА СИ ПОСТЯВЯ СТАНДАРТНА КСЕНОНОВА СИСТЕМА ВЪВ РЕФЛЕКТОРЕН ФАР ???
ОТГОВОР
Реално във всички марки и модели автомобили може да бъде поставена автърмаркет ксенонова или биксенонова стандартна система в рефлектори или фарове с фабрична оптика.
НО,
1. Рефлекторни фарове
всички рефлекторни фарове със стандарти на крушките
Н1, Н3, Н4, Н7, Н8, Н9, Н10, Н11, Н28, НВ3, НВ4, НВ5, НВ7 и т.н.
са предназначени да работят с халогенни крушки от съответния правилен стандарт на фара.
Поставянето на автърмаркет стандартна ксенонова система е фактор за разместване на правилната геометрия и разпръскването на светлинния поток излъчван от крушката и отразяван от рефлектора.
Това е предпоставка за заслепяване на насрещно-движещите се автомобили поради много излишни разсейки от рефлекторния фар.
Също така загуба на осветяване на определени участъци от пътното платно за шофиращия.
РЕФЛЕКТОРНИТЕ ФАРОВЕ СЪС СТАНДАРТИ НА НА КРУШКИ
Н1, Н3, Н4, Н7, Н8, Н9, Н10, Н11, Н28, НВ3, НВ4, НВ5, НВ7 и т.н.
НЕ СА ПРОЕКТИРАНИ ЗА КСЕНОНОВА СИСТЕМА.
съществуват рефлектори фарове които са проектирани за да работят с ксенонова система
това са фарове със стандарти на крушките.
D1R, D2R, D3R, D4R,
забележка: по лично мое мнение, рефлекторните фарове разработени специално за ксенонови системи не позволяват голяма част от светлината от ксенона да бъде разпръсната по пътното платно поради факта че крушката има покритие против заслепяване и е заобиколена от куп части и шапки които пречат на разпространението на многото разсейки образувани от фабричния рефлектор.
--------------------------------------------------------------------------------------
2, фарове с фабрична оптика (лупи - бифокални лещи)
при този вид фарове не зависимо от стандарта на ползваните крушки
халогенни стандарти - Н1, Н3, Н4, Н7, Н8, Н9, Н10, Н11, Н28, НВ3, НВ4, НВ5, НВ7 и т.н.
ксенонови станадрти - D1S, D2S, D33, D4S и т.н.
може да бъде поставена ксенонова автърмаркет система без излишни разсейки
над 90% от оригиналните оптики във фарове позволяват замяната на оригиналните халогенни крушки със ксенонова система.
При правилен реглаж на фаровете ще имате равномерно разпръсната ксенонова светлина по пътното платно без излишни разсейки.
--------------------------------------------------------------------------------------
и малко снимков материал за сравнение
светлина от рефлекторни фарове с стандартна харогенна крушка
„вижте диаграмата отбелязана на стената от фаровете с рязка граница на спиране на светлината от фара cut off“
picture upload sites
светлина от същите рефлекторни фарове от снимкатапо горе с поставена ксенонова автърмаркет стандартна система с много разсейки на светлината във всички посоки.
„свети на всякъде но не и там където трябва“
imgurl
-----------------------------------------------------------------------------------(
светлина от рефлекторен фар от хонда сивик 8 генерация с фабрична D2R ксенонова система
на стена
на пътя светлината е от 2та фара, но с доста светли и тъмни петна (НЕ равномерно разпръскване)
за без опасно шофиране
светлина от фар с оптична retrofit биксенонова система на стена
светлина от от два фара с оптична retrofit биксенонова система на пътя.
(светлината е много равномерна без никакви разсейки, с изключително голям градус на странично осветяване над 130 градуса и с много изразена граница на прекъсване на светлината cut off
Последна промяна от strahil_toshkov на Вто 13 яну 2015 10:49, променено общо 4 пъти.
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Враждане,Проектиранe,Замяна-Bixenon Retrofit Лупи в Фаро
за повече инфо относно
1,биксенонови лупи
2,вграждане или подмяна на лупи
3,рециклиране на фарове
4,дневни светлини
5,ксенонови системи
6,диодно осветление
7,други неща свързани с осветление
НАЧИН ЗА ВРЪЗКА С МЕН:
СТРАХИЛ ТОШКОВ
0884 310 898
(моля звънете след 14ч)
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
1,биксенонови лупи
2,вграждане или подмяна на лупи
3,рециклиране на фарове
4,дневни светлини
5,ксенонови системи
6,диодно осветление
7,други неща свързани с осветление
НАЧИН ЗА ВРЪЗКА С МЕН:
СТРАХИЛ ТОШКОВ
0884 310 898
(моля звънете след 14ч)
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Враждане,Проектиранe,Замяна-Bixenon Retrofit Лупи в Фаро
--------------------------------------------------------------------------------------
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria
НА ВАШЕТО ВНИМАНИЕ
ВИДЕО НАПРАВЕНО ОТ МЕН С ЛИЧНИЯТ МИ АВТОМОБИЛ С ВГРАДЕНИ ЛУПИ
клип №1 - цветова температура на ксенонова система - 6000К
клип №2 - цветова температура на ксенонова система - 4300К
клип за принципа на работа на всички биксенон лупи от темата
======================================================================================
======================================================================================
======================================================================================
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria
НА ВАШЕТО ВНИМАНИЕ
ВИДЕО НАПРАВЕНО ОТ МЕН С ЛИЧНИЯТ МИ АВТОМОБИЛ С ВГРАДЕНИ ЛУПИ
клип №1 - цветова температура на ксенонова система - 6000К
клип №2 - цветова температура на ксенонова система - 4300К
клип за принципа на работа на всички биксенон лупи от темата
======================================================================================
======================================================================================
======================================================================================
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Враждане,Проектиранe,Замяна-Bixenon Retrofit Лупи в Фаро
СНИМКИ НА АВТОМОБИЛИ С ВГРАДЕНИ ЛУПИ В РЕФЛЕКТОРНИ ФАРОВЕ ИЛИ ПОДМЕНЕНА ОРИГИНАЛНА ОПТИКА
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
ПРАВЕНИ ПРЕЗ 2009 ГОДИНА
windows screenshot
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
ПРАВЕНИ ПРЕЗ 2009 ГОДИНА
windows screenshot
Последна промяна от strahil_toshkov на Нед 04 яну 2015 20:11, променено общо 1 път.
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Враждане,Проектиранe,Замяна-Bixenon Retrofit Лупи в Фаро
СНИМКИ НА АВТОМОБИЛИ С ВГРАДЕНИ ЛУПИ В РЕФЛЕКТОРНИ ФАРОВЕ ИЛИ ПОДМЕНЕНА ОРИГИНАЛНА ОПТИКА
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
ПРАВЕНИ ПРЕЗ 2009 ГОДИНА
ПАСАТ 2 С ПРЕМАХНАТО ОРЕБРЕНИЕ НА СТЪКЛЕНИ СТЪКЛА И ВГРАДЕНИ ЛУПИ
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
ПРАВЕНИ ПРЕЗ 2009 ГОДИНА
ПАСАТ 2 С ПРЕМАХНАТО ОРЕБРЕНИЕ НА СТЪКЛЕНИ СТЪКЛА И ВГРАДЕНИ ЛУПИ
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Враждане,Проектиранe,Замяна-Bixenon Retrofit Лупи в Фаро
СНИМКИ НА АВТОМОБИЛИ С ВГРАДЕНИ ЛУПИ В РЕФЛЕКТОРНИ ФАРОВЕ ИЛИ ПОДМЕНЕНА ОРИГИНАЛНА ОПТИКА
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
ПРАВЕНИ ПРЕЗ 2009 ГОДИНА
МИЦУБИШИ ПАДЖЕРО
windows 7 screen shot
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
ПРАВЕНИ ПРЕЗ 2009 ГОДИНА
МИЦУБИШИ ПАДЖЕРО
windows 7 screen shot
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Враждане,Проектиранe,Замяна-Bixenon Retrofit Лупи в Фаро
СНИМКИ НА АВТОМОБИЛИ С ВГРАДЕНИ ЛУПИ В РЕФЛЕКТОРНИ ФАРОВЕ ИЛИ ПОДМЕНЕНА ОРИГИНАЛНА ОПТИКА
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
ПРАВЕНИ ПРЕЗ 2009 ГОДИНА
ХОНДА СИВИК 5 ГЕНЕРАЦИЯ
upload gambar
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
ПРАВЕНИ ПРЕЗ 2009 ГОДИНА
ХОНДА СИВИК 5 ГЕНЕРАЦИЯ
upload gambar
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Враждане,Проектиранe,Замяна-Bixenon Retrofit Лупи в Фаро
СНИМКИ НА АВТОМОБИЛИ С ВГРАДЕНИ ЛУПИ В РЕФЛЕКТОРНИ ФАРОВЕ ИЛИ ПОДМЕНЕНА ОРИГИНАЛНА ОПТИКА
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
ПРАВЕНИ ПРЕЗ 2009 ГОДИНА
ХОНДА - 5 ГЕНЕРАЦИЯ
capture screen
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
ПРАВЕНИ ПРЕЗ 2009 ГОДИНА
ХОНДА - 5 ГЕНЕРАЦИЯ
capture screen
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Враждане,Проектиранe,Замяна-Bixenon Retrofit Лупи в Фаро
СНИМКИ НА АВТОМОБИЛИ С ВГРАДЕНИ ЛУПИ В РЕФЛЕКТОРНИ ФАРОВЕ ИЛИ ПОДМЕНЕНА ОРИГИНАЛНА ОПТИКА
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
ПРАВЕНИ ПРЕЗ 2009 ГОДИНА
АЛФА РОМЕО 156
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
ПРАВЕНИ ПРЕЗ 2009 ГОДИНА
АЛФА РОМЕО 156
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Враждане,Проектиранe,Замяна-Bixenon Retrofit Лупи в Фаро
СНИМКИ НА АВТОМОБИЛИ С ВГРАДЕНИ ЛУПИ В РЕФЛЕКТОРНИ ФАРОВЕ ИЛИ ПОДМЕНЕНА ОРИГИНАЛНА ОПТИКА
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
ВГРАДЕНИ ПРЕЗ 2009 ГОДИНА
ФОРД ФОКУС 2003Г
take a screenshot
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
ВГРАДЕНИ ПРЕЗ 2009 ГОДИНА
ФОРД ФОКУС 2003Г
take a screenshot
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Враждане,Проектиранe,Замяна-Bixenon Retrofit Лупи в Фаро
СНИМКИ НА АВТОМОБИЛИ С ВГРАДЕНИ ЛУПИ В РЕФЛЕКТОРНИ ФАРОВЕ ИЛИ ПОДМЕНЕНА ОРИГИНАЛНА ОПТИКА
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
ВГРАДЕНИ ПРЕЗ 2009 ГОДИНА
РЕНО МЕГАН 2000Г
screenshot windows 8
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
ВГРАДЕНИ ПРЕЗ 2009 ГОДИНА
РЕНО МЕГАН 2000Г
screenshot windows 8
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Враждане,Проектиранe,Замяна-Bixenon Retrofit Лупи в Фаро
СНИМКИ НА АВТОМОБИЛИ С ВГРАДЕНИ ЛУПИ В РЕФЛЕКТОРНИ ФАРОВЕ ИЛИ ПОДМЕНЕНА ОРИГИНАЛНА ОПТИКА
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
ВГРАДЕНИ ПРЕЗ 2009 ГОДИНА
ГОЛФ 4
picture sharing
image hosting 15mb
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
ВГРАДЕНИ ПРЕЗ 2009 ГОДИНА
ГОЛФ 4
picture sharing
image hosting 15mb
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Враждане,Проектиранe,Замяна-Bixenon Retrofit Лупи в Фаро
СНИМКИ НА АВТОМОБИЛИ С ВГРАДЕНИ ЛУПИ В РЕФЛЕКТОРНИ ФАРОВЕ ИЛИ ПОДМЕНЕНА ОРИГИНАЛНА ОПТИКА
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
ВГРАДЕНИ ПРЕЗ 2010 ГОДИНА
ТОЙОТА КОРОЛА
windows 7 print screen
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
ВГРАДЕНИ ПРЕЗ 2010 ГОДИНА
ТОЙОТА КОРОЛА
windows 7 print screen
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Враждане,Проектиранe,Замяна-Bixenon Retrofit Лупи в Фаро
СНИМКИ НА АВТОМОБИЛИ С ВГРАДЕНИ ЛУПИ В РЕФЛЕКТОРНИ ФАРОВЕ ИЛИ ПОДМЕНЕНА ОРИГИНАЛНА ОПТИКА
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
ВГРАДЕНИ ПРЕЗ 2010 ГОДИНА
СЕАТ ЛЕОН
screen shot capture
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
ВГРАДЕНИ ПРЕЗ 2010 ГОДИНА
СЕАТ ЛЕОН
screen shot capture
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 211 госта