Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Оплачете се от неграмотни майстори или похвалете някой, който си разбира от работата ... Споделете от къде купувате части за вашят VW
Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7820
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот hooligan_sk » Съб 30 дек 2017 21:14


Явор Норис, винаги готов да раздава шамари с крак за честта на Елбатронци! Hough!




Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот Iavor » Съб 30 дек 2017 21:25


:c010

Последна промяна от Iavor на Съб 30 дек 2017 22:59, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6115
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот ktamen » Съб 30 дек 2017 21:42


Като продавам нещо се старая да покажа най-големите му дефекти, дефекти могат да се открият по всичко. Така е много по-лесно за купувача да прецени състоянието на продаваната джунджурия. Може най-големият дефект да е някоя видима само с лупа драскотина, но и такъв дефект е достатъчен да помогне да се разбере реалното състояние.
Мнението на Тихия е подобна драскотина върху имиджа на колегите, такива мнения само помагат да се запознаем с реалното им отношение към работата и правят тази тема по-истинска.
Яворе, върни се на предната страница и си поправи поста, никой не печели от такива думички.
Силент, редно и ти да си почистиш постовете от неуместните думички, с които си прекалил по-адрес не на майсторите, а на доволните от тях съфорумници отговорили ти в тази тема :a045
Весели празници на всички :beer


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот Iavor » Съб 30 дек 2017 22:16


:c010

Последна промяна от Iavor на Съб 30 дек 2017 22:42, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6115
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот ktamen » Съб 30 дек 2017 22:32


Епитетът е насочен и към мен, щото и аз съм сред "матросовците" :mhihi
Ама просто си го преместих в другия крачол.
Логиката -Ама той пръв започна е детинска. Просто изтрий епитетите. Що трябва да тормозиш модераторите баш по празниците.
ПП Много ми е готино да наблюдавам движението в Лондон, пълно е с тесни места, където разминаването е невъзможно. Всеки гледа да спре и да даде път на другия. Сигурно си забелязал, че в БГ е обратното - всеки гледа да мине пръв щото е въпрос на чест да не отстъпваш. Наистина ли е лошо да се отстъпва, без значение кой е прав и кой е крив :gruebel
Благодаря Яворе, надявам се и Силент да последва примера ти.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот zfa159 » Нед 31 дек 2017 13:43


Хора, недейте така де :) .
Всеки има право на мнение - позитивно или не, то е от полза и човека, който го е написал, има право на него. Както пише, темата е за отзиви за работата на сервиза. Не е само за позитивни такива :mhihi .
Благодаря на хората, изказали критика, благодаря и на хората, които са изказали позитивни мнения, но спора между двете страни, е ненужен и моля да го прекратите :) .
Колегата изказа своето мнение и аз го разбирам добре, изказах своето, но ще бъде по-подробен този път, защото явно е нужно.
Още в началото на темата съм написал, че при извършване на ремонта ако видим нещо, което е пряко свързано с този ремонт, ще бъде казано на клиента и т.н. и ако той е съгласен, отстранено. Примера с накладките е точно на място за това - при смяна на накладки, когато огледам диска (което задължително се прави), казвам на клиента - за смяна е, не е за смяна, скоро ще е за смяна, счупен е и т.н., защото е неразделна част от този ремонт. Същото ще се случва и с компресора - когато го сваля, ако видя, че му е крива шайбата или му е износен съединителя или тече от уплътнението на оста, ще се обадя и ще кажа, няма само да му сменя лагера, защото е глупаво да го сглобя така. Без значение става, че ще отнеме повече време, защото трябва да се направи тук и сега, както се казва. Това се компенсира с оставане до по-късно на работа, примерно или във времето, което остава когато някой не дойде, а почти всеки ден има по един такъв. За обт. ролка за ремъка на компресора обаче - ако я завъртя и видя, че е износена, ще кажа, ако ли не обаче - няма. Причината обикновено да не го правя вече, не е във времето, не и в графика, защото за всеки е ясно - това отнема точно 10 секунди. Причината е единствено и само в клиентите ни, колкото и странно да ви се стори. Ще обясяна и защо - работим с всякакви хора, с коренно различни идеи за живота. Част от клиентите ни са като колегата "Silent" - искат да поддържат колата в добро състояние и всичко да е наред и ни имат доверие за това, което ще им кажем, че има да се смени допълнително и предполагат, че ще го направим, без да ни го кажат, понеже такива са представите им за нещата (което аз също смятам за правилно между другото). Няколко години работехме точно така, поради причината, че нашето вътрешно убеждение също беше такова - вдигне ли се колата, се оглеждаше всичко, пишеше се всичко, сваля ли се ремъка, без значение за какво, се оглежда всичко, дори да не се изисква от нас изрично. Даже ако съм чул, че има паразитни шумове при работата на двигателя, съм свалял ремък, за да огледам ролките, въпреки че колата е дошла за съвсем друго и няма оплакване по този въпрос. Въобще, един цялостен преглед, както се казва. През годинините се оказа, че голяма част от клиентите ни, са твърдо против и не искат да се работи така, което наложи да променя нещата до другата крйаност. Много пъти сме се обаждали да кажем на някого, че има за смяна еди какво си и отговорите са били "моят майстор каза, че то си е наред, не го пипай" или "смени, каквото съм ти казал, не ми говори глупости" и тем подобни коментари от същия сорт. Редовно съм сменял чисто здрави части с нови, защото клиента така е казал - обаждам се, казвам, че еди какво си е здраво и не е там проблема, ама той ми обяснява неговия майстор какво му е казал и как това, което аз казвам, не е вярно, защото той му има безусловно доверие и да сменя еди какво си, без да умувам. Когато нещата не се оправят, следва обвинение в стил "ти не си го сменил, затова проблема си остана" и тем подобни, което ми коства излишни нерви и психически усилия. Също така аз виждам един напукан тампон и препоръчвам да се смени, но клиента после казва "ти искаше да ме прецакаш да го сменя, защото аз с напукания минах 20 000км преди да се скъса" или пък шарнир със скъсан маншон, който съм препоръчал да се смени, ама той бил изкарал 10 000км преди да се разтропа. Именно заради такива хора, които се оказаха преобладаващата част (за огромно съжаление на тази държава), преди няколко години взехме решение да се прави само това, което клиента иска от нас, ако не е пряко свързано с ремонта на дадения агрегат и да не "умуваме" , ако не се изисква от нас. Това написах и в началото на темата - който не е сиугрен какво точно иска, да дойде да видим какво му има на колата, преди да си запише час за смяна на нещото, което някой му е казал или той е решил. Идва примерно клиента и казва, че му е за смяна лагера на шайбата на компресора. Нито питам как го е решил това, нито питам защо иска да го сменя - вдигам си колата, свалям си ремъка, сменям си лагера и ако има друго по компресора, му го казвам и ако иска да го сменяме, сменяме, а ако не, му го записвам като препоръка. Сглобявам си, без огледа на това в какво състояние му е останалата част от колата и не "умувам" излишно. Най-много да му напиша някоя препоръка да си сложи кора, ако заради това е заминал лагера, защото иначе няма гаранция за новия лагер. Това не го правя толкова заради графика, а за да си щадя нервната система, поради гореописаните причини. Ако клиента иска да му се видят другите неща, може да подходи по друг начин, както съм написал в темата - примерно "казаха ми (реших, мисля си), че е за смяна лагера на шайбата на компресора, вижте дали е за смяна, вижте дали има и друго за смяна и т.н." - това се записва по този начин в графика и гарантира, че клиента има доверие в нас и в това, което ще му кажа, че има да се направи и няма да си късам нервите. Ако не го каже обаче, означава, че е сигурен в диагнозата си (без значение дали той си я е поставил или друг човек) и аз правя това, което той е изискал от мен - нито повече, нито по-малко :) .
По въпроса за счупените дискове, ще дам още един пример - обажда се една жена с Голф 4 и казва, че колата има шум от двигателя, когато работи и изчезва антифриз. Помоли да направим всичко, което е нужно, когато я докара и ние така си записахме, очаквайки, че става дума за някоя ролка на пистовия ремък и някой фланец (работа за не повече от 1 ден). Е, оказа се, че шума е от ангренажната ролка (използвана над ресурса си), антифриза тече от фланеца на главата, защото върху него тече масло от хидравличния обтегач на ангренажната верига (1.8Т) и ремонта стана от 1 ден, няколко дни. Като отворихме двигателя, се оказа, че няколко повдигача и изп. вал са много износени и ремонта стана още няколко дни (докато се доставят частите и се сглоби всичко). Всичко беше направено, въпреки крайно недостатъчното време, което бяхме предвидили, защото жената още от начало каза едно единствено нещо - "искам да видите и оправите всичко" . Ако беше дошла обаче да каже, да и сменим еди какво си, защото някой си така и е казал или тя така е решила - това щеше да получи. Точно затова и в графикът ни се пише дословно какво е оплакването на клиента, когато изобщо има такова или какво точно иска да се смени (повечето хора си идват с готова диагноза откъде е някой шум или откъде какво тече и т.н.).

Ще използвам мнението си да пожелая на всички весело посрещане на новата 2018-та година още 1 път!
:beer


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19662
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот Vlad777 » Нед 31 дек 2017 16:10


Аз пък искам да изкажа благодарности за отзивчивостта и помощта, която оказвате на мен и всички потребители от форума на :love.vwclub

Единици са хората, които с годините са се доказали като коректни и човешки настроени към клиентите си! От повече такива хора имаме нужда и покрай автомобилите и в ежедневието си! :bowdown

Продължавайте в същия дух и през новата година и успех с плановете за развитие! Весело посрещане на 2018-та!

П.П. И през новата година да си вземете по един голф да ви се търкаля по двора :mhihi


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот silent » Пон 01 яну 2018 10:28


Нова година е здраве щастие и късмет на всички...Пожелавам го на Стефан и Милен пожелавам го и на колегите които ако съм засегнал да прощават... Ако някой не ме разбрал ще се повторя...аз наистина харесвам и сервиза и момчетата които работят там изказал съм мнение не за да ги обидя или разваля имиджа им а да им е от полза ако сметнат за нужно и при това съвсем добронамерено...и мисля че те с работата си и отношението си са показали че нямат нужда от адвокати....това определено съм сигурен че и те не го желаят...


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19111
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот stefan4o » Пон 01 яну 2018 12:10


Медалът има две страни. Погледнато и през двете камбанарии и двете страни са прави за себе си. Едната, че не иска да натрапва мнението си на клиента, другата, че разчита на майстора да алармира при проблем. Аз лично като посещавам сервиз оценям мнението на монтьора, ако ме посъветва да сменя нещо, което не съм видял или усетил като дефектно.


petiop
Мнения: 199
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:12
Автомобил: Пасат
Двигател: AVF 2003г
Местоположение: софия

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот petiop » Чет 04 яну 2018 11:45


Vlad777 написа:Аз пък искам да изкажа благодарности за отзивчивостта и помощта, която оказвате на мен и всички потребители от форума на :love.vwclub

Единици са хората, които с годините са се доказали като коректни и човешки настроени към клиентите си! От повече такива хора имаме нужда и покрай автомобилите и в ежедневието си! :bowdown

Продължавайте в същия дух и през новата година и успех с плановете за развитие! Весело посрещане на 2018-та!


Стефан и Милен са едни от малкото ИСТИНСКИ ХОРА желая им успех и през новата 2018г.
:beer


Потребителски аватар
birdman 07
Мнения: 44
Регистриран на: Пон 30 юли 2012 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот birdman 07 » Съб 13 яну 2018 7:42


Vlad777 написа:Аз пък искам да изкажа благодарности за отзивчивостта и помощта, която оказвате на мен и всички потребители от форума на :love.vwclub

Единици са хората, които с годините са се доказали като коректни и човешки настроени към клиентите си! От повече такива хора имаме нужда и покрай автомобилите и в ежедневието си! :bowdown

Продължавайте в същия дух и през новата година и успех с плановете за развитие! Весело посрещане на 2018-та!

П.П. И през новата година да си вземете по един голф да ви се търкаля по двора :mhihi


Искам само да добавя, че репутацията на момчетата от Елбатрон отдавна е излязла извън границите на Фолксваген клуба :bowdown


shoma
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 25 яну 2010 14:23
Автомобил: Skoda Octavia 1 - 18T
Двигател: AGU_1998
Местоположение: София

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот shoma » Пон 05 мар 2018 13:34


Знаете ли и без да съм изчел всички страници на дискусията ми е нужно да прочета само как даден човек мисли и реагира, за да преценя дали мога да му се доверя. И да, определено Елбатрон имат реноме и извън VW/Skoda форумите. За тях първо научих от ползвател на Алфа, който ми ги препоръча горещо. Утре ще им се обадя, че имам проблеми с климатика и ръчната на баба Шкода, но определено ще ги помоля и за пълен оглед. Писнало ми е от хора, които си гледат работата през пръсти и истински бих се радвал да попадна на такива, за които тя е страст и удоволствие. А, че Българина разбира от всичко, то това мисля е световно известен факт... то и затова сме на такова дерадже...


mvasilew
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 07 май 2014 0:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот mvasilew » Пет 09 мар 2018 11:12


Здравейте,
А някой да е бил при момчетата за смяна на носачи?


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4425
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот ABSOLUT » Пет 09 мар 2018 11:41


За каквато и кола да питаш, нямай никакво съмнение, че ще се справят перфектно. :smile


mvasilew
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 07 май 2014 0:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот mvasilew » Пет 09 мар 2018 12:28


Звучи доста обнадеждаващо :)
Ще споделя мнение след оглед и смяна на това което ми предстои
Поздрави на всички и лек ден колеги!



Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта