Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Оплачете се от неграмотни майстори или похвалете някой, който си разбира от работата ... Споделете от къде купувате части за вашят VW
Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12794
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Сря 18 май 2016 8:34


Не мисля,че мненията на двама-трима потребителя,които не са успели да се свържат със сервиза са меродавни.
И на мен не винаги ми е вдиган телефона от първия път,пробвам пак,след час да речем,ами свързвам се с хората,и ми се обръща внимание.




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19698
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот Vlad777 » Сря 18 май 2016 10:02


Гледам това не е единствената тема, където се коментира назначаване на персонал, секретарки и т.н. в "клубните" сервизи. Пак напомням, че това са клубни сервизи, не защото работят за VWclub.bg, а защото през годините са се доказали с коректност и професионализъм в работата и са решили не един и два проблема, които преди това не са могли да бъдат решени в десетки други сервизи без резултат. Затова VWclub.bg ги препоръчва. icon_idea

В крайна сметка, който иска повече "персонал", "секретарка" и т.н. може да се обърне към другите големи вериги сервизи в страната, където в най-общия случай ще го "отремонтират" набързо и без реална гаранция за работата и ще му резнат я ръка, я крак, я главата.

Ценното на сервизите, които наричаме "клубни" са коректността, персоналното оношение, разбирането и разумната цена. Съответно ако искате да получите тези "екстри" е необходимо да се съобразите с начина на работа на тези хора, както те се съобразяват с вашите автомобили и проблеми.

Стефан е доста активен във форума вечерно време и редовно отговаря в различни технически теми с полезни съвети, така че не вярвам някой да не е успял да се свърже с него в рамките на 24 часа при желание. Аз също никога не съм имал проблеми с комуникацията. :th_up


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот zfa159 » Сря 18 май 2016 12:53


KrasimirMartinov написа:Напълно съм съгласен. Абсолютно задължителна в 21 век е бързата комуникация клиент-продавач!
Щом сервиза е претоварен прави следното - или наема още персонал или си взима секретарка.
А пък това с НЕ връщане на пропуснатите обаждания се получава отлив на клиенти ( абе има един сервиз много добре работят ама не си вдигат телефоните)


Първо да благодаря на Vlad777, Който има поглед от моята камбанария и споделя моето мнение.
Сега да обясня за мнението на колегата, който съм цитирал. Не бих казал, че сме претоварени, защото при нас се работи с точен график, който се спазва стриктно. Работата ни донякъде е сезонна и поради огромния наплив от клиенти лятото, записването става за по-далечна дата, именно за да не се претоварим и да съберем 40 коли отвън, без да се работи по тях, което не е добре и за двете страни. На който му е спешно и бързо и се е сетил 1 ден преди да пътува, има големи сервизи с по 50 души персонал, има и денонощни сервизи. При нас нещата си вървят по графика, колите си идват и си отиват и нещата си вървят с темпото, с което ние желаем да се случват. Именно затова не ни се налага да увеличаваме персонала си, понеже количеството работа ни е достатъчно и при нас не се гледа брой минали коли за единица време, а се гледа персоналното отношение и вниманието към всяка кола, която е дошла при нас т.е. вместо да направя 10 коли, може цял ден да си играя само с една, докато стане така, както искам да бъде и да е перфектна. Това в голям сервиз с повече персонал, много трудно ще се случи, понеже хората там имат да плащат наем, сметки, заплати и т.н., но както казах - ние бърза работа нямаме и не гоним точна бройка, както и не сме длъжни на никого да оправим точно неговата кола - ако иска да си запише час и да изчака, няма проблеми - да заповяда. Ако иска да предреди всички и всичко да стане за веднага, нашият сервиз не е за него. За комуникацията с нас също не мога да се съглася, че трябва да е бърза, защото ние работим с предварително записване поне седмица, а за толкова време човек може да ни намери по поне един от посочените начини - Влад правилно каза - тук във форума и в skype отговаряме в рамките на до 24 часа, а обикновено до час-два. Не връщаме обаждания, защото в повечето случаи когато някой не се свърже с нас на единия номер, звъни на другия и едно време, когато връщахме обаждания, се получаваше "а, аз говорих вече с колегата ти" или "а, аз писах в скайп" или "а, аз ти писах във форума" , което е безсмислено. Щом човек има акаунт тук и има време и възможност да напише мнение за сервиза ни, има същото време и възможност да напише и лично съобщение, за да се свърже с нас - всичко е въпрос на желание. Също така когато съм съсредоточен върху нещо, което правя, не бих спрял, за да говоря по телефона. Също така има случаи, когато говоря с клиент на място при мен, обсъждаме нещо и някак не е удобно да спра, за да говоря по телефона, който звъни в същия момент.
За секретарката - ако си намеря такава, която да е технически грамотна, колкото нас, ще я наема веднага. Трябва да знае колко време може да отнеме даден проблем само по информацията, получена по телефона, за да знае колко време да предвиди за съответния ремонт и за кога да запише колата, всички цени на частите и труда, всякакви вариации за проблем и какво може да се обърка, за да подготви клиента за евентуалните подводни камъни, въобще да има цялата информация, която имаме ние с колегата ми в главите. Също така ние някои проблеми ги решаваме още по телефона и въобще не се налага колата да идва до при нас, поради една проста причина - опит и практика и чести еднакви проблеми. Точно заради това, с колегата държим точно ние да си вдигаме телефоните и ние да си говорим с клиентите ни, за да може информацията да е от първа ръка и за двете страни. Иначе за мен е най-лесно да забия една кака с един телефон 0700 нещо си и оттам да мнава всичко - да се вдига телефона постоянно 24 часа 7 дни в седмици, делници и празници, въобще като call център, ама монетата има две страни - няма никакви консултации по телефона за проблеми, няма отговор на въпроса "кога ще е готова" или "колко ще струва" или "какво може да е" . Отговора на всеки подобен въпрос, ще бъде само един - докарайте колата, оставете я, колегите ще я видят и ще Ви се обадят. Тогава примерно Здравко като звънне да попита нещо за Октавията му, секретарката ще го накара да палне колата от Враца и да дойде до София, за да я остави и някой от нас да я види някой слънчев ден, за когато го е записала, вместо да му отговоря по телефона за 30 секунди. Така ли ще ви е по-добре да бъде? (въпроса е риторичен).
П.п.моля темата ми да не се превръща в спор дали трябва да си назнача секеретарка и кой не е успял да се свърже с мен, а да се придържа към основната си идея, а именно отзиви за работата ни от хора, които са успяли да се свържат с нас и са останали доволни или недоволни от работата ни. За секретарката и за вдигането на телефона, вече разбрах мнението на колегите :)
:beer


fighter-interceptor
Мнения: 317
Регистриран на: Пон 09 дек 2013 20:57
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHW 2000
Местоположение: София

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот fighter-interceptor » Сря 18 май 2016 21:49


"персонал","секретарка",а и "тоалетни..." Много добре си работят хората,свързвал съм се с тях и по телефон и на ЛС,винаги всичко е било много точно,добре че ги има!Учудвам се,че някой може да ги упреква за каквото и да било.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот zfa159 » Чет 19 май 2016 9:11


Аз нямам нищо против упреците, ама ако са свързани с начина ни на работа, ако са свързани с качеството ни на работа или с отношението ни към клиентите, които са ни посетили. В случая нарочно казвам клиенти, а не потенциални такива, защото човек, който не се е свързал с мен или не е дошъл, не е клиент на нашият сервиз и не се е възползвал от услугата, която предлагаме. Както казах, приех упрека на колегата, че трябва да напиша в началото на темата, че не се връщат обаждания при пропуснато такова, за да е ясно за бъдещите такива случаи и това вече е факт, защото упрека си е много точен и много на място - това е градивна критика и аз съм съгласен, че сме допуснали грешка в този случай. Сервизът си е наш собствен и като негови собственици ние с колегата ми определяме начина на работа в него, работното му време, персонала, дали ще има секретарка или не и дали ще се връща обаждане при пропуснато повикване, както и други подобни неща. Именно заради това тези условия ги поставяме ние, а всеки, който не е съгласен с тях, просто може да посети друг сервиз, защото никого не караме насила да дойде точно при нас - това е въпрос на негов личен избор. Точно затова ясно и точно съм написал в началото на темата доста подробно как се работи при нас, за да може потенциалния клиент да си прецени още преди да ни потърси, дали въобще нашия начин на работа му допада и отговаря на неговите виждания за сервиза, на който иска да си повери колата. На 90% от хората не им се чака една седмица, за да си сменят маслото примерно, но това си е техен избор - при нас се работи така и така ще се работи и занапред, защото се работи с график, колата идва в точен ден и час, върши се работата, за която е записана и си отива, а не седи отпред няколко дни, да ни краси паркинга. Както казах в горното си мнение - ние не сме и не искаме да сме като големите сервизи със секретарките, 50 дуи персонал и т.н., където се гледа брой автомобили за единица време и приходите от тях, без оглед на качеството на свършената работа. Който иска да отиде в такъв сервиз, има правото да го направи, ама няма правото да иска от мен да бъда като тях - аз ако исках, щях да съм. Пък и го има и другия момент - кой ще плаща заплатите на секретарката и на персонала и за лъскавата сграда - пак вие, клиентите - щеше да се вдига телефона на всеки по всяко време, услугите щяха да са значително по-бързи, ама и значително по-скъпи, а качеството (най-важното според мен), щеше да е под въпрос, защото при толкова хора персонал, никой не може да следи всеки един какви ги върши във всеки един момент. Щяха колите да влизат и излизат като на поточна линия и със същото темпо щяха да се връщат за рекламация след рекламация - благодаря, ама ние не искаме да работим така и нашия сервиз да е такъв, вече има достатъчно такива сервизи.


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот Iavor » Чет 19 май 2016 14:29


zfa159 написа: вместо да направя 10 коли, може цял ден да си играя само с една, докато стане така, както искам да бъде и да е перфектна.

С моята, даже двамата с Милен, си "играха" няколко дни :bowdown ! И пак ще им я дам, за да си "играят" :11 . Скоро :mhihi .


Потребителски аватар
batko_miro
Мнения: 1636
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: CHGA 2010
Местоположение: София

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот batko_miro » Чет 19 май 2016 20:58


Отново съм доволен от работата по колата ми. Благодаря за отделеното време, внимание и отношението!

Sent from my C6903 using Tapatalk


Потребителски аватар
boje
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 19:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот boje » Пон 30 май 2016 12:41


И още едно позитивно мнение - закарах Дачиата на жената с развален климатик, а 40 минути по-късно си тръгнах с оправен климатик, като междувременно откриха и друг проблем с перката, който отстраниха. :beer
Благодаря! :)


vw_passat_B5
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот vw_passat_B5 » Вто 31 май 2016 11:18


Благодарности и от мен...
Преди около 3 години показанията на климатроника за външната температура започнаха да се шегуват. (Имам VW Passat B5.) Първоначално - на дребно: убеждаваха ме, че е 1 градус при външни 14 - 15. После нещата ставаха все по-шеговити, докато през топлия март тази година ми се сервира показание минус 36 градуса. Е, ясно е, че ако климатроникът получи такава информация в горещините на лятото, ще се опита да ме спаси от бяла смърт и трябва просто да го изключа - един вид, с климатроник съм, но всъщност го няма. Този тригодишен период включваше и три-четири посещения на Порше София Изток, при които обяснявах какво съм прочел - че показанията за външната температура се формират от два датчика - единия зад бронята, другия зад филтъра на климатроника. Обаче от там отсякоха компетентно, че има само един датчик - този зад бронята. И даже го сменяха два пъти (поне така твърдяха). При последното посещение ми се каза, че причината не е в датчика, а вероятно е в панела на климатроника, който струва 1400 лв. и е с поръчка. Реших да действам по системата "Направи си сам", свалих жабката, но така и не успях да открия втория датчик. Тогава прочетох за сервиза Елбатрон, свързах се с тях и в средата на март тази година ми смениха въпросния датчик, непознат за някои сервизи. Оттогава (да чукам на дърво) си имам точен термометър на външната температура.
Още веднъж благодаря на елбатронците!


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17178
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот vasstop » Чет 09 юни 2016 15:03


Пак благодарности от мен, чудесна работа, прекрасно отношение!
Бъдете здрави!


Потребителски аватар
serpentiny
Мнения: 33
Регистриран на: Съб 16 окт 2010 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Благоевград

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот serpentiny » Пет 10 юни 2016 13:21


Днес посетих сервиза и останах много доволен. Заредиха ми Корсичката с фреон и сега вече съм готов за лятото :th_up :beer


Потребителски аватар
joritoto
Мнения: 89
Регистриран на: Съб 07 авг 2010 14:37
Автомобил: VW PASSAT 5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: sofia

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот joritoto » Пет 10 юни 2016 15:16


:love.vwclub Отново доволен!
Препоръка: Поставяйте някакъв картон на стелката в купето когато влизате вътре, че става малко мазало :drunk


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот zfa159 » Съб 11 юни 2016 1:18


joritoto написа::love.vwclub Отново доволен!
Препоръка: Поставяйте някакъв картон на стелката в купето когато влизате вътре, че става малко мазало :drunk


Първо искам да благодаря за мненията на колегите :)
А сега по повод препоръката - това се получава, защото едни тиквеници прекопаха паркинга ни заради някакви проблеми с водата и после по стара Бг традиция, го заряха в трагично състояние и когато вали дори малко дъжд (т.е. всеки ден в последно време), става ужасна кал. Принципно слагаме подложки на постелките, ама като влезеш и излезеш 10 пъти от колата, се разместват, изпокъсват и ефекта от тях е почти никакъв... Имаме предвид това и гледаме да спираме колите на чисто място, за да не цапаме, ама като се съберат 10 коли отпред, няма как... Живот и здраве като си направим новия сервиз, този проблем също ще отпадне, наред с някои други, понеже вече няма да използваме помещение и площ под наем и ще може да бъде направено така, както ние искаме да бъде - чисто помещение с доста по-приятен и подреден вид, чист паркинг, без никаква кал и мизерия и ред други работи.
П.п. благодаря на колегите за мненията им :)
:beer


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12794
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Съб 11 юни 2016 9:20


zfa159 написа: Живот и здраве като си направим новия сервиз, този проблем също ще отпадне, наред с някои други, понеже вече няма да използваме помещение и площ под наем и ще може да бъде направено така, както ние искаме да бъде - чисто помещение с доста по-приятен и подреден вид,
П.п. благодаря на колегите за мненията им :)
:beer

И тоалетна ще има нали.....
:mhihi :mhihi :mhihi
:beer


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот zfa159 » Съб 11 юни 2016 10:27


То тоалетна и сега си имаме, ама не я ползваме само ние и не е 5 звезди :mhihi . Новата със сигурност ще е по-добра. Но ще трябвада разочаровам някои хора - секретарка няма да има :Mr Green Fun :mhihi



Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 151 госта